Poistuiko murhaaja veneellä?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kerron kerrottua.
Isoisäni kertoi, keitä ja mitä oli tuona aamuna havainnut.
Sen perusteella Koliakin asiasta kuultiin muutama vuosi sitten.
Mitään höpöhöpöä eivät havaintonsa ole olleet.
:roll:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Se oli varmaan Neuvostoliittolainen sukellusvene, joka haki Assmannin Bodomilta surmien jälkeen, joka kolisi niemen rantakivikossa.

Assmann oli tilannut "seitoisagenttina" ( Ryssä, Saksa, Paraguay, Suomi, Ruotsi Islanti ja Tanska) veneen hakemaan hänet Bodomilta Kaivopuiston rantaan, josta olisi ollut sitten lyhyt matka "Kirraan" säikyttelemään Jorma Paloa.

Tuollaista väitettähän kukaan ei kait ole vielä kirjoittanut, tai mistä sen tietää?
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Kolistaan vielä,
Kivilahtihan odotteli onkikavereita, olisivatko he olleet veneellä liikkeellä, ja nähtyään jotain eivät sitten tulleet Kivilahden luo suunnitellulle onkireissulle.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Hyvä pointti tuo.

Mielestäni Kivilahti olisi hyvä haastatella kerran vielä uudestaan ja oikein kunnolla.

Juottaa vaikka kunnolla tuiteriin ja sitten kysellä, josko tuo jo uskaltaisi kertoa jotain muuta kuin paskaa jutusta, sillä hänen puheisiinsa minä en oikein usko.

Enkä keskiniemen kulkijaan.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Samaa mieltä.
Mikään ei viittaa siihen, että Kivilahti olisi ollut mainitsemallaan paikalla.
Martti ja Ossi Koli olivat Oittaanlahden turolla onkimassa noin 100 metrin päässä.
Kumpikaan ei ollut havainnut rannalla ketään.
Kivilahti ei ollut nähnyt´lintupoikia´.
Rantapolku kulki tuolloin parin metrin päästä Kivilahden väitetystä istumapaikasta;
Heikki kertoi, että olivat nähneet Kivilahden ja menneensä rantapolkua länteen.
Uskottavuus siis molemmilta tahoilta vaikuttaisi puuttuvan.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

awa kirjoitti:Wagner, eikös sitä nyt ole jo aikalailla tuo 9 vuotta, kun ne ensimmäiset "kolinat" kuultiin? No, ehkä siitä on vain 5 vuotta tai voi olla vähemmänkin. :D
Jos tarkoitat rantakivien kolinaa sinisilmiesi tähden niin siitä on jo enemmänkin aikaa.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja karra »

Wagner kirjoitti:Kerron kerrottua.
Isoisäni kertoi, keitä ja mitä oli tuona aamuna havainnut.
Sen perusteella Koliakin asiasta kuultiin muutama vuosi sitten.
Mitään höpöhöpöä eivät havaintonsa ole olleet.
:roll:
Kuuluiko Isoisäsi Munsalan soutajiin :lol:
teltta puukko ja viimeinen erhe.
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2581
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja MEG »

Kivilahtea on kuulusteltu ja haastateltu 1960 hypnoosikuulusteltu 1966 ja 2000-luvulla kuulusteltu ja haastateltu moniin lehtiin . luulen että pajatso on tyhjennetty.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kenties noilta osin, arvon MEG, mutta totuuden osalta hänellä olisikin sitten paljon enemmän kerrottavaa, uskoisin, ja jopa ratkaisevaakin tietoa.

Senpä takia jonkun Kivilahden uskottu henkilö, tai sen tapainen, voisi käydä haastattelemassa ukkoa ja saada ne viimeisetkin leivänmuruset ravisteltua lattialle.

Kuka olisi sellaine, johon Kivilahti uskaltaisi luottaa ja joka voisi häntä haastattaa?

Olen valmis antamaan kolehtia asian hyväksi, jos jostain henkilö löytyy, joka mensi Kivilahtea haastattelemaan?

Miten olis papillon?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Kenties noilta osin, arvon MEG, mutta totuuden osalta hänellä olisikin sitten paljon enemmän kerrottavaa, uskoisin, ja jopa ratkaisevaakin tietoa.

Senpä takia jonkun Kivilahden uskottu henkilö, tai sen tapainen, voisi käydä haastattelemassa ukkoa ja saada ne viimeisetkin leivänmuruset ravisteltua lattialle.

Kuka olisi sellaine, johon Kivilahti uskaltaisi luottaa ja joka voisi häntä haastattaa?

Olen valmis antamaan kolehtia asian hyväksi, jos jostain henkilö löytyy, joka mensi Kivilahtea haastattelemaan?

Miten olis papillon?
Joo, aina löytyy lantti täältäkin, kolehtia tarvitaankin mikäli Q ta on uskominen, miksei olisi, eli silloinkin kun Q häntä haastatteli, tai yritti, vauhti vain kiihtyi kun OK oivalsi ettei kyseessä olekaan ns. palkkiohaastattelu, vaan virabelijuttu.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Olisiko siinä ideaa, että joku minfon henkilöistä sellainen, joka ei ole kovinkaan paljon juuri Bodomista julkisesti kirjoitellut, mutta tietää yhtä ja toista rikosjutuista, kävisi tuota haastattelua suorittamassa?

Joku tyttölapsi kenties, tai nainen, olisi juttuun sopivampi, jolle Kivilahti saattaisi avautua helpommin, kuin tällaiselle risuturpaiselle mörrikälle?

Jos olet kiinnostunut haastattelusta, niin ota yhteyttä yv:nä, niin keskustellaan lisää.

Toivoisin myös julkista keskustelua asian tiimoilta, jos jotakuta kiinnostaa?

Aika käy itse kullakin vähiin, joten kait tässä pitäisi jotain ratkaisuja alkaa näkyä.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja papillon »

Joo olen samoilla linjoilla.
Ehkei välttämättä väliä sukupuolella, mutta taitavasti kyselevä pitäisi saada asialle, kysymyksiä on kyllä valmiina, tein Q llekin aikanaan 50 listan, tosin osa on saanut jonkunlaisen vastauksen.

Toki siellä voisi olla jonkulainen tiimikin, nimittäin on niin että jos olen itse asialla keskenäni, ellei se muuttomies liukkaasti ala vastailla ja muistaa edes samalla reisulla asioita samoin niin silloin tulis sanomista ja sen jälkeen OK saattaisi istua uuninpankolla eikä uskaltais sanoa kellekään mitään.
Tai siten muuttaisi minut järveen, mutta jotain selkiäis kyllä. :lol:
No, kevennystä vaan.

Se saattaa olla tapaaminen vaan hankala junailla, oliko se niin ettei OK ollut oikein innokas? No jos ottaa Jussi Jalankulkijan mukaan niin sillä saattaa olla etunsa tai sitten ei.

Pate kävi PP tä jututtamassa, ja Q taas OK ta, Hessu Paavolaa. Muita ei taida ollakaan.

Joka tapauksessa kysyttävää riittää, lista on pitkä ja etunenässä tottakai itse NG.

Mutta sitten, Jatta, OK , Salonen, PP...sitten on pitkä lista Kolia ja Vuolasmaata myöten, nimittäin viikatemies hioo jo melko terävää viikatettaan, kuka edes hengissäkään enää?

Toinen on sitten se muisti, sen olen sukututkimuksessa honannnut, että jos ei ajoissa haatattele, menee intoa puhkuen ja levittää läppärit ja paperit ja kuvat ja kysyy jotain vanhukselta niin vastaus on kahvikupin kilinän seasta että " Voi voi ehän minä semoosia muista, kenestäs sinä taas kysyitkään? " jne.


Eli kiirekin alkaa olla, kohta se menee se hetki ohi. :shock:

Edit: Niin minunkin kautta niitä osoitteita ym. kyllä saa yv nä. Ne on poistettu kuulusteluista täältä forumilta.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja karra »

Kysymyksiä,kysymyksiä :shock: .....Eiköhän ne kyasymykset ole tehty jo sen 50 kerran jo 60 luvulla ihan poliisin toimesta,vai epäilettekö??

Mielestäni,jos kysymyksiä haluaa esittää koskien bodomia,niin on vain kaksi kohdetta...Marjatta,ja Nils!
Toki niin,että kysyjä olisi kysymässä molempien henkilöiden ollessa yhyt aikaa läsnä.....Jaaa,,,miksei se Birgittikin vois olla...Hänen kun pitäsi tuntea Markka....sieltä rautatieasemalta :mrgreen:
teltta puukko ja viimeinen erhe.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Poistuiko murhaaja veneellä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mikäs siinä karra on esteenä, sen kun hommaat nuo kaikki kolme yhteen ja ei kun juttua puimaan.

Tuskin tulee mitään, jos Birgit on paikalla, sillä hän se on Gussea pitänyt nämä vuodet pystyssä ja saattaapi olla melko vahva persoona, luulisin?

Jos tarviit kirjanpitäjää miitinkiin, niin olen kyllä siihen hommaan valmis, kuin lukkari sotaan, joten ei kun toimiin!

Eivät lisäkysymykset Kivilahtea ja Salosen Heikkiä kohtaankaan mitään turhia olisi, tätä mieltä minä olen.
Vastaa Viestiin