Bodom Mediassa

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

^ Se saattoi olla myös luvallinen vapaapäivä. Joka tapauksessa se oli viimeinen. :(

Muuta keinoa ei ole tiedossani, eikä tuossa mitään vikaa ole. Pakkoko se on viinoja juur portilla vaihtaa, on sitä osattu nurkan taa mennä tuolloinkin.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:No joo, sanotaan sitten niin, että minulla on vahva vaikutin siinä, kun Kako Paavolaa haastatellessani, hän sanoi, että he tulivat suunilleen samaan aikaan "lanssin" kanssa.

Toisin sanoen he olisivat olleet paikalla hetkeä ennen "lanssimiehiä", ja miksi en uskoisi poliisin sanaan.
Niin siis sanoiko Paavola niin? Vai onko sinulla vain vahva "vaikutin"?

Etkös sinä ole haastatellut myös paikalla ollut ambulanssimiestä? Minkälaisen vaikuttimen häm antoi?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Ulkomuistista vetäisten päädyin seuraavaan:
Pollarit tuli ensin, heti hyvänä kakkosena ambulanssi.
Lönnberg meni volkkarille ilmoittamaan että on piru irti.
Palasi takaisin piirtelemään lehtiöönsä.
Paavola lähti hakemaan ensin Leppävaarasta neljä ukkoa, poliisimiehiä, sitten hän lähti hakemaan Aallon, Leirimaan ja Falckin.
Saattoi olla jossain välissä paarinaisassakin.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Onkohan minulla aukkoja tiedossa, mutta eikö se ollut Paavola, joka meni ilmoittamaan isoa remmiä päälle, noin olen antanut itseni ymmärtää, hyvä papi.

Konstalle vaan sen verran, että kyllä minä omillakin ajatuksilla toimeen tulen ja kyllä ne juttelut Paavolan kanssa tuolta teksteistä löytyvät, joten pidä hyvänäsi.

Olen minä "lanssimiehen" kanssakin keskustellut, eikä siitä sen enempää, sillä kyllä sekin keskustelu on tuolla dokumentoitu, joten ole hyvä vaan.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Onkohan minulla aukkoja tiedossa, mutta eikö se ollut Paavola, joka meni ilmoittamaan isoa remmiä päälle, noin olen antanut itseni ymmärtää, hyvä papi.
Sen muistan taas ulkoa, sillä en perkele ala penkoa yhtään kuulustelua nyt, että Paavola sanoi kuulustelussa että Lönnberg kävi autolla ja hän vahti mestaa.
Sitten hän lähti hakemaan lisäväkeä ja oli - ehkä - kantamassa paarejakin.

Näin se on, pientä lämmittelyä kinaamisesta, kunhan saan julki ne listan saatanalliset säkeet lähdemerkintöineen niin sitten meteliä voi piisata.
Se se on tarkoituskin. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Mahtaakohan tuossa NG prätkäkuvassa olla SE nahkarotsi, joka meni tärviölle? Luultavimmatusti saattaa olla niinkin.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Milloin tuo kuva on otettu? Murhien jälkeen NG:lla oli saksanpaimenkoiran pentu Turva? On Turva tuossa isona vai onko kyseessä eri koira?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Oulunmies kirjoitti:Milloin tuo kuva on otettu? Murhien jälkeen NG:lla oli saksanpaimenkoiran pentu Turva? On Turva tuossa isona vai onko kyseessä eri koira?
Olet oikeassa ei ole tuo se nahkatakki, kuva on myöhemmältä ajalta, kuitenkin ennen -65 koska kotimökki on taustalla.

Pyöräkin on vaihtunut, tuon rekkari on AF-916 kun Bodom AJS:n rekkari oli UL-901.

Koira voi hyvinkin olla Turva. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

papillon kirjoitti:
Oulunmies kirjoitti:Milloin tuo kuva on otettu? Murhien jälkeen NG:lla oli saksanpaimenkoiran pentu Turva? On Turva tuossa isona vai onko kyseessä eri koira?
Olet oikeassa ei ole tuo se nahkatakki, kuva on myöhemmältä ajalta, kuitenkin ennen -65 koska kotimökki on taustalla.

Pyöräkin on vaihtunut, tuon rekkari on AF-916 kun Bodom AJS:n rekkari oli UL-901.

Koira voi hyvinkin olla Turva. :lol:
Tuota, miten kuva voi olla myöhemmältä ajalta, kun se on julkaistu Avussa kesällä vuonna 1960?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Mariacka kirjoitti:
papillon kirjoitti:
Oulunmies kirjoitti:Milloin tuo kuva on otettu? Murhien jälkeen NG:lla oli saksanpaimenkoiran pentu Turva? On Turva tuossa isona vai onko kyseessä eri koira?
Olet oikeassa ei ole tuo se nahkatakki, kuva on myöhemmältä ajalta, kuitenkin ennen -65 koska kotimökki on taustalla.

Pyöräkin on vaihtunut, tuon rekkari on AF-916 kun Bodom AJS:n rekkari oli UL-901.

Koira voi hyvinkin olla Turva. :lol:
Tuota, miten kuva voi olla myöhemmältä ajalta, kun se on julkaistu Avussa kesällä vuonna 1960?
Heheee sanos muuta. :lol: Siinäpä se, berhana.

Itse funtsasin että jos se olisi sittenkin aiemmalta ajalta mutta jätin laittamatta kun Nilssi - jos edes on kuvassa, näyttää niin skrodilta.
Mutta niinhän sen täytyy olla, olet oikeassa.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja konsta »

papillon kirjoitti: Itse funtsasin että jos se olisi sittenkin aiemmalta ajalta mutta jätin laittamatta kun Nilssi - jos edes on kuvassa, näyttää niin skrodilta.
Mutta niinhän sen täytyy olla, olet oikeassa.
Eipä taida olla Nisse. Eikä ainakaan rekkari täsmää, ja Nissellä ei tiettävästi ollut elämässään kuin tuo yksi prätkä.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Mystinen juttu on tuokin juttu, tässä prätkäkuva hieman isompana.
Olisi kiva tietää tuon historia.
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Tässä kuvassa taas Nilsin kaveri tulee käymään murhien jälkeen.
Minusta talo on kumminkin prätkäkuvassa sama? Vai onko sekään? :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja awa »

^Kuka mahtaa olla tämä Nilssin kaveri? Papi, löytyykö siitä tarkempaa tietoa?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja teemu »

^^Talo on sama kaverikuvassa ja talvikuvassa.
Oliko Otolla motskaria?
Vastaa Viestiin