Bodom Mediassa

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

awa kirjoitti:Virpin kertomuksessa ei ole mitään kohtaa minkä voisi todeta 100 -varmasti keksityksi. Ja miten ihmeessä Virpi tiesi senkin, että hän todellakin muistutti vuonna 1980 ulkoisesti Tuulikkia (-60).

- hymm -
Mäkin näytän ihan Pantse Syrjältä, mutta minulla ei ole mitään yhteyttä häneen.
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja awa »

Mikko82 kirjoitti:Mäkin näytän ihan Pantse Syrjältä, mutta minulla ei ole mitään yhteyttä häneen.
Näinkö Nils Gustafsson on väittänyt? Ei kai.

Ei Virpilläkään ollut yhteyttä Tuulikkiin, mutta Gustafssonin kerrotuista väitteistähän tässä keskustellaan. Ei sinun Mikko82, kertomasta yhdennäköisyydestä naapurin pantsu syrjään, vai mikä se oli.

Gustafssonin kertotaan maininneen (-80) - Virpi muistuttava yhtä telttaretkeläisistä -60. Ja se pitää paikkansa. Mistähän Virpi, joka oli kaikessa rauhassa linja-autoa odottanut nuorukainen, tuonkin yhdennäköisyyden sattui muka tietämään? No, mutta eihän Virpi sitä sanonutkaan, vaan tämän yhdennäköisyyden kertoi linja-autonkuljettaja. Ymmärrätkö Mikko82?

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Joko Media kohta tiedottaa 'Bodomin' uudesta käänteestä? Missä viipyy tiedotus?
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Otsikon vierestä mutta tänään mediassa Epäilyksen varjossa YLE tv 2. 22.50 Alpo Rusi. Rusin ja Gustafssonin " reagointia" syytteisiin prosesseissa on usein vertailtu, joten nyt tilaisuus taas palata kuvioon.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja awa »

Gustafsson ei ole pyytänyt tällaista ohjelmanumeroa. Miksi?

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

matkaaja kirjoitti:Joko Media kohta tiedottaa 'Bodomin' uudesta käänteestä?
Missä viipyy tiedotus?
Ihan mutuna luulen, että poliisi pitää tällä kertaa median kaukana tutkinnasta.
8)
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

awa kirjoitti:Gustafssonin kertotaan maininneen (-80) - Virpi muistuttava yhtä telttaretkeläisistä -60.
Mitä sitten? Mitä tämä todistaa, etteikö Virpi olisi pöpi päästään tai "julkisuuden kipeä"? Kas kunnei vielä sanota, että Virpi on sukua Tuulikille?! :D

Kenties Virpi on saanut sellaisen käsityksen, että Gustafsson olisi maininnut siitä asiasta Virpille, joka voi olla täysin huuhaatakin. Virpi on voinut siis lukea tätä ennen -60 luvun sanomalehtiä tai muita lehtiä ja todennut itselleen muistuttavansa Tuulikkia? kylhän nyt Suomessa haluttaisi olla heti vaikka minkälaisia Juice Leskisiä, jos itte omastaankin mielestä tahtoo sellaiselta näyttää tai näyttää sattumalta?

Minullekin on todettu, että mitä Pantse Syrjä? :lol:
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kas kun ei sinua Mikko ole kutsuttu Akuksi, siis Aku Syrjäksi, sopisi jotenkin paremmin.

Mikä siinä niin mättää ettikö Marjatta ja Virpi olisi puhuneet totta.

Melkoista sattumaa olisi Virpin kohdalla, että hän keksisi tuollaisen jutun bussilinjasta jonka Gussekin olisi voinut kiistää, vaan kun ei pystynyt, kun on nuo ajopäiväkirjat tallessa.

Tuskin olisi edes halunnutkaan kiistää, sillä ei tuollaisella todistuksella ole paljonkaan painoa, joten siitä oli turha nostaa meteliä, näin varmaan asianajaja oli neuvonut!

Siis Gusse oli ajanut tuona ajankohtana linjaa, sitä ei käy kiistäminen, ei edes "Mikko-Pantse82 -senkaan"

Aika rohkeaa nimitellä täällä ketään pöpiksi, kun sinulla ei ole minkäänlaisia todisteita ihmisten älykkyydestä.

Omaasi me kaikki olemme kirjoituksiesi kautta tutustuneet, ja hehe!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja awa »

Mikko82 kirjoitti: Virpi on voinut siis lukea tätä ennen -60 luvun sanomalehtiä tai muita lehtiä ja todennut itselleen muistuttavansa Tuulikkia?
- laitetaan selvennys nikki Mikko82: lle (lue huolellisesti)

- Olisiko Virpi lukenut lehtiä 1960?
- Mikko82 kysymys - oliko Virpi edes syntynyt tuolloin?

Vai lukiko Virpi 1960 ilmestyneitä lehtiä 80-luvulla, ja tulkitsi lehtikuvista itsensä Tuulikin näköiseksi? Eikä siinä vielä kaikki, vaan Tuulikki olisi välittömästi tunnistanut kaksikymmentä vuotta vanhentuneen linja-autonkuljettajan (kaksikymmentä vuotta vanhan kuvan perusteella) miljoonan muun ihmisen joukosta, juuri tuoksi kaksikymmentä vuotta sitten murhaniemellä telttailleeksi Gustafssoniksi. Ei tunnu uskottavalta.

Mutta jos tarina kuitenkin meni juuri niin kuten Virpi kertoi, että kuljettaja kertoi Virpin muistuttavan erästä tyttöä, joka oli mukana telttaretkellä 1960. Sillä kiistaton totuushan on, että Virpi -80 muistutti ulkoisesti Tuulikkia -60.

- nikki Mikko82 vastauksia odotellessa -
Viimeksi muokannut awa, Su Loka 03, 2010 11:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Mikko82 miten kommentoisit mm Turku Peukaloinen episodia?
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Ressu>>
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Elo 12, 2010 4:01 am
Paikkakunta: Alaska

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Ressu>> »

Voi sentoki Awa sun kanssas!!
awa kirjoitti:
Mikko82 kirjoitti: Virpi on voinut siis lukea tätä ennen -60 luvun sanomalehtiä tai muita lehtiä ja todennut itselleen muistuttavansa Tuulikkia?
- laitetaan selvennys nikki Mikko82: lle (lue huolellisesti)

- Olisiko Virpi lukenut lehtiä 1960?
- Mikko82 kysymys - oliko Virpi edes syntynyt tuolloin?

Vai lukiko Virpi 1960 ilmestyneitä lehtiä 80-luvulla, ja tulkitsi lehtikuvista itsensä Tuulikin näköiseksi? Eikä siinä vielä kaikki, vaan Tuulikki olisi välittömästi tunnistanut kaksikymmentä vuotta vanhentuneen linja-autonkuljettajan (kaksikymmentä vuotta vanhan kuvan perusteella) miljoonan muun ihmisen joukosta, juuri tuoksi kaksikymmentä vuotta sitten murhaniemellä telttailleeksi Gustafssoniksi. Ei tunnu uskottavalta.

Mutta jos tarina kuitenkin meni juuri niin kuten Virpi kertoi, että kuljettaja kertoi Virpin muistuttavan erästä tyttöä, joka oli mukana telttaretkellä 1960. Sillä kiistaton totuushan on, että Virpi -80 muistutti ulkoisesti Tuulikkia -60.

- nikki Mikko82 vastauksia odotellessa -
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja awa »

^Mitä postauksellasi tarkoitat?

Olitko aikeissa vastata siihen, mutta huomasitkin, että kysymykset oli esitetty nikki Mikko82 lle?

Saa sitä vastata vaikka kolmannessa persoonassa, ei sen väliä. Mielenkiintoinen ja asiallinen keskustelu on kuitenkin kivointa. Nikki Mikko82 taitaa olla kirjoituskiellossa, että eihän näitä vastauksia tältä nikiltä tule. Joten, siitä vaan ...
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

92 ei kulkenut vuonna 1982.
Ei ollit talouskoulua 1982.
Ei ollut terminaalia 1982.
Ei ollut Virpiä Espossa 1982.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Wagnerille ihan kaikella ystävyydellä, että otapa tuo kouluhomma ihan uudestaan, näet kun noita kouluja on löytynytkin Espoosta jo siihenkin maailman aikaan, vaikka siitä kovasti peistä silloin aikoinaan väännettiinkin!

Eipä Gusse kiistänyt ajaneensa ko. linjaakaan aikoinaan ja sekin kait jotain merkitsee, sikäli kun nuo Gussen sanomiset tekemiset yleensäkään mitään merkitsevät, ainakaan joidenkin vaikkukorvien ja "puusilmien" mielestä!
Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

awa: Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, etteikö Virpi olisi voinut lukea 1980-luvulla 1960-luvun lehtiä? Kylhän sinäkin etsit nyt 2010-luvulla esimerkiksi 1960-luvulla kirjoitetuista lehdistä esim. Tuulikin kuvia tms.?

Kaikkihan me näytämme joltakin julkisuuden henkilöltä? Sinäkin varmaan näytät joltakin, kuten Virpikin näyttää Tuulikilta (ainakin omasta mielestään, eikä Gustafssonin mielestä -se on minusta vaan Virpin omaa väritystä, jolle ei ole pitäviä todistajia bussissa tai asiantuntijien todisteita siitä onko Virpillä ongelmia oman mielensä kanssa).

Ne, jotka olisivat olleet siellä oikeudessa todistamassa Marjatan lausunnot paikkansa pitäviksi niin olivat jo kuolleita. Lisäksi tämä silloinen paikkakuntalainen pystyi kumoamaan Marjatan väitteet "maisemoinneista", jolloin kyettiin todistamaan että Marjatta oli käynyt Bodominjärvellä oman seurueensa kanssa joskus myöhemmin kuin Bodomin murhien aattona tai murhayönä. Eiköhän tämä Marjatta voida jo jättää pois keskusteluista?

Sulle awa eri iltapäivälehdet ovat vähän sama kuin jokin Raamattu? Kun jokin asia on sinne lehtiin (tai Raamattuun) joskus kirjoitettu niin siihen tulee uskoa loppuun asti vaikka kaikki teoriat kummastakin olisi kumottu aika päiviä sitten. Mikäli niitä Bodomin 2000-luvun mediamylläkästä johtuneita teorioita ei olisi koskaan kumottu, niin eikö tällöin Gustafsson olisi telkien takana ja sinä onnesi kukkuloilla?

Joillekin Gustafsson on todellakin syyllinen vain siksi kun kerran oli ainut henkiin jääneistä siellä teltalla ja sen lisäksi kun joku uskoo kaiken sen mitä iltapäivälehdet kirjoittelevat sen "aivopestessä kansaa" ja samalla loukkaamalla Gustafssonia itseään (sekö sinusta on oikein?). Itse luotan vielä sen verran oikeusvaltioon Suomi, että täällä ei ketään laiteta telkien taakse vain sen takia, että Suomessa on Hessu52:n ja awa:n kaltaisia, jotka jokaisessa lauseessa kannattavat Suomessa oikeusmurhavaltiota eivätkä oikeusvaltiota.

Kummatkin kannattavat, ettei silminnäkijöiden havaintoihin tarvita todistajaa, joka nyt vain puoltaa sitä että kuka hyvänsä höyrypää voi todistaa ihan mitä tahansa mitä sylki suuhunsa tuo.

Minäkin voin todeta yhtä hyvin, että olin Bodominjärven rannalla helluntaina v. 1960, vaikka olenkin syntynyt vasta -82? :) Menisi varmasti täydestä KRP:lle, kunnes huomaisivat ettei se ole todellakaan voinut siellä olla vuonna -60, kun syntyi vasta -82?? :lol: Tällä samaisella tyylillä Marjatat ja Virpitkin ovat päässeet lehteen tai julkisuuteen?

Väärästä valasta oikeuden edessä tulisi tuomita vankeuteen tai oikeuden passittaa vähintään jonnekin "järjentilatutkimuksiin"!!

Jokaisessa jutussa on näitä julkisuutta hinkuvia ihmisiä ja usein ne vain sekoittavat todellista rikostutkintaa saati auttavat poliisia tutkinnassa!?!? Onko todellakin pitävä todistaja sellainen, joka ilmoittautuu poliisille vasta monien vuosikymmenten päästä eikä esimerkiksi lähempänä murhia tai tapahtumia? Jos olisin poliisi, niin en hitossakaan ottaisi enää sellaisia "yllätystodistajia" vastaan, jotka ilmoittautuisivat Bodomin murhan silminnäkijöiksi tai heillä olisi jotakin ratkaisevaa tietoa tapauksesta. :) Laittaisin heidät ensin psykiatrin vastaanotolle ja näin varmasti jatkossa KRP tekeekin!?
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"
Vastaa Viestiin