Bodomin mystiset asiat

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Bodomin mystiset asiat

Viesti Kirjoittaja groot »

matkaaja kirjoitti:
papillon kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:Bodom-mysteerissä on paljon mystiikkaa, todella. Aina ajoittain ei voi olla huomaamatta, että aineistoa tutkiessa, sieltä ei löydy päätä eikä häntää? Että kiertää ikäänkuin kehää, ja lopulta tulee samaan paikkaan, mistä lähti, eikä juuri tietoa ole paljonkaan kertynyt. Mutta tämä on vaan minun havainto, mutta aineistokin on voitu luoda erittäin laskelmoidusti. Mutta jos rikkoo ympyrän, alkaa tietoa tulla. Eli riko rajasi, ihminen, myös Bodom-mysteerin suhteen. :!: :idea:

Onneksi voin nähdä enemmän.... :roll:
Joo, uskotaan. Mutta sillä nyt ei valitettavasti ole meille paljon iloa, jos sinä näet muttet kerro mitä näet.

Olet käsittääkseni tietävinäsi tekijän, mutta et sitä kerro.

Mikä estää kaikkia muitakin alkaa " näkijäksi " , mutta siinä vaiheessa kun pitäisi nimeä esittää meneekin turpa tukkoon, mitä siitä tulisi?


Valitan,. en paljon oikein osaa arvostaa tuollaista. Jos kerran tiedät, kerro, jollet, ei sitten mitään.

Ugh. :lol:

Kiitos kiitos papillon. Täällä foorumilla ei saa nimetä ketään, ja tuskin minä täältä niin arvostusta haen, vaan totuutta. Kaikella kunnioituksella mm. sinua kohtaan papillon, sillä sinun antamat tietosi kuitenkin ovat hyvin valaisevia, eli en sitä tässä mollaa lainkaan.

Mutta katsotaan vielä mitä tulee. Polttelisko tekijällä tuo omatunto, jotta voi tulla esille. Yritän meditoida siihen suuntaan. :wink:
Matkaaja, mielisairaalastako kirjoittelet? :lol:

EDIT: Annettu varoitus: Onlinerit pois viesteista - RAID
---------
Allekirjoitus.

EkstroverttiEevertti

Re: Bodomin mystiset asiat

Viesti Kirjoittaja EkstroverttiEevertti »


Vankivapaana
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 6:12 pm

Re: Bodomin mystiset asiat

Viesti Kirjoittaja Vankivapaana »

Yksi mystinen asia liittyy ensimmäisenä paikalle saapuvan poliisin eli Gösta Lönnbergin muistivihkoon. Hän saapui murhapaikalle yhdessä Kauko Paavolan kanssa.

Kumpikaan heistä ei muista, että Gustafsson olisi äännellyt tai puhunut. Lönnbergin muistivihosta löytyy kuitenkin Gustafssonin nimi, syntymävuosi ja asuinpaikka.

– Olen sitä itsekin ihmetellyt, mutta en muista, mistä olen nimen saanut, Lönnberg kertoi oikeudessa.

Eli mistä nämä tiedot ilmestyivät poliisien muistivihkoon?
Mikä on vankikarkurin ammattitauti :idea:
- Pakokauhu.

skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Bodomin mystiset asiat

Viesti Kirjoittaja skoone »

xDööDx kirjoitti:Yksi mystinen asia liittyy ensimmäisenä paikalle saapuvan poliisin eli Gösta Lönnbergin muistivihkoon. Hän saapui murhapaikalle yhdessä Kauko Paavolan kanssa.

Kumpikaan heistä ei muista, että Gustafsson olisi äännellyt tai puhunut. Lönnbergin muistivihosta löytyy kuitenkin Gustafssonin nimi, syntymävuosi ja asuinpaikka.

– Olen sitä itsekin ihmetellyt, mutta en muista, mistä olen nimen saanut, Lönnberg kertoi oikeudessa.

Eli mistä nämä tiedot ilmestyivät poliisien muistivihkoon?
Sopii lukea Bodomia koskevat keskustelut. Jossain on kerrottu sekin, että poliiseilla oli autossa uusi vempain, eli (radio)puhelin, jolla kysyttiin poikin tiedot moottoripyörien rekisterinumerojen perusteella.
Muista lähdekritiikki!

Vankivapaana
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 6:12 pm

Re: Bodomin mystiset asiat

Viesti Kirjoittaja Vankivapaana »

Okkei, mutta eivät poliisit itse tätä oikeudessa muistaneet. Joten siinä mielessä erikoista, että täällä Bodom-sivuilla joku on tämän tiennyt, mutta poliisit itse eivät. :shock:
Mikä on vankikarkurin ammattitauti :idea:
- Pakokauhu.

Vastaa Viestiin