Bodom 50v.

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Bodom 50v.

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Martti Kolia kuultin vasta 2000-luvulla, kun olin tuonut Bodom-keskusteluissa esiin isoisäni havainnot murha-aamuna muista järvellä kalastamassa olleista venekunnista.
KRP oli ilmoittamansa mukaan joltain taholta saanut puhelimitse tiedon Kolin läsnäolosta järvellä.

Martti Koli oli Bodomin Koukkupojat ry:n pitkäaikainen puheenjohtaja ja oli tuona aamuna kalassa
Oittaanlahden turolla, joka sijaitsi noin 100 metriä Kivilahden väitetystä auringonottopaikasta.
Kalastuskunnan jäsenet tunsivat toistensa veneet ja toisensa.

8)
Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Bodom 50v.

Viesti Kirjoittaja Misri »

Wagner kirjoitti:Martti Kolia kuultin vasta 2000-luvulla, kun olin tuonut Bodom-keskusteluissa esiin isoisäni havainnot murha-aamuna muista järvellä kalastamassa olleista venekunnista.
KRP oli ilmoittamansa mukaan joltain taholta saanut puhelimitse tiedon Kolin läsnäolosta järvellä.

Martti Koli oli Bodomin Koukkupojat ry:n pitkäaikainen puheenjohtaja ja oli tuona aamuna kalassa
Oittaanlahden turolla, joka sijaitsi noin 100 metriä Kivilahden väitetystä auringonottopaikasta.
Kalastuskunnan jäsenet tunsivat toistensa veneet ja toisensa.

8)
Olisihan se pitänyt hoksata, että Wagner itse on ollut asianajajana. Tuo on kyllä kumma, ettei M. Koli huomannut Kivilahtea luodolla ? Jotenkin en kyllä käsitä miten sen ikäinen nappula ylipäätään istuisi tuntikausia yhdessä ja samassa paikassa, jossain piilossa kallion painanteessa.
Vastaa Viestiin