Tyynyliina

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

konsta kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Sääntöjä pitäisi tässä kohtaa muuttaa niin että "hänen oikean nimensä" sijasta "nimimerkin ja nimen yhdistäminen tai arvuuttelu" olisi kielletty. Siis minkä tahansa nimen.
Siis tarkoitat, että jos joku epäilisi, että nimimerkki Teräsmies olisi oikealta nimeltään Clark Kent, niin banni rapsahtaisi? No enpä yhtään ihmettelisi
Konsta se lukee taas niinkuin Piru Raamattua... Mitäpä sanoisit siitä jos arvuuttelisin nimeäsi Risto Reipas (jos se olisi oikea) Ristoo Reippaaksi?
Sääntöjen muutos tekisi moden elämän helpommaksi. Ei tarvitsisi funtsia onko nimi oikea vai ei.

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja konsta »

Pharaoh kirjoitti: Konsta se lukee taas niinkuin Piru Raamattua... Mitäpä sanoisit siitä jos arvuuttelisin nimeäsi Risto Reipas (jos se olisi oikea) Ristoo Reippaaksi?
Sääntöjen muutos tekisi moden elämän helpommaksi. Ei tarvitsisi funtsia onko nimi oikea vai ei.
Uskotko, että Karra arvuutteli Wagnerin nimeä? Sattaoi jopa avattaren kuvan perusteella epäillä, että kyseessä olisi edesmennyt säveltäjä? Vai oletko keräämässä kannuksia infon moderaattoriksi? Siihen hommaan kyllä sopisit - huonosti.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Mitenkähän nuo muutamat edeltävät löpinät liittyy tyynyliinaan,jonka PITÄISI olla ketjun aihe!!?? :evil: 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

konsta kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti: Konsta se lukee taas niinkuin Piru Raamattua... Mitäpä sanoisit siitä jos arvuuttelisin nimeäsi Risto Reipas (jos se olisi oikea) Ristoo Reippaaksi?
Sääntöjen muutos tekisi moden elämän helpommaksi. Ei tarvitsisi funtsia onko nimi oikea vai ei.
Uskotko, että Karra arvuutteli Wagnerin nimeä? Sattaoi jopa avattaren kuvan perusteella epäillä, että kyseessä olisi edesmennyt säveltäjä? Vai oletko keräämässä kannuksia infon moderaattoriksi? Siihen hommaan kyllä sopisit - huonosti.
En ole ryhtymässä modeksi, minulla on elämä. :wink:
En jaksa uskoa että pystyt arvioimaan sitä sovinko johonkin hommaan vai ei. Turhaa provosointia sinulta.
Jos jaksaisit lukea vähän tarkemmin ja jopa analysoida lukemaasi niin ehkä huomaisit että minusta ei ole hyvä sallia täällä MINKÄÄNLAISTA nimien arvuuttelua: tosissaan tai leikillään. Oikeita tai vääriä.
Aikanaan kun kirjoitin samasta aiheesta niin jotkut väittivät että on samantekevää tiedetäänkö kirjoittajien oikea nimi tai ei. Lupasin panna jokaisen halukkaan oikean nimen framille jos sillä ei ole väliä. Lähettäkää vain nimenne minulle. Yksi lähetti koska hän katsoi olevansa noubadi. En tietenkään julkaissut sitä, koska se on vastoin sääntöjä. Sitäpaitsi se oli joku pöljä savolaisnimi jonka olen jo unohtanut.

kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

konsta kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Sääntöjä pitäisi tässä kohtaa muuttaa niin että "hänen oikean nimensä" sijasta "nimimerkin ja nimen yhdistäminen tai arvuuttelu" olisi kielletty. Siis minkä tahansa nimen.
Siis tarkoitat, että jos joku epäilisi, että nimimerkki Teräsmies olisi oikealta nimeltään Clark Kent, niin banni rapsahtaisi? No enpä yhtään ihmettelisi
Onhan minuakin nimitelty käeksi. Mitä jos nimeni olisikin Heikki Käki? Tai Papillonin Pekka Papi? Strangeloven Jukka Outolempi?
Tarkoitan, että en näe täällä bodom-osiossa olleen ongelmaa anonymiteettien kanssa.

kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Pharaoh kirjoitti: Sitäpaitsi se oli joku pöljä savolaisnimi jonka olen jo unohtanut.
Onko savolaisilla erilaiset nimetkin? :D

Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1484
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Keskustelu jatkukoon otsikon aiheesta. OT-keskustelut tuomioistuimen tarkasteltavaksi. t. mode
Ne tietää, jotka tietää...

karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja karra »

:wink:
teltta puukko ja viimeinen erhe.

Mustarimpi
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Maalis 09, 2019 3:48 pm

Re:

Viesti Kirjoittaja Mustarimpi »

papillon kirjoitti:Tynyliina tai mikä lieneekään, näyttää olleen jonkunsortin tutkinnan kohteena 7.7.1997, liinassa on kyseinen päivämäärä.

Tutkimusten suvantovaiheessa siis, vai alkoiko jo tuolloin suvannon loppupäässä niva vetää Tuomista kohti koskea.

Mikä se on tarkka aika milloin nykytutkijat innostuivat aiheesta uudelleen, onko tiedossa? :shock:

Lisäys, tässä liinan molemmat puolet toivottavasti oikeinpäin: kuva 63ja kuva 64 lähde KRP/ETP :shock:
Minulle tulee tuosta mieleen suoja joka laitetaan tytön alle kun menkkaseksin aikana halutaan suojella alla olevaa lakanaa tms. Spermaa on räiskynyt sen verran että kaveri lienee nykäissyt ulos ennen syöksyä. Lopuksi suojalla on joko veristä pippeliä tai pimppiä pyyhitty. Verisen veitsen pyyhkimäjälkiä nuo ei mielestäni ole koska se tuottaisi terävärajaisemman kuvion.

Yleensä kai telttailija haluaa nakella telttapaikalta muiden jättämät roskat sivummalle. Miksiköhän tuo siis oli teltan vieressä? :roll:

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Tyynyliina oli rullalla ja sen päissä oli kuminauhat, jotka oli katkaistu veitsellä. Tahra kertoo selkeästi siitä, että se oli ollut polkupyörän satulan suojana. Itse asiassa sitä olisi pystynyt sovittamaan jäljen perusteella pyöriin, joissa satulan muovista on osa irronnut.

Menkkaseksin alusesta löytyy 100% varmasti naisen dna:ta, joten se selitys kaatuu ensimmäisenä.

annaanna

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Poikkesin Bodomiin, kun oletin täällä olevan keskustelua MTVn Maikkarissa julkaistavan Rikospaikka -ohjelman jaksosta 9, jossa Jari Louhelainen lausuu joitakin tietoja ja havaintojaan juuri saamistaan Bodom asiakirjoista. Ja nimenomaan tyynyliinasta.

Asiaan vihkiytymättömänä en osaa arvioida tyynyliinan löydöksen relevanttiutta tekijän profiloimiseksi.

Bodom -asia esillä heti ohjelman alussa, noin 2 minuutin kohdalla.

Hän muuten viittaa siinä sellaiseen usalaiseen poliisimiehen paljastumiseen joukkomurhaajaksi, josta muistaakseni täälläkin joku ketjuntynkä. Oli vuosikymmeniä vanha juttu ratkennut ilmeisesti jotenkin samankaltaisen todisteen perusteella kuin on tallessa Bodomista.

Joku vanha henkilöartikkeli tuosta Louhelaisesta täällä:
https://seura.fi/viihde/julkkikset/selv ... en-surmat/

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja Wagner »

annaanna kirjoitti:Poikkesin Bodomiin, kun oletin täällä olevan keskustelua MTVn Maikkarissa julkaistavan Rikospaikka -ohjelman jaksosta 9, jossa Jari Louhelainen lausuu joitakin tietoja ja havaintojaan juuri saamistaan Bodom asiakirjoista. Ja nimenomaan tyynyliinasta.
Oli vuosikymmeniä vanha juttu ratkennut ilmeisesti jotenkin samankaltaisen todisteen perusteella kuin on tallessa Bodomista.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9f2 ... be64562538

DNA-tutkimus analyyseineen on edennyt ripeästi viime vuosina.

Toivottavasti Bodom avataan DNA-markkereiden osalta uudelleen, kun näytteistä
aikanaan löytyi vierastakin verta.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Annaannalle kuulostaa kehoitukselta.
Mutta hänelle kiitos sen KRP:n oivaltamisesta, joka ilmeni kauan sen jälkeen, kun olin esittänyt DNA-rekisteriä Suomeen yksin jo sen takia, että sosiaaliturvapaikkaturistien DNA nopeuttaisi tulossa olleiden raiskausrikosten tutkintaa

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Annaannalle kuulostaa kehoitukselta.
Mutta hänelle kiitos sen KRP:n oivaltamisesta, joka ilmeni kauan sen jälkeen, kun olin esittänyt DNA-rekisteriä Suomeen yksin jo sen takia, että sosiaaliturvapaikkaturistien DNA nopeuttaisi tulossa olleiden raiskausrikosten tutkintaa, mistä realistina sain rasistisena.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Tyynyliina

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kun tyynyliinan DNA on jo selvitetty, missä viipyvät jatkotutkimukset esimerkiksi Arskan osalta ?

Tyynyliinassa kirjailu B.S ...

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rik ... #gs.zma5d3

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Vastaa Viestiin