Mies kävi käsiksi koulutyttöön Kuopiossa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

McAbre kirjoitti: Ovatko nuo tuntomerkit ainoastaan tytön vai myös silminnäkijäin antamia? Mieshän voi muuten hyvinkin olla huomattavasti nuorempikin (johon viittaisi pukeutuminen) kuin 35-40-vuotias, nuoren on usein hankala arvioida itseään vanhemman ikää, saatika jos tämä on vierasperäinen.
Joo ja minulle tuli mieleen kanssa ihan normaali 35vee roikkuhousuinen hupparipää juopponarkkarikin.. Kyllähän niilläkin housut roikkuu. Tiedäppä sitten.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Mother_North kirjoitti:*piiip* Heti kärkeen iso sensurointi mulle.
Mulla AINA alkaa keittämään tämänmoiset jutut.
On se vaan todellakin kumma homma, että kun suomeen tullaan ensin nöyränä pakolaisena.
Niin jo hetken kuluttua aletaan käyttäytymän kuin omassa maassaan. Haukutaan meidät, paikalliset asukkaat ja varsinkin naiset huoriksi pukeutumis, meikkaamis saati hiustenvärin perusteella.
Itsekkin joskus halventavaa kommenttia kuulleena toi pistää pikkasen ketuttamaan.
Mitä väärää olen tehnyt, jos kesä helteellä olen shortsit jalassa, t-paita päällä ja meikattuna vaikka kaupan maito jonossa, että pitää alkaa halveksivasti huorittelemaan ja ilman syytä..
Pelkä ulkonäkö riittää näämmä.
Sitten kuvitellaan, että täällä saadaan mellastaa ja "opettaa" vähän tapoja suomalaisille naisille.
Hehän ovat "arvottomia" huoria vain.
Kyllä pitäs maassa maantavalla olla eikä koittaa rehennellä ja vielä meidän verorahoilla elävät!
Onneksi tässä tapauksessa tyttö pääsi karkuun ja ei sattunut pahemmin.
Edelleenkin sitä mieltä, että pakolaiset takaisin sinne mistä ovet tulleetkin. On meillä tässä yhteiskunnassa ihan omasta takaa näitä "HUOLLETTAVIA"
Puhut vähän,mutta asiaa. :D
En halua,että saatte minusta rasistisen kuvan,mutta Somalit ärsyttää mua kaikista eniten.
Perustelen ja kerron kaksi tarinaa.
Oulussa vuonna '95 istuimme silloisen tyttöyst. kanssa erään pubin terassilla kun meidän pöytään pamahti sölköttää joku somali.
Jutut oli tietysti luokkaa "anna minulle pilua,kaunis tytto jne...":=X
Yritti aina napata jommankumman oluen,ja sitten onnistukin nappaan mun tyttöyst. kaljan ja veti sen nassuun.
Alkoi sitten pikkasen ns.keittään mulla ja hajin raflasta portsarin,jolle kerroin tilanteen,ja pyysin et heitäppä v*ttuun tuo tyyppi tuosta urputtamasta.
Se äijähän lähti kuin hikoileva hutsu kirkosta,mut ei mennyt kuin n. 10 minsaa niin sama tyyppi oli jo änkiämässä takasin.
Ei kun taas hakeen portsari,mut sitä ei jostain syystä löytynyt sillon,joten päätin että toimin sitten itse "pokena".
Toisin sanoen sanoin että alas vetään ja kun ei mennyt jakeluun niin piti käyttää vähän kovempia otteita niin lähtihän se.
Onneksi sen jälkeen se ei tullut takasin.
Toinen tapahtui vuonna '98,edelleen Oulussa,Kaukovainion raflassa.
Istuin uuden gimmafrendini kanssa vakkaripaikallamme eli liki jukeboxia,ja joimme lonkkua.
Eiköhän siihenkin jostain pölähä joku vatipää somali ja ihan samat kuviot kuin edellä mainitulla.
Yrittää pölliä jommankumman juomat,jututkin on samoja kuin ed. mainitulla(kuinka yllättävää),saakin napattua mun gimmafrendin lonkun,mut gimmani pisti hanttiin ja yritti riistää takasin niin sitähän läikky pöydälle jne,ja ennenkaikkea gimmafrendini nahkahousuille.:=X
Taas mulla kiehahti ja hajin tarjoilijan tai poken-en muista kumman,mut nevermind,ja sitten äijää vietiin, ja sillä kertaa rafla pystyi varmistaa että takasin se ei tuu-sen onneksi. :D
Klamydia-yhtye laulaakin osuvasti Suomi-neito stygessään osuvasti:
"Ja Suomi-neidon pitäs muka jaksaa
Teitä vittupäitä elättää
Oottakaahan vähän niin ennen pitkää
Kai hyvin piankin jossain räjähtää..."
Child Of Scythe
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

no huhuh... :roll:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Sanos muuta. :D
Shit happens!!!
Child Of Scythe
Paikalla
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5185
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

No, ikävältä nuokin CrissAngelin kuvaamat jutut kuulostaa.
Mulle ei vain ole ikinä sattunut mitään vastaavaa missään kapakoissa. Olin yksin tai seurassa. Eikä ainakaan Prismassa tai Cittarissa ole jonossa ikinä ahdisteltu tai arvosteltu. :shock:
Yleensäkin täällä näkee ravintoloissa vähän tummia.
En muuten nähnyt viikonloppuna Kuopiossa yhtään tummaihoista häiskää, vaikka yritin tarkoituksella tiirailla k.o. tuntomerkkeihin sopivia tyyppejä.
En nähnyt edes Bombayta! :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Enkä vielä oo kaikkea ees kertonut.
On kävellyt mun&sen vuoden '95 gimmafrendin perässä 3-4 somalia ja vislanneet ja huudelleet vaikka ja mitä mun gimmalle.
Näytin niille keskaria ja huusin:FUCKOFF,YOU FAGGOTS. :D
Kerran tää samanen gimmafrendini&sen frendi oli tulleet meijän kämpille,gimmani kaaralla, niin siihen oli kurvannut viereen somaleita autollaan.
(Tai noh auto ja auto-joku kulkuneuvo kuiteskin.:=PP)
Taas samaa "laulua" kuin ennenkin niiltä.
Nää gimmat kertoo mulle,ko mä ootin niitä himassa, et mitä tapahtui.
Meikä et oottakaas vähä.
Otin pesismailan ja lähin ulos kattoon,mut ne oli häipynyt johkin.
Gimmatkin seuras kuiteskin perässä ja mää kysyin gimmaltani:ONKO SULLA HUULIPUNA MUKANA??
ON!Ainahan naisalla on,oli vastaus.
Lainasin sitä ja piirsin niitten konepeltiin keskarin ja kirjotin GO HOME,YA FUCKERS!!!
Oli muuten lähellä etten vetase pesismailalla autoo vähä uuteen uskoon. :D
Child Of Scythe
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Oletettavasti olisit tehnyt kaiken tuon saman jos kyseessä olisi olleet suomalaiset henkilöt? Sanotaan nyt vaikka liivimiehet?

edit. Tai sanotaan nyt vaikka tavalliset duunarit.
Viimeksi muokannut Loka, Ti Loka 16, 2007 11:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ro0pE
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ma Heinä 09, 2007 8:56 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Ro0pE »

mä en o nyt iha varma et voiks liivimiehii ja somalipoppoota verrata _ihan_ toisiinsa... 8)
Nyt kävi näin.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

En kyllä ymmärrä miten liittyy lapsenahdistelutopicciin millään tavalla jonkun tyttöystävään kohdistuneet iskuyritykset ja kyllä nyt minusta on jo kummallista, että viheltelyn takia kokee oikeaksi lähteä telomaan autoa pesarilla. Minäkin saisin olla jatkuvasti hakkaamassa autoja ja äijiä pihalla jos noin tosissani ottaisin jonkun tuommoisen :D
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Ro0pE kirjoitti:mä en o nyt iha varma et voiks liivimiehii ja somalipoppoota verrata _ihan_ toisiinsa... 8)
Mikä ero niissä on? Ihmisiä me ollaan kaikki? Tuo "liivimiehet" oli vain kärjistettynä. Mutta pointti, olisiko crissangel tehnyt/ajatellut tehdä vastaavan tavalliselle suomalaisduunari poppoolle?
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

peesaan lokaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
faku63
Nikke Knakkertton
Viestit: 176
Liittynyt: Ti Syys 18, 2007 5:50 pm

Viesti Kirjoittaja faku63 »

Ihan syntyperäisiäkin suomalaisia on tummatukkaisia, ja jos äijä sopertaa kännissä......Nyt on sellainen ulkolaisraiskari pelkobuumi menossa. Esim muslimit hyvin epätodennäköisesti kännissä kadulla pyörii
Parempi myöhään, jos silloinkaan,,,,,,,
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Vastaan lyhyesti:Olen jo tehnyt noin myös suomalaisille.:=)
Kyllä nekin osaa nämä tietyt "taidot" ,mutta kyllä näillä eräillä tyypeillä,joihin a.p. viittasin niin se on suorastaan verissä tai sanotaanko et se on niitten "duunia"!!
Kylläpäs juttuni herätti erilaisia mielipiteitä.
[Kun musta on kyse niin enpä ihmettele.:=Þ]
Mutta kun ulkomaalaisistahan tässä a.p. "puhuttiin",niin tuli nuo jutut mieleen.
Et sorry vaan jos pahoitin jonkun/joittenkin mielen.:=((
Child Of Scythe
Vastaa Viestiin