Missä Bodomin murhaaja teki virheen?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

MEG kirjoitti:Heikki Lampela toimi uhrien oikeusedustajana N.G-oikeudenkäynnissä, Alibi-lehden kustantamana.
Asenteeltaan Lampela käytännössä toimi apulaissyyttäjänä.
Kysyi Gustafssonilta oliko lukenut dekkareita joissa kenkien jäljistä usein kirjoitettiin, johon N.G.-kertoi lukeneensa m.m. Tex Willereitä.
Kiitos tiedosta. Kyselin tuolla hypnoosi-ketjussa sitä, että onko kukaan ehdottanut uutta koetta NG:lle?. Ja mitä NG siinä tehdyssä kokeessa kertoi? Eli kenet hän kertoi/muisti nähneensä? En ole lukenut juuri mitään, mutta tämä kiinnostaa siksi, kun jotenkin tuntuu että on ollut hataraa tutkintaa silloin heti tapahtumien jälkeen siis, ja tuo hypnoosi-koekin on tehty vaan kerran.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

papillon kirjoitti:
Ps, olisiko lukijoita, vaikkapa uusia, jotka tavaisivat tuon oikeudenkäynnin tapahtumia, esim. alibin scannattujen sivujen välityksellä?
Mitä tää tarkottaa? :shock:
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Loka kirjoitti:
papillon kirjoitti:
Ps, olisiko lukijoita, vaikkapa uusia, jotka tavaisivat tuon oikeudenkäynnin tapahtumia, esim. alibin scannattujen sivujen välityksellä?
Mitä tää tarkottaa? :shock:
Ps, o-li-si-ko lu-ki-joi-ta, vaik-ka-pa uu-si-a, jot-ka ta-vai-si-vat tuon oi-keu-den-käyn-nin ta-pah-tu-mi-a, esim. a-li-bin scan-nat-tu-jen si-vu-jen vä-li-tyk-sel-lä?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

kukkuu kirjoitti:
Loka kirjoitti:
papillon kirjoitti:
Ps, olisiko lukijoita, vaikkapa uusia, jotka tavaisivat tuon oikeudenkäynnin tapahtumia, esim. alibin scannattujen sivujen välityksellä?
Mitä tää tarkottaa? :shock:
Ps, o-li-si-ko lu-ki-joi-ta, vaik-ka-pa uu-si-a, jot-ka ta-vai-si-vat tuon oi-keu-den-käyn-nin ta-pah-tu-mi-a, esim. a-li-bin scan-nat-tu-jen si-vu-jen vä-li-tyk-sel-lä?
No nyt selkisi! :D Kiitos kukkuu. :oops:
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

^
Ole hyvä. :D
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Loka kirjoitti:
papillon kirjoitti:
Ps, olisiko lukijoita, vaikkapa uusia, jotka tavaisivat tuon oikeudenkäynnin tapahtumia, esim. alibin scannattujen sivujen välityksellä?
Mitä tää tarkottaa? :shock:
Katso tuossa Bodom-valikossa vähän alemmaksi - älä niin alas - siellä on ketju, jossa on skannattu Alibin reportaasit oikeudenkäynnistä.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti:
Loka kirjoitti:
papillon kirjoitti:
Ps, olisiko lukijoita, vaikkapa uusia, jotka tavaisivat tuon oikeudenkäynnin tapahtumia, esim. alibin scannattujen sivujen välityksellä?
Mitä tää tarkottaa? :shock:
Katso tuossa Bodom-valikossa vähän alemmaksi - älä niin alas - siellä on ketju, jossa on skannattu Alibin reportaasit oikeudenkäynnistä.
Joooonnähnysen, mutta en silti ymmärrä mitä papi ajaa takaa.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

...

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Hyvin vähän Gusse muistaa edellisestä illasta ja jotkut kohdat tuntuvat kuin hatusta vedetyiltä.

Hyvähän se on ollut kertoilla, kun kukaan muu ei ole ollut todistamassa.

Gussen muistamattomuus johtunee osittain, kuten kukkuu mainitseekin, kännistä, eikä mistään muusta.
Myönnettäköön, etten itsekään enää muista kaikkea, mitä tapahtui esimerkiksi 27.11.64 eli 44 vuotta sitten.
Onko tämä niin vaikea asia ymmärtää ?
:lol:
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Loka kirjoitti:
konsta kirjoitti:
Loka kirjoitti: Mitä tää tarkottaa? :shock:
Katso tuossa Bodom-valikossa vähän alemmaksi - älä niin alas - siellä on ketju, jossa on skannattu Alibin reportaasit oikeudenkäynnistä.
Joooonnähnysen, mutta en silti ymmärrä mitä papi ajaa takaa.
Papi kysyi, että olisko kukaan kiinnostunut lukemaan Alibin oikeudenkäyntijuttuja. Minä vastasin, että anna tulla vaan, joten Papi laittoi tulemaan ja tuulemaan ja skannasi ne tänne. Noin niinkuin vapaasti käännettynä.

Olihan siellä se yksi mielenkiintoinen tieto, joka ETP:ssäkin kummitelee, eli Nilsin kävely - Tuomisen sanoin - muutaman päivän päästä. Oikeasti kyse oli kävelyharjoituksesta ja se tapahtui 5 päivän päästä. Kjäh. Varsinainen manipulaattori toi Make.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

konsta kirjoitti: .....
Olihan siellä se yksi mielenkiintoinen tieto, joka ETP:ssäkin kummitelee, eli Nilsin kävely - Tuomisen sanoin - muutaman päivän päästä. Oikeasti kyse oli kävelyharjoituksesta ja se tapahtui 5 päivän päästä. Kjäh. Varsinainen manipulaattori toi Make.
Vai niin! Minä yhteen aikaan väittelin Hessun ja awan kanssa tuosta ilmauksesta "parin päivän päästä" ja väitin, että se voi tarkoittaa esim. viittä päivää tuntematta asiaa sen paremmin. Vastapuoli oli sitä mieltä, että se tarkoittaa nimenomaan kahta päivää. Näyttää siltä, että minä arvasin lähelle oikeaa. Tällaisia väitteitä ne nämä kaksi sankaria esittivät!

Mitähän nyt, jos kävelyharjoitukset onkin aloitettu vasta 5. päivää tapahtumasta. Tämä on raskas isku awa:lle ja Hessu:lle. Miten he tästä vastoinkäymisestä selviävätkään? Jopa sattui? :D

Nyt varmaan käy niin, että awa ja Hessu repäisevät vaatteensa, pukeutuvat säkkiin, ripottelevat tuhkaa päänsä päälle, ja pyytelevät nöyrimmästi anteeksi. Vai olisiko tämä liikaa vaadittu? Rumahan sellainen teko tietysti on, ilman mitään tietoa asiasta väittää olemattomia. Eihän tietysti edes anteeksipyyntökään korjaa tilannetta. :D Tehty mikä tehty, tukkapöllöä tuli! :D
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Pitäisi varmaan määritellä, montako on muutama. Enemmän kuin pari kuitenkin?

60-luvulla potilaita makuutettiin varmuuden vuoksi. Aivotärähdyksistä sanotaan, että niiden jälkeen huimaus ja siitä johtuvat tasapainovaikeudet kuuluvat asiaan, sitä pahempina ja pidempiaikaisena mitä myöhemmin jalkeille päästetään. 60-luvulla tuosta ei tainnut sitten olla vielä tutkittua tietoa.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:

Mitähän nyt, jos kävelyharjoitukset onkin aloitettu vasta 5. päivää tapahtumasta. Tämä on raskas isku awa:lle ja Hessu:lle. Miten he tästä vastoinkäymisestä selviävätkään? Jopa sattui? :D
Ai kävelyharjoitukset? Minkäs takia sitä kävelyä piti oikein harjoitella, se olisi mielenkiintoista tietää.

Mutta tuossa kuitenkin puhuttiin kävelyharjoitusten aloittamisesta, ei kävelystä. Jospa WC-reissut olivat olleet kovasti horjahtelevia edeltävinä muistamattomuuden päivinä, että piti oikein kävelyäkin harjoitella?

Tosin harva aivoruhjepotilas, joka on ollut muistamattomana päiviä harjoittelee kävelyä jo viidentenä päivänä - niin tai jo seuraavana päivänä "heräämisestään" !

Sariolan mielestä tämä on joillekin raskas isku - päinvastoin, erittäin kummallinen tapaus, aivoruhjepotilaalle.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

awa kirjoitti:
Ai kävelyharjoitukset? Minkäs takia sitä kävelyä piti oikein harjoitella, se olisi mielenkiintoista tietää.
Oiskohan jutun pointti siinä, että kävely on ihan hyödyllinen taito?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Loka kirjoitti:
Joooonnähnysen, mutta en silti ymmärrä mitä papi ajaa takaa.

Loka, sitä ajan takaa että niilläkin jotka eivät ole asiaan perehtyneet kuten vanhat Boodomin ruunat, olisi aineistoa lukea ja tutustua aineistoon.

Saattaa tulla uusia ajatuksia,nimenomaan uusilta kirjoittajilta. Siksi.

Vanhojen kannan tiedän nikin perusteella tarvitsematta edes välttämättä lukea itse tekstiä :lol:
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

konsta kirjoitti: Oiskohan jutun pointti siinä, että kävely on ihan hyödyllinen taito?
Niin, jos ei osaa kävellä, eihän sitä mihinkään pääse. ja sitä kävelyähän piti oikein harjoitella.

Ei tuota tietoa kukaan kiellä, ja se on Gustafssonin kertomaa aikalaistarinaa....
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Vastaa Viestiin