Kuuma peruna Bodom

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Puuh. Just noin, en vaan osannut pukea aatoksiani sanoiksi.

muok, kiitos mailista, phaaraohi.

:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

Pharaoh kirjoitti:
Urho kirjoitti: ng:niin... se ei tuu sieltä, sitä mä en, mä en tiedä siitä mitään... ... munhan on täytynyt sit mennä helkkarin pitkälle, että mä olen pystynyt hävittään kaikki tavarat...koska nehän olis löytynyt sillon, jos...kaikki kadonnut tavara.
Kun ottaa huomioon tilanteen, jossa NG joutuu vastaamaan tällaisiin kysymyksiin, niin häneltä ei voi vaatia täysin loogisia vastauksia. Harva kuulusteltava vastaa vain juu tai ei. Mielestäni on inhimillistä, että NG pyrkii auttamaan kuulusteltelijaa menemällä jo ajatusten edelle ja ilman muuta kaikki hänen vastauksensa perustuvat syyttömyyden vakuutteluun.
Huikeita olette, Gustu-fanit, aina vain paraneepi...
"Kun ottaa huomioon tilanteen, jossa Gustu joutuu vastaamaan tällaisiin kysymyksiin..."
"Mielestäni on inhimillistä, että Gustu pyrkii auttamaan kuulustelijaa menemällä jo ajatusten edelle..."
Eikö teitä kuitenkin hieman hävetä?
Tilanne, jossa Gustu on vastaamassa, on se, että häntä syytetään kolmesta murhasta, eikä kuulustelija häneltä apua pyydä, vaan kysyy, onko tällä mitään sanottavana siihen, että kaikki paikalle osuneet todistajat kertovat hänen olleen aina eri asennossa. Ja Gustu möläyttää siihen, ettei hän ainakaan tavaroiden jemmausreissuilla niillä väliajoilla ole ryntäillyt, mutta puhuu selvästi ohi suunsa... ja kukapa siinä kiireessä muistaisikaan, mistä asennosta tuli noustua, jotta tietäisi asettua samalla lailla takaisin... :lol:
"Auttamaan kuulustelijaa menemällä jo ajatusten edelle..." jumal'auta, tuo on kyllä huikea suoritus... :lol:
Viimeksi muokannut :o), To Heinä 05, 2007 8:26 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

:o) kirjoitti: Huikeita olette, Gustu-fanit, aina vain paraneepi...

Ja Gustu möläyttää siihen, ettei hän ainakaan tavaroiden jemmausreissuilla niillä väliajoilla ole ryntäillyt, mutta puhuu selvästi ohi suunsa... ja kukapa siinä kiireessä muistaisikaan, mistä asennosta tuli noustua, jotta tietäisi asettua samalla lailla takaisin... :lol:
"Auttamaan kuulustelijaa..." jumal'auta, tuo on kyllä huikea suoritus... :lol:
Ensinnäkin: en ole ollut kenekään fani sen jälkeen kun Buddy Holly kuoli.

Ja toiseksi Gustu ei möläytä mitään. Mitenkään häkeltymättä kysymyksestä, joiden tarkoituksen hän ymmärtää erittäin hyvin, hän antaa vastauksen kysymyksen takana olevaan tarkoitukseen. Hän tietää, että kysymyksen takana on epäily, että eri asennot viittaisivat siihen, että hän olisi käynyt välillä piilottamassa tavaroita.
Häkeltymättämyys ja kysymyksen perimmäisen tarkoituksen ymmärtäminen viittaavat minun mielestäni lähinnä vilpittömyyteen ja syyttömyyteen.

:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

Pharaoh kirjoitti:
:o) kirjoitti: Huikeita olette, Gustu-fanit, aina vain paraneepi...

Ja Gustu möläyttää siihen, ettei hän ainakaan tavaroiden jemmausreissuilla niillä väliajoilla ole ryntäillyt, mutta puhuu selvästi ohi suunsa... ja kukapa siinä kiireessä muistaisikaan, mistä asennosta tuli noustua, jotta tietäisi asettua samalla lailla takaisin... :lol:
"Auttamaan kuulustelijaa..." jumal'auta, tuo on kyllä huikea suoritus... :lol:
Ensinnäkin: en ole ollut kenekään fani sen jälkeen kun Buddy Holly kuoli.

Ja toiseksi Gustu ei möläytä mitään. Mitenkään häkeltymättä kysymyksestä, joiden tarkoituksen hän ymmärtää erittäin hyvin, hän antaa vastauksen kysymyksen takana olevaan tarkoitukseen. Hän tietää, että kysymyksen takana on epäily, että eri asennot viittaisivat siihen, että hän olisi käynyt välillä piilottamassa tavaroita.
Häkeltymättämyys ja kysymyksen perimmäisen tarkoituksen ymmärtäminen viittaavat minun mielestäni lähinnä vilpittömyyteen ja syyttömyyteen.
Mutta hän ei häkeltymättä vastannut siihen, miten se on mahdollista, että hän oli aina eri asennossa silminnäkijätodistajien kertoman mukaan. Ja sitä häneltä kysyttiin.
Ja - anteeksi vain - minusta hän möläytti ja se viittaa lähinnä vilpillisyyteen ja syyllisyyteen. :lol:

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

:o) kirjoitti: Mutta hän ei häkeltymättä vastannut siihen, miten se on mahdollista, että hän oli aina eri asennossa silminnäkijätodistajien kertoman mukaan. Ja sitä häneltä kysyttiin.
Ja - anteeksi vain - minusta hän möläytti ja se viittaa lähinnä vilpillisyyteen ja syyllisyyteen. :lol:
Älä pyydä anteeksi, se ei anna kuvaa siitä, että olisit varma asiastasi.
Mutta tuohon pääasiaan, eli Nilsin liikkumiseen. Se on aivan luonnollista. Liikkuihan hän myös erään silminnäkijän katsellessa häntä.

:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

Pharaoh kirjoitti:
:o) kirjoitti: Mutta hän ei häkeltymättä vastannut siihen, miten se on mahdollista, että hän oli aina eri asennossa silminnäkijätodistajien kertoman mukaan. Ja sitä häneltä kysyttiin.
Ja - anteeksi vain - minusta hän möläytti ja se viittaa lähinnä vilpillisyyteen ja syyllisyyteen. :lol:
Älä pyydä anteeksi, se ei anna kuvaa siitä, että olisit varma asiastasi.
Mutta tuohon pääasiaan, eli Nilsin liikkumiseen. Se on aivan luonnollista. Liikkuihan hän myös erään silminnäkijän katsellessa häntä.
No perutaan nyt sitten tuo anteeksipyyntö.
Liikkui kyllä, mutta nyt puhutaankin asennon vaihtumisista, silminnäkijätodistajien mukaan, selällään olosta vatsallaan makaamiseen ja kyljellään oloonkin, onpa pääteltävissä, että jalatkin olivat milloin niemen kärkeen päin tai niemen tyveen päin.
Kaikki viittaa selvästi siihen, että Gustu kuikuili jaloillaan telttapaikalla, ja mätkähti aina tilaisuuden tullen makuulle, milloin mitenkin päin - ja kuten kirjoitinkin: kukas sitä nyt siinä kiireessä muistaisikaan, mistä asennosta ja miten päin tuli noustua, että osaisi tarkalleen samalla lailla takaisin asettua.
Kiire oli ja paniikki päällä... ihmiset perkeleet ne vain uida polskuttelivat ja kikattelivat, eivätkä tule katsomaan, josko täällä olisi jokin hätänä... eipä auttanut loppujen lopuksi muu, kuin uikuttamaan piti pärinäpojan ryhtyä, että saisi edes jonkun tolvanan nousemaan niemelle katsomaan, että kukas se siellä oikein vikisee... :lol:

karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja karra »

On se vaan ihme,kun ei nisse ole puhut mitään illan tapahtumista yksityiskohtaisemmin ennen tajuttomuuttaan.

Eikös pyöriä oltu kropattu,kun satulakin oli sepon pyörästä irti...yms.

muuten,jos poijat on pyöriänsä kropanneet,niin ovathan tietty käynnistelleetkin illan mittaan ....joskus.. :roll: tämänhän markkakin on todennut :wink:
teltta puukko ja viimeinen erhe.

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Kävin katsomassa uhrien hautapaikan. Kovin ovat hautakivet huonossa kunnossa. Paikan näytti minulle hautausmaalla kävellyt vanha nainen. Hän oli sitä mieltä, että NG olisi tunnustanut, jos olisi syyllinen.

Hautakivien korjaus maksaa 2,50 euroa per kirjain. Tämäkin tieto tuli em. vanhukselta.

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Maza kirjoitti:Kävin katsomassa uhrien hautapaikan. Kovin ovat hautakivet huonossa kunnossa. Paikan näytti minulle hautausmaalla kävellyt vanha nainen. Hän oli sitä mieltä, että NG olisi tunnustanut, jos olisi syyllinen.

Hautakivien korjaus maksaa 2,50 euroa per kirjain. Tämäkin tieto tuli em. vanhukselta.
Kiitos kännykkäkuvasta! En tosin erottanut nimiä paaseissa. Kenen on keskimmäinen, hoitamaton hauta?

Jukka
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 1:06 pm

Viesti Kirjoittaja Jukka »

ABC kirjoitti:
Loka kirjoitti: Nisse; "munhan on täytynyt sitt mennä helkkarin pitkälle, että mä olen pystynyt hävittämään kaikki tavarat...koska nehän olis löytynyt sillon jos...kaikki kadonnut tavara."
..koska nehän olis löytynyt sillon jos olisin piilottanu ne johonkin lähistölle!

:-P
Onko esitutkintapöytäkirjassa vihjeitä siitä, että NG ruotsinkielisenä ei täysin hallitse suomen kielen konditionaalia?

konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Jukka kirjoitti:
ABC kirjoitti:
Loka kirjoitti: Nisse; "munhan on täytynyt sitt mennä helkkarin pitkälle, että mä olen pystynyt hävittämään kaikki tavarat...koska nehän olis löytynyt sillon jos...kaikki kadonnut tavara."
..koska nehän olis löytynyt sillon jos olisin piilottanu ne johonkin lähistölle!

:-P
Onko esitutkintapöytäkirjassa vihjeitä siitä, että NG ruotsinkielisenä ei täysin hallitse suomen kielen konditionaalia?
Nisse tarkoittaa varmaankin tässä kolmen kilometrin sädettä, joka tutkittiin perusteellisesti. Ihan looginen vastaus, kun Tuominen kysymyksellään selvästi epäilee, että Nils pystyi liikkumaan.

No, kun ryppy pääsëe bannista, niin tätäkin joudutaan kommentoimaan vielä satoja kertoja, joten ei tyhjennetä energiavarastoja vielä.

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pharaoh kirjoitti:Kiitos kännykkäkuvasta! En tosin erottanut nimiä paaseissa. Kenen on keskimmäinen, hoitamaton hauta?
Osta uusi kännykkä sen halpiksen tilalle. Hyvin ne nimet näkyy siinä kuvassa. Boisman on keskellä.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Ei vaan - käy siellä haudoilla - vie kukkia ja mieti.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Maza kirjoitti:
Pharaoh kirjoitti:Kiitos kännykkäkuvasta! En tosin erottanut nimiä paaseissa. Kenen on keskimmäinen, hoitamaton hauta?
Osta uusi kännykkä sen halpiksen tilalle. Hyvin ne nimet näkyy siinä kuvassa. Boisman on keskellä.
Jaha, täälläkin pitää kadehtia kommunikaattoriani.. :roll:

Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Pharaoh kirjoitti:Jaha, täälläkin pitää kadehtia kommunikaattoriani.. :roll:
Kuka kadehtisi vanhaa kommunikaattoria. Värkkisi on niin last season, että ihan hävettää.

Ne haudat oli yllättävän hoitamattomia.

Vastaa Viestiin