Vinca-kellon arvoitus

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja groot »

Strangelove, Sinunko antisi on sitten jotain merkittävää foorumille? Jankkaat samoja asioita, joita on jankattu jo vuosikausia liittyen Assmaniin ja kioskimieheen. Mitään uutta et ole asiaan tuonut. Ja kun sanoin, että on säälittävää toimia Urhon viestintuojana, niin tarkoitan sitä: se on erittäin säälittävää.

PS. Tämä vinca-kelloon liittyvät asiat käsiteltiin jo aikanaan muuralan bodom foorumissa.
Viimeksi muokannut groot, Ti Elo 11, 2009 5:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
---------
Allekirjoitus.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja strangelove »

groot kirjoitti:Strangelove, Sinunko antisi on sitten jotain merkittävää foorumille? Jankkaat samoja asioita, joita on jankattu jo vuosikausia liittyen Assmaniin ja kioskimieheen. Mitään uutta et ole asiaan tuonut. Ja kun sanoin, että on säälittävää toimia Urhon viestintuojana, niin tarkoitan sitä: se on erittäin säälittävää.
Eikö juuri tämä Vinca-kello ja siinä olevat verijäljet ole uutta? Vai oletko ollut tästä asiasta jo tietoinen vuosikausia? Tämänkin seikan sinä lyttäät fiktioksi ja vähättelet sitä kaikin keinoin, vaikka sinulla ei ole mitään hajua koko asian taustoista. Oletko itse persettäsi liikuttanut asian selvittämiseksi? Et niin. Sen sijaan kuuntelet korvat höröllä Tuomisen ja marttojen valehteluja ja uskot ne mukisematta.

Nimeonmaan sinä jankkaat samoja mielikuvituksen kehittämiä teorioita NG:n syyllisyydestä. Tuli jo selväksi, mitä asiaa sinulla nyt vielä on?
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja groot »

strangelove kirjoitti: Eikö juuri tämä Vinca-kello ja siinä olevat verijäljet ole uutta? Vai oletko ollut tästä asiasta jo tietoinen vuosikausia? Tämänkin seikan sinä lyttäät fiktioksi ja vähättelet sitä kaikin keinoin, vaikka sinulla ei ole mitään hajua koko asian taustoista. Oletko itse persettäsi liikuttanut asian selvittämiseksi? Et niin. Sen sijaan kuuntelet korvat höröllä Tuomisen ja marttojen valehteluja ja uskot ne mukisematta.

Nimeonmaan sinä jankkaat samoja mielikuvituksen kehittämiä teorioita NG:n syyllisyydestä. Tuli jo selväksi, mitä asiaa sinulla nyt vielä on?
Vinca-kellon verijäljet ja muu siihen liittyvä käsiteltiin jo aikoinaan muuralan bodom foormumissa, joten siinä ei ole mitään uutta. Sorry.

Strangelove, olet pelkkä noviisi bodom-asioissa. Et ymmärrä,että on ollut lukuisia keskustelupalstoja ennen murha.infoa, jossa Bodomia on käsitelty. Kaikki sinunkin tuomat tiedot on jo käsitelty kertaalleen eri foorumeissa.
---------
Allekirjoitus.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja strangelove »

groot kirjoitti:
strangelove kirjoitti: Eikö juuri tämä Vinca-kello ja siinä olevat verijäljet ole uutta? Vai oletko ollut tästä asiasta jo tietoinen vuosikausia? Tämänkin seikan sinä lyttäät fiktioksi ja vähättelet sitä kaikin keinoin, vaikka sinulla ei ole mitään hajua koko asian taustoista. Oletko itse persettäsi liikuttanut asian selvittämiseksi? Et niin. Sen sijaan kuuntelet korvat höröllä Tuomisen ja marttojen valehteluja ja uskot ne mukisematta.

Nimeonmaan sinä jankkaat samoja mielikuvituksen kehittämiä teorioita NG:n syyllisyydestä. Tuli jo selväksi, mitä asiaa sinulla nyt vielä on?
Vinca-kellon verijäljet ja muu siihen liittyvä käsiteltiin jo aikoinaan muuralan bodom foormumissa, joten siinä ei ole mitään uutta. Sorry.
En ole käynyt Muuralan foorumissa, joten tästä en tiennyt, sorry.

Kello on nyt tutkittavana Saksassa ja "tilanne" on siltä osin edelleen päällä. Mitä uutta sinä sen sijaan tälle foorumille tuot. Aivan, et mitään. Sorry.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kaikella kunnioituksella, mutta voisit jättää nuo Urhon lainaukset pois ja käskeä Urhoa itseään ottamaan sivustoilla kantaa, sillä nuo Urhn jutut on jo luettu sataan kertaan Urhon sanomina, joten mitään uutta et strange hyvä asioihin tuolla asenteellasi tuo.

Siispä ota Urho lusikka kauniiseen käteesi ja pyydä anteeksi niiltä joita anteeksi täytyy pyytää, niin etköhän pääse tänne iloisten veikkojen ja sisarien joukkoon, taas puolustamaan Gustafssonia henkeen ja vereen.

Strangen ja Sariolan, sekä kaikkein vähiten Mätlokin taidot eivät siihen riitä.

Kenties yhdessä pohtien, saisimme Vinca kellon arvoitukselliset maalijäljet tulkituksi keinovereksi, vai mitä?
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja konsta »

Hessu52 kirjoitti:Kaikella kunnioituksella, mutta voisit jättää nuo Urhon lainaukset pois ja käskeä Urhoa itseään ottamaan sivustoilla kantaa, sillä nuo Urhn jutut on jo luettu sataan kertaan Urhon sanomina, joten mitään uutta et strange hyvä asioihin tuolla asenteellasi tuo.
No Urhoa ei saada enää tänne, kiitos Awan ja oli siinä sinullakin osuutta.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja konsta »

groot kirjoitti: Vinca-kellon verijäljet ja muu siihen liittyvä käsiteltiin jo aikoinaan muuralan bodom foormumissa, joten siinä ei ole mitään uutta. Sorry.

Strangelove, olet pelkkä noviisi bodom-asioissa. Et ymmärrä,että on ollut lukuisia keskustelupalstoja ennen murha.infoa, jossa Bodomia on käsitelty. Kaikki sinunkin tuomat tiedot on jo käsitelty kertaalleen eri foorumeissa.
Itse olet Groot, vaikkakin mukana jo ties kuinka monetta vuotta, aina yhtä pihalla kaikesta. Mitään vinca-kelloa ei ole voitu käsitellä Muuralassa, koska kello löytyi vasta 2007. Muurala suljettiin jo 2005.
KO:Edellä todetut lukuisat seikat tukevat vahvasti johtopäätöstä Gustafssonin syyttömyydestä, eikä asiassa esitetty näyttö edes kokonaisuutena arvostellen osoita, että Gustafsson olisi kohdistanut syytteessä kerrotussa tilanteessa väkivaltaa...
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

Jäitä hattuun. Turhaa kinastella täällä. Odotellaan dna vastaukset ja katsotaan sitten mitä tulee.
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja strangelove »

konsta kirjoitti:
groot kirjoitti: Vinca-kellon verijäljet ja muu siihen liittyvä käsiteltiin jo aikoinaan muuralan bodom foormumissa, joten siinä ei ole mitään uutta. Sorry.

Strangelove, olet pelkkä noviisi bodom-asioissa. Et ymmärrä,että on ollut lukuisia keskustelupalstoja ennen murha.infoa, jossa Bodomia on käsitelty. Kaikki sinunkin tuomat tiedot on jo käsitelty kertaalleen eri foorumeissa.
Itse olet Groot, vaikkakin mukana jo ties kuinka monetta vuotta, aina yhtä pihalla kaikesta. Mitään vinca-kelloa ei ole voitu käsitellä Muuralassa, koska kello löytyi vasta 2007. Muurala suljettiin jo 2005.
Hyvä huomio, konsta. No ehkä groot on sisäpiiriläinen :lol:
Bodomin tapauksesta hän on kylläkin ihan pihalla.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

konsta kirjoitti: Muurala suljettiin jo 2005.
Muurala on suljettu, Waldemarkin?, bodomjarvi.com taitaa vielä olla pystyssä. Osaatko konsta sanoa, miksi nämä foorumit suljettiin? Onko kyse jotenkin ylläpitoon liittyvästä jutusta? Ei muuten, mutta tuli niitä aikanaan seurattua ja olisi mielenkiintoista vieläkin vanhoja juttuja lukea.
skywalker
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 1:42 pm

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja skywalker »

groot kirjoitti:Strangelove, Sinunko antisi on sitten jotain merkittävää foorumille?
Itse olen ainakin seurannut Strangeloven kirjoittelua mielenkiinnolla. Ja jos hän ei saa tuoda esille samoja asioita, joita käsiteltiin vuonna nakki ja kivi diibadaaba foorumilla, niin varmaan parempi olla kaikkien sitten ihan hiljaa vaan :)

On kyllä hämmästyttävää, kuinka tiukan linjan Nilsin syyllisyydestä tai syyttömyydestä toiset ovat ottaneet. Varsinkin, kun suuntaan tai toiseen ei ole mitään vuorenvarmoja todisteita :)
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Itse olen ainakin seurannut Strangeloven kirjoittelua mielenkiinnolla. Ja jos hän ei saa tuoda esille samoja asioita, joita käsiteltiin vuonna nakki ja kivi diibadaaba foorumilla, niin varmaan parempi olla kaikkien sitten ihan hiljaa vaan :)
Samalla kannalla.
Nothing is quite what it seems
strangelove
Adrian Monk
Viestit: 2921
Liittynyt: To Loka 09, 2008 11:32 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja strangelove »

skywalker kirjoitti:
groot kirjoitti:Strangelove, Sinunko antisi on sitten jotain merkittävää foorumille?
Itse olen ainakin seurannut Strangeloven kirjoittelua mielenkiinnolla. Ja jos hän ei saa tuoda esille samoja asioita, joita käsiteltiin vuonna nakki ja kivi diibadaaba foorumilla, niin varmaan parempi olla kaikkien sitten ihan hiljaa vaan :)

On kyllä hämmästyttävää, kuinka tiukan linjan Nilsin syyllisyydestä tai syyttömyydestä toiset ovat ottaneet. Varsinkin, kun suuntaan tai toiseen ei ole mitään vuorenvarmoja todisteita :)
Hyvä pointti, skywalker. Tästä syyllisyys-kysymyksestä on tullut liiaksi tunneasia. On naurettavaa, että asian tiimoilta tehty äänestyksiä ja katugallupeja.

Korostan että minulle on ihan sama kuka murhat teki, kunhan tapaus vain joskus selviäisi. En tunnustaudu kuuluvani mihinkään NG faniklubiin, vaikka jotkut niin väittävätkin. Oikesu pystyi hyvin perustellusti sulkemaan Nilsin tekojen ulkopuolelle ja olen tullut tahollani samaan tulokseen. Olen miettinyt, että jos se ei ollut Nils, niin kuka se sitten oli. Vaihtoehtoja on paljon Ahti Oksasesta Kai Vähäkallioon, mutta heidän liikkeistään tiedetään liian vähän. Varteenotettavimpia vaihtoehtoja ovat kestoepäillyt Gyllström ja Assmann. Jälkimmäisen suljin jo jossain vaiheessa pois, mutta tämä kellolöytö palautti mielenkiintoni.

Tekijä voi ihan hyvin olla Gustafsson. Se on mahdolista, muuta en ole koskaan väittänytkään.
papillon
Perry Mason
Viestit: 3635
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 12:12 pm
Paikkakunta: Ei kenenkään maa.

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja papillon »

skywalker kirjoitti:

On kyllä hämmästyttävää, kuinka tiukan linjan Nilsin syyllisyydestä tai syyttömyydestä toiset ovat ottaneet. Varsinkin, kun suuntaan tai toiseen ei ole mitään vuorenvarmoja todisteita :)
Joo, samaa mieltä.
Juupas eipäs leirit voisivat alkaa hakea puoluetukea, niin tiukasti ollaan jotain mieltä, vaikkei kenenkään syyllisyydestä - ehkei syyttömyydestäkään ole mitään salettia esittää.
No, tätä vesivelliä on hämmennetty vuosia.

Toivottavasti Vincastoorissa olisi jotain perää, mutta mutta.... :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Oulunmies
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 5:27 am

Re: Vinca-kellon arvoitus

Viesti Kirjoittaja Oulunmies »

kelloasia voi olla vanha mutta verijälkitutkimus uusi. Pitkästä aikaa jotain uutta, hyvä niin.
Vastaa Viestiin