Silminnäkijöiden havainnot - mahdollisesta murhaajasta.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Nikke Matlock tuntuu olevan myöskin sitä seurakuntaa, joka ei ymmärrä lukemaansa.

Jos puhutaan mustasta jäästä asvaltilla, niin miten siihen pirun viinan sotket?

Oletko itse kännissä nikke Matlock, kun et lukemaasi ymmärrä, höh!

Kyllä se ole Gusse poika, joka pirunviinasta puhui, eikä tehtyä saa tekemättömäksi ja humalassa murhaniemellä esitti kovaa jätkää, eli älä sotke alkoholisteja juttuihisi, nikke Matlock.

Itse en ole alkoholisti, sillä en ole aikoihin juonut alkoholia, kuten kuulemani ja lukemani mukaan eräs tietty henkilö lähes joka päivä, vetelee Lidlin olutta ja syö lenkkimakkaraa, parasta, mitä Lidlin kaupasta vaan saa, nikke Matlock.

Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti: .....
Kyllä se ole Gusse poika, joka pirunviinasta puhui, eikä tehtyä saa tekemättömäksi ja humalassa murhaniemellä esitti kovaa jätkää, eli älä sotke alkoholisteja juttuihisi, nikke Matlock.
... .
Minun tietääkseni ei ole mitään varmaa tietoa siitä, että NG olisi ollut ainakaan reilummin humalassa. Mitä itse on kertonut, että vähän tuntui, ja toinen tytöistä oli kirjoittanut, että pojat olivat kännissä. SB:n veressä ei enää seuraavana päivänä ollut alkoholia. NG:stä ei ole tietoa, mutta ensihoidon antanut lääkäri ei ainakaan mainitse mitään alkoholista. Onko siitä todisteita, että NG esitti kovaa jätkää, ja oli kännissä, vai onko tuo sinun oma veikkauksesi. Onko siitä todisteita. Esitähän todisteet! :x

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

awa kirjoitti:Tapi tapi papillon - hillitse hevosiasi, jotka nyökyttelee onnellisen tietämättöminä totuuden tuonelasta. (kev)

Mikäli papillon koet olevasi, Salman Rushdie, olet hieman erehtynyt persoonasta.

Tämä vain esimerkkinä, tyylistäsi ärsyttää ja provosoida. Tämän tyylin osaa kaikki (hölmöt) jotka sitä haluaa käyttää, ja siihen ei tarvitse olla mikään erityisosaaja. Taidat papillon kuvitella, että olet ainut - "muka fiksu ja hauska" keksimään loukkaavia ja herjaavias tekstejä?.

Kenties kuvittelet, papillon, olevasi jokin erityisen osaava ärsyttäjä ? (narsisti)

Lapsellista.

Koetko papillon - olevasi Salman Rushdie? Voin toistaa tätä kysymystä, tyylillesi uskollisena, maailman tappiin asti?

... nyökyttelyä .... nyökyttelyä ....
Mitäs jos hommaisit koneeseesi alkolukon? :lol:

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Mitäpä jos sinä, joka koet olevasi Salman Rushdie, keskustelisit välliä aiheesta. :D
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

awa kirjoitti:Mitäpä jos sinä, joka koet olevasi Salman Rushdie, keskustelisit välliä aiheesta. :D
Samat sanat, kunhan olet käynyt luetun ymmärtämisen kurssin ja se alkolukko on asennettu.

Vielä kun koneeseesi saisi vääristelyn eston niin päästäisiin asiaan. :lol:

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

papillon kirjoitti:
Vielä kun koneeseesi saisi vääristelyn eston niin päästäisiin asiaan. :lol:
Täh, eihän sieltä sen jälkeen tulisi enää viestin viestiä, ei pihaustakaan.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

kujala
Martin Riggs
Viestit: 610
Liittynyt: Su Helmi 24, 2008 11:55 pm

Viesti Kirjoittaja kujala »

konsta kirjoitti:
papillon kirjoitti:
Vielä kun koneeseesi saisi vääristelyn eston niin päästäisiin asiaan. :lol:
Täh, eihän sieltä sen jälkeen tulisi enää viestin viestiä, ei pihaustakaan.
Papillon kirjoitti viestinsä awalle.

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

kujala kirjoitti:
konsta kirjoitti:
papillon kirjoitti:
Vielä kun koneeseesi saisi vääristelyn eston niin päästäisiin asiaan. :lol:
Täh, eihän sieltä sen jälkeen tulisi enää viestin viestiä, ei pihaustakaan.
Papillon kirjoitti viestinsä awalle.
Niin?
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No no Sariola, älä turhaan hummaasi hoputa.

Sinä syytät minua vääristelystä, mutta itse syyllistyt heti samaan.

Panepa todisteita, ettei Gusse ollut niemellä se eniten kännissä ollut ja ettei tuo öykkäri olisi silloinkin esittänyt kovaa jätkää, kun se rooli hänellä nyt sattui aina olemaan päällimmäisenä, kuten jokaisella kompleksisella teinillä, jollainen Gusse kaiketi oli.

Kenties myöhäisteini, vai "otetaanks matsi, otetaanks matsi"?

Mitä siihen tulee, ettei Gusse enää haissut viinalle, niin siitähän oli jo aikaa vierähtänyt, kun hän viimeisen paukun oli ttanut, ja ennen kuin sairaalaan vietiin.

Kun on tajutonna, niin ei kait siinä kukaan ala alkoja mittailemaan, varsinkaan amanuenssin tasoinen aloittelija, joka Gussen otti sairaalassa vastaan.

Silloin ei puhallettu pilliin, eikä pussiin, vaan sanottiin Huugo, päin poliisin naamaa ja jos oli kännissä, niin vedettiin ilmaa sisään ja sanottiin samalla Vieno.

Patologin työnkuvaan se verestä alkoholin määrän mittaaminen sitten kuului ja taitaa kuulua vieläkin automaattisesti.

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti: Panepa todisteita, ettei Gusse ollut niemellä se eniten kännissä ollut ja ettei tuo öykkäri olisi silloinkin esittänyt kovaa jätkää, kun se rooli hänellä nyt sattui aina olemaan päällimmäisenä, kuten jokaisella kompleksisella teinillä, jollainen Gusse kaiketi oli.
Ja jos Sariola ei pysty panemaan todisteita, niin sittenkö on todistettu se mitä väität?

-Syntymätyhmyys ei ole häpeä, se on vain haitta. Hankittu tyhmyys on kyllä häpeä.-
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Noinhan se on tietyn porukan kohdalla konsta hyvä, noinhan se on.

Valitettavasti.

Kun Sariola ei pysty panemaan siitä todisteita, niin onko hän kenties mielestäsi oikemmassa kuin minä, konsta hyvä?

Mikä tekee Sariolasta etevämmän silmissäsi, kun hän suorastaan tyrkyttää omia mielipitetä tosina, kuten on monasti tapahtunut ja sinä olet yhtenä ollut jopa puolustamassa hänen aloittamiaan huuhaa juttuja, kuten nyt tuota vammakeskustelua, tuolla toisaalla, josa olette jälleen kerran joutuneet syömään tappion karvasta kalkkia?

Eikö ala kyllästyttää moisen tollon puolustelu, kun hän jatkuvasti pakottaa sinut ja heimolaisesi ikävään välikäteen?

Gusse on myöntänyt humalatilansa ja jos Sariolan tapaan ottaisin oman mielikuvani mukaan, niin Gusse on myös leijonan osan viinoista kuilinut kurkkuunsa, sekä uljastellut kukkona niemellä.

Edelleenkin omissa mietteissäni ja päätelmissäni, Gusse on pudonnut töyräältä alas ja siinä satuttanut turpavärkkinsä.

Porukat ovat tämän ukisijan raahanneet puolitajutonna telttaan (josta Gusselle on jäänyt harhainen kuva raahailuista rantaan) ja antaneet ensiavun, haavojen hoidon muodossa.

Siinä on nahkis ja pyyhe tuhriutuneet vereen, kun herraa on hoivailtu.

Hoidon jälkeen Gusse on tyrkätty ulkoruokintaan, mutta ei sen väliä, koska pojat ovat varmaan muutenkin ajatelleet viettää yönsä kuusen juurella, sillä niin ylipukeutunut Sepi on ollut.

Ei teltassa yöpynyt olisi tarvinnut tuollaista vaatemäärää.

Gusse on saattanut jäädä kuusen juureen lepäämään, kun Sepi on lähtenyt kalaan.

Se, miksi Tuulikki ei ole kirjoittanut Sepi ja Nisse kalassa, kertoo jo siitä, ettei sankarimme ole ollut illalla kalassa.

Kun joku on väittänyt, ettei kirjassa lue mitään onnettomuudesta, niin ei siellä lue mitään kylätappelustakaan, jota on yritetty tuputtaa kaikille halukkaille.

Miten muuten Kujala, josko olisi mahdollista miettiä sitä lyönnin voimaa niin, että Gussella olisi ollut turpa auki jo alkujaan, eli oletetun töyräältä putoamisen jälkeen?

Olisiko silloin tarvinnut nejän kilon kinkkua avuksi, että lyönnistä olisi saanut tarpeeksi mojovan, mielestäni ei, mutta en ole tuon lajin expertti, joten miettisitkö asiaa siltä kantilta?

Haavakohdathan ovat noin osapuilleen tiedossa, joten homman luulisi olevan helppoa, tai sitten ei.

Avatar
Baretta
Hetty Wainthropp
Viestit: 450
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 7:49 pm
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Baretta »

Minä olen muuten myös kiinnittänyt huomioni noihin kirjauksiin. Uskon että mitään poikkeavaa ei tuohon viimeiseen kirjaukseen saakka ole leirillä eikä tulomatkalla sattunut. Olisi hyvin oletettavaa että poikkeava tapaus olisi tullut kirjatuksi. Sitten kun merkintöihin olisi ollut aihetta ei niitä ole enää ennätetty kirjoittaa.

papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:
Kyllä se ole Gusse poika, joka pirunviinasta puhui, eikä tehtyä saa tekemättömäksi ja humalassa murhaniemellä esitti kovaa jätkää, eli älä sotke alkoholisteja juttuihisi, nikke Matlock.

Itse en ole alkoholisti, sillä en ole aikoihin juonut alkoholia, kuten kuulemani ja lukemani mukaan eräs tietty henkilö lähes joka päivä, vetelee Lidlin olutta ja syö lenkkimakkaraa, parasta, mitä Lidlin kaupasta vaan saa, nikke Matlock.
Hessuliikkaa edustavimmillaan.
Liekö sulla , arvon ystäväiseni Hessu, esittää jotain näyttöä siitä että NG esitti murhaniemellä kovaa jätkää vieläpä humalassa?

Olitko itse paikalla vai mihin väitteesi perustuu?
Sieltä ei liiemmin silminnäkijähavaintoja olekaan, mainiota että avasit suusi.

Mitäpä sitten taas siihen tulee ettet nykyisin kertomasi mukaan juo alkoholia, voit olla silti parasta AA ryhmää.

Se taas joka " lähes joka päivä " ottaa jopa nyt sitten Lidlin oluen, ei välttämättä ole alkoholisti.

Puhumattakaan siitä, että syö vieläpä Lidlin makkaroita, no sakemannien lihat aika suolaisia, pakko ottaa pilsneri, kyllä.

Mutta sinä se Hessu vaan julistat mitä sattuu, huomaatko itse?

Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Hessu52 kirjoitti:Edelleenkin omissa mietteissäni ja päätelmissäni, Gusse on pudonnut töyräältä alas ja siinä satuttanut turpavärkkinsä.
.
Tuskinpa on pudonnut. Teoriassasi on ainakin seuraavat heikkoudet:
-kuten sanottu, noin pahasta haaverista olisi kirjoitettu jotain
-kolhuja olisi tullut muuallekin melko varmasti
-tuollaisen haaverin jälkeen kukaan ei jaksa vongata ja ruveta sitten puukottelemaan, päinvastoin Nisse olisi saanut hoivaa ja sympatiaa eikä siinä tilanteessa kukaan ryhdy riehumaan

Mikään ei viittaa tuommoiseen sählinkiin. Painiheittoteoriasi oli paljon järkevämpi, joskin siinäkin on ongelmansa.
Pasilan mies.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Kirjoittaisitko nikki papillon väliilä asiaakin, siis asiaa jota topicin aihe käsittelee.

Tämä sinulle ihan asiallisena huomautuksena, tyylistäsi huolimatta ja siitäkin huolimatta, että olet omaksumassa jonkin "palstapoliisin" roolin.

Onko korkki taas auki? Laita hyvä mies sen nyt kiinni.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Vastaa Viestiin