Naisten tekemät seksuaalimurhat

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
tulikukka
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 1:44 pm
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja tulikukka »

Muistelisin taannoin Belgiassa olleen kuuluisan pedofiilitapauksen jossa miesten apurina hääri nainen. Jos oikein muistan sieppasivat lapsia ja piilottivat niitä kellariin, muutaman kai ehtivät tappaakin.

Jos löytyy miehissä moneen junaan, on näköjään niitä meissä naisissakin.

Googlettamalla löytyi miehen nimi: Marc Dutroux ja naisapurin Michelle Martin. Wikipediassa lisää kammottavuuksia kyseiseltä parilta, kaksi lasta ei riittänyt alkuunkaan saaliiksi.
elämä on mysteeri
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Eipä itseäni ainakaan haittaisi, ellei menisi ns. S/M vai mikäolikaanpuolelle.
What you do... Makes you who you are.
Sadie_Manson
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: La Kesä 23, 2007 7:02 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sadie_Manson »

Olin perheeni kanssa Cran Canarialla Puerto Ricossa vuonna 93 tai 94 (eli olen ollut noin 7-8 vuotias) ja muistaisin että bussissa aikuiset keskustelivat äidistä joka pakotti poikaansa seksiin. En tiedä olivatko naapurit sitten ilmoittaneet poliisille, mutta ainakin nämä aikuiset tiesivät kertoa naapureiden kuulleen pojan itkun (seinien läpi?) Pojan iästä en voi heittää mitään varmaa, olisiko kenties 13-17 välillä? En kuitenkaan enempää osaa sanoa kun olen ollut silloin aika pieni vielä, enkä liiemmin ollut kiinnostunut kyseisestä aiheesta.
Living is what scares me. Dying is easy. -Charles Manson
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Lennox kirjoitti:En tiedä mistä johtuu, mutta jotenkin tuo äidin harjoittama insesti sieppaa vielä enemmän kuin isän tekemä. Kai se on niin tabu aihe, ettei sitä juurikaan ole osannut edes ajatella.
Kyllä ajatus kumman tai kenen tahansa harjoittamasta insestistä on etova. Yleensäkin esim. insestitapausten kuvauksia uhrien ja terapian näkökulmasta on esim. Torey Haydenin kirjoissa.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Re: naispedofiili

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

elwira kirjoitti:tällästa tänään

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1377158

:shock:
lahti taas nostaa profiiliaan..jeejee... :oops:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Lydia07
Neuvoja-Jack
Viestit: 508
Liittynyt: Ma Huhti 02, 2007 10:31 am
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lydia07 »

Muistan kerran 80-luvulla radiosta tuli lastensuojelua koskeva ohjelma, johon sai soittaa kysymyksiä Eräs naispuoleinen soittaja kysyi mitä pitäisi tehdä, kun naapurin äiti kertoi hiekkalaatikolla, kuin itsestäänselvyytenä, että he (aviopari) ottavat molemmat lapsensa (alle kouluikäisiä ) mukaan sänkyleikkeihin.

Soittajaa ohjattiin tekemään ilmoitus lastensuojelijalle.
Kun etsii toisen parasta, löytää omansa.
- Platon -
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Englannissa äiti imettää jotain 10v tyttäriään vieläkin...mitäs siihen?
I am an African!
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Herkkis kirjoitti:Englannissa äiti imettää jotain 10v tyttäriään vieläkin...mitäs siihen?
Ihan vapaasti, vaikka itse en noin tekisikään. Jokainen mamma tietää, ettei penikan tissin lutkutus saa aikaan mitään seksuaalista. En luokittele tätä missään tapauksessa rikolliseksi vaikka henk.koht. tuntuukin oudolta.
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

Kuinkahan paljon on naiset raiskannu miehiä?? :lol: Eli mies kävellyt baarista kotiin niin naiset hyökänny kimppuun ja... :D

http://www.unska.com/view_image.php?id=147
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Loka kirjoitti:
Herkkis kirjoitti:Englannissa äiti imettää jotain 10v tyttäriään vieläkin...mitäs siihen?
Ihan vapaasti, vaikka itse en noin tekisikään. Jokainen mamma tietää, ettei penikan tissin lutkutus saa aikaan mitään seksuaalista. En luokittele tätä missään tapauksessa rikolliseksi vaikka henk.koht. tuntuukin oudolta.
En tiedä viittasiko Herkkis tuolla 10-vuotiaan imetyksellä vähän aikaa sitten tulleeseen 4D-dokumenttiin "Ikuisesti imettävät" (Extraordinary Breastfeeding). Mutta ainakin siinä tämä 8-vuotias Elizaa imettänyt äiti imetti samaan aikaan myös miestään. Kun toisessa tississä on mies ja toisessa tyttö, niin mielestäni vielä sairaampaa. Ja tuo 8-vuotiaan imetys lähentelee kyllä jo insestiä ja varmaan onkin sitä. 8-vuotias ei tarvitse rintamaitoa, WHO suosittelee imetystä 2 ikävuoteen asti, mutta imetyssuositus on maailmanlaajuinen ja laadittu lähinnä kehitysmaiden näkökulmasta. Siellähän ei välttämättä ole terveellistä tai puhdasta ravintoa riittävästi tarjolla, jolloin on parempi imettää lapsia pidempään. Mutta siis täällä länsimaissa imetystä ei mielestäni ole tarpeellista jatkaa edes 2 vuoteen asti. Tietenkin jokainen päättää nämä asiat itse, mutta kyllä 2-vuotiaan imetyskin on jollain tapaa jo outoa ainakin minun mielestä.

Täällä pätkä tuosta 8-vuotiaan Elizan imetyksestä.
http://www.youtube.com/watch?v=uHRyRCHuQ7g

Oksettavaa katsottavaa. 4D-dokumentissä oli enemmän tästäkin tapauksesta ja tuolle tytölle oli jo kehittynyt jonkinlainen tissifetissi. Kertoi kuinka aikoo isona imettää itseään ja äidille sanoi, että ei haittaa vaikkei äidiltä enää tulisi maitoa, että hän haluaa vain imeä ja leikki tissileikkejä. Valitettavaa, että joku äiti tällä tavoin kaltoin kohtelee lastaan. Mielestäni tällaiset isojen lasten imettäjät saisi laittaa vaikka vankilaan miettimään tekosiaan, ei ole tervettä lasten kasvulle.

Sitten tähän itse aiheeseen, naisten tekemät seksuaalirikokset. Vuodelta 2000 muistuu mieleen lehtijuttu, jossa kerrottiin Ruotsissa tapahtuneista miesten raiskauksista, joissa tekijöinä oli naiset. Mm. Ruotsinlaivalla oli raiskattu mies hytissä. Toinen tapaus kertoi kuinka nainen oli raiskannut teinipojan. Eli kyllä näitäkin löytyy.

Vielä Vilistä ja Mary Kaysta. Täällä kuva heistä vuonna 2005, jolloin avioituivat. Vili on siis s. 1983 ja Mary Kay s. 1962. Asuvat nykyään onnellisina tyttäriensä s. 1997 ja 1998 kanssa.

http://www.essenceofmarriagemag.com/ima ... 24x168.jpg
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Juu mä katsoin myös sen dokkarin ja samoihin asioihin kiinnittyi huomio. Miehen imetys, tyttären lausahdukset että imettää joskus itseään jne. Meitä on moneen junaan, osa jää asemalle. :lol:
Lihava
Lauri Hanhivaara
Viestit: 147
Liittynyt: Ti Heinä 03, 2007 11:58 pm
Paikkakunta: Paska Kaupunni

Viesti Kirjoittaja Lihava »

Loka kirjoitti:
Herkkis kirjoitti:Englannissa äiti imettää jotain 10v tyttäriään vieläkin...mitäs siihen?
Ihan vapaasti, vaikka itse en noin tekisikään. Jokainen mamma tietää, ettei penikan tissin lutkutus saa aikaan mitään seksuaalista. En luokittele tätä missään tapauksessa rikolliseksi vaikka henk.koht. tuntuukin oudolta.
Saahan jotkut seksuaalista tyydytystä sytyttelemällä tulipaloja, tai punahiuksisista kääpiöistä joilla on luistimet jalassa. En ihmettele yhtään, vaikka jotkut saisivat seksuaalista tyydytystä siitä, että oma lapsi imee tissiä, vaikka se suurimmalle osalle naisista varmasti tuntuu käsittämättömälle ajatukselle. Jos äiti imettää 8-vuotista lastaan ja samalla isukkia, lienee mielentilatutkimus paikallaan. Kaikkea ei näinäkään aikoina sentään tarvitse sallia.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Mutta siis täällä länsimaissa imetystä ei mielestäni ole tarpeellista jatkaa edes 2 vuoteen asti. Tietenkin jokainen päättää nämä asiat itse, mutta kyllä 2-vuotiaan imetyskin on jollain tapaa jo outoa ainakin minun mielestä.


Nimenomaan mielipiteitähän saa olla monenlaisia, mutta yli kaksivuotiaan imetys taas ei ole mikään "seksuaalinen tai sairas insestinen teko". Itse en imettäisi kouluikäistä, mutta tunnen ihmisiä, jotka ovat imettäneet isojakin lapsia. Silti he eivät ole sen sairaampia, kuin muutkaan vanhemmat. Varsinkin vähän vanhemmasta ikäluokastalöytyy näitä, jotka ovat saaneet äidinmaitoa kouluiässä. Johannes Virolainenkin kertoi oman kokemuksen asiasta. :D Suvaitsevaisuutta näköjään tarvittaisiin enemmän, koska emmehän me voi aina tietää, mikä nyt sitten on kellekkin hyväksi???
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
kahvitar
Jane Marple
Viestit: 1002
Liittynyt: Ke Huhti 11, 2007 12:14 pm

Viesti Kirjoittaja kahvitar »

Varmasti kaikki eivät olekaan sairaita, mutta kyllä silti ihmettelen mitä nyt esim. se yli 2-vuotias lapsi saa imetyksestä? Eihän siitä ole enää mitään ravinnollista hyötyä sen ikäiselle. Moni perustelee pidempää imetystä mm. äidin ja lapsen läheisyydellä ja omalla hetkellä, että lapsi saa tuntea olevansa rakastettu. Kyllähän lapselle voi läheisyyttä osoittaa muutenkin. Tuntuu, että monesti äidin on vaikea hyväksyä, että se oma vauva on jo iso, ja tuntuu haikealta luopua siitä pikkuvauva-ajasta.

On tietenkin eroa imettääkö 2-vuotiasta tai 7-vuotiasta, mutta aika ällöttävää jos jo lapsi itse osaa huutaa, että "anna äiti tissiä".

Johannes Virolainen on tosiaan kertonut, että häntä imetettiin vielä 7-vuotiaana. Liekö sitten imetetty koko ajan vai vain silloin tälloin? Toisaalta silloin ajat olivat toiset, oli köyhempää, äidinmaito terveellistä ja ennen kaikkea ilmaista.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Huutaa ne vuodenkin vanhat tissiä, jopa nuoremmatkin! Ei se silti oikein riitä tekemään imetyksestä outoa...
Eihän nyt me sentään tiedetä, mikä oikeasti on normaalia/tervettä/hyväksyttävää, vaan jokainen määrittelee nämä asiat omalta kohdaltaan. Tarkoitan, että vaikka joku asia ei mielestäni ole sellaista, mitä itse tekisin, niin silti se saattaa olla aivan oikein. Minun ei tarvitsekaan hyväksyä kaikkea, mutta silti sen ei tarvitse olla mitenkään "sairasta" tms. (Paitsi rikokset tietenkin)
Tässä asiassa ei varmasti löydy ketään "suurta asiantuntijaa" , mutta joku sanoi joskus kivasti, että jos häntä olisi imetetty vielä aika isona, niin tuskin sitä olisi tehnyt jotenkin "sairas" vanhempi, vaan ihan tavallinen ja rakastava.
Muutes, oma mummuni kertoi, että kun hän oli lapsi, niin imetys ei vielä ollut outoa tai syntiä... Kun pikkusisarus syntyi, niin saattoi vanhempikin haluta maistaa.
Itse en ole välittänyt moista tehdä, mutta ymmärrän että joku voi haluta, eikä siinä luennot WHO:sta sun muusta vaikuta millään tavoin.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Vastaa Viestiin