Bodom Mediassa

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Kuulusteluissa NG mainitsee myöhemmin tuunanneensa pyöräänsä joka oli AJS?

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Oulunmies kirjoitti:Kuulusteluissa NG mainitsee myöhemmin tuunanneensa pyöräänsä joka oli AJS?
Niin tuo väittää. Mitäs sitten? Mikä tuo pyörä koirakuvassa on?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

No ei ainakaan taida AJS olla mitä nyt googlen kuvahaulla vertailin. Joka tapauksessa jos on omapyörä niin entinen on mennyt siis vaihtoon. Eikös joku selvitellyt noita rekisteriote juttuja joskus? :D

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja konsta »

Oulunmies kirjoitti: Eikös joku selvitellyt noita rekisteriote juttuja joskus? :D
Joo, sama mies joka haastatteli ambulanssimiesta ja Paavolaa. Ei saatu niihinkään mitään selvyyttä.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Oulunmies kirjoitti:No ei ainakaan taida AJS olla mitä nyt googlen kuvahaulla vertailin. Joka tapauksessa jos on omapyörä niin entinen on mennyt siis vaihtoon. Eikös joku selvitellyt noita rekisteriote juttuja joskus? :D
No joo, Hessu niitten kanssa temusi. Ne saa kuka vaan kun laittaa sen pari kolmekymppiä likoon, tulee fillarin koko historia. Tai sen rekisteröinnin vai minkä lie.

En sano tarkkaa summaa koska siitä nousee taas älämölö jollei se ole oikea indeksillä korjattu viimeisin tiedossa oleva summa.

Mutta ei tuo pyörän stonga muistuta tippaakaan sitä uhrikuvan NG pyörää.
Tuo on talvikuva, mitäs jos vaihtoi vain stongan kun läheni kevät ja Hämeenkylän hiekkamontun crossiajat?
- Sanos muuta ja älä muuta sano!

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kun pyörillä ei sen enemmin 1960 kuin nykytytkimustenkaan perusteella ei ollut surmiin mitään osuutta, on yhdentekevää, mitä ne tuolloiselta teknologialtaan tai tunnettuvuudeltaan edustivat.

Surmaajista se kyllä jotain saattaa kertoa: miksi eivät ottaneet pyöriä pakomatkalleen ?
Ilmeisesti siksi, että olivat nuoria ja kokemattomia moottoripyöräilyyn -> tekijät nuoria -> viharikos ?

Sopisi Heikin, Arskan, Riston ja Anun asiasta kertomiin.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Alibi-lehden haastattelussa komisario Tero Haapala toteaa, että Bodom-surmien osalta tutkitaan Arskaa.

Arska on pakoillut jo vuoden ulkomailla, ilmoittamansa mukaan Amerikassa.

Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Jos oikein ymmärsin niin Arska nimeä käytettiin lähinnä valistuneena sisäpiirin vitsinä puhuttaessa mahdollisesta skenaarioista, jossa joku antaa vihjeen mahdollisesta epäilyttävästi käyttäytyneestä "Arskasta". Itse repesin kun avasin lehden ja silmään osui sitaatti "Liittyykö Arska Bodomin kolmoismurhiin?". En toki väitä etteikö poliisi voisi häntä tutkiakin. Jotain uutta kuulunut viimeaikoina?

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Norsula kirjoitti:Jos oikein ymmärsin niin Arska nimeä käytettiin lähinnä valistuneena sisäpiirin vitsinä puhuttaessa mahdollisesta skenaarioista, jossa joku antaa vihjeen mahdollisesta epäilyttävästi käyttäytyneestä "Arskasta".
Itse repesin kun avasin lehden ja silmään osui sitaatti "Liittyykö Arska Bodomin kolmoismurhiin?". En toki väitä etteikö poliisi voisi häntä tutkiakin.
Jotain uutta kuulunut viimeaikoina?
Koko Bodom-keskustelu alkoi joskus 2000, jolloin nimimerkki Hintriika toi Arskan tunnustuksen esiin.
Itse olin eräs Arskan asiamiehistä ja tunnusti minullekin tappaneensa ihmisiä, joskin Bodomin surmia
piti vähäisinä muuhun kokemaansa.
Oli joutunut kertomansa mukaan muuttamaan kesällä 1960 Kaliforniaan siskonsa luokse 'vaihto-oppilaaksi'
jouduttuaan kertomansa mukaan nerittäin suuriin vaikeuksiin väkivaltaisuudensa vuoksi.
Nimimerkki Hessu kertoi Arskan faijan kestinneen vuosikausia yhtiönsä tiloissa mm. Knut Aasia.
Arska palasi Suomeen joskus 1970-luvulla.
Nyt pakoilee oikeutta ilmoittamansa mukaan Amerikoissa.
FBI ja KRP ovat henkilöstä kiinnostuneet, kun Arskalla on sama käsiala kuin sarjamurhaaja Zodiacilla
ja kun olinpaikka 1960-70-luvuilla oli juuri California ja kun kirjoitelmiensa lopetusmerkki on risti ymptyrässä, juuri kuten Zodiacillakin.
Zodiac-kirjeistä on kiinnostava salakirjoituksella kirjoitettu 'My name is' josta jo lapsikin huomaa
nimen olevan A***** R*****.
Mitä puuttuu ? DNA/RNA, jota voisi verrrata BS-kirjailtuun, surmapaikalta löytyneeseen vieraaseen DNA:han.
Tämä ei ole henkilöspekulaatiota, vaan asiaa.

:)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6541
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja awa »

Miten lienee Nils Gustafssonin laita - joutuuko tunnistamaan hypnoosissa tai hypnoottisessa muistiaukossa, että ei muista mitään. Vanhoista valokuvista saattaa todeta, että johan on kummia kuvia.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Norsula »

awa kirjoitti:Miten lienee Nils Gustafssonin laita - joutuuko tunnistamaan hypnoosissa tai hypnoottisessa muistiaukossa, että ei muista mitään. Vanhoista valokuvista saattaa todeta, että johan on kummia kuvia.

- hymm -
Voisitko kirjoittaa niin että me hitaammatkin minfolaiset tajuaisimme, miten tämä liittyy aiheeseen tai viimeisimpiin viesteihin? :P

Tootai
Nikke Knakkertton
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Syys 12, 2008 1:16 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Tootai »

Wagner kirjoitti: FBI ja KRP ovat henkilöstä kiinnostuneet, kun Arskalla on sama käsiala kuin sarjamurhaaja Zodiacilla
ja kun olinpaikka 1960-70-luvuilla oli juuri California ja kun kirjoitelmiensa lopetusmerkki on risti ymptyrässä, juuri kuten Zodiacillakin.
Zodiac-kirjeistä on kiinnostava salakirjoituksella kirjoitettu 'My name is' josta jo lapsikin huomaa
nimen olevan A***** R*****.
Mitä puuttuu ? DNA/RNA, jota voisi verrrata BS-kirjailtuun, surmapaikalta löytyneeseen vieraaseen DNA:han.
Tämä ei ole henkilöspekulaatiota, vaan asiaa.
Vieläkö sä jaksat tätä Zodiac/Arska-soopaa? Ei tätä kukaan voi vakavasti ottaa, älyttömiä väitteitä ilman mitään lähteitä tai todisteita. Laita ihmeessä Arskan käsialaa nähtäville niin puolueeton vertailu on mahdollista. On näitä muitakin jotka on väittänyt jonkun henkilön syyllistyneen suunnilleen kaikkiin selvittämättömiin murhiin, yleensä sentään paremmin keissinsä perustellen.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Arskan eräs käsialanäyte samoin kuin kirjeen alareunan ympyrä-risti-puumerkkinsä on KRP:llä ollut jo vuosia.

Zodiac-kirjeet löytyvät netistä, käsiala on sama.

Niistä My Name Is-kirjeen kryptattu viesti avautuu Arskan viralliseksi nimeksi.

8)

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Wagner »


Norsula
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: To Loka 16, 2008 5:52 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Eikö tuossa ole yksi kirjain liikaa, jotta siitä voisi tulla A***** R***** ?

Vastaa Viestiin