Rane ja Waldemar haastattelevat Tuomista.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
teemu
Javier Pena
Viestit: 1794
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 1:39 pm

Re: Rane ja Waldemar haastattelevat Tuomista.

Viesti Kirjoittaja teemu »

Rane1 kirjoitti:.... Väitti että poliisi on kyennyt tarkastamaan hänen alibinsa useiden vuosien päästä. Oli mukama työvuorossa silloin navetassa. Mene ja tiedä. Teki siis karjakon hommia ....
Kertooko tarina, mistä alibi todettiin? Lypsykirjanpito tietenkin todistaisi jotain tai jos oli poi'ittamassa lehmää. Toisella saisi alibin aamutunneiksi, toisella koko yöksi. Navetalla olosta olisi voinut jäädä tuntikirjanpitoa. Alibi luonnollisesti riippuu todellisesta murhahetkestä. Jos murhat todellisuudessa sattuivat ennen klo neljää aamulla, niin väitettyyn murha-aikaan liittyvät alibit pitäisi käydä läpi uudelleen.
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Rane ja Waldemar haastattelevat Tuomista.

Viesti Kirjoittaja awa »

Rane reissaa tarkistamattomien alibien perässä ja etsii sieltä sitä väkivahvaa kiilusilmäistä ihmishirviötä. Onnea vain valitsemallesi tielle. Eihän sillä karjakollakaan alibia ollut.

Herääminen tuottaa joillekin ongelmia, se on nähty, ja virhe ja loogisen "hajuaistin" puute joidenkin kirjoittajien osalta on huomattu, mutta murhien tekijää ei nämäkään nettikirjoittajien puutteet muuta miksikään.

Se on tapahtunut mikä on tapahtunut - valitettavasti.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Rane1
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Kesä 15, 2009 11:54 am

Re: Rane ja Waldemar haastattelevat Tuomista.

Viesti Kirjoittaja Rane1 »

Kaipa sitä väärien hajujen perässä on juostu koko ajan. Ei se niin vaarallista ole. Olipahan suurta viihdettä ja erittäin mielenkiintoista tutkittavaa tuolloin.

Epäiltyjä vieläkin useita enkä pysty varmuudella sanomaan kuka siellä Bodomilla loppujen lopuksi riehui.
Aikoinaan mä itse epäilin kaikkein eniten Vähäkalliota tai Gyllströmmiä, mutta on se Nissekin voinut asialla olla. Assmannia ei tullut koskaan epäiltyä. Syystä tai toisesta.

Bodom ei tuu ikinä selviämään ellei tekijä ole elossa ja tunnusta. Jos on kuollut niin juttukin on kuollut. Ei selviä koskaan.

BJ3S ....? Prätkän rekisterinumeroko....?

En mä vakavissani tätä karjakkoa epäile. Sympaattinen papparainen nykyään. Nimensäkin yritti muuttaa Mannolaksi aikoinaan muttei onnistunut. (liekö ihaillut Pirkkoa).

Mutta sitä epäilen, että vuosien päästä olisi alibi pystyttty tarkastamaan. "Juu navetassa oli."
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6555
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Rane ja Waldemar haastattelevat Tuomista.

Viesti Kirjoittaja awa »

Rane1 kirjoitti:Kaipa sitä väärien hajujen perässä on juostu koko ajan. Ei se niin vaarallista ole. Olipahan suurta viihdettä ja erittäin mielenkiintoista tutkittavaa tuolloin.
Minä en ole koskaan kokenut mitään "suurta viihdettä" näitä Bodomin surmia pohtiessani. Jotain sairaalloisuutta tuohon surmien viihteeksi kokemiseen kai tarvitaan. Hymm.
Rane1 kirjoitti:Bodom ei tuu ikinä selviämään ellei tekijä ole elossa ja tunnusta. Jos on kuollut niin juttukin on kuollut. Ei selviä koskaan.
Tästä olen eri mieltä - Bodom-järven kolmoissurma tulee selviämään ennemmin kuin myöhemmin.
Rane1 kirjoitti:BJ3S ....? Prätkän rekisterinumeroko....?
No - tuota sinun ikiomaa "dekkaripähkinää" voit miettiä p......ä mielessäsi ja viihdyttää itseäsi ihan keskenäsi.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
ANDYROM
Hetty Wainthropp
Viestit: 457
Liittynyt: La Elo 15, 2009 10:02 pm

Re: Rane ja Waldemar haastattelevat Tuomista.

Viesti Kirjoittaja ANDYROM »

Joopa, paljastan, että olen se Waldemar, siis nykyisin siis Andyrom! Tunnistin Ranen jutut. Kukaan muu ei olisi voinut kertoa meidän haastatteluretkestä noin eksaktisti.

Oma ajatukseni oli pitkään , että en palaa enää spekuloimaan Bodomia. Satuin nyt vaan aamuyön tunteina eksymään tänne lähinnä tutkaillakseni tätä toista "Bodom"- juttua: Ulvilan tapausta. Kuviohan on sama, mitä Tuominen pähkäili Bodomista. Tekijä saattaa olla just siinä fokuksessa ja poliisi on hiffannut, että tilanne saattaa olla lavastettu. Ja se olisikin yksi erinomainen keino selvitä, mutta vaatii nopeutta ja älyä. Luulen, että oikeuden pää höyryää ennekuin se tekee Auerista päätöksen. (Kun se viimeinenkin näyttö pitäisi olla.)

Bodomista uskon, että Palo oli osin oikeassa. Mutta syyllinen ei ollut Assman, mutta hänen huumehörhöt DDR-ystävänsä varmaan kyllä. Tarkoitus oli aiheuttaa hämminkiä kapitalistisessa valtiossa Sota oli vain 16 vuoden päässä takanapäin. Sota oli jo totuttanut tappamaan. Siinä oli jotain nautinnollista. Nuoret retkeilijät olivat sattuman kautta viattomia uhreja. Tämä on musta todennäköisintä.

Tekijää ei millään saada kiinni. Ja toi feminiininen tyyppi on häntä kuultuaan erittäin vaikea asettaa tekijäksi.

Jatkot Rane! Ehkäpä soitellaan taas, vaikkei tässä B:n casessa enää taida paljonkaan kaluttavaa olla.
:)
Rane1
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Kesä 15, 2009 11:54 am

Re: Rane ja Waldemar haastattelevat Tuomista.

Viesti Kirjoittaja Rane1 »

Tänks Andyrom!

En ole itsekään enää aikoihin aktiivisesti täällä kalunnut. Kunhan muutama viikko sitten aikani kuluksi pistäydyin.
Muistat varmaan vanhan työväentalon ja kamerat surraamassa kun "karjakko" jutusteli?

Oon muuten kansanedustajaehdokkaana nykyisin. Sinäkin taidat päästä äänestämään mua vuoden päästä jos kuulut Uudenmaan vaalipiiriin. (Uusimaa poislukien Helsinki) :D

Jatkoja!
ANDYROM
Hetty Wainthropp
Viestit: 457
Liittynyt: La Elo 15, 2009 10:02 pm

Re: Rane ja Waldemar haastattelevat Tuomista.

Viesti Kirjoittaja ANDYROM »

Tuomisen haastattelu tehtiin kai 2004 keväällä. Muistelen, että itse aloitin Bodom-keskustelut 2003 kesällä.

Muistanpa hyvinkin nuo kuvaukset. Nauha- ja se bladi ääninauhakin on vielä olemassa. Yllättävän pirteä tämä meidän karjakkomme oli ikäisekseen.( olisko vilkas seksielämä :wink: ) Jäin kunnioittamaan hänen kertomaansa päätöstä pysyä miehenä, kun hän selvästi sitä oli ( toisin kuin eräs kirkkoherra Imatralta ), mutta selvästi veit pitemmän korren. Mulle ei tullut yhtään puhelua :(

Vai kansanedustajaehdokas, mielenkiintoista. Lyckka till!

:)
Vastaa Viestiin