Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Kuka on Bodomin surmaaja?

Hans Assmann
54
11%
Kioskimies Karl Gyllström
91
18%
Nils Gustafsson
247
49%
Irmeli Björklundin (ex?)poikaystävä Pauli Pirinen
5
1%
Pentti Soininen (teot tunnustanut rikollinen teki itsemurhan)
14
3%
Joku muu tuntemattomaksi jäänyt henkilö
93
18%
 
Ääniä yhteensä: 504

kapteeni
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 7:13 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja kapteeni »

Kuolemannaakka kirjoitti: No kenen verta siellä sitten olisi? DNA-tutkimuksissa tarkkuus/todennäköisyys on paremminkin 99,9% kuin 90%.
Esim toisen retkeläisen tai sitten vaikka hyökkääjän, jos se ei ooe Nisse.

DNA:n testin tarkkuus voi olla mitä tahansa, kun puhutaan ikääntymisen tai muun syyn takia huonontuneista näytteistä. Tuoreissa laadukkaissa näytteissä päästään tosiaan 1 / 10 000 000 000 -tarkkuuteen.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Wagner kirjoitti:Presidentti Kekkosella oli aikanaan tutun oloista matkaseuraa: https://books.google.fi/books?id=minmDA ... an&f=false

Tuttu myös Fjalar Jarvalle: https://fi.wikipedia.org/wiki/Fjalar_Jarva

8)
Eiköhän Arska ole tunnustustuksiensa 1971-1974 mukainen B3M-surmaaja.
Tiesi surmien yksityiskohdat jo 70-luvulla, jotka poliisi kertoi vasta 90-luvulla.
Meni yhdysvaltoihin 1960- kesällä, faijansa diplomatoi osuutensa.
Casse Rydman delasi motarilla Saksassa: https://www.hs.fi/muistot/art-2000002625900.html

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

kapteeni kirjoitti:
Kuolemannaakka kirjoitti: No kenen verta siellä sitten olisi? DNA-tutkimuksissa tarkkuus/todennäköisyys on paremminkin 99,9% kuin 90%.
Esim toisen retkeläisen tai sitten vaikka hyökkääjän, jos se ei ooe Nisse.

DNA:n testin tarkkuus voi olla mitä tahansa, kun puhutaan ikääntymisen tai muun syyn takia huonontuneista näytteistä. Tuoreissa laadukkaissa näytteissä päästään tosiaan 1 / 10 000 000 000 -tarkkuuteen.
Ei ole mahdollista, että Nissen veri ei erottuisi muitten retkeläisten verestä.

kapteeni
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 7:13 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja kapteeni »

Kunto Kalpa kirjoitti: Ei ole mahdollista, että Nissen veri ei erottuisi muitten retkeläisten verestä.
Ja kun muistelen, että olisi ollut nimenomaan tuloksia näytteistä, joissa ei voitu sulkea kahta mahdollisuutta pois mitä alkuperään tulee. Voi kun lataisit johonkin näkyviin ne poliisin dokumentit, niin kaikki vois lukea, miten asia on oikeasti. En kiistä, etteikö asia ehkä ole niin kuin sanot, mutta tosiaan alkuperäisdokumentistä asia selviäisi.

kukkuu
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1369
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:25 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja kukkuu »

Kunto Kalpa kirjoitti:Kyllä se on juuri noin kuin kirjoitin. Etptä ei käsittääkseni löydy netistä. Oma kopioni on kellarissa hirveän kasan alla. Jos kukaan ei vahvista täällä tarinaani, ja tämä nousee kynnyskysymyksrksi, niin kaivan sen esille. Luulin, että tämä kuuluu Bodom-yleissivistykseen. Hymiö.
Kyllä se täältä minfostakin löytyy, miltei kaikki. Keskustelun tasosta kertonee se että se on vajonnut jo kolmennelle sivulle keskusteluaiheista. Keskeisin asiakirja.

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Eiköhän Arska ole tunnustustuksiensa 1971-1974 mukainen B3M-surmaaja.
Tiesi surmien yksityiskohdat jo 70-luvulla, jotka poliisi kertoi vasta 90-luvulla.
Tarina näkyy muuttuvan. Aiemmin tunnustukset olivat 1991-1994, ja poliisihan kertoi Nisse-projektin aikana 2000-luvulla nuo mainitsemasi seikat.

Se on kyllä myönnettävä, että Arska-stoorisi alusta asti olet maininnut tuon kivellä lyömisen osana tarinaansa. Ja Anja Mäki tosiaan surmattiin lyömällä häneltä kallo murskaksi jollain laakealla esineellä.
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Quorthon kirjoitti:
Eiköhän Arska ole tunnustustuksiensa 1971-1974 mukainen B3M-surmaaja.
Tiesi surmien yksityiskohdat jo 70-luvulla, jotka poliisi kertoi vasta 90-luvulla.
Tarina näkyy muuttuvan. Aiemmin tunnustukset olivat 1991-1994, ja poliisihan kertoi Nisse-projektin aikana 2000-luvulla nuo mainitsemasi seikat.

Se on kyllä myönnettävä, että Arska-stoorisi alusta asti olet maininnut tuon kivellä lyömisen osana tarinaansa. Ja Anja Mäki tosiaan surmattiin lyömällä häneltä kallo murskaksi jollain laakealla esineellä.
P.o 1991-1994. Kirjoitusvirhe, lapsus kossumis

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Wagner kirjoitti:
Quorthon kirjoitti:
Eiköhän Arska ole tunnustustuksiensa 1971-1974 mukainen B3M-surmaaja.
Tiesi surmien yksityiskohdat jo 70-luvulla, jotka poliisi kertoi vasta 90-luvulla.
Tarina näkyy muuttuvan. Aiemmin tunnustukset olivat 1991-1994, ja poliisihan kertoi Nisse-projektin aikana 2000-luvulla nuo mainitsemasi seikat.

Se on kyllä myönnettävä, että Arska-stoorisi alusta asti olet maininnut tuon kivellä lyömisen osana tarinaansa. Ja Anja Mäki tosiaan surmattiin lyömällä häneltä kallo murskaksi jollain laakealla esineellä.
P.o 1991-1994. Kirjoitusvirhe, lapsus kossumis

8)
Tarinoilla on tapana muuttua varsinkin silloin kun niillä ei ole mitään todellisuuspohjaa. Muisti pätkii, Risto muuttuu Reiskaksi ja kokonaiset vuosikymmenet katoavat. :lol:
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharnamoh kirjoitti:Se on kyllä myönnettävä, että Arska-stoorisi alusta asti olet maininnut tuon kivellä lyömisen osana tarinaansa. Ja Anja Mäki tosiaan surmattiin lyömällä häneltä kallo murskaksi jollain laakealla esineellä.

Tarinoilla on tapana muuttua varsinkin silloin kun niillä ei ole mitään todellisuuspohjaa. Muisti pätkii, Risto muuttuu Reiskaksi ja kokonaiset vuosikymmenet katoavat. :lol:
Vähäiset kirjoitus- tai muistivirheet eivät muuta tosiasioita eivätkä historiaa.
On ollut alusta alkaen käsittämätöntä tuo tarpeesi puolustaa Arskan myöntämisiä tekemisiä.
Ellei sitten sille toisi ymmärrettävää pohjaa jokin teoria ?
Pihatonttu-Heikki P oli ladannut B3M-keskusteluista kaikenlaista ja toimitti ne Arskalle.
Kuitenkin oli etuneneässä ensin minulle toimittamassa YV:nä Arskan ja faijansa osalta kertomuksiaan Bodomin päätutkijan sun muiden poliisien maasuttamisesta kauan B3M-jälkeen, mikä nyt sittemmin tuli esiin jonkun muistettua Arskan faijan autolahjoitukset poliisille.
Kun ei Hessulla kauppa käynyt kanssani, kävi kaupat Arskan kanssa materiaalillaan.
Ja Espoon käräjäoikeudessa mentiin teemoin "pappa betalar", jolloin henkilöstön
Talipalloksi nimeämä laamanni kertoi tavanomaisesti asiaa käsittelevälle akkatuomarille (sukupuolesta riipumatta) ennen asian käsittelyä "oikeudessa" miten asia tulee tuomita.
Samoin kävi velkomustuomiossa yhtiöni/Arska: 320.000 markkaa korkoineen jäi saamatta.
Joskus Hotelli Lepolammella tapaamani asian naistuomarivalaan viereen kun en pippaloiden jälkeen halunnut enkä olisi petiin mahtunutkaan. Annelin viereen kyllä mahduin... :-)

Poliisin ja käräjäoikeuden pippalot joskus 70-luvun loppupuolella.
Muut 90- ja 2000-luvuilla.

8)

Wer Lebt, Er hebt. Heben und leben lassen.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Minulla ei ole tarvetta puolustaa tekemisiä, jotka joku väittää jonkun toisen myöntäneen. Sen sijaan Wagnerin viesti todistaa motiivin pitää tätä arskailua loputtomiin framilla. Bodomin tapahtumiin tämä keissi ei liity millään tavalla. Tuossahan tuo katkeruutta aiheuttava rahasumma esitetään. Siirry jo euroaikaan ja heitä pois menneisyyden haamut. :wink:
Lisäksi Quarthonin kirjoituksen paneminen minun nimiini on taas yksi virhe lisää.
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharnamoh kirjoitti:<blabla>Wagnerin viesti todistaa motiivin pitää tätä arskailua loputtomiin framilla. Bodomin tapahtumiin tämä keissi ei liity millään tavalla. </blabla>
Arskan tunnusustuksista 1991-1994 kai keskustelu alkoi 2000-luvulla ja varsinkin kun ne nyt vielä perustellummin asiaan ja surmien poliisitutkintaan ilmeisen epäiltävästi ovat liittyneet.

Wer lebt, er hebt. Heben und leben lassen.

RÖH~ 8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"

tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Peukaloinen joka jäi henkiin on kaiken takana.
Ihan kuten Ulvilassakin A-A.
Kiva että tutkitaan ja hutkitaan mutta se että onnistuneen murhan jälkeen nauttii vielä valtiokonttuurin masseja ei oikein istu oikeustajuuni.
Mahtaa olla hieno loppuelämä kun on saanut kusetettua kaikkia omista lapsistaan lähtien?
Riittävästi kun valehtelee alkaa itsekin uskomaan satuihinsa.
Hyi helvetti mitä riistaa..

Avatar
Quorthon
Jane Marple
Viestit: 1013
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 5:37 pm
Paikkakunta: Tshernobyl, UKR

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Totta sinänsä, mutta toisaalta voin sanoa että Nissen housuissa olisin toiminut täysin samoin. Ei kai kovin moni vapaaehtoisesti mene elinkautista kärsimään, jos on elämä elettävänä ja lapset myös elätettävänä. Periaattessahan Nisse on jopa hyvittänyt aika paljon sillä, että on elänyt normaalin elämän ja tuottanut suomelle uusia veronmaksajia.
Perhettä pieretti
Puudum järvellä 3 aikaan
Sepi metaanikaasutti
Mä en, veli
Älä velittele minua
3 jaettuna 7 on alle puolikas
Isäni isyys tutkittava
Lex Veritas Asperger Ecce Homo Troglodytis

Lasol

Syytön isäni isis-jäsenyyteen

tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Ihan turha puolustella.
Syyllisiä jotka nauttivat vielä veronmaksajien rahoista.
Oikeat roistot sentään lusii ja joutuvat korvauslistalle.
Psykoi.

Kunto Kalpa
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Pe Marras 06, 2015 1:17 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Kunto Kalpa »

Tötterö ei mitenkään perustele vankkaa uskoa Gistafssonin syyllisyteen, toistelee vain vanhaa virttä. Oikeudessa käsiteltiin kaikki näyttö, ja lopputulos oli täysin yksiselitteinen, Gustafsson on syytön.

Puolustus totesi etp:n vastineessa, että etp:ssä ei lue mikä siinä saa uskomaan Gustafssonin syyllisyyteen. Tötterö voisi jatkaa samasta aiheesta ja kertoa miksi hän uskoo Gustafssonin syyllisyyteen.

Vastaa Viestiin