Mikä havainto tukee Bodomilla olleen ulkopuolisen murhaajan

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5182
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Ihan tyypillisiä shokissa olevalle, traumatisoituneelle, masentuneelle...
mikään Nilsin oireista ei varsinaisesti sulje pois sitä, etteikö hän olisi voinut tekoja suorittaa.
Kyllähän lääkärit kinasivat siitä, voiko olla epäilystä ettei hän olisi pystynyt tekoja tekemään.

Ja koska ns "järkevä epäilys" jäi, päätettiin oikeudessa tulkita vammat Gustafssonin eduksi, joka lainopillisesti on tietenkin oikea käytäntö.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Tampereen Tyttö kirjoitti:

Ja koska ns "järkevä epäilys" jäi, päätettiin oikeudessa tulkita vammat Gustafssonin eduksi, joka lainopillisesti on tietenkin oikea käytäntö.
Sinä tarjoat shokkia ilmeiseti kaikkien sairauksien selitykseksi. Mutta eikö shokki lopulta ole verenkierto häiriö, jossa iso verenvuoto tai nopeasti laajenevat verisuonet pudottavat verenpaineen aivoissa. Jos psyykkistä shokkia tarjoat, niin siihen pitäisi löytyä jonkinlainen johdonmukainen oireisto, ei taspainohäiriöitä, tai tajunnan alenemaa. Shokki on toki ihan mukava sana.


Et ole tainnut koskaan lukea edes oikeuden päästöstä. Siellä ei ollut juurikaan tilaa "järkevälle epäilykselle", edes syyllisyyden suuntaan.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti: *** Väittäisin, että suorituksena melko vaativa koska pienikin terävyys, nokkeluus, tietty ilme, katseen kohdistaminen, mikä tahansa voi paljastaa sinut, 24 tuntia vuorokaudessa, monien päivien ajan.
Nissellä oli vammoja, en sitä kiellä ja nehän ovat itsestään selvyys. Pointti oli liiottelu. Housuun pisuileminen lienee helpoimmasta päästä, kun on kolmoissurmat niskassa.

Luin tuossa yksi ilta mysteeriota taas läpi. Hyvin moni silminäkijä (7?) on antanut vihjeitä ruskeatakkisesta (vois olla vaaleanruskea?) ristiverisestä epäsiististä henkilöstä, hihansuissa verta. Kukahan hän mahtoi olla kun nimi on poistettu. Ei Luoma?
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Loka kirjoitti:
Luin tuossa yksi ilta mysteeriota taas läpi. Hyvin moni silminäkijä (7?) on antanut vihjeitä ruskeatakkisesta (vois olla vaaleanruskea?) ristiverisestä epäsiististä henkilöstä, hihansuissa verta. Kukahan hän mahtoi olla kun nimi on poistettu. Ei Luoma?
Luoman tuntomerkit, hoikkakasvoinen. Ainakin yksi todistaja oli sataprosenttisen varma, että henkilö oli Luoma, tai hänen kaksoisolentonsa. Jos on jopa spekuloitu Häkä-Enskasta, joka kieltämättä oli Luoman näköinen.

Luoma lopulta sitten löydettiin ja hänen alibinsa tutkittiin ja todettiin pitäväksi.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

konsta kirjoitti:
Luoma lopulta sitten löydettiin ja hänen alibinsa tutkittiin ja todettiin pitäväksi.
No niin, muistelin siis oikein että Luomahan se. Onkos jollain Luomasta lisää tietoa? Mitään kuulusteluja ei taida olla?
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Luomasta oli muutama lehtiartikkeli, eikä paljoa muuta. Mies oli työlaitoskarkuri, rikoksista ei annettu tarkempaa tietoa. Mulla ei ole tallessa yhtään artikkelia.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5182
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

konsta kirjoitti:
Sinä tarjoat shokkia ilmeiseti kaikkien sairauksien selitykseksi. Mutta eikö shokki lopulta ole verenkierto häiriö, jossa iso verenvuoto tai nopeasti laajenevat verisuonet pudottavat verenpaineen aivoissa. Jos psyykkistä shokkia tarjoat, niin siihen pitäisi löytyä jonkinlainen johdonmukainen oireisto, ei taspainohäiriöitä, tai tajunnan alenemaa. Shokki on toki ihan mukava sana.


Et ole tainnut koskaan lukea edes oikeuden päästöstä. Siellä ei ollut juurikaan tilaa "järkevälle epäilykselle", edes syyllisyyden suuntaan.
En sentään veikkonen! :lol:
Nisse nyt sattui olemaan mukana tilanteessa, jossa hänen kolme ystäväänsä kuolivat erittäin verisesti...
Jos siitä ei shokkitilaa tule, saati masennu melkoisesti, niin jo on viileä henkilö...
Erittäin kovan henkisenkin trauman seuraukset ovat mitä fyysisempiä oireiltaan. Eikä ole kielletty, etteikö Nissellä olisi ollut myös ulkoisia vammoja. Niiden vammojen vaikutuksista toimintakykyyn vain pähkäillään.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
konsta
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 1:09 am

Viesti Kirjoittaja konsta »

Tampereen Tyttö kirjoitti:
En sentään veikkonen! :lol:
Nisse nyt sattui olemaan mukana tilanteessa, jossa hänen kolme ystäväänsä kuolivat erittäin verisesti...
No sopisiko nuo oireet sitten mielstäsi psyykkisen trauman jälkitilaksi: taspainohäiriöt, uneliaisuus, muistamattomuus.

Shokista saamme lukea sivustoilta, että aivot toimivat erittäin tehokkaasti ja keskittyneesti, muisti voi parantua olellisesti, todellisuudentaju muuttuu, ihminen seuraa tapahtumia ikäänkuin ulkopuolisena, shokkitila voi palautua melko nopeasti normaaliksi. Aivot suojaavat psyykettä kytkemällä tunne-elämän pois päältä.

Masennusta voi tietenkin tulla ja ilmeisesti Nils se joutui myös kohtaamaan. Mutta masennus ei ole mikään akuutti häiriö, joka sotkee aivotoimintasi, vaan hitaasti kehittyvä, pitkäaikainen sairaus. Masennuksen fyysiset seuraukset siis kehittyvät pitkällä aikavälillä.

Neurologian osatolla tunnettiin varmasti sekä shokki, että masennus.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Ihan tyypillisiä shokissa olevalle, traumatisoituneelle, masentuneelle...
mikään Nilsin oireista ei varsinaisesti sulje pois sitä, etteikö hän olisi voinut tekoja suorittaa.
Kyllähän lääkärit kinasivat siitä, voiko olla epäilystä ettei hän olisi pystynyt tekoja tekemään.

Ja koska ns "järkevä epäilys" jäi, päätettiin oikeudessa tulkita vammat Gustafssonin eduksi, joka lainopillisesti on tietenkin oikea käytäntö.
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Tanpereen likasta.
:lol:
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Viesti Kirjoittaja skoone »

[quote="WagnerKuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Tanpereen likasta.
:lol:[/quote]

Olen minäkin niin mielessäni ajatellut :lol:
Muista lähdekritiikki!
awa
Angus MacGyver
Viestit: 6548
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja awa »

Urho kirjoitti:...... villapaidaksi nimitettty vaatekappale aamuauringossa näyttääkin vaalealta pikkutakilta. Siis sellaiselta, joka löydettiin roskiksesta, ja josta Kivilahti totesi, että samanlaiselta näytti.
Mielenkiintoista, että Urhokin muisti tuon roskiksesta löydetyn pikkutakin.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No nuo Urhon muistelot olivat aina sellaisia hänen omia taroitusperiään muka tukevia muisteloita.

Jos et ollut Urhon kanssa samaa mieltä, olit häntä vastaan ja olit saanut ikuisen "Urholeiman" otsaasi.

Olen itse kuullut sellaisen asian, että se kumpareen taakse jemmaan kiiruhtanut hahmo, olisi pukeutunut paitaan, jossa olisi ollut ikäänkuin raitoja tai sitten se olisi ollut ruudullinen.

Tiedä sitä sitten, mikä olisi tuossakin totuus, mutta tuskin surmaaja on mihinkään kauas niemeltä heti kadonnut, koska aamulla liikkunut outo kulkija olisi pantu merkille jo kaukaa, mutta tuollaista ulkopuolisesta henkilöstä Oittaa-Bodom-Bemböle-Kilo-Espoon as. akselilla ei ole nähty.

Jollain tavallahan surmaajan on täytynyt paeta niemeltä ja tietysti mieluummin jollain kulkuneuvolla, mutta kenen ja millä?
:o)

Re: Mikä havainto tukee Bodomillaa olleen ulkopulisen murhaa

Viesti Kirjoittaja :o) »

:o) kirjoitti:
awa kirjoitti:Tähän topiciin voi listata ne havainnot murhaajasta
Otsikossa kysyttiin, mitkä havainnot tukevat ulkopuolisen murhaajan paikallaoloa.
Vastaus on tietenkin: eivät mitkään havainnot.
Ei ole vieläkään ilmaantunut mitään todistetta ulkopuolisen murhaajan paikallaolosta...
Ei siis pienintäkään kiistatonta faktaa, joka kerta kaikkiaan tekisi asiasta keskustelun tarpeettomaksi.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Mikä havainto tukee Bodomillaa olleen ulkopulisen murhaa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

:o) kirjoitti:
:o) kirjoitti:
awa kirjoitti:Tähän topiciin voi listata ne havainnot murhaajasta
Otsikossa kysyttiin, mitkä havainnot tukevat ulkopuolisen murhaajan paikallaoloa.
Vastaus on tietenkin: eivät mitkään havainnot.
Ei ole vieläkään ilmaantunut mitään todistetta ulkopuolisen murhaajan paikallaolosta...
Ei siis pienintäkään kiistatonta faktaa, joka kerta kaikkiaan tekisi asiasta keskustelun tarpeettomaksi.
Vastakohtana ulkopuoliselle murhaajalle on sisäpuolinen murhaaja.
Koska sisäpuolista murhaajaa ei ollut ja murhaaja oli paikalla, päästään päätelmään siitä, että murhaaja oli ulkopuolinen.
Se kerta kaikkiaan tekee asiasta keskustelun tarpeettomaksi.

8)
W.Z.B.W (Was zu beweisen war)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Tarkoitatko Wagner sitten sellaista ulkoistettua sisäpiirin murhaajaa, joka murhaa sisäisesti vain ulkopuolisia?
Vastaa Viestiin