Bodom - aineistoon linkkejä

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom - aineistoon linkkejä .

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Milelläni olen samassa sarjassa älykkään kotipoliisin kanssa, tyhmien kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä, vaan pakko on.

Niinpä niin, kyllä omaiset tiesivät melko hyvin mitä oli mukaan otettu, mutta nuo puukot ja puntarit, niistä tuskin oli tietoa, samaten, kuin Gustaffsonnin kikkapihdeistä?

Viinasta ei tainnut olla tietoakaan, kuten ei kortsuista!
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Bodom - aineistoon linkkejä .

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Onko lähdettä mikä lehti 7.6?
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Bodom - aineistoon linkkejä .

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Milelläni olen samassa sarjassa älykkään kotipoliisin kanssa, tyhmien kanssa en haluaisi olla missään tekemisissä, vaan pakko on.

Niinpä niin, kyllä omaiset tiesivät melko hyvin mitä oli mukaan otettu, mutta nuo puukot ja puntarit, niistä tuskin oli tietoa, samaten, kuin Gustaffsonnin kikkapihdeistä?

Viinasta ei tainnut olla tietoakaan, kuten ei kortsuista!
Siinä tapauksessa Hessu varmaan hyväksyy tuohon älykköjen ryhmään myös Misrin. 8)

Onhan itsestään selvää, että uhrien perheenjäsenet on se kohde, missä tietoa matkaan otetuista tavaroista todennäköisesti olisi.
:)

Oulunmiehelle: Ainakin Uusi Suomi 7.6.1960 on kirjoittanut lehdessään jonkun tasoisen kadoksissa olleiden tavaroiden luettelon. Varmaan sitä on laajennettu myöhemmin.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom - aineistoon linkkejä .

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Aivan, Misri lukeutuu hyviin kirjoittajiin, kuten Strangelove ja pasi, sekä awa, vain eräs Sariola niminen valehteleva kirjoittaja ei pääse listalleni mukaan, sillä hänen juttunsa ovat niin syvältä.

Ei siis Sariolan jutuista mitään kannata laittaa Bodom linkkeihin, sillä niissä ei löydy totuuden tynkääkään, mutta sen voin kirjoittaa, että Uusi-Suomi on se lehti ja tuo lista on ollut tiistaina 7.6.1960 eli äkkiäpä (n.1 vrk.) Sariola etsi tuon lehden kuvan, ilmeisimmin tuolta eräästä toisesta rikosaiheisesta portaalista.

Omasta arkistossani tuokin toki löytyy!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Bodom - aineistoon linkkejä .

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Aivan, Misri lukeutuu hyviin kirjoittajiin, kuten Strangelove ja pasi, sekä awa, vain eräs Sariola niminen valehteleva kirjoittaja ei pääse listalleni mukaan, sillä hänen juttunsa ovat niin syvältä.

Ei siis Sariolan jutuista mitään kannata laittaa Bodom linkkeihin, sillä niissä ei löydy totuuden tynkääkään, mutta sen voin kirjoittaa, että Uusi-Suomi on se lehti ja tuo lista on ollut tiistaina 7.6.1960 eli äkkiäpä (n.1 vrk.) Sariola etsi tuon lehden kuvan, ilmeisimmin tuolta eräästä toisesta rikosaiheisesta portaalista.

Omasta arkistossani tuokin toki löytyy!
Mielipiteitä on monenlaisia! Minun mielestäni Strangelove / Outolempi on asiallinen kirjoittaja, joka yleensä ottaa huomioon faktat.

Tuo määritys, "valehteleva kirjoittaja", saattaa kyllä hyvin sopia nimenomaan Hessuun itseensä. Joku voi olla sitäkin mieltä, vaikka ei viitsi aina sitä toistella. Toisten kirjoittajien jatkuva arvostelu ei kylläkään ole mielekästä. Tässä tapauksessa katson kuiten oikeudekseni vastata Hessun suoraan nimittelyyn valehtelijaksi. En yleensä ole hanakka jatkuvasti arvostelemaan toista kirjoittajaa. Se ei ole hyvä tapa, se täytyy todeta! :x
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom - aineistoon linkkejä .

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sinä se olet Sariola tämän arvostelun aloittanut, älä taas valehtele.

Sinun itsekehusi 000 älykkyysosamäärälläsi on aivan turhaa, sillä et kuulu, tai ole ikinäkuulunut MENSA:n, joten sitäkään ei kannata laittaa Bodom linkkeihin.

Myöskin kuvasi voit lähettää "tipitii" osastolle, jonne ne täysin kuuluvat, sillä kärpäsista et tiedä pätkääkään, toisin kuin eräs tänne kirjoittava ja hanen titonsa kärpäsistä voisi hyvinkin laittaa linkkiin!

Tässä tuli muutama lause kait OT. mutta sallikoon ylläpito tuon, sillä muuten noihin kirjoituksiin on mahdoton vastata ja sen tietää tuo ko. kirjoittaja, joten hän on trolli!
Gyllis
Martin Riggs
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2012 6:12 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Bodom - aineistoon linkkejä

Viesti Kirjoittaja Gyllis »

Tätä ketjua selatessani huomasin, että iso osa mielenkiintoisista ja aiheeseen liittyvistä linkeistä löytyy "kuolleina". Olisko aika kenties pistää pystyyn uusi ketju, johon laitettaisiin toimivia linkkejä.

Itseäni erityisesti kiinnostaisi Nissen kuulusteluvideot.

Itse lasken Nissen syyllisyyden 1/6 saatavissa olevan materiaalin mukaan.
Prosentit Gustafssonin syyllisyyden puolesta alle 15 %.

"Thru the darkness of Future Past,
the magician longs to see,
one chants out between two worlds:
Fire - walk with me."
Vastaa Viestiin