Pentti " Pena " Soininen, tunnustaja hänkin.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Urhon mukaan nauhoja ei olla purettu nauhoilta eikä tulla purkamaankaan. Äänitteinähän ne kuuluu pakettiin kuitenkin, eli ne pitäisi saada nettiin kuunneltaviksi.
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Viesti Kirjoittaja teemu »

^KRP myy ETP:tä, johon kuuluvat myös kuulusteluvideot niin haluttaessa.
KO:ssa on kuunneltavissa oikeudenkäyntinauhoitteet, jotka eivät kuuluneet ETP-pakettiin.
Molemmat nauhoitteet olisi hyvä olla käytettävissä.
Myykö Espoon KO kopioita omista nauhoitteistaan?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

teemu kirjoitti:^Yksi ostaa laajan paketin KRP:ltä, maksaa sen, skannaa ja pistää verkkoon. Kaikki maksavat tasasumman. Jos viisi saadaan, niin hieman toistasataa euroa nuppi.

Ylläpito voinee välittää maksut, alustavasti oli puhetta, että anonymiteetti säilyy.
Salasanan saa, kun on maksanut ylläpidon tilille.

Montako vielä on halukkaita ja kauanko pidetään karenssia, ennenkuin materiaali on kaikille vapaata? Lainauksia kuitenkin ilman muuta verkkoon niin paljon kuin keskustelu tarvitsee.

Toinen kysymys on, onko oikeusistunnon nauhoja purettu teksteiksi, ja mitä maksaa? Entä saako näiden nauhojen kopioita ostaa? Nauhat voinee käydä kuuntelemassa Espoon käräjäoikeuden kansliassa, ellei kopioita saa.

Pahoittelen, etten ehdi tänä kesänä skannerille, toivottavasti joku muu kerkiää. Voin kyllä hoitaa paketin ostamisen.

Myös, jos joku paketin jo hankkineista myy porukalle, niin olen mukana.

- Mukana ollaan ja scanneri laulaa, ehkä hitaasti, mutta varmasti ja tasaiseen tahtiin, kaiken tai sitten osan siitä.
Miten hankitaan ja miten toimitetaan, siinä vaaditaan säätöä.
Kunhan pikku lomaretken saa pitää. :P
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Esitutkintapaketti

Viesti Kirjoittaja papillon »

MEG kirjoitti:Jotkut ovat ostaneet laajan esitutkinta-aineiston kokonaisuudessaan.
Esim. Bodom-kotisivujen pitäjä Q-lta voisi saada alennuksella.
.
Kysytty on Q lta, ei ole halukas luopumaan omastaan, ei mistään hinnasta. ( No se nyt on liioittelua :D )

Toinen ikävämpi seikka on se, kuten arvelinkin, että ei siinä ETP ssä Q n mukaan mitään järisyttävää ole....että en nyt sitten tiijä. :shock:
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Esitutkintapaketti

Viesti Kirjoittaja Loka »

papillon kirjoitti:Toinen ikävämpi seikka on se, kuten arvelinkin, että ei siinä ETP ssä Q n mukaan mitään järisyttävää ole....että en nyt sitten tiijä. :shock:
Tuskin siinä mitään tajunnan räjäyttävää onkaan, haluan sen silti. Q nauttikoon matskustaan, onhan se omanlaisensa homma alkaa sita kopioina myymäänkään.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Loka, ok hommattava se on. Kuten sanoin, scannailen jos tarvitaan.

Mutta miten koko juttu junaillaan?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Minä voin soittaa pahamaineiseen käräjäoikeuteen huomenna. Katotaan sitten kuka sen käy hakemassa jos se nyt on enää edes mahdollista sitä kautta saada. (kokonaisuudessaan)
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Loka, voithan yrittää....mutta kevennyshuhu kertoo että siellä on eräs laamanni evp on kesähommissa keskuksessa, vastaa pian sinulle:

" Ette saa mitään ETP tä....uskokaa nyt!..... Ette enää kysy yhtään mitään, menkää ulos ! "

No joo, entäs jos se saadaan niin mites ne nauhat, mitä niille sitten tehdään?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^:lol: Aina mä yhden laamannin ylipuhun.

Luulis että ne nauhat saa sähköisenä, niin nettiin vaan salasanojen taakse? Ja ajan kanssa puretaan tekstiksi?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Ok Loka, pidä pintas. Kyllä tuohon hankkeeseen talkooväkeä saadaan, ellei muuten niin samassa suhteessa kun taloyhtiön kevätsiivouksessa kun opiskeluaikana toimin hetken aikaa sivutoimisena talkkarina:

Minä ja hallituksen puh. joht, haravoimme, loput heilutteli verhoja kannustaen. Näin se yleensä menee, mutta tehdään silti. :shock:
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Pentti " Pena " Soininen, tunnustaja hänkin.

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Ihan mielenkiinnosta nostan tämän ketjun ylös.

Kun on puhuttu motiiveista, voisi tapahtumien kulku ihan hyvin olla juuri tällainen:

"Bodominjärven rannalla Pena kumminkin väitti olleensa. Hän tunsi tarkasti paikat ja kertoi vakuuttavasti yön tapahtumista.
- Minulla ei ollut telttaa, ei ruokaa eikä rahaa. Vitutti katsoa niiden mekastusta siellä….Niillä oli telttaa ja vielä naisetkin. Silloin mulla pamahti päässä.
Siinä se on: ” Silloin mulla pamahti päässä. ”
Rikokseen tarvitaan kyky, mahdollisuus ja motiivi. Kaksi Penalla väittämänsä mukaan oli, kolmas edellytys on hulluus.
Luonteeltaan Pena oli psykopaatti joka saattoi toimia käsittämättömän arvoituksellisesti, varsinkin viinan ja lääkkeiden vaikutuksen alaisena.
Helluntaina – 60 hän oli takaa-ajettu, likainen ja nälissään. Telttailijoilla oli ruokaa, heiltä saattoi saada rahaa ja oli siellä kaksi naistakin…
"

Ei, en epäile Soinista, mutta tuo on periaatteessa ihan mahdollinen skenaario. Teot on tehty pikaistuksissa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Pentti " Pena " Soininen, tunnustaja hänkin.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Joo, siis telttailijoilla oli kaikkea, siis mitä ruokaa, Gussen makkarankyrsä?

Tyttöjen ruisleipä ja voinokare, vai mitä lie "kissanrasvaa" jota silloin valmistettiin kissan raadoista, heh.

Onhan siinä ollut juhlalliset eväät ja tuskinpa nuo ovat olleet teltassa sisällä, vaan kyllä ne ovat varmaan olleet teltan ulkopuolella, sillä ei kukaan olisi eväitään telttaan sisälle ottanut, ei me ainkaan, silloin aikanaan!

Viinaa tilkka teltan ulkopuolella, no naiset sitten, enpä usko, että skitsokaan olisi hyökännyt kahden motukkaliimaletin kimppuun, ihan höpö teoria,mutta saahan sitä noinkin ajatella, ei se kiellettyä ole, heh.

Naiset (paremminkin pikkutytöt) olivat ainoa "tavara", jota ei löytynyt heti siitä teltan ulkopuolelta, eikä skitso sellaisen tappohommaan olisi varmaan alkanut.

Sitäpaitsi, olisihan joku nähnyt tuollaisen niemellä telttaa kytänneen oudon kulkijan, mutta jos Pena olisi ollut kylillä tuttu, niin vieläkin paremmin hänet olisi tunnettu ja tunnustettu, vai mitä strange?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Pentti " Pena " Soininen, tunnustaja hänkin.

Viesti Kirjoittaja papillon »

¨ No en nyt tiedä kummalla oli asiat paremmin, retkeläisillä vai Soiniusella, sikäli kun edes oli paikalla?
Ehkä hänellä jotain kateuteen kalskahtavaa olisi voinut mielessä käväistä?

Mitä taas tulee tuohon ettei kukaan nähnyt, se on mahdollista, kun ei ole nähnyt niin ei ole, voi sitä niinkin ajatella.

Miksi muuten tarpeen mukaan esim. jos Soinista ei ole nähnyt kukaan eli hän ei ole siellä voinut olla, mutta taas joidenkin mielestä Jatan retkue on voinut siellä olla kun se sopii omiin kaavailuihin.

Ei tainnut Jatankaan porukkaa kukaan nähdä? Vai onko tietoa?

Tiedän, että Meidän Heikki näki vastarannalla mitä näki ja OK jutteli prätkäporukan kanssa päivemmällä, mutta onko sen kummempaa?`
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Pentti " Pena " Soininen, tunnustaja hänkin.

Viesti Kirjoittaja awa »

papillon kirjoitti: Tiedän, että Meidän Heikki näki vastarannalla mitä näki ja OK jutteli prätkäporukan kanssa päivemmällä, mutta onko sen kummempaa?`
Ja Gustafsson kertoili keskiniemellä olleista kalastajista. Pyöreäkasvoinen jne ..

(vasta vuonna 2004)
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Pentti " Pena " Soininen, tunnustaja hänkin.

Viesti Kirjoittaja strangelove »

Hessu52 kirjoitti:Sitäpaitsi, olisihan joku nähnyt tuollaisen niemellä telttaa kytänneen oudon kulkijan, mutta jos Pena olisi ollut kylillä tuttu, niin vieläkin paremmin hänet olisi tunnettu ja tunnustettu, vai mitä strange?
Puhut taas ristiin omien juttujesi kanssa kuten papillon jo huomautti. Tuolla samalla ideologialla olisi luullut Marjatan seurueenkin huomattavan. Heitähän oli sentään viisi!
Vastaa Viestiin