Afrikkalainen pedofiili Vantaalla! VAROITUS

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
KemikaaliAli
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ke Elo 22, 2007 1:16 am
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaalla

Viesti Kirjoittaja KemikaaliAli »

Silentservice: Mä maksan sulle matkakulut jos haluat tulla sieltä "teiltä päin" näyttämään kuinka homma hoidetaan. Itse en tee mitään, olen ja möllötän. Jos sattuisin ko. tyyppiin törmäämään, saattaisin antaa korvatillikan mutta ketään en kehota väkivaltaan.
Rehellinen tyä ei oo koskaan kannattanu. Eikä kannata!
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Eikö just tästä jutusta ollut tänään lehdissä? Eli mitään rikosta ei ollut tapahtunutkaan.
tempura
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 4:36 pm

Viesti Kirjoittaja tempura »

Syytön yhdessä tapauksessa.
Syyllinen edelleen muissa mainituissa. Pedarista on kuitenkin kyse.
silentservice
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: La Touko 26, 2007 12:19 am

Viesti Kirjoittaja silentservice »

Hei veli kemisti! En tee tuollaisia juttuja rahasta. Ja jos tekisin, matkakulut ei oikein riittäis korvaukseksi,. Ei, vaikka kiertäisin pallon toista kautta...;)

Sori vaan, mut vastauksesi vahvistaa vaan mun heittoa teikeläisten vetelyydestä. Yritätte selvitä siellä tästäkin jutusta pikku rahalla - likaamatta käsiänne. Tehän voisitte ihan hyvin mennä miehissä ihan vaan vakavasti jututtamaan kaveria. Eihän häntä vastaan tarvitse väkivaltaa käyttää...

Toisaalta jos tekisimme kontrahdin ja olisit maksumiehenä ja vaan katselemassa (toiset pitää vain siitä), niin kusessa oltaisiin aikalailla molemmat.

Pistä nekin eurot (matkarahat) vaikka jemmaan pahanpäivän varalle, jos vaikka voisitte auttaa ensimmäisen raiskatun lapsen perhettä...

Ja tämähän oli pelkkää hypotetisointia - ei pidä kenenkään loukkaantuman tahi hernekasvustoa hengitysteihinsä kehittämän.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

silentservice kirjoitti: Meilläpäin tuollainen äijä vietäis miehissä saatanalliseen hyttystiheikköön munasilteen ja sidottaisiin käsistä nelimetriseen seipääseen, joka siis kulkee hartioiden takana.
Niinpä varmaan... Onko teillä päin usein toimittu noin?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
silentservice
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: La Touko 26, 2007 12:19 am

Viesti Kirjoittaja silentservice »

Marskille vaan lyhyesti:

Eivät ylitä uutiskynnystä. Jostakin kumman syystä...

Eihän tuo ole mikään yhden paikkakunnan tapa. Muistaakseni jostakin pohojanmaalta lähtöisin tuollaanen hoitomenetelmä.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

silentservice kirjoitti:Marskille vaan lyhyesti:

Eivät ylitä uutiskynnystä. Jostakin kumman syystä...
Epäilen vahvasti... Uho on usein kova, mutta teot jäävät vähäisiksi. Jyväskylässä on kuulemma se yksi pedofiili saanut aika ajoin pataansa, mutta ei ole miestä hidastanut.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
KemikaaliAli
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ke Elo 22, 2007 1:16 am
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaalla

Viesti Kirjoittaja KemikaaliAli »

Sailentsöövis kirjoitti:teikeläisten vetelyydestä
Meikäläisten? Siis kenen? Miesten? Heteroiden? 175 cm pitkien? Espoolaisten? Heteroiden? Selvennä hyvä mies.

Olen ja möllötän tarkoittaa sitä, että mä en nykytilanteessa lähde enää erikseen tekemään mitään, eri asia jos sattuis paikan päälle itse teossa. Mulla on pikkasen parempaa tekemistä, kuin maksella korvauksia jollekin pedofiilille, if you catch my drift?

Niin joo, missäs päin Silentservice sitten vaikuttaa?
Rehellinen tyä ei oo koskaan kannattanu. Eikä kannata!
silentservice
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: La Touko 26, 2007 12:19 am

Viesti Kirjoittaja silentservice »

No nyt täytyy jo himmailla tätä mun vedätystä (hiukan). Ihan Suomen maasta ollaan. Eteläisen Suomen pohjoisemmasta osasta. Ei ollut tarkoitus aloittaa mitään heimojen välistä sotaa... Teikeläisillä kun tarkoitin syvän etelän miehiä. On siellä kehien sisällä jokunen ihan kunnon mieskin... Vitsi vitsi.

Asiaan palatakseni. On se vaan rasittavaa, että kansalaisilta ei juurikaan löydy enää halua/kykyä/ymmärrystä hoitaa asioita kuntoo ns. omanväen kesken. Suomalaiset ovat kai vuosisatojen kuluessa tottuneet siihen, että katsotaans ny mitä tulee ja eiköhän sitten virkavalta hoida asian ajallaan.

Enhän minä oikeasti ketään kehota ryhtymään rikolliseen tekoon - eihän asioita niin ratkaista. Onhan niitä välimuotojakin saunantakusen ja päänsilittämisen välillä. Älkääkä sitten ehdotelko, että minun pitää tulla sinne asiaa hoitamaan. Pidetään kukin omat nurkat kunnossa...
Jätän tämän asian kommentoinnin täältä tähän.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Marsalkka kirjoitti:
silentservice kirjoitti:Marskille vaan lyhyesti:

Eivät ylitä uutiskynnystä. Jostakin kumman syystä...
Epäilen vahvasti... Uho on usein kova, mutta teot jäävät vähäisiksi. Jyväskylässä on kuulemma se yksi pedofiili saanut aika ajoin pataansa, mutta ei ole miestä hidastanut.
Tarkoitat ilmeisesti Antti Puustista? Puustinen on postannut omia kirjoituksiaan ja videoitaan nettiin sellaiset määrät, että lapsillekin on helppo näyttää, että "tuommoisen näköistä setää muistat sitten varoa". Ehkä tästä afrikkalaispedostakin pitäisi jonkun käydä nappaamassa kasvokuva ja laittaa sitten nettiin vaikka jutun "Kauppapihan päivystäjän haastattelu" kanssa?
Every ship must sail a world.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

ABC kirjoitti:
Tarkoitat ilmeisesti Antti Puustista?
Häntäpä hyvinkin. Pataansa saa, mutta ei hänenkään törttöilyjään kukaan tosissaan pyri lopettamaan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

kahvitar kirjoitti:Tuolla alueella kannattaa silti lapsiperheiden olla vielä varuillaan, vaikka onneksi pikkutytön tapaukseen ei liittynyt hyväksikäyttöä niin miehellä on silti viime vuodelta tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä eli vaarallinen henkilö kyseessä.
Niin, se että mies ei saanut TUOMIOTA sen pikkutytön tapauksessa EI TARKOITA etteikö hän olisi seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistynyt. Täytyy olla helvetin tarkka näiden kanssa, mitä sanoo ja tekee... ;)
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

markja kirjoitti: Niin, se että mies ei saanut TUOMIOTA sen pikkutytön tapauksessa EI TARKOITA etteikö hän olisi seksuaaliseen hyväksikäyttöön syyllistynyt.
Hänet on tuomittu lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Mutta mikään ei viittaa siihen, että hän olisi hyväksikäyttänyt tätä kyseistä pikkutyttöä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Vastaa Viestiin