Omia kokemuksia Bodomista

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Hessu,
ihana nähdä onnellisia ihmisiä.
Wagnerin toimia ei voi kuin kummastella ja ilmeisesti kyseessä on pohjimmiltaan hyvin onneton ihminen.

Henkilöllisyyskysymykset ovat salassapidettäviä ja palstan säännöissä rikos.

Mutta, kun nyt näin niin jos Bodomilla kohdataan niin aion esittäytyä, olisi kerrottavaa.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Wagner »

yövuoro kirjoitti:<blabla>Henkilöllisyyskysymykset ovat salassapidettäviä ja palstan säännöissä rikos.<bla>
Itse Hessu on lärvinsä ja henkilöllisyytensä palstalle tuonut aikoja sitten...

:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

yövuoro
Martin Beck
Viestit: 781
Liittynyt: To Joulu 11, 2008 5:26 pm
Paikkakunta: HUS

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja yövuoro »

Entä vaimo?
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.

Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Oliko Wagner henkilökohtaisesti todistamassa kun Hessu lempi vaimoaan Bodomilla vai miten en saa kiinni miten nämä asiat liittyvät ketjun otsikkoon?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...

Matlock
Christopher Lorenzo
Viestit: 1515
Liittynyt: Pe Marras 02, 2007 6:18 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Hessu on täällä elämöinyt kirjoistaan, ralliajeluistaan ja ties mistä, joten kaikki tietävät jo tämän pikkarissa istuskelevan häppäveikon.

Tuskinpa vaimokaan jotain vanhaa kuvaa jaksaa kauhistella, kun ei siinä mitään loukkaavaa näy.
Pasilan mies.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re:SOmia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kylli kirjoitti:Oliko Wagner henkilökohtaisesti todistamassa kun Hessu lempi vaimoaan Bodomilla vai miten en saa kiinni miten nämä asiat liittyvät ketjun otsikkoon?
Otsikkohan oli "Somia kokemuksia" Hessun kerrottua saaneensa vaimoltaan taas.

Jutulla liitettiin otsikon kautta tuo kirjoituksensa päätsikon aiheeseen ja varmistettiin se, ettei tuosta asiaan liittymättämästä intimiteettiasiastaan Hessu saanut bannia: pitäähän kaveria joskus auttaa..

:lol:

karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja karra »

Onko tämä myös Richardin kohtalo lopulta?...http://www.youtube.com/watch?v=0Yte47HAWL0
teltta puukko ja viimeinen erhe.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Kuulehan mätälokki, en ole kantapoka missään kapakassa, sillä dokaamistani olen jo aikaa sitten hillinnyt.

Tuo Picvikissä käynti oli hyvin harvinainen kerta, jolloin meitä samalla satuttiin haastattelemaan, joten siitä kuva tuli nettiin.

Tätä kuvaa Wagner on luvattani lainannut tekstiinsä ja jos ylläpidon säännöt yhtään paikkaansa pitävät, on se sääntöjen vastaista, koska siinä esiintyy aivan ulkopuolinen henkilö syyttä suotta.

No jokainen saa kaivaa verta nenästään, ja jos minä saan tästä kirjoituksesta bannnia, ihmettelen ylläpidon tyyliä olla vastaamatta tiedusteluihini, sekä olla puuttumatta sivustolla törkeasti käyttäytyvään mielipuoli Wagneriin.

Rane1
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Kesä 15, 2009 11:54 am

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Rane1 »

Minun isäni - nyt jo kuollut - oli tuona yönä junanlähettäjänä ( tai mikä lie asemanvalvoja ) Kauniaisten asemalla ja hänen työvuoronsa päättyi klo 06.00 aamulla. Sitä isä ihmetteli ettei yksikään poliisi koskaan tullut kyselmään näkikö hän ketään asemalla junaan nousemassa tms. Tosin tuskinpa yltäpäältä veressä oleva murhaaja junaan nousisikaan. Ja toisaalta olisihan isälläni toki ollut kunnon kansalaisena ilmoitusvelvollisuus jos olisi jotain nähnyt. Mutta mitään erikoista ei hän tuona yönä nähnyt ja murhista luki vasta tiistai-aamun lehdestä koska maanantai-aamu taisi olla vielä pyhäpäivä eikä lehteä ilmestynyt.

Mutta mielestäni tuo kuvastaa tuon ajan tutkinnan puutteellisuutta. Kauniaisten asemalle on vain muutama kilometri murhapaikalta ja harvassa olivat ne henkilöt jotka tuolla alueella ammattinsa puolesta joutuivat valvomaan. Siksi väitän, että jos Tuominen olisi ollut KRP-kyttänä tuohon aikaan, hän olisi murhaajan napannut. Sen verran perusteellinen hemmo. Oon meinaan tavannut face to face.

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Niin tosiaan Rane, kysyttiinkö yleensäkään mistään muualtakaan, kuten linja-autokuskeilta, olisiko Bembölestä, tai missä niitä aamun dösia kulkikaan, ketään epäilyttävää henkilöä noussut dösaan.

Tuo stoge juttu on ihan hyvä pitää mielessä, sillä olisihan joku outo kulkija saattanut herättää isässäsi mielenkiintoa, mutta kun ei.

Missään ei ole nähty outoja kulkijoita, niitä muutamia huuhaa juttuja lukuun ottamatta, jotka poliiisi sittemmin selvitti.

Herääkin edelleen kysymys, millä ja miten surmaaja lähti niemeltä?

Minä veikkaan, että autokyydillä!

Koiruus
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Kesä 21, 2009 9:46 pm
Paikkakunta: Dogville

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Koiruus »

karra kirjoitti:Onko tämä myös Richardin kohtalo lopulta?...http://www.youtube.com/watch?v=0Yte47HAWL0
Toivottavasti
One nation under dog

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Kuulehan mätälokki, en ole kantapoka missään kapakassa, sillä dokaamistani olen jo aikaa sitten hillinnyt.

Tuo Picvikissä käynti oli hyvin harvinainen kerta, jolloin meitä samalla satuttiin haastattelemaan, joten siitä kuva tuli nettiin.

Tätä kuvaa Wagner on luvattani lainannut tekstiinsä ja jos ylläpidon säännöt yhtään paikkaansa pitävät, on se sääntöjen vastaista, koska siinä esiintyy aivan ulkopuolinen henkilö syyttä suotta.

No jokainen saa kaivaa verta nenästään, ja jos minä saan tästä kirjoituksesta bannnia, ihmettelen ylläpidon tyyliä olla vastaamatta tiedusteluihini, sekä olla puuttumatta sivustolla törkeasti käyttäytyvään mielipuoli Wagneriin.
Matlock on aivan eri persoona, tiedoksesi.
Viimeksi ehdotit dokaavamme Seagramia.
Kapakassasi olette vakiojengiä.
Kuvan linkin kopiointiin ei sen sivustolla ollut kieltoa.
Kukahan on se ulkopuolinen henkilö ? Vaimosi, jolta kerroit taas saaneesi..

Onnitteluni pitkän avioliittonne johdosta, tänä vuonna 40 vuotta siis.

En kaiva verta nenästäni, vaan yritän auttaa sinua arvioimaan sitä, miten Gustafsson kärsii aiheettomasta solvaamisestasi ja erityisesti siitä, että suoraan tai epäsuorasti teksteissäsi ilmoitat hänen olleen Bodomin murhaaja.

Herjauksen tunnusmerkistö täyttyy, kun vastoin totuutta väittää jonkun syyllistyneen rikokseen.

Murha on rikos.

Gustafsson on ainoana galaksissamme todettu syyttömäksi ko. murhiin.

Näin ollen Gustafsonin syyllistäminen taholtasi on mitä ilmeisimmin epäiltävä herjaus.

Jos siis jatkat haastehakemusta provoisoivaa kailotustasi, tavanneme asian ääressä oikeudessa, minä asiamiehenään.

Ymmärrän siten ylläpidon asenteen, jos se on oikeaksi arvioimani.

Viimeisestä lauseestasi soisin jo bannia ylläpidolta, sehän on asiaton ja selvä solvaus, joka täyttää täysin solvauksen tunnusmerkistön.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Älä söpötä seniili ukko!

Sinä se suurin provo ja paskanjauhaja täällä Arskoinesi ja harhaluuloinesi olet.

Olet jo kerran saanut turpaasi Arskalta oikeudessa ja lisää on piakkoin tulossa.

Sinut pesee kuka tahansa, sillä olet tunnettu, että saa kautta linjan oikeusistumissa slkääsi, ts. asiakkaasi saavat.

Siitä ilmeisesti nuo kaunat Arskaakin kohtaan.

Arskan kantapaikka ei ole Pickwic, joten se on perätöntä tietoa, samaten kuin oma kantapaikkani ei ole ollut vuosikausiin mikään ravintola, sillä en niissä juurikaan käy, joten voitte veljenpoikasi, mätälokin kanssa lopettaa tuollaiset panettelut, tai taas istut käräjäsalissa ottamassa turpiisi!

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:<shit>..Olet jo kerran saanut turpaasi Arskalta oikeudessa ja lisää on piakkoin tulossa.</shit>
En ole.
Hessu52 kirjoitti:<shit>Sinut pesee kuka tahansa, sillä olet tunnettu, että saa kautta linjan oikeusistumissa slkääsi, ts. asiakkaasi saavat]</shit>
90-luvulla voitin lukuisia pankkioikeudenkäyntejä, vähensin maksuhäiriöitä mm. takaajilta yli 50 Mmk.

Sovin mm. KOP:n kanssa, ettei se realisoi Arskan mutsin kämppää: teimme diilin.
Hämeenlinnassa tosin eräs naispankinjohtaja joutui asian johdosta ehdottomaan vankeuteen.
Hessu52 kirjoitti:<shit>Arskan kantapaikka ei ole Pickwic, joten se on perätöntä tietoa, samaten kuin oma kantapaikkani ei ole ollut vuosikausiin mikään ravintola, sillä en niissä juurikaan käy, joten voitte veljenpoikasi, mätälokin kanssa lopettaa panettelut, tai taas istut käräjäsalissa ottamassa turpiisi!</shit>
Mikään edelläolevista kuvitelmistasi ei osu kohdalleen, mikä on tavallista.

Epätavallista sen sijaan on se, että väität tietäväsi Arskan kantapaikan :lol: .

Matlock ei ole veljenpoikani.

Ymmärrettävistä syistä oletan kuuluvasi Arskan kaljapummikaartireviiriin: itse- ja monityydyttämättömät rasvahapot vailla niille yleisesti osoitettuja terveysvaikutuksia...

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

pasi
Martin Beck
Viestit: 818
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 10:58 am

Re: Omia kokemuksia Bodomista

Viesti Kirjoittaja pasi »

Wagner kirjoitti:Herjauksen tunnusmerkistö täyttyy, kun vastoin totuutta väittää jonkun syyllistyneen rikokseen.
.....sehän on asiaton ja selvä solvaus, joka täyttää täysin solvauksen tunnusmerkistön.
....tavanneme asian ääressä oikeudessa, minä asiamiehenään.
Päivitä ihmeessä tietosi rikoslaista ajan tasalle, niin olet asiamiehenä vakuuttavampi. Herjaus- ja solvaus-nimikettä ei rikoslaki ole tuntenut lähes kymmeneen vuoteen.

Vastaa Viestiin