Bodomin mystiset asiat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

2. Armirot olivat savukkeita, Amirossit kondomeita. Sekaannus.
3. Puuttuvat pullot olleet eväinä liikuttaessa mahdollisesti niemen ulkopuolisella alueella.
10. Alkusysäys jokin henkilö tietolähteenä. Jatkona kriminologia.

- Gustafssonin puheet ja tekemiset kesän 60 jälkeen.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Loogista yövuoro! 10. vielä tutkijoiden vaihtuminen, uusi tutkintalinja oli sitten oikea tai ei.
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Miten on palstalaiset, stopataanko kolmeenkymppiin vai miten? Saattaa muutoin lähteä rönsyileen? Nytkin on tullut rutkasti hyviä kysymyksiä.
kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

yövuoro kirjoitti: 3. Puuttuvat pullot olleet eväinä liikuttaessa mahdollisesti niemen ulkopuolisella alueella.
Tässä minun mielestäni vaihtoehdoiksi jää järveen heittely tai sitten tuo mainitsemasi ulkopuolisella alueella liikkuminen. Extrapointtina on että kioskilta ostetut pullot piti palauttaa sinne myöhemmin.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Juuri se kuva, jossa Sepin motukka nojaa stongallaan puuhun ja sen etupyörän vieressä on valkoinen Ohoi-kypy ja ajorukkasenvarret roikkuvat potan ulkopuolella.

Tuollainen muistikuva minulla on, kun sitä valokuvaa muistelen, joten sellainen tapaus.

Jotenkin siinä olisi sitten myös joidenkin pihlajien välissä jonkinlainen naru, mutta en ole siitäkään ihan varma.

Hitto, kun Loka löytäisi sen kuvan jostain.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Hessu, mutta sit` on kuitenkin tuo, että pyöriin ei koskettu. Olisko kuitenkin tuo kiilusilmä siirtänyt Sepon motskarin, koska ei sitä ainakaan Gustafssonin kertoman mukaan leiriläiset tehneet?

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

28. Ambulanssiin siirtäminen; keitä paikalla, oliko poliisi?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:Juuri se kuva, jossa Sepin motukka nojaa stongallaan puuhun ja sen etupyörän vieressä on valkoinen Ohoi-kypy ja ajorukkasenvarret roikkuvat potan ulkopuolella.

Tuollainen muistikuva minulla on, kun sitä valokuvaa muistelen, joten sellainen tapaus.

Jotenkin siinä olisi sitten myös joidenkin pihlajien välissä jonkinlainen naru, mutta en ole siitäkään ihan varma.

Hitto, kun Loka löytäisi sen kuvan jostain.
No siitä kuvasta ja jutusta on nyt sentään tuntomerkkejä:

- 90 luvun aikauslehti, Seura, Apu, Hymy tms, ehkä n. vuodet 93 - 96.

Lisätuntomerkkejä vaan Hessu, jos muistat. Sitten kaikki divariin, no osa kirjastoon. :lol:
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Mitä muita lehtiä kannatas tätä aihetta ajatellen evakuoida divarista jos sattuu eteen? Laittakaa vinkkiä. Täällä Oulussa on mm. tuo sininen talo mistä löytyy monasti kaikkea vanhaa.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Jos löydät tuon Alibin numeron 5/94 niin nappaa mukaan. Yritän kuitenkin myö sen itse sen jostakin saada; ehkä sitä olisi toimituksessa tai ainakin sen artikkelin saisi sieltä missä Wendel kertoo tapahtumista.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Miksei miksi

Viesti Kirjoittaja Wagner »

29. Miksi Arskalta ei vielä ole otettu sormenjälkiä ja/tai DNA-näytettä ?
30. Miksi Arskan faija kestitsi vuosikaudet poliisijohtoa jos ei siksi ?
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

20. Itsemurhat.

Kuinka on mahdollista että molemmat Tangon veljekset tekivät itsemurhan? Ja kiinnostaa myös toisen lintupojan; Haapalaisen kuolema (32v). Olivatko ne itsemurhia tai Haapalaisen kuolema luonnollinen? Herää vaan tällainekin hirvittävä ajatus tässä että eivät olekaan itsemurhia tai luonnollisia. Täällä ollaan puhuttu sarjamurhaajasta, ja tuntuu karmivalta että oliskos Bodomilla ollut ja liikkunut tuossa 60-luvulla todellinen sarjamurhaaja?? Tuosta lääkäristä tulee mieleen sellaista, että kävikö murhaaja ehkä paikkauttamassa itseään siellä vastaanotolla?
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

matkaaja kirjoitti:20. Itsemurhat.

Kuinka on mahdollista että molemmat Tangon veljekset tekivät itsemurhan?
Semmoistakin " tietoa " oli aikanaan että nämä Stongabroidit tekivät jonkunsortin vastapalveluksen toisilleen.
En tiedä, semmoinen oli huhu.
matkaaja
Christopher Lorenzo
Viestit: 1653
Liittynyt: Ke Maalis 05, 2008 1:41 pm

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

papillon kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:20. Itsemurhat.

Kuinka on mahdollista että molemmat Tangon veljekset tekivät itsemurhan?
Semmoistakin " tietoa " oli aikanaan että nämä Stongabroidit tekivät jonkunsortin vastapalveluksen toisilleen.
En tiedä, semmoinen oli huhu.
Onko tarkempaa tietoa että mihinkä liittyisi vastapalvelus? Kelle he olisivat 'avautuneet'?
Merivuokko
Jane Marple
Viestit: 1004
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 7:26 pm

Viesti Kirjoittaja Merivuokko »

matkaaja kirjoitti:20. Itsemurhat.

Kuinka on mahdollista että molemmat Tangon veljekset tekivät itsemurhan? Ja kiinnostaa myös toisen lintupojan; Haapalaisen kuolema (32v). Olivatko ne itsemurhia tai Haapalaisen kuolema luonnollinen? Herää vaan tällainekin hirvittävä ajatus tässä että eivät olekaan itsemurhia tai luonnollisia. Täällä ollaan puhuttu sarjamurhaajasta, ja tuntuu karmivalta että oliskos Bodomilla ollut ja liikkunut tuossa 60-luvulla todellinen sarjamurhaaja?? Tuosta lääkäristä tulee mieleen sellaista, että kävikö murhaaja ehkä paikkauttamassa itseään siellä vastaanotolla?
Kyllä Kalevi Haapalainen menehtyi yöllä sydäninfarktiin hetkessä.
mitään ei ollut tehtävissä.
Paiski töitä melkein aina, ei sellaista kestä pumppu.
Vastaa Viestiin