Bodom Mediassa

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Peukalo, etusormi, sardiinipurkki..
Aiemmin kommentoin oikean käden positiota.
Poliisi teki paikalla rekonstraation, sen tuloksia olisi pitänyt painottaa enemmän.

Tottahan on myös sekin ettei kahden hengen soputeltassa neljä paljoa asentoa vaihda.

Seppo siis kuollut sijoilleen, Tuulikki kuollut teltan päälle. Entä Irmeli ja Gustafsson, Irmelin murha oli raaka ja pitkäkestoinen. Miten operointi kulki ja missä oli Gustafssonin sijainti tuolloin teltassa. Irmelin verta oli useammassa kohdassa, yli Gustafssonin kehon "void alueen".
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No niin, tämä Sariola tyyppi taa leimaa täällä toden puhujia, koska hänen idoliaan kohtaan muka tehdään vääryyttä.

Saat sinä laittaa meitä paremmuusjärjestykeen kirjoittajina, kunhan pidät huolen, että itse olet siinä listassa viimeinen.

Mitä tulle tuohon teltassa makoilemiseen, niin siinäkin Sariola on taas kerran metsässä, vai sanoisinko, eksynyt ympryäasteisiinsa pikipolulla!

Ei siihen telttaan olisi sopinut neljää henkilöä hyvällä tahdollakaan niin, että siellä olisi voinut pyöriä kuin puolukka pilkullisessa lippaassa.

Se on testattu ja tuon voitte ainakin muut lukijat uskoa.

Sariolalla ei ole minkäänlaista logiikkaa, jos luulee, ettei siinä muut ole heränneet, jos yksi alkaa ahtaassa teltassa etsimään kalastusvälineitään kassista, joka on kaiken lisäksi ollut muka vieläpä ahtaassa teltassa sisällä, no ei varmasti!

Olisi Sariolankin pitänyt lähteä aikoinaan mamman helmoista retkeilemään tyttöjen kanssa, niin tietäisi miten siellä toimittiin, siellä ei silloin menty nukkumaan vaan aksöniä olli kaiken aikaa!

No sille ei mitään mahda, jo äitee ei laskenut, sekä poika oli kaikenkaikkiaan saamaton.

Mikko82
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2009 5:12 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Mikko82 »

Hessu52 kirjoitti:No niin, tämä Sariola tyyppi taa leimaa täällä toden puhujia, koska hänen idoliaan kohtaan muka tehdään vääryyttä.
Ainoa, mikä tässä keississä on todettu olleen väärässä on poliisit ja Gustafssonin syyttäjät viimeisessä oikeudenistunnossa. Onko tästä Bodomin keissistä löydetty jotakin uutta Gustafssonia vastaan kun haluat hakata Gustafssonin syyllisyyttä jokaisen täällä keskustelijan kalloon? Uskon, että tämä Bodomin keissi on laitettu melko suurella todennäköisyydellä syvälle ö-mappien kätköihin, eikä oteta sieltä käsittelyyn jokaisen vastaan kävelleen ja poliisille ilmoittautuneen yllätystodistajan takia, ellei ko. henkilöä käytetä ensin "mielentilatutkimuksessa".

Awa: Kumpaa tulisi uskoa mediasta? Hans Assmann oli Jorma Palon hoidettavana sairaalassa vai sitä että Marjatta tunsi Gustafssonin hyvin läheisesti!
Lyhennetty: "Jokainen joka sunnuntaina tekee työtä, surmattakoon" (2. Moos. 35:2). Jari Tervo: "Ketkä tekee töitä sunnuntaina, PAPIT. Mä en
millään haluaisi tappaa ketään ihmisiä, mutta kai se on jostain aloitettava"

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No saat sinä kMikko uskoa mihin haluat ja niin sinä näyt uskovankin.

J.Palon kirjoja jos uskoo totena, niin ei voi sanoa, kuin että jopas jotain, siinä vasta älykkö.

Meinaan vaan, että tarvitaan normaalia huomattavasti älykkäämpää henkilöä, joka noita kirjoja sanoo uskottaviksi.

Siis jos Assmann on kuten Palo väittää, mennyt sairaalaan "piiloon" Bodomin surmia, niin miksi tuollainen kansainvälinen akentti, olisi mennyt sairaalaan niin huomiotaherättävästi, kuin meni ja sitten käyttäytynyt siellä, kuten käyttäytyi?

Usko sinä vaan akenttien noin toimivan, samaten kuin miten voi tunnistaa vastaantulevan auton rekisterinumeron, sekä kuljettajan samalla kertaa jossain Jämsän tietämillä ja sitten päätellä auton kuljettajineen oleen menossa Turkuun, jossa tämä kuljettaja surmaa naisen?

Hienoa päättelyä Palolta, tuohon ei olisi pystynyt Sherlock Holmeskaan!

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:...Ei siihen telttaan olisi sopinut neljää henkilöä hyvällä tahdollakaan niin, että siellä olisi voinut pyöriä kuin puolukka pil...

Se on testattu ja tuon voitte ainakin muut lukijat uskoa.
Uskottava on.
Mediassa on tästä testauksesta tehty uutinenkin.


8)

COB
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Loka 21, 2009 10:52 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja COB »

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288691437042.html

"
K16: Kauhuelokuva murhista sijoittuu Bodominjärvelle - katso hyytävä klippi!
Julkaistu: 21.5.2014 16:50

Suomikauhua Nyt tekeillä oleva kauhuelokuva sijoittuu Espoon Bodominjärvelle. Huomio: klipin ikäraja on 16 vuotta.
Bodom-elokuvan ensi-iltaa kaavaillaan vuodelle 2016. Sen takana ovat käsikirjoittajat Taneli Mustonen ja Aleksi Hyvärinen.

- Olen itse vanha kauhufani. Bodom on kauheimpia ja kiinnostavampia tapauksia. Kaikkihan tietävät mikä Bodom on, se on legenda, Mustonen perustelee aihevalintaa.

- Olen itse joskus vähän telttaillut, kaikki tietävät sen fiiliksen mikä tulee, jos tuolla ulkona liikkuisikin joku. Se lähtee aika pitkälle tunteesta, niin kuin hyvät kauhuleffat lähtevät, hän kertoo.

Mustonen kävi itse 2000-luvun alussa paikalla, jossa murhat tapahtuivat. Hän ajautui siellä juttelemaan rannalla telttailevien nuorten kanssa.

- He kertoivat tutkivansa tapausta. Ajattelin, että okei, tässä on leffa, hän sanoo.

Silloin hän päätti, että juuri murhan rekonstruktio on elokuvan lähtökohta.

Elokuvassa neljä nuorta päättää selvittää yli 50 vuoden takaisen murhamysteerin rekonstruoimalla tapahtumat. Illan mittaan käy ilmi, että yksi joukosta aikoo tehdä muutakin kuin vain tutkia murhia.

Elokuva ei siis sijoitu 1960-luvulle vaan nykypäivään.

Mustonen arvelee, että monella kauhupiireissä on ollut mielessä Bodom-hanke. Hän ei osaa sanoa, onko Suomessa arasteltu kyseiseen tragediaan puuttumista elokuvan keinoin.

- Toisaalta siitä on kirjoitettu paljon kirjoja, on tv-sarjoja, dokkareita... Asiaa käsitellään paljon.

Älykästä kauhua

Tulevaa kauhuelokuvaa kuvaillaan slasheriksi, joka genrenä tarkoittaa kauhuelokuvaa, jossa kasvoton murhaaja jahtaa nuoria ja tappaa heitä yllättäen, yksi kerrallaan.

- Slasherista on olemassa kaksi koulukunta. Itse kuulun siihen enemmän älykkääseen koulukuntaan. Minulle se on genre, joka on syntynyt aika suorassa jatkumossa Psykon suihkukohtauksesta. Se on ennen kaikkea se veitsen odotus, tunne jonka voi välittää yleisölle. Verta voi heittää ämpärillä kuka vain, Mustonen sanoo.

Taneli Mustonen ja Aleksi Hyvärinen ovat aikaisemmin käsikirjoittaneet lastenelokuvan Ella ja kaverit (2012).

Hyppäys lastenelokuvasta kauhuun tuntuu aivan luontevalta Taneli Mustosesta.

- Itse ihailen ohjaajia, jotka tekevät elokuvia monessa genressä.

Bodominjärven tragedia tapahtui kesällä 1960, kun neljä nuorta oli telttaretkellä Bodominjärven rannalla. Heidän kimppuunsa iski tunnistamattomaksi jäänyt mieshenkilö, joka tappoi seurueen kolme jäsentä.

Henkiin jäi vain pahoinpidelty Nils Gustafsson, jota vuonna 2004 syytettiin retkiseurueen muiden jäsenten murhista. Myöhemmin Gustafsson vapautettiin kaikista syytteistä.

Asiasta kertoi ensin Elokuvauutiset.fi-sivusto.

Kaisu Puranen " Iltasanomat 21.5 2014

Voiha venejä sanon vaan....
Silent night, Bodom night

susikoira
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2014 5:27 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja susikoira »

Niin sanon minäkin. Onpa mautonta kertakaikkiaan. :|

susikoira
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2014 5:27 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja susikoira »

Tästä puuttuu vain että tekeillä olisi joku scifi-versio aiheesta.

ANDYROM
Hetty Wainthropp
Viestit: 457
Liittynyt: La Elo 15, 2009 10:02 pm

Re: Bodom Mediassa.

Viesti Kirjoittaja ANDYROM »

Pahus, kun ei sattunut olemaan riistakameraa puussa. Mutta, mitä siinä olisi näkyny:
Kaksi m-pyörää nojaamassa puuhun neljä ihmistä kävelee edestakaisin, kunnes teltta on pystyssä. Kaikenlaisia ihmisiä kuljestekelee edestakaisin niin kuin kaikissa valvontakameroissa. :mrgreen:

metsänmies
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: La Heinä 13, 2013 1:29 am

Kaksi hammasta?

Viesti Kirjoittaja metsänmies »

Tyttöjen kantokassista löytyi kaksi etuhammasta, jotka näyttävät vanhemman ihmisen suusta lähteneiltä. Jos ne rosvon, on siinä hyvä tuntomerkki.

Siis mikä tämä juttu on, ihan uus asia mulle. Voisko joku selventää...kiitos.

mikaelk

Re: Kaksi hammasta?

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

metsänmies kirjoitti:Tyttöjen kantokassista löytyi kaksi etuhammasta, jotka näyttävät vanhemman ihmisen suusta lähteneiltä. Jos ne rosvon, on siinä hyvä tuntomerkki.

Siis mikä tämä juttu on, ihan uus asia mulle. Voisko joku selventää...kiitos.
Täytyy sanoo ei mullekaan ole kyllä osunu silmään asian tiimoilta tällast..
Mistäs mehtienmies löysit tällaista infoa? Jos perää on niin joku asiaan perehtynyt kertoisiko muillekin mitä tiedetään tästä?

metsänmies
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: La Heinä 13, 2013 1:29 am

Kaksi hammasta?

Viesti Kirjoittaja metsänmies »

Tere!

Löysin tämän ketjun 1 sivulta. Papillonin laittamia lehtijuttuja. Olikohan 7 vastaus...puolenvälin jälkeen.

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Kaksi hammasta?

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

metsänmies kirjoitti:Tyttöjen kantokassista löytyi kaksi etuhammasta, jotka näyttävät vanhemman ihmisen suusta lähteneiltä. Jos ne rosvon, on siinä hyvä tuntomerkki.

Siis mikä tämä juttu on, ihan uus asia mulle. Voisko joku selventää...kiitos.
Muistaakseni Mäen veli kertoi tuosta jo vuonna -60. Ymmärsiköhän poliisi tuohon aikaan tarkistaa puuttuiko esim. kioskimieheltä hampaita ja sovittaa niitä, jos häneltä niitä puuttui. Jos ne olisivat sopineet, niin juttu olisi ollut aika lähellä case closed.

Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Kaksi hammasta?

Viesti Kirjoittaja Misri »

Puliukko kirjoitti:
metsänmies kirjoitti:Tyttöjen kantokassista löytyi kaksi etuhammasta, jotka näyttävät vanhemman ihmisen suusta lähteneiltä. Jos ne rosvon, on siinä hyvä tuntomerkki.

Siis mikä tämä juttu on, ihan uus asia mulle. Voisko joku selventää...kiitos.
Muistaakseni Mäen veli kertoi tuosta jo vuonna -60. Ymmärsiköhän poliisi tuohon aikaan tarkistaa puuttuiko esim. kioskimieheltä hampaita ja sovittaa niitä, jos häneltä niitä puuttui. Jos ne olisivat sopineet, niin juttu olisi ollut aika lähellä case closed.
Nämä nyt on niitä lehtijuttuja, joille ei ole virallista vahvistusta. Mutta eiköhän tämä lainaukseni kerro kaiken oleellisen näistä irrallisista hampaista.

Oikeushammaslääkärin lausunnossa vuodelta 2004 todetaan, että Björklundin alaleuassa oikeanpuoleisen leukanivelen kohdalla on hiusmurtuma. Hampaiden kruunujen lohkeamisen ja irtoamisen ja alveoliluun murtumisen syyksi voidaan olettaa yhtä iskua, joka on kohdistunut alueelle voimakkaasti. Iskun on aiheuttanut raskas iskuosaltaan 20 – 30 mm:n levyinen jyrkkäreunainen esine. Rikospaikkatutkinnan yhteydessä irrallisina löytyneet viisi hammasta sovitettiin poliisin tutkittavaksi toimittamiin leukoihin, jolloin niiden voitiin todeta kuuluneen Björklundille (Liite 37).

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Kaksi hammasta?

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Misri kirjoitti:
Puliukko kirjoitti:
metsänmies kirjoitti:Tyttöjen kantokassista löytyi kaksi etuhammasta, jotka näyttävät vanhemman ihmisen suusta lähteneiltä. Jos ne rosvon, on siinä hyvä tuntomerkki.

Siis mikä tämä juttu on, ihan uus asia mulle. Voisko joku selventää...kiitos.
Muistaakseni Mäen veli kertoi tuosta jo vuonna -60. Ymmärsiköhän poliisi tuohon aikaan tarkistaa puuttuiko esim. kioskimieheltä hampaita ja sovittaa niitä, jos häneltä niitä puuttui. Jos ne olisivat sopineet, niin juttu olisi ollut aika lähellä case closed.
Nämä nyt on niitä lehtijuttuja, joille ei ole virallista vahvistusta. Mutta eiköhän tämä lainaukseni kerro kaiken oleellisen näistä irrallisista hampaista.

Oikeushammaslääkärin lausunnossa vuodelta 2004 todetaan, että Björklundin alaleuassa oikeanpuoleisen leukanivelen kohdalla on hiusmurtuma. Hampaiden kruunujen lohkeamisen ja irtoamisen ja alveoliluun murtumisen syyksi voidaan olettaa yhtä iskua, joka on kohdistunut alueelle voimakkaasti. Iskun on aiheuttanut raskas iskuosaltaan 20 – 30 mm:n levyinen jyrkkäreunainen esine. Rikospaikkatutkinnan yhteydessä irrallisina löytyneet viisi hammasta sovitettiin poliisin tutkittavaksi toimittamiin leukoihin, jolloin niiden voitiin todeta kuuluneen Björklundille (Liite 37).
Eikös Marjatan jututkin ole niitä mainitsemiasi lehtijuttuja 8).

Vastaa Viestiin