Verijäljet maakellarin luona

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Älä papillon ole huolissasi selästäni ja siitä sukellushommasta, sillä nyt ovat uudet kujeet tiedossa.

Eipä järvellä tarvii sukeltaa, kun on koneet ja laitteet.

Odotellaan nyt ensin sopivia kelejä.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Älä papillon ole huolissasi selästäni ja siitä sukellushommasta, sillä nyt ovat uudet kujeet tiedossa.

Eipä järvellä tarvii sukeltaa, kun on koneet ja laitteet.

Odotellaan nyt ensin sopivia kelejä.
Joo ei kun oikeesti, juri tuollaisessa nostamisessa se helposti tärveltyy.

Hyvä että on homma hanskassa. Mutta jos on hätä kädessä se on pahempi juttu, tosin siitäkin selviää käden käänteessä.

Tämä assariksi kutsuttu kertoi muuten eilen melko hyvän skenaarion, tarvii sitä katsella ennenkuin julkaistaan poikaroisen ajatus.

Mikäs olis hyvä noille teorioille, ei kai auta kuin uutta osiota täh?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Tämä on tavatonta mutta tahatonta, miten juttu luisuu topikista vek:

Tämäkin on Verijäljet maakellarin luona, nyt on kuitenkin puheena mahdollinen paskakaivo uimakoppien luona.

Ei se ole semmoinen, en usko, jokin muu se on, liittyykö vesilaitokseen, en tiedä.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Älä papillon ole huolissasi selästäni ja siitä sukellushommasta, sillä nyt ovat uudet kujeet tiedossa.

Eipä järvellä tarvii sukeltaa, kun on koneet ja laitteet.

Odotellaan nyt ensin sopivia kelejä.
Taatusti ilman irvistelyä, kerro Hessu mitä uutta olet keksinyt mahdollisen kassin ns. päänmenoksi?

Mitä laitteita?
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Luulisin sinun, papillon ystäväiseni, osaavan itsekin päätellä, mitä tarvitaan silloin, jos haluaa kuivin kutein järvestä jotain onkia.

Jos keksit keinot, niin toivoisin, että lähettäisit tiedon yksärinä, niin kerron sitten, oletko oikeassa.

En nimittäi haluaisi muiden tietävän keinoistani etukäteen, ettei sitten aikanaan tulisi pettymyksiä, puoleen jos toiseen.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Joo kerro pois vaan yksärinä jos haluat, vaikka mailina sama se.

Mistäpä minä voin tietää mitä tekniikoita sulla on tiedossa, ties vaikka olis NASA ssa tuttuja, en ihmettelisi, tai kenties lasket koko järven tyhjäksi, kaikki on mahdollista.
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Ei saa mennä tulppaa pois ottamaan, ei saa mennä.
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Viesti Kirjoittaja teemu »

^^^Sukellusrobotti voisi olla asiallinen, jos rahoitus on kunnossa.

Sesongin ulkopuolella laite voisi olla edullisempi kuin kesällä. Kuvien yksinoikeus saattaisi kelvata rahoittajalle vastikkeeksi. Tai ehkä samalla tehdään jotain muutakin, kuten ympäristötutkimuksia, ja rahoitus tulee sieltä.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eipä natsaa edes kovin lähelle.

Kyllä minä sitten kerron, kun on jotain kerrottavaa.

Mitä sitä nyt Bodomista tulppaa pois ottamaan, paljon edullisempaahan olisi käydä nykäisemässä Ahvenanmaan tulppa irti, jolloin sinne maksettavat kehitysapurahat jäisivät omaan käyttöön, esimerkiksi Bodomin pohjan haravoimiseen.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Naarauksesta

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Jos järven pohjalla vielä jotain olisi, olisi se todennäköisesti jo löytynyt, sillä vuosikymmeniä sitten Bodom oli vielä kalaisa ja kuhaa soudettaessa oli yleensä ainakin 2 vetouistinta pyytämässä. Kun johonkin vapaan nappasi ja soutaja oli yksin liikkeellä, toinen vieheistä tavallisesti meni pohjaan sillä aikaa, kun kalaa otettiin muulla vavalla ylös.
Järveä pitkään kalastaneena kokemuksena usein oli se, että pohjaa laahaavaan uistimeen oli tarttunut kiinni yhdestä kolmeen järvisimpukkaa.
Kalastajien, kalastuksen volyymin ja pohjakosketusten lukumäärän perusteella kaikki koukkuun tarttuva on todennäköisesti murhaniemen lähivesistä jo loytynyt, oli se risu, simpukka, sukka, kuha, kondomi, kilpikonna, ahven, hauki tai selkäreppu.

Pidän edelleen taikavarpua sukeltelua varmempana tapana löytää järvestä jotain, kunhan etsijä häiriöiden välttämiseksi pitää varvun kaukana päästään, sillä löytyyhän taikavarvulla tunnetusti vettäkin.

Ei naarata, sanoi savolainen, kun anoppi hukkui.

:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Ettei vaan varpu mene väärään kurkkun? :D Taas kerran :D
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Hessu52 kirjoitti:Eipä natsaa edes kovin lähelle.

Kyllä minä sitten kerron, kun on jotain kerrottavaa.

Mitä sitä nyt Bodomista tulppaa pois ottamaan, paljon edullisempaahan olisi käydä nykäisemässä Ahvenanmaan tulppa irti, jolloin sinne maksettavat kehitysapurahat jäisivät omaan käyttöön, esimerkiksi Bodomin pohjan haravoimiseen.
Ahvenanmaa joutaisi kuokkia kokonaan pois, vesi vaihtuisi tänne Perämeren pohjukkaan nykyistä paremmin. Niin ja paremminhan se isompi lohikin pääsisi nousemaan.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Mikä siinä on, kun tuo minun kiinnostukseni kadonneeseen kassiin herättää joissakin kovasti kiivaita tunteita.

Se on paha, jos aion tutkia järven pohjaa ja jos en sitten siihen tänä vuonna pystynyt, niin jo on sekin, jos ei ihan pahakaan asia, niin suuren ilkkumisen paikka.

Mitä sitten, jos sieltä sittenkin löytyisi jotain, sieltä pohjasta?

Sekö noita muutamia pelottaa ja minkähän takia?

Olen nimittäin aivan matti siitä, että jotain rojua pohjasta löytyy, sillä mistä muuten moinen älämölö johtuisi, jollei sen pelosta, että jotain pohjasta löytäisin.

Wagner kehuu naaranneensa Bodomin pohjasta simpukat ja risut ylös, vetämällä uistinta ja hyvä niin, mutta epäilen, ettei kukaan ole vetänyt uistinta niemen rannasta ulospäin itään, tai edes niemen suuntaan.

Nyt Wagner tietenkin kertoo, että kyllä hänen setänsä veti heti rannasta erkaannuttuaan niemen vieressä uistinta ja sai rekkakuormallisen uppotukkeja yhdellä vedolla, joita varten piti hommata oikein puunkuljetusrekka viemään tukit huit hemmettiin.

No, jos sillä tavalla sai tieattua muutaman uuden uistimen, niin hyvä.

Eiköhän tuollaiset paikat olleet jo ennen surmia niin hyvin tedossa, ettei siellä kannata uistinta vetää, jollei halunnut niiden jäävan jos johokin rojuun kiinni, joten ei siellä varmaan ole kukaan paikkakuntalainen uistinta vetänyt.

Joku virvelöijä on saattanut nakella uistintaan sitten myöhempinä aikoina rannalta uppotukkeihin, mutta se on eri asia, jos tuollainen kassi on uponnut mutaan, sillä tuskin virvelikalastus oli kovin yleistä silloin kuuskytä luvun alussa.

Itsekin sain oman ABU-Ambassador virvelini joskus -63-64.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Kuka nyt sitten ilkkuu, sinä vaan esität salaperäistä ja selittelet, se ehkä pitää yllä epävarmuutta Kadonneen Kassin Metsästyksessä.

Luotan siihen että poissuljet nykyaikaisen välineistösi avula tuon järven kadonneiden kamojen kätköpaikkana.
Sitä ei estä säät ei mitkään, jääkin on vain hidaste, kuten kerroit. :lol:
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jäikö sinulla parahin papillon se huomaamatta noissa aiemmissa kirjoituksissani, että nimenomaan säät ne ovat olleet esteenä.

Alat olla huolimaton, tai ymmärtämätön noitten lukemistesi kanssa.
Vastaa Viestiin