Naisten tekemät seksuaalimurhat

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 1:45 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

:D
On aivan yhdentekevää, jos joku haluaa imettää vaikka sen kaksi vuotta, joka on WHO:n suositus.
Mitään haittaa ei lapselle tai äidille siitä ole.
Muutenkin imetys on sellainen aihe, että jokaisen pitää saada sanoa siitä mielipiteensä, varsinkin arvostella, vaikka ei itse siitä mitään ymmärtäisikään. :P

Kauhistellaan, päivitellään, paheksutaan, vaikka kyseessä on erittäin luonnollinen toiminta.
Tuttia ja tuttipulloa saa mussuttaa, mutta tissiä ei. :roll:
Vaikka joku ihminen tekee jonkun asian eritavalla, kuin itse teen tai tekisin, niin hän ei välttämättä ole väärässä/hullu/sairas.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

kahvitar kirjoitti: Johannes Virolainen on tosiaan kertonut, että häntä imetettiin vielä 7-vuotiaana. Liekö sitten imetetty koko ajan vai vain silloin tälloin? Toisaalta silloin ajat olivat toiset, oli köyhempää, äidinmaito terveellistä ja ennen kaikkea ilmaista.

Isäni äiti imetti kuopustaan 7-vuotiaaksi asti.
Äitini sanoi että olihan se hieman koomista kun olivat kerran anoppinsa kanssa marjassa, jossa tämä kuopus oli mukana niin jullikka kaatoi mamman mättäälle että pääsi evästämään :lol: :lol:
Itse en voisi kuvitellakaan omalle kohdalle tuollaista tilannetta tai no nyt pitäs lähteä koululle imettään että ois ees mahdollista...
Mahtais olla opella ihmettelemistä kun poukkais sisään että nyt on meijän kaksosilla ruoka-aika :lol:
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Joo. :D En ite kummiskaan.

Mutta kun otsikkokin on, että "naisten tekemät seksuaalimurhat", niin onko imetys todellakin NÄIN VAARALLISTA. :roll:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
blackwidow

Viesti Kirjoittaja blackwidow »

..
Viimeksi muokannut blackwidow, Ma Loka 08, 2007 1:44 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2648
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

WHO suosittaa varmastikin imettämistä maailman halvimpana ehkäisykeinona. Mitä pidempään kutakin lasta imetetään sitä pienemmäksi jää lapsien kokonaismäärä ja väestönkasvu edes vähän hidastuu.

Äidin harjoittamasta insestistä on tehty kotimainen elokuva pari-kolme vuotta sitten. Koti-ikävä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

öööö

Mä olen ainaki sitä mieltä että on epänormaalia jatkaa imetystä liian pitkään, lapsi ei aikuistu oikeassa tahdissa. Ällöttää ajatuskin :shock: ja joku dokkarihna oli mis brittieukko imetti jotai 7 vuotiaitaan.
I am an African!
Vastaa Viestiin