Telttamysteeri?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Telttamysteeri?

Viesti Kirjoittaja papillon »

Koetin noita yhdistelläkin, mutta kun ne ovat otettu hieman eri kulmista niin tulos ei oikein hyvä.
Jos joku omaa kunnon ohjelman ja taitaa sen käytön niin voisi yritellä, saisi siis pääty kerrallaan samaan kuvaan, panoraamajutskalla koetin, tuloksena lähinnä kuin äkkipojan panodraama.
Eli pitäisi pystyä toista kuvaa kääntämään, ei se taida olla edes mahdollista?
No sariolalle tietenkin kaikki on mahdollista, jos se edesauttaa trollaamista. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Telttamysteeri?

Viesti Kirjoittaja papillon »

No laitetaan nyt nekin tuherrukset kumminkin: Yhdistetty 1 ja Yhdistetty 2
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Telttamysteeri?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

papillon kirjoitti: ..... Eli pitäisi pystyä toista kuvaa kääntämään, ei se taida olla edes mahdollista?
No sariolalle tietenkin kaikki on mahdollista, jos se edesauttaa trollaamista. :lol:
Olen huomannut, että jos olen eri mieltä, sen herra tulkitsee trollaamiseksi. :D

Itse en näihin sisäkuvioihin puutu, enkä tämän enempää niistä keskusteluihinkaan. Muut saavat kyllä vapaasti keskustella siitäkin. Verijäljet ja teltan kuviot ovat vaikeasti tulkittavia, jätän ne henkilökohtaisesti väliin.

Kuvaa voi kyllä pyöräyttää ohjelmassa myötä- tai vastapäivään mielin määrin. Esim. myötäpäivään 167,5 astetta. Joskus pitää tosiaan ottaa asteen kymmenyksen tarkkuudella, että saa esim. kirjoituksen kulkemaan tarkalleen vinoa viivaa pitkin. Asteen tarkkuus ei siinä aina riitä. 8)
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Telttamysteeri?

Viesti Kirjoittaja papillon »

Sariola kirjoitti:
papillon kirjoitti: ..... Eli pitäisi pystyä toista kuvaa kääntämään, ei se taida olla edes mahdollista?
No sariolalle tietenkin kaikki on mahdollista, jos se edesauttaa trollaamista. :lol:
Olen huomannut, että jos olen eri mieltä, sen herra tulkitsee trollaamiseksi. :D

Itse en näihin sisäkuvioihin puutu, enkä tämän enempää niistä keskusteluihinkaan. Muut saavat kyllä vapaasti keskustella siitäkin. Verijäljet ja teltan kuviot ovat vaikeasti tulkittavia, jätän ne henkilökohtaisesti väliin.

Kuvaa voi kyllä pyöräyttää ohjelmassa myötä- tai vastapäivään mielin määrin. Esim. myötäpäivään 167,5 astetta. Joskus pitää tosiaan ottaa asteen kymmenyksen tarkkuudella, että saa esim. kirjoituksen kulkemaan tarkalleen vinoa viivaa pitkin. Asteen tarkkuus ei siinä aina riitä. 8)

Joo älä puutu, se on hyvä, et nytkään käsittänyt koko asiaa.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Vastaa Viestiin