Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Yksilöt ja persoonallisuudet ovat erilaisia.
Aggression määrä, viha, mikä oli laukaiseva tekijä entä kertyneet paineet. Kokonaisuus on se tärkein.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kuulhan nyt ressu, hulluna päissään sitä juuri pystyykin jos vaikka ja mihin, on siitä olemassa näilläkin sivustoilla paljon huonoja esimerkkejä.

Olet kenties vieläkin liian noviisi ymmärtämään tätä Bodomin juttua, mutta luepa hiukan lisää vaikka ETP nyt alkuun oikein ajan ja älyn kanssa, josko se siitä avautuisi.

Eikä olisi huono homma kuunnella noita Gustafssonnin kuulustelujakaan uudestaan, vaikka aikaa siinä vierähtääkin, mutta nopeasti se aika kuluu, kun niitä jaarituksia ja ristiinpuhumisia kuuntelee ja ihmettelee!

Suosittelisin sinunkin käyvän tutustumassa tapahtumapaikkaan, että saisit jotain perspektiiviä tilanteista ja ajankuluista, sekä mitä siellä niemellä oikein näkyy!
druri

Fox News Doesn’t Know Where Egypt Is

Viesti Kirjoittaja druri »

Kuva
;-)
Ressu>>
Remington Steele
Viestit: 208
Liittynyt: To Elo 12, 2010 4:01 am
Paikkakunta: Alaska

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Ressu>> »

Nyt Hessu, ennenkuin pääset taas vauhtiin, pyydän sinua lukemaan ed. viestini uudelleen ja ihan ajatuksen kera. Saat ehkä perspektiiviä itse.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Eräs mielenkiintoinen näkökohta:

Aino Kassisen on kerrottu sanoneen: "Asiaa pitäisi kysyä siltä henkiin jääneeltä leiriläiseltä!"

Tuota jotkut ovat tulkinneet, että tekijä olisi juuri hän. Jospa tuo selvänäkijä onkin tarkoittanut, että hänen mainitsemansa henkilö osaa vastata oikein tuohon kysymykseen, eli että "kuka on Bodomin murhien takana?".

Käytännössä NG on esittänyt mm. että tekijöinä olisivat olleet kioskimies ja Assman. Jospa se arvio onkin oikea ja Aino Kassisen vihje tarkoittaa tätä. Siis että sieltä löytyy oikea vastaus.

Tällainen tuli mieleen. Ei hassumpi arvio.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:Aino Kassisen on kerrottu sanoneen: "Asiaa pitäisi kysyä siltä henkiin jääneeltä leiriläiseltä!"
Onhan sitä poliisin toimesta "kysytty" - ja vastauskin on tältä henkiin jääneeltä saatu - ja siltäosin tämä arvoitus on selvinnyt.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kyllä tuo on aivan hassu arvio Sariola, kuinka aikuinen mies voi olla noin lapsellinen arvioissaan.

Molemmilla, sekä Gyllströmmillä, että Assmannilla on vedenpitävät alibit, joten älä lässytä olemattomia, vai saako kaira sinut noin sekaisin?

Tuo viimeinen on selvänäköä itseltäni!

Kun tuon on Kassinenkin tiennyt, niin eikä se sinulle sitten millään avaudu?
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

awa kirjoitti:
Sariola kirjoitti:Aino Kassisen on kerrottu sanoneen: "Asiaa pitäisi kysyä siltä henkiin jääneeltä leiriläiseltä!"
Onhan sitä poliisin toimesta "kysytty" - ja vastauskin on tältä henkiin jääneeltä saatu - ja siltäosin tämä arvoitus on selvinnyt.

- hymm -
Niinpä, asiaa on kysytty myös suoraan Gustafssonilta. Siinä on selvinnyt, että tekijä ei ole Gustafsson vaan joku muu. Eli lainataanpa Bodomin Mysteeriota:

Edelleen on epäilty myös Gustafssonin itsensä saattaneen olla tekijä; asiaa on häneltä suoraan kysytty, mutta vastaus on ollut kielteinen ja olosuhteet näyttävät melko vakuuttavasti puhuvan hänen syyllisyyttään vastaan.


Näyttää selvinneen vain se, että tekijä ei ole Gustafsson.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6549
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja awa »

Mysteerion arvaus on kirjoitettu paljon ennen Aino Kassisen tietoa.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Vanhojen tekstien muistelua.

Gyllströmin kuolemasta ilmoitettaessa Teräsköysi Oy:ssä työskenneelle Gustafssonile, vastasi Gustafsson ; Ei se se ollut. 1969.

Assmanin kuolemasta ilmoitettaessa fru Gustafsson kommentoi puhelimessa; mitä te sitä vanhaa asiaa veivaatte.

Missä ilo syyllisen löytymisestä, syyllisen, joka vaurioitti monia vrt em.

Syyllisistä 80% tutkitusti antaa kieltävän vatauksen kun heltä kysyy asianosallisuutta.

"Tuurilla ne laivatkin seilaa".
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Ei noissa "yövuoron" lainaamissa lausumissa ole mitään, mistä voisi päätellä kuka on se oikea murhaaja.

Myös NG:n mielipiteet ovat vaihdelleet, siis hän ei suinkaan ole aina varmasti tiennyt kuka oli näiden tekojen takana. Sitäpaitsi hänen mielipiteensä voi myös osua harhaan. Ihminen on erehtyväinen.

On vain mielenkiintoista tarkastella, mitä mm. Aino Kassinen on kertonut. Ainakin yksi toinen tunnettu selvänäkijä on kertonut, että tekijä ei ole pidätettynä ollut NG.

Todellista faktatietoa ei näistä asioista ole. Tällaiset näyt eivät tietysti kelpaa todisteeksi oikeudessa. Ovat ne tietysti mielenkiintoisia.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jahas ja sitten tuon toisen "selvänäkijän" nimi ja lausunto esiin, muuten tuohon ei usko kukaan!

Muutenkin nuo "selvänäkijöiden" jutut ovat mielestäni huuhaata, joten se siitä!

Olet Sariola kumma, kun moitit yövuoron kirjoituksia tai lainaamia lausuntoja mitättömiksi, mutta omat, jostain tunkiolta löytämäsi lauselmat, onkin sitten kaikkien muiden uskottava totuuksina, vaikka joka ikinen fakta, sotii noita kirjoituksia vastaan.

Kun niihin ei uskota alat hillittömän parjauskampanjan kirjoittajia kohtaan, no tuo nyt on tyyliäsi, sinä trolli ja saitinsotkija, se mihin pyrit, on jo kaikille tapaukseen paneutuneelle selvää!

Kumma, ettei ylläpito puutu tuollaiseen trollaukseen!
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Jahas ja sitten tuon toisen "selvänäkijän" nimi ja lausunto esiin, muuten tuohon ei usko kukaan!

Muutenkin nuo "selvänäkijöiden" jutut ovat mielestäni huuhaata, joten se siitä!

Olet Sariola kumma, kun moitit yövuoron kirjoituksia tai lainaamia lausuntoja mitättömiksi, mutta omat, jostain tunkiolta löytämäsi lauselmat, onkin sitten kaikkien muiden uskottava totuuksina, vaikka joka ikinen fakta, sotii noita kirjoituksia vastaan.

Kun niihin ei uskota alat hillittömän parjauskampanjan kirjoittajia kohtaan, no tuo nyt on tyyliäsi, sinä trolli ja saitinsotkija, se mihin pyrit, on jo kaikille tapaukseen paneutuneelle selvää!

Kumma, ettei ylläpito puutu tuollaiseen trollaukseen!
:D :D :D
Kyseisen selvänäkijän nimi oli Olli Kalajoki.
Tämä lainaus alla on tuosta toisesta ketjusta.
Linkki ei enää toimi!
Kyseisessä lehdessä on kerrottu Olli Kalajoen kanta.
:D :D :D
==================================================================
Kirjoittaja mysteeri päivämäärä La Touko 12, 2007 10:37 am

En ole erityisen kiinnostunut Bodom jutusta, mutta hankkikaapa kirkkonummen sanomat 13.5.2007 käsiinne(huom ilmestyi jo tänään)
siinä on artikkeli selvänäkijä Olli Kalajoesta.
Hänen mukaan surmaaja ei ollut Nisse!
Sekä parista muusta jutusta hänen näkökulmsataan.mysteeri
Aloitteleva besserwisser

--------------------------------------------------------------------------------
http://www.kirkkonummensanomat.fi/nettilehti/ks37.pdf

olli Kalajoen artikkeli löytyi sivulta 18.
====================================================================
Sariola
Horatio Caine
Viestit: 6051
Liittynyt: To Elo 30, 2007 11:55 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

LISÄYSTÄ EDELLISEEN
Minä muistan tuosta lehtiartikkelista sen, että siinä tämä selvänäkijä kertoi olleensa yhteydessä muihinkin selvänäkijöihin ja myös nuo toiset olivat olleet samaa mieltä siitä, että syytettynä ollut NG ei ollut se oikea tekijä. Tämä on muistin varainen tieto, koska tuo linkki ei enää toimi. Olen lukenut tuon lehtiartikkelin aikoinaan, se oli jossakin copy-pastena. Tämä on kyllä muistitietoa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Mitä selvännäkijät ovat kertoneet tekijästä?

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Jahas, vai Kirkkonummelalaine Olli Kalaoja.

Ja että oikein käden viivoista ennustaa!

Eiköhän tuo kerro jo selvänäkijästä paljon, kun oikein kädestä ennusti 98 vuotiaan naisen kuoleman, heh ja heh, että tällaisiin ennustajiin se Sariola uskoo, no uskonsa kullakin, paitsi että siinä meni Sariolan loppukin uskottavuus!
Vastaa Viestiin