Henkilökohtaiset sidokset tapaukseen

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sitähän supernova et tiedä, mitä keskusteluja niemellä käytiin ja minkäkin henkisiä.

Kuten aiemmin kirjoitin, niin Bodomin tapaus on sen verran ristiriitoja ja erilaisia teorioita täynnä oleva asia, ettei sitä yhdellä enemmänkin viihteelliseksi tehdyllä kirjoituksella saa selvitettyä, vaikka Perttu Häkkisen kirjoittamana juttuna olikin ihan hyvä.

Olen sen verran monasti joutunut toimittajien kanssa tekemisiin, että olen huomannut heissä olevan tiettyä luomisen tuskaaja tuo tuska antaa heille vapauden kirjoitta juttuja hieman väritellenkin.

Ne ovat kuitenkin toisarvoisia seikkoja, jos asiat muuten tulevat noin suurinpiirtein selviksi.

Ei tuossa Perttu Häkkisen kirjoituksessa mitään vikaa ole, vaan palstatila ei yksinkertaisesti vaan riitä siihen, mitä niemellä keskusteltiin ja mitä testailtiin.

Voinen kuitenkin huomauttaa, etten ole se rintaliivit päällä oleva henkilö, kuten Perttukin jutussa selvästi kirjoittaa.

Pitää otta myöskin huomioon se, ettemme keskustellee yksinomaan Bodomin tapaukseta, vaan yleisestikin kaikista selvittämättömistä tapauksista, tai ei kai nyt sentään ihan kaikista, mutta muutamista, kuten retkemme teemaan kuuluikin.

Näin ollen, on turha syyttää lähinnä kait minua siitä, että kaikkia Bodomin juttua koskevia tietoja ei Nyt-liitteen jutussa kerrottu, emmekä saaneet murhamysteeriota ratkaistuksi, josta itse henkilökohtaisesti olen kovin pahoillani.

Kuitenkin vierailu niemellä antoi toivottavasti muillekin mukana olleille uutta näkökulmaa tapaukseen, kuten se antoi itsellenikin, koska kuulin toisienkin, eli Lauran ja Kimmon mielipiteet tuoreeltaan, joista olen heille tosi kiitollinen, kuten myös jamboreen järjestänelle Helsingin Sanomien toimittaja Perttu Häkkiselle, sekä myös lehden valokuvaajalle, mahdollisuudesta olla heidän kanssaan Bodomin niemellä.
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

olipa toimittaja saanut kuitenkin jostain kiteytettyä sen vanhan hokeman. Eli että neljä meni metsään ja yksi tuli pois...

mutta kiva että oli kivaa.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Missä hän niin kirjoittaa?

Onko minulla ihan väärä Nyt-liite, kun en ole moista lausetta liittestä lukenut?
Vastaa Viestiin