Murhaaja poistui soutuveneellä

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Arska saapui veneellä ja huuteli MINÄ OLEN ZODIACCCC!!!!

Supervoimiaan käyttäen Arska ja mukana ollut R.R eli Robin lensivät hästbergeniin tekemään historiaa. Timo ja Pera puhuivat tässä hiljan Bodomista. En ole vuosikausiin nähnyt Klenkka-Ollia emmekä ole puhuneet Bodomista.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Quorthon kirjoitti:Arska saapui veneellä ja huuteli MINÄ OLEN ZODIACCCC!!!!

Supervoimiaan käyttäen Arska ja mukana ollut R.R eli Robin lensivät hästbergeniin tekemään historiaa. Timo ja Pera puhuivat tässä hiljan Bodomista. En ole vuosikausiin nähnyt Klenkka-Ollia emmekä ole puhuneet Bodomista.
:D (pakko oli vastata vaan hymiöllä kerrankin)
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Quorthon kirjoitti:Arska ja mukana ollut R.R eli Robin lensivät hästbergeniin tekemään historiaa. Timo ja Pera puhuivat tässä hiljan Bodomista. En ole vuosikausiin nähnyt Klenkka-Ollia emmekä ole puhuneet Bodomista.
Sinulla näyttää olevan jotain uutta tietoa. Voitko kertoa tarkemmin tapahtumista, joihin tuossa viittaat?
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Voi jeesus mitä aikuisten leikkiä. :kaulimenheiluttelio: Puhukaa asioista ihan kunnon lauseilla joista keskustelupalstalla saa jotain irti. Tollanen salamyhkäisyys ei pue sua Quarthon. 8)
Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1029
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Pelkkää tsoukkiahan tuo oli. Ja Pharaoh sen ihan hyvin tiesi. Samaa epämäärästä mielikuvituksellista vihjailua mitä itse viljelevät kokoajan.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Quorthon kirjoitti:Pelkkää tsoukkiahan tuo oli. Ja Pharaoh sen ihan hyvin tiesi. Samaa epämäärästä mielikuvituksellista vihjailua mitä itse viljelevät kokoajan.
Tsoukkia oli minultakin. :päähäntaputtelio:
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Maza »

Loka kirjoitti:
Quorthon kirjoitti:Pelkkää tsoukkiahan tuo oli. Ja Pharaoh sen ihan hyvin tiesi. Samaa epämäärästä mielikuvituksellista vihjailua mitä itse viljelevät kokoajan.
Tsoukkia oli minultakin. :päähäntaputtelio:
Murha on vakava asia. Jättäkää huulenheitto muaalle.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Maza kirjoitti:
Loka kirjoitti:
Quorthon kirjoitti:Pelkkää tsoukkiahan tuo oli. Ja Pharaoh sen ihan hyvin tiesi. Samaa epämäärästä mielikuvituksellista vihjailua mitä itse viljelevät kokoajan.
Tsoukkia oli minultakin. :päähäntaputtelio:
Murha on vakava asia. Jättäkää huulenheitto muaalle.
Olen samaa mieltä. Leikinlasku ei sovi tänne. Ehkä jonkinlainen ikäraja olisi tarpeellinen amishuumorin karsimiseksi?
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Vene

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Järvellä murha-aamuna ollut isoisäni muistelee murhaniemestä lähteneen kovalla rytinällä veneen joskus aamulla.

Vene meni Högnäsin suuntaan ja veneessä oli ollut "joitakin poikia" ja sen reunalla jotain sinistä.

BKP:n (Bodomin Koukkupojat ry) jäsenillä ei tunnistettu tuollaista venettä olleen.

Järvellä olivat aamukalassa myös Martti Koli poikansa Ossin kanssa, etäs Pesonen ja muutama muu venekunta.

Näistä havainnoista ei ole kuultu ketään ennen kuin muutama vuosi sitten Martti Kolia sen tiedon perusteella, mitä isoisäni kertoi ja minkä silloisessa Bodom-keskustelussa toin Muuralan palstalle esiin.

8)
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Vene

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti: Vene meni Högnäsin suuntaan ja veneessä oli ollut "joitakin poikia" ja sen reunalla jotain sinistä.

8)
Olisko olleet Pera ja Timo?
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Re: Vene

Viesti Kirjoittaja konsta »

Pharaoh kirjoitti:
Wagner kirjoitti: Vene meni Högnäsin suuntaan ja veneessä oli ollut "joitakin poikia" ja sen reunalla jotain sinistä.

8)
Olisko olleet Pera ja Timo?
Jaahas, mikä logiikka tuossa on? Pidät täällä puheita kavereiden puolustamisesta, mutta jo heti ensimmäisen poikittaisen lauseen jälkeen olet vasikoimassa kavereitasi, kjäh.

Timo-nimmari taisi muuten kijoittaa keskustelussa, ehkä neljä lausetta, neljässä viestissä, koplan tyyliin, jos voi sanoa. Yhdessä luki, että kosto oli väärälle telttaporukalle.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Vene

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

konsta kirjoitti:
Jaahas, mikä logiikka tuossa on? Pidät täällä puheita kavereiden puolustamisesta, mutta jo heti ensimmäisen poikittaisen lauseen jälkeen olet vasikoimassa kavereitasi, kjäh.
Kavereitani, millä perusteella sellaista väität?
nightowl
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 8:48 pm

Viesti Kirjoittaja nightowl »

Quorthon kirjoitti:Arska saapui veneellä ja huuteli MINÄ OLEN ZODIACCCC!!!!

Supervoimiaan käyttäen Arska ja mukana ollut R.R eli Robin lensivät hästbergeniin tekemään historiaa. Timo ja Pera puhuivat tässä hiljan Bodomista. En ole vuosikausiin nähnyt Klenkka-Ollia emmekä ole puhuneet Bodomista.

Olivatko supervoimat :?: niitä?
Oliko R.R. Pikku Raineri?
Olivatko Timo ja Pera vain avustus/tarkkailu/salaamisporukoissa? Veneellä kuohujen kera?
Näyttäytyikö myös Klenkka-Olli kuvioissa, josta alkoi huhu, että joku vammainen oli syyllinen?
:?:
No kerro ihmeessä, äläkä vain vihjaile. Jos tiedät? Et uskalla?

Eräässä Zodiakin kirjeessä Kaliforniassa:
"At the bottom of the blue-lined paper was a small number or letter Z."
:twisted:
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Vai niin, koplasta kuuluukin vain osa kaveripiirisi? Ei minulla ole mitään perusteita, koska uskon, että Perasi ja Tomosi ovat vähemmän todellisia, kuin Joulupukki, tai mustanaamio.
nightowl
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ti Touko 15, 2007 8:48 pm

Viesti Kirjoittaja nightowl »

Viestissäni 6.49 pm
viimeinen lause piti olla:
At the bottom of the blue-lined paper was a small number 2 or the letter Z.

Punaisessa laulukirjassa on tulkittu, että lukee "2 aikaa".

Arvaus: po. Z aikaa.
Arvaus: Z aikaa on klo 21-23 helluntainaattona 4.6.1960.
Vastaa Viestiin