Mallinnusketju

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Mallinnusketju

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti: .....
Aikalaispoliisin kirjaamiset ja oikaisut ovat hyvin hyvin epävamalla pohjalla. Juuri samoin kävi Kivilahden silminnäkijälausunnolle, mihin poliisi lisäsi kulkijalle roskapöntöstä löytämänsä vaalean pikkutakin.

- hymm -
Epävarmalla on .... pohjalla .... mutta kuka? :D
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mallinnusketju

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sinulla Sariola näyttää olevan tuo lukemisen ymmärtäminen todellakin erittäin alhaista luokkaa, jollei luokatonta.

Olen moneen kertaan maininnut, että nuo lääketieteelliset totuudet minulle on kertonut kallovammoihin/aivovammoihin perehtynyt professoritason henkilö, joten eivät ne minun keksimiä juttuja ole!

Tuota toista tutkimusta sinä et muistaakseni sisäistänyt silloin aikoinaan alkuunsakaan ja se näyttää edelleenkin olevan hämärä sinulle, niin siinähän oli myös mukana prosenttilaskua ja tutkimus oli muutoinkin sellainen, jossa tarvitaan myös jonkun verran luetun ymmärtämistä!

Kyllä se niin on, että jos joku jotain haastaa, niin se on Sariola, joka haastaa ihan
tyhjää taas kerran, valitettavasti.

Kyllä kait se nyt sopii Sariolankin älyttömyyteen, että jos johonkin tulee ruhje, eli haava, niin siitä jää aina arpi, vai oletko nähnyt yhtäkään sellaista ihmeparantumista, jossa arpikin olisi ilman ihonsiirtoja kadonnut, tiysti idolianne Gustafssonnia lukuunottamatta!

Jos ilmakallokuvauksella, röntgenkuvauksella, eikä millään sen ajan vehkeillä ei pystytty löytämään mitään ruhjetasoista vammaa tai pystytty todistamaan edes kallonmurtumia, niin millä keinoin sitten on teodettu aikoinaan nuo Gustafssonnin mukia vakavat vammat, jolloin hän on ollut tajutonna useita päiviä?

Milloin hyväasentoinen leukaluunmurtuma on johtanut tajuttomuuteen, tai muistinmenetykseen, ja mitenkä aivovamman saanut henkilö on selvinnyt hehkuvan kuumalla niemellä hengissä ilman nesteytystä, kun kamala krapulajanokin on vaivannut?

Eipä tarvinnut sankarille lanssimiesten edes "tippaa" laittaa, eikä sitä laitettu muuten sitten sairaalassakaan.

Hyvin oli tuntikausien kuumalla niemellä lojumisen jälkeen nestetaspaino "vakavasti" loukkaantuneella kunnossa!

Uskokaa mitä uskotte, minä en!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Mallinnusketju

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:Epävarmalla on .... pohjalla .... mutta kuka? :D
Aikalaispoliisi arvailuineen. Ehkä poliisimiehet ovat yhdessä purkaneet tutkimustietojaan. Sitten yhdessä yhdistelleet niitä ja tehneet pontevasti erilaisia päätelmiä. Näin on syntynyt Bodomin mysteerio. Sitä en kiellä etteikö siinä olisi paljon asiaakin, mutta "epätiedon aukkoja" aikalaispoliisi on yrittänyt täytellä omilla päätelmillään. Ja juuri näihin kuuluvat niin klo kuuden kulkija kuin Karjalaisen näkemä niemellä liikkuja(t).

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Mallinnusketju

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:..... 1. Kyllä kait se nyt sopii Sariolankin älyttömyyteen, että jos johonkin tulee ruhje, eli haava, niin siitä jää aina arpi, vai oletko nähnyt yhtäkään sellaista ihmeparantumista, jossa arpikin olisi ilman ihonsiirtoja kadonnut, tiysti idolianne Gustafssonnia lukuunottamatta!

2. Jos ilmakallokuvauksella, röntgenkuvauksella, eikä millään sen ajan vehkeillä ei pystytty löytämään mitään ruhjetasoista vammaa tai pystytty todistamaan edes kallonmurtumia, niin millä keinoin sitten on teodettu aikoinaan nuo Gustafssonnin mukia vakavat vammat, jolloin hän on ollut tajutonna useita päiviä?

!
Lainasin Hessun vastauksesta pari kohtaa, joihin päätin kommentoida, koska mm. niissä oli selvästi väärää tietoa.

1. Olen nähnyt. Lähdin tutkimaan internetistä tuota haavan paranemista ja sieltä löytyi esimerkkejä, joissa haava oli parantunut kokonaan pois, niin että siitä ei jäänyt mitään merkkiä. Se oli kuvattu kuvasarjalla. Löytyy varmaan internetistä edelleen.

2. Ei ole ollut tajutonna useita päiviä! ... Kallonmurtumia ei todellakaan ole todettu, mutta kylläkin kallonpohjan murtuma on todettu tuolloin 1960-luvulla ja merkitty potilaan asiakirjoihin. Tästä löytyy maininta ainakin käräjäoikeuden tuomiossa. Sieltä voi käydä lukemassa. Röntgenkuvia ei enää ole käytettävissä, ne on jo tuhottu, joten diagnoosia ei voi enää toistaa, mutta ei kumotakaan. Tarvittaisiin ne alkuperäiset röntgenkuvat. Ei tiedetä, onko potilas ollut tajuton, mutta on epäilty, että välittömästi iskujen jälkeen on voinut olla tajuttomuutta tuntemattoman ajan, kukaan ei ole ollut tarkkailemassa, eikä tajuttomuuden aikaa tunneta. Mahdollisesti tunti tai pari, se on minun veikkaukseni, ei ole varmaa tietoa. Löydettäessä NG on ollut alentuneessa tajunnan tilassa, mutta ei tajuton. Samoin sairaalaan tuotaessa vastaanottaneen lääkärin mukaan. Sairaalassa ei ole ollut tajuton, paitsi tilapäisesti, kun oli yrittänyt keskustella äitinsä kanssa lääkärin ollessa paikalla kolmantena sairaalapäivänä, eli tiistaina. Neljäntenä sairaalapäivänä oli sitten keskustelu äidin kanssa jo onnistunut, ja käänne parempaan oli tapahtunut.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Mallinnusketju

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Uusi Aura N:o 160 - 1960 Keskiviikkona, kesäkuun 15. päivänä

Bodom-järvellä murha-aamuna olleita yhä ilmoittautumatta

Tutkimukset Espoon kolmoismurhan selvittämiseksi jatkuvat ja niissä on ilmennyt, että Bodom-järven rannalla rikoksen tapahtumapaikkana olleen niemen länsipuolella oli sunnuntaina kesäkuun 5. päivänä aamulla klo 6 aikoihin ollut arviolta noin 10-vuotias poika ongella. Samoin oli kyseisellä rannalla samana aamuna hieman klo 4 jälkeen ollut kaksi ehkä noin 20-vuotiasta miestä. Koska kyseiset henkilöt ovat voineet tehdä rikoksen selvittämistä auttavia havaintoja, poliisi vetoaa edellä mainittuihin henkilöihin ja pyytää heitä ensi tilassa ilmoittautumaan poliisiviranomaisille.

Tämä sanomalehtitieto viittaa ilmeisesti Rouva Karjalaisen havaitsemiin kahteen mieheen Keskiniemessä noin klo 04.15. Nuo arviot iästä voivat tietysti heittää. Jos kuitenkin tuo ikäarvio on osunut paikalleen, niin sopivia tekijöitä iän puolesta olisivat myös PP ja hänen alibinsa vahvistaneet kaverit. Varmaan tähän sopisi myös Arska kavereineen, vaikka Arska oli vain vähän yli 15-vuotta, mutta isokokoinen. Sitten on mahdollista, että ne olivat NG ja SB, mutta NG on kertonut, että hän ei ole käynyt aamulla Keskiniemessä. En ole lyönyt kantaani täysin lukkoon mihinkään vaihtoehtoon, mutta pidän edelleen ykkösepäiltynä kioskimiestä. Se tulee kysymykseen, jos tapahtuma-aika on vasta noin klo 04.30. Tällöin nuo Keskiniemen pojat olisivat joko NG ja SB tai joku muu pari, joka ei ole ilmoittautunut. Kioskimies olisi ilmaantunut paikalle idän puolelta, ja kukaan ei olisi häntä nähnyt. Hän olisi yllättänyt nukkuvat nuoret täysin ja ääntä ei olisi juuri syntynyt.

Juorun tasoinen tieto on, että klo 6:n maissa kioskimiehen näköinen mies on nähty menevän asuntoaan kohti. Tämä on kyllä jossakin kerrottu, mutta tietysti se on hyvin epävarma tieto.

Pidän kioskimiestä yhä ykkösepäiltynä.

Saattoi tulla väärään ketjuun! Liittyy kuitenkin noihin edellä oleviin arvioihin.
Vastaa Viestiin