Silminnäkijöiden havainnot - mahdollisesta murhaajasta.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

awa kirjoitti:Kirjoittaisitko nikki papillon väliilä asiaakin, siis asiaa jota topicin aihe käsittelee.

Tämä sinulle ihan asiallisena huomautuksena, tyylistäsi huolimatta ja siitäkin huolimatta, että olet omaksumassa jonkin "palstapoliisin" roolin.

Onko korkki taas auki? Laita hyvä mies sen nyt kiinni.
Koeta tosiaankin pysyä topicin aiheessa, awa - todistettavasti valehtelija. :lol:

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Noinhan se on tietyn porukan kohdalla konsta hyvä, noinhan se on.

Valitettavasti.

Kun Sariola ei pysty panemaan siitä todisteita, niin onko hän kenties mielestäsi oikemmassa kuin minä, konsta hyvä?

Mikä tekee Sariolasta etevämmän silmissäsi, kun hän suorastaan tyrkyttää omia mielipitetä tosina, kuten on monasti tapahtunut ja sinä olet yhtenä ollut jopa puolustamassa hänen aloittamiaan huuhaa juttuja, kuten nyt tuota vammakeskustelua, tuolla toisaalla, josa olette jälleen kerran joutuneet syömään tappion karvasta kalkkia?

Eikö ala kyllästyttää moisen tollon puolustelu, kun hän jatkuvasti pakottaa sinut ja heimolaisesi ikävään välikäteen?


Äläs ny Hessu, tollo olet tässä sinä. Sinä kun aika ajoin unohdat, ettei syyttömyyteen tarvita todisteita, ei tekemättäjättämiseen, tai olematta olemiseen, tekemättä tekemiseen jne.

Yrität siirtää jotenkin holtittomasti todistustaakaa muille, ikään kuin heidän olisi todistettava siitä, mitä teltalla on tehty, tai jätetty tekemättä,

Älä koko ajan esitä perusteettomia väitteitä, joiden todistustaakka on käänteisesti muilla. Jos oletat Nilsin ryypänneen ja riehuneen, niin se on sinun oletuksesi. Voit todistaan sen, tai sitten jättää todistamatta, mutta muiden ei tarvitse todistaa, että olet väärässä. Andeerständ? Jos et, kysy lisää, en välttämättä vastaa.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ja vitut minä sinun vastauksistasi, voisin sanoa, mutta en sano.

Tuota juuri ihmettelinkin, kuinka Sariolan teoriat voivat olla niin ylivoimaisen erinomaisia, että niihin voi joku hurahtaa.

Kun tuolla kaltaisesi suuri ajattelija Matlock kumoilee kepillä väitettäni illalla tai yöllä sattuneesta onnettomuudesta, niin mikä siinä on, ettei tuollainen ilmiselvä asia ole voinut tapahtua, sillä sen todisti NYT-lehden liittettä tehtäessä se, että olin itse hämärässä muutamaan otteeseen kaatua teltan naruihin.

Teltta kyllä erottui hyvin, mutta narut eivät.

Voisin hyvinkin kuvitella, että siitä on saattanut joku turvalleen tulla alas ja ainoa ehdokas on Gusse, jolla on juuri tuollaisen putoamisen aiheuttamat matalaenergiset vammat lärväkkeessään.

Kun Matlock väittää, ettei sellaisesta kirjoitettu mitään, niin eipä ollut kirjoiettu paljon muustakaan, eli tuskin sinne niemeen on menty päiväkirjaa pitämään, sen aika olisi saattanut olla retken jälkeen.

En ymmärrä, mihin muualle kolhuja olisi voinut tulla, ellei sitten käsiin ja niiden syrjiin.

Tuollaisen jälkeen nimenomaan on hyvä vongata ja yrittää kerätä sympatiapisteitä, mutta annas olla, jos vonkaaminen menee kuuroille korville.

Mistä painiheittoteoriasta Matlock hourii, sillä en ole koskaan ollut sen kannalla, että pojilla olisi ollut riitaa, tai tappelusta.

Siinä kohtaa on ääni saattanut nousta, jos ja kun Gussea on häädetty teltasta ulos, mutta uskoisin senkin sujuneen mutkattomasti.

Ja mitä tulee noihin papillonin väitteisiin AA- luokituksestani, niin tuo on jo herjausta, johon ylläpitäjäkin voisi puuttua.

Sinä papillon yrität jatkuvasti provosoida minua, joten ole varovainen, sillä pian voi kolahtaa omaan nilkkaasi.

Oletko itse ollut siloin paikalla, kun pystyt kiistämään teorioitani, häh?

Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Minä en oikein jaksa uskoa että Gusse on tapaturmaisesti itsensä telonut... Mutta spekulaatiota tietty, kaikki tyynni.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:
Ja vitut minä sinun vastauksistasi, voisin sanoa, mutta en sano.


Ja mitä tulee noihin papillonin väitteisiin AA- luokituksestani, niin tuo on jo herjausta, johon ylläpitäjäkin voisi puuttua.

Sinä papillon yrität jatkuvasti provosoida minua, joten ole varovainen, sillä pian voi kolahtaa omaan nilkkaasi.

Oletko itse ollut siloin paikalla, kun pystyt kiistämään teorioitani, häh?

Paskapuhetta Hessu, tilaa kuka vaan tarkastamaan.

Kerroin vain että voit olla alkoholisti vaikket juo enää mitään.

Se taas miten asia on, sitä en tiedä eikä kuulu minulle. Mutta älähdit sangen voimakkaasti, se kumma.

Tosin innokkaasti annat ymmärtää toisten Lidliostosten merkitsevän sitä ja tätä. Hae peili ja tsigaa siihen.

Sinulla on kumma käsitys tuosta, että kun kerrot Nilsin esittäneen niemessä kovaa jätkää, se muuttuu todeksi jollei joku sitä pysty todistamaan vääräksi.

Taakka on sinulla, todista sinä väitteesi että Nilssi esitti kovaa jätkää ja jumaloi AJS prätkää.
:lol:

Vastaa Viestiin