Oliko seurueella riitaa?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

En usko, että pojilla on sen suurempaa riitaa ollut.

Siihen taasen uskon, että pojat ovat varanneet teltan sitä yhtä tarkoitusta varten, ei yöpymistään varten.

Esimerkiksi Sepin pukeutuminen saattaisi olla merkki ulkona yöpymisestä.

Pojat ovat saattaneet sopia, että yö ollaan taivasalla, kuten Gussella oli jo aikaisemmalta retkeltään niemelle kokemuksia, joten niine eväineen mentiin.

Jos ja kun Gusse on iltayön aikana loukkaantunut ja on käynyt niin, ettei tämä suuri humoristi ja jengin kingi ei sattunutkaan enää kiinnostamaan illan prinsessaa, Irmeliä, niin silloin Irmelin ja Gussen välille on saattanut syntyä jännitteitä, jotka ovat myös saattaneet osaltaan johtaa tuhoisiin seurauksiin.

Tätähän Espoon käräjäoikeus ei uskonut, vaan vapautti Nils Wilhelm Gustafsonnin, kaikista Bodomjärven murhasyytteistä, koska vaikutti vahvasti sitä, että niemellä oli ulkopuolinen tekijä.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:
Esimerkiksi Sepin pukeutuminen saattaisi olla merkki ulkona yöpymisestä.

Pojat ovat saattaneet sopia, että yö ollaan taivasalla, kuten Gussella oli jo aikaisemmalta retkeltään niemelle kokemuksia, joten niine eväineen mentiin.
Kuinka sitten, Hessu , Sepi löytyi sepalus auki teltasta, delannut siihen missä oli, ei tiettävästi siirrelty?.

Missäs vaiheessa sitten telttaan?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No voi herttileidi sentään, etkö papi ole lukenut teoriaani, kuinka kiilusilmä on odottanut hetkeä, kun Sepi ja Tuulikki ovat tulleet rannasta auttaman Irmeliä ja kun he ovat teltassa sisällä, on kiilusilmä kolauttanut heidät ensin tainnoksiin ja sitten viimeistellyt hengiltä.

Irmelin hän oli jo tappanut aiemmin.

Eli noin yksinkertaista.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:No voi herttileidi sentään, etkö papi ole lukenut teoriaani, kuinka kiilusilmä on odottanut hetkeä, kun Sepi ja Tuulikki ovat tulleet rannasta auttaman Irmeliä ja kun he ovat teltassa sisällä, on kiilusilmä kolauttanut heidät ensin tainnoksiin ja sitten viimeistellyt hengiltä.

Irmelin hän oli jo tappanut aiemmin.

Eli noin yksinkertaista.
Jaaha, että reilun parintuhannen satuesseesi joukosta pitäisi aina etsiä sopiva horina josta löytyy tilanteeseen sopiva kuvitelmasi.

Ei se niin mene. Kommentoin kirjoitustasi mitä lainasin, en jotain aiempia viritelmiä.
Laittele selkeämmin, niin no, jos se on edes mahdollista. :lol:
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Hessu52 kirjoitti:No voi herttileidi sentään, etkö papi ole lukenut teoriaani, kuinka kiilusilmä on odottanut hetkeä, kun Sepi ja Tuulikki ovat tulleet rannasta auttaman Irmeliä ja kun he ovat teltassa sisällä, on kiilusilmä kolauttanut heidät ensin tainnoksiin ja sitten viimeistellyt hengiltä.

Irmelin hän oli jo tappanut aiemmin.

Eli noin yksinkertaista.
No, tässä tapauksessa tuntuu, että kaikki on mahdollista. Mutta itse en menisi vieläkään - saati teininä - telttaan, jossa on vainaja plus verisotkua ja solmisi perässäni teltan naruja kiinni. En edes kaverin kanssa.

Teltta taisi olla niin matala, ettei sinne päässyt kuin ryömimällä tai konttaamalla.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Kyllä, teltta oli pieni ja siellä saatoikin olla vain Irmeli ja Seppo, murhaajan hyökätessä ? Mikä lienee murhaajaa rieponut ?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

awa kirjoitti:Kyllä, teltta oli pieni ja siellä saatoikin olla vain Irmeli ja Seppo, murhaajan hyökätessä ? Mikä lienee murhaajaa rieponut ?
Niin, mahdollista tuokin voisi olla. Silloin narutkin olisivat ehkä voineet olla kiinni. Mikäpä sitten murhaajaa riepoi, siitä meillä ei ole varmaa tietoa. Pidän kuitenkin varmana sitä, että jokin tuossa tilanteessa riepoi, senhän nyt ymmärtää jokainen, jolla on älyä päässään. Kaikilla sitä ei ole. :D
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Mariacka kirjoitti:

Niin, mahdollista tuokin voisi olla. Silloin narutkin olisivat ehkä voineet olla kiinni. Mikäpä sitten murhaajaa riepoi, siitä meillä ei ole varmaa tietoa. Pidän kuitenkin varmana sitä, että jokin tuossa tilanteessa riepoi, senhän nyt ymmärtää jokainen, jolla on älyä päässään. Kaikilla sitä ei ole. :D
Oviaukon narut? Ainakin ne olivat kiinni - osittain - telttaa tutkittaessa.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

^Niitä juuri tarkoitin. Ja olettaisin narujen kiinni olemisen viittaavan siihen, että telttaan oli menty nukkumaan tai muuten vain makaamaan.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

^^Mistäs se Gustafsson teltasta ulos tuli jos oviaukkokin oli naruin teljetty?

Missään tapauksessa Gustafsson ei muistanut, että heillä mitään riitaa olisi ollut?

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti:Kyllä, teltta oli pieni ja siellä saatoikin olla vain Irmeli ja Seppo, murhaajan hyökätessä ? Mikä lienee murhaajaa rieponut ?
Tuo awan väite tuntuu houkuttelevalta. Mutta on sitten vaikea selittää NG:n verijälkiä tetan sisältä NG:n omalta paikalta.

awa olettaa myöskin, että pojat olisivat tapelleet keskenään. Ei huono ajatus sekään, mutta mitään todisteita seurueen keskinäisestä riidasta ei ole. MS:n todistus todettiin kelvottomaksi.

Nuo molemmat ajatukset ovat mielikuvituksen varassa. Mielikuvituksessa voi kuvitella mitä tahansa. Eivät nuo hassumpia teorioita ole, mutta ei ole mitään viitteitä tuollaisista.

Kummankin pojan suhteellisen siistit kädet eivät viittaa keskinäiseen tappeluun.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Sariola kirjoitti: Nuo molemmat ajatukset ovat mielikuvituksen varassa. Mielikuvituksessa voi kuvitella mitä tahansa. Eivät nuo hassumpia teorioita ole, mutta ei ole mitään viitteitä tuollaisista.

Kummankin pojan suhteellisen siistit kädet eivät viittaa keskinäiseen tappeluun.
Samoin omat päätelmäsi ovat täysin mielikuvitusta. Vai oletko löytänyt jotain epäiltyjesi tueksi...?

Lisäksi tappelu ei edellytä käsivammoja.

Puolustautuminen käsillään edellyttää puolustusvammoja käsiin. kev.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Teltan nauhat eivät kaikki olleet solmittuina, sillä muistaisin jostain lukeneeni, että kaksi alimmaista olisivat olleet solmimatta.

Kenties surmaaja on yrittänyt solmia nauhoja kiinni, mutta ulkopuolelta ei niitä alempia ole oikein saanut solmittua.

Onko nauhoista otettu sormenjälkiä, tai edes yritetty ottaa, nykyaikaiset keinot kyllä riittäisivät.

Tietysti riippuu paljolti siitä, kuinka tiheästä kankaasta nauhat olivat, ym.

Oliko nauhoissa verijälkiä ja missä nauhoissa?

Tuollaiset pikkuseikat olisi mukava tietää, joten onko teltasta sellaista kuvaa, jossa nauhat ovat näkyvillä?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Kyllä on. :lol:
alpo
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 7:03 pm

Viesti Kirjoittaja alpo »

Awa kirjoitti:
"Kyllä, teltta oli pieni ja siellä saatoikin olla vain Irmeli ja Seppo, murhaajan hyökätessä ? Mikä lienee murhaajaa rieponut ?

Itsekin olen tuota joskus miettinyt. Oliko tapahtunut parin vaihto? Nilsin verta oli teltan ulkopuolella ja sisällä, Tuulikin verta vain teltan ulkopuolella.
Irmelin ja Sepin verta teltan sisällä. Yllättivätkö Nils ja Tuulikki toiset itse teosta? Tämän jälkeen Tuulikki täytyi vaientaa? Tiedä häntä.
Ai joo, nyttehä mä sen vasta hokasin.
Vastaa Viestiin