Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksista

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tuttavat kertovat: Vanhuksia raiskannut hoitaja oli yksinäinen ja surumielinen
Ai, tästä juipista yritetään nyt leipoa uhria! Niin tosiaan, jos ihminen on yksinäinen ja surumielinen, niin sittenhän se on ihan okei raiskata vaikka 100-vuotias mummeli.

Lukuisista vanhuksien raiskauksesta tuomittu 24-vuotias Miko Huittinen oli hyvin yksinäinen ja syrjäytynyt ihminen.
Syrjäytynytkin vielä?!

- Hänellä ei ollut yhtään todellista ystävää. Hän oli surumielinen ja surullisen oloinen, se oli hänen perusluonteensa. Hän sanoi itsekin, että hän on erilainen kuin muut, miehen tuttava kertoo.
Otan osaa!Hän ajatteli sitten hankkia ystäviä potilaistaan. Ajatteliko kenties, että mummut eivät häntä tekojen jälkeen ainakaan unohda, vaikka muuten dementia olisikin runnellut?
Miehenkuvatus tunsi itsensä erilaiseksi kuin muut. Jos ei hyväksynyt erilaisuuttaan, niin ei tullut kuitenkaan mieleen hakea ongelmiinsa jotain apua?

Työntekijänä Huittinen oli pidetty. Hän oli hyvä hoitaja ja teki kuuliaisesti työnsä.
Hyvä hoitaja ei käsittääkseni raiskaa potilaitaan. Olen itsekin ollut hoitotyössä, mutta en koskaan törmännyt ajatukseen, että hyvän pitäisi tällaista tehdä.

Huittinen tunnettiin erittäin kilttinä, hyväkäytöksisenä ja rauhallisena nuorena miehenä.
Tämän hän myös sittemmin osoitti potilasraukoille.

Mies opiskeli parhaillaan hierojaksi ja hän olisi valmistunut hyvin pian.
No vielähän sitä ehtii hoidella hierottavat potilaatkin!
Ilpo Larha
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Pe Elo 28, 2009 1:35 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja Ilpo Larha »

Oliko missään kerrottu miten tämä keissi lähti purkautumaan? Jossain uutisessa taisi olla jotenkin epämääräisesti "epäilyt heräsivät" tms.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tuossa edellä oli:
Lähihoitaja ehti raiskata vanhuksia noin vuoden ajan. Aamulehden haastattelemanhoitokodinjohtajan mukaan kukaan ei työyhteisössä osannut aavistellakaan miestä vanhusten raiskaajaksi. Vyyhti alkoi paljastua vasta kun hoitaja uskoutui teoistaan ystävälleen.
- Hän kertoi kaverilleen, joka tuli kertomaan minulle. Menimme sitten tämän kaverin kanssa yhdessä poliisin puheille, johtaja kertaa tapahtumia.

---
On siinä kaveri mahtanut äimistyä!
RailiM
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: To Loka 01, 2015 3:34 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja RailiM »

Monet täällä ihmettelevät, miksi kukaan ei "polttanut" tätä nuorta oria aiemmin.
Itselläni ikää +60v., enkä laittaisi yhtään pahakseni, jos saisin vastaavaa yllätysseksiä.
Sitä en tiedä vielä, että unohtuuko kyseisen toiminnan juoni siinä vaiheessa, kun ikää on lähemmäs 100v. Tuskin.
Bubble
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: To Loka 01, 2015 2:21 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja Bubble »

Päätin rekisteröityä vihdoin, pitkään murha.infoa lukeneena.
Tunnen tämän tekijän Miko Huittisen vuosien takaa, viime aikoina en juurikaan ole pitänyt yhteyttä (noin 3-5 vuoteen). Perusluonteeltaan kaveri oli hyvinkin kiltin oloinen ja ehkä jopa hieman yliystävällinen, mutta jutut olivat jo tuolloin todella seksuaalisia ja luotaan pois työntäviä. Naisille ei osannut jutella yhtään, ilman että naiset vaikuttivat ahdistuneilta tai hämmentyneiltä. Aikuisiällä seurustelusuhteita on ollut ainakin yksi, oman ikäisen naisen kanssa tämän kaatumisen todellista syytä en tiedä. Todella suorapuheinen ihminen seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa, ei juurikaan kaunistellut mitään. Tilannetaju oli jo tuolloin puhdas nolla, mistä kertoo myös osittain tunnustaminen. Järkyttävä teko, mutta ei nyt suoranaisesti mikään suurikaan yllätys.

Lisätään vielä: Kuva kaverista löytyy internetistä, mutta en viitsi tähän linkkiä laittaa. Etevimmät varmasti löytäneet jo kuvahaulla.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja Ailar »

RailiM kirjoitti:Monet täällä ihmettelevät, miksi kukaan ei "polttanut" tätä nuorta oria aiemmin.
Itselläni ikää +60v., enkä laittaisi yhtään pahakseni, jos saisin vastaavaa yllätysseksiä.
Sitä en tiedä vielä, että unohtuuko kyseisen toiminnan juoni siinä vaiheessa, kun ikää on lähemmäs 100v. Tuskin.
Jos sinä et panisi pahaksesi, että joku raiskaisi sinut, ei tarkoita sitä, että vanhuksia voi raiskata mennen tullen.
Ihanko oikeasti ajattelet, että "lähemmäs 100-vuotiaalta on voinut vain toiminnan juoni unohtua"? Tarkoitatko todella, että näiden mummujen olisi pitänyt älytä nauttia siitä, kun tämä parikymppinen pervo jätkä käyttää heitä seksuaalisesti hyväkseen ja RAISKAA heidät?
Jos hänen uhrikseen olisi joutunut esim. oma sukulaiseni, olisin mennyt ja laukaissut kuulan jätkän kalloon.
RailiM
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: To Loka 01, 2015 3:34 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja RailiM »

Ailar kirjoitti:
RailiM kirjoitti:Monet täällä ihmettelevät, miksi kukaan ei "polttanut" tätä nuorta oria aiemmin.
Itselläni ikää +60v., enkä laittaisi yhtään pahakseni, jos saisin vastaavaa yllätysseksiä.
Sitä en tiedä vielä, että unohtuuko kyseisen toiminnan juoni siinä vaiheessa, kun ikää on lähemmäs 100v. Tuskin.
Tarkoitatko todella, että näiden mummujen olisi pitänyt älytä nauttia siitä, kun tämä parikymppinen pervo jätkä käyttää heitä seksuaalisesti hyväkseen ja RAISKAA heidät?
Eipähän yksikään "uhri" "laulanut" kuulusteluissa.
Siitä voi päätellä aika paljon.
ViperFace
Martin Riggs
Viestit: 634
Liittynyt: Ma Tammi 20, 2014 1:33 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja ViperFace »

Ailar kirjoitti:Tuttavat kertovat: Vanhuksia raiskannut hoitaja oli yksinäinen ja surumielinen
Ai, tästä juipista yritetään nyt leipoa uhria! Niin tosiaan, jos ihminen on yksinäinen ja surumielinen, niin sittenhän se on ihan okei raiskata vaikka 100-vuotias mummeli.

Lukuisista vanhuksien raiskauksesta tuomittu 24-vuotias Miko Huittinen oli hyvin yksinäinen ja syrjäytynyt ihminen.
Syrjäytynytkin vielä?!
Ei olla leipomassa uhria. Tuttavilta on kysytty millaisena tyypin tunsivat ja he ovat vastanneet.
Työntekijänä Huittinen oli pidetty. Hän oli hyvä hoitaja ja teki kuuliaisesti työnsä.
Hyvä hoitaja ei käsittääkseni raiskaa potilaitaan. Olen itsekin ollut hoitotyössä, mutta en koskaan törmännyt ajatukseen, että hyvän pitäisi tällaista tehdä.
Työtovereilta on kysytty millaisena työntekijänä tyypin tunsivat ja he ovat vastanneet. He eivät ole tienneet, mitä hän on puuhaillut kun eivät olleet näkemässä.
Huittinen tunnettiin erittäin kilttinä, hyväkäytöksisenä ja rauhallisena nuorena miehenä.
Tämän hän myös sittemmin osoitti potilasraukoille.
Ei osoittanut. Erittäin kilttinä ja hyväkäytöksisenä hänet kuitenkin tunnettiin.
Mies opiskeli parhaillaan hierojaksi ja hän olisi valmistunut hyvin pian.
No vielähän sitä ehtii hoidella hierottavat potilaatkin!
Tuskinpa. Tyyppi on itse se joka paljasti asian ja on tunnustanut 27 erillistä tekoa tietäen, että jokainen tunnustus lisää odotettavissa olevaa kakkua. Ei vaikuta sielultaan pahan ihmisen toiminnalta a) tunnustaa ja b) hankkia itselleen lisää kakkua tunnustamalla kaikki teot erikseen, mikä on selvä osoitus katumuksesta. Seksuaalimielenterveydellisiä ongelmia hänellä on selvästi, joiden vakavuuteen havahtui lopulta itse. Todellinen psykopaatti ei olisi omasta toiminnastaan edes ahdistunut. Toki hänen olisi tullut mennä itse poliisin puheille. Lisäksi valittaminen osoittaa, ettei ole täysin sisäistänyt tekojensa vakavuutta.

Komeasti törkeät rikokset sumentavat porukalta kyvyn tehdä mitään järkevää analyysiä tapahtumien taustoista. Noh, suurelle osalle tämän palstan tarkoituksena ei olekkaan rikoksista ja niiden syistä keskustelu, vaan kilpailu siitä kuka pystyy osoittamaan muille käyttäjille olevansa eniten tuohtunut tai keksii sairaimman tavan silpoa tekijän genitaalialueet. :roll:
Ailar saattaisi johtaa kilpailua jos olisi muistanut "SAUNAT MUNIEN TAAKSE RAISKAAJILTA JA PETOVILLEILTÄ!!!1"- huutelun.
ViperFace
Martin Riggs
Viestit: 634
Liittynyt: Ma Tammi 20, 2014 1:33 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja ViperFace »

RailiM kirjoitti:
Ailar kirjoitti:
RailiM kirjoitti:Monet täällä ihmettelevät, miksi kukaan ei "polttanut" tätä nuorta oria aiemmin.
Itselläni ikää +60v., enkä laittaisi yhtään pahakseni, jos saisin vastaavaa yllätysseksiä.
Sitä en tiedä vielä, että unohtuuko kyseisen toiminnan juoni siinä vaiheessa, kun ikää on lähemmäs 100v. Tuskin.
Tarkoitatko todella, että näiden mummujen olisi pitänyt älytä nauttia siitä, kun tämä parikymppinen pervo jätkä käyttää heitä seksuaalisesti hyväkseen ja RAISKAA heidät?
Eipähän yksikään "uhri" "laulanut" kuulusteluissa.
Siitä voi päätellä aika paljon.
Uhrit olivat muistisairaita vanhuksia.
"Rikoksilla ei ole ollut ulkopuolisia silminnäkijöitä, eivätkä muistisairaat uhrit ole kyenneet kertomaan tapahtumista ulkopuolisille."
http://www.hs.fi/kotimaa/a1443665538568

Sinäkin voisit lopettaa trollaamisen.
RailiM
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: To Loka 01, 2015 3:34 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja RailiM »

Trollaaminen on ilmeisesti jokin sivistyssana, jota en tunne.

Veljeni opetti aikoinaan minulle, että kuulusteluissa kannattaa AINA vedota muistamattomuuteen.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Tämä raiskaaja raiskasi 27 vanhusta.
Rikokset tapahtuivat lokakuun 2013 ja syyskuun 2014 välisenä aikana. Teot katsottiin tehdyn suunnitelmallisesti.
Miksi tämä RailiM:n ja ViperFace:n palvoma henkilö jatkoi ja jatkoi vain tällä kerran aloittamallaan raiskauslinjalla, jos oli niin IHANA. Kyllä tämä ViperFacen kertoma 'havahtuminen ongelmiin' tapahtui turhan myöhään. Kuinka sekaisin on ihminen, joka ei älyä vuoden aikana: "Mitä hittoa minä olen tekemässä?" -ajatukseen.

Miksi ei aiemmin kertonut ystävilleen tai hoitohenkilökunnalle tekosistaan? Ja eihän hän tässäkään vaiheessa työpaikallaan tekoaan tunnustanut, vaan kertoi jollekin kaverilleen, joka sitten ilmoitti tapahtuneesta hoitokodin johtajalle. Nämä sitten menivät poliisin juttusille, joten tästä raiskaajasta ei kannata tehdä mitään syntejään katuvaa lutusta.

ViperFace ajatteli, että minä haluan olla "eniten tuohtunut" asiasta. En tiedä, olenko sitä, mutta järkyttynyt olen. Minulla ei ole mitään tarvetta esittää olevani tuohtunut. En ole myöskään tällä palstalla kilpailemassa kenenkään kanssa tuohtumisen määrästä, olen ollut täällä keskustelemassa rikoksista reilut 8 vuotta.

Kuten kerroin, olen ollut hoitamassa vanhuksia vanhainkodin dementiaosastolla ja tiedän, että he eivät enää kaipaa muiden vaivojensa lisäksi riesakseen raiskaajaa. He ovat muutenkin hyvin haavoittuvaisia ihmisiä, jotka kaipaavat tukea ja turvallisuutta.
Lisäksi olen aikanaan hoitanut oman vanhan äitini, kun hän tarvitsi päivittäistä hoitoa. Minua kauhistuttaa jo ajatuskin, että joku perkeleen Huittinen olisi hänen ovelleen erehtynyt.

Mistähän näitä raiskaajien puolustelijoita oikein sikiää?
No, RailiM on kertonut olevansa seksin puutteessa, joten Huittisen tapaaminen olisi saattanut auttaa tähän asiaan. Tosin hieman epäilen, koska raiskaajathan haluavat nimenomaan seksiä väkisin ja alistaa uhrinsa, kun RailiM sen sijaan olisi ollut vapaaehtoinen. Joten voi olla, ettei olisi kelvannut Huittiselle. Lieneekö RailiM vielä edes oikean ikäinen, kun Huittinen harrasti vain 74-100 vuotiaita.
ViperFace
Martin Riggs
Viestit: 634
Liittynyt: Ma Tammi 20, 2014 1:33 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja ViperFace »

Ailar kirjoitti:Tämä raiskaaja raiskasi 27 vanhusta.
Rikokset tapahtuivat lokakuun 2013 ja syyskuun 2014 välisenä aikana. Teot katsottiin tehdyn suunnitelmallisesti.
...Kuinka sekaisin on ihminen, joka ei älyä vuoden aikana: "Mitä hittoa minä olen tekemässä?" -ajatukseen.
Jokin vääristynyt mielikuva omien tekojensa vakavuudesta selvästi on taustalla, niin kuin lienee suurimmalla osalla pitkään jatkuviin tekoihin syyllistyneillä seksuaalirikollisilla. Ihmisillä on kyky oikeuttaa omat tekonsa itselleen tai ainakin vakuuttaa itsensä, että ei tämä nyt niin äärimmäisen väärin ole. Mitä lie liikkunut päässä noina aikoina. Ehkä on perustellut itselleen, että ei tästä mitään vakavaa haittaa kenellekkään ole, jos uhrit eivät kohta muista koko asiaa tms. vastaavaa.
Miksi ei aiemmin kertonut ystävilleen tai hoitohenkilökunnalle tekosistaan? Ja eihän hän tässäkään vaiheessa työpaikallaan tekoaan tunnustanut, vaan kertoi jollekin kaverilleen, joka sitten ilmoitti tapahtuneesta hoitokodin johtajalle. Nämä sitten menivät poliisin juttusille, joten tästä raiskaajasta ei kannata tehdä mitään syntejään katuvaa lutusta.
Yllä mainittu harhainen ajatusrakennelma voi olla valloillaan sen yhden teon verran, vuoden tai koko loppu iän. Jokin tällä hepulla on mielessä muuttunut, niin että paine omassa päässä on laittanut asiasta puhumaan työkaverilleen puoli vuotta viimeisimmän teon jälkeen. Tällaisista asioista ei varmaan ihan kevyin perustein mennä tunnustamaan. Spekuloinpa, että puhumisen vaihtoehtona on saattanut ollut jopa narun jatkoksi hyppääminen.
ViperFace ajatteli, että minä haluan olla "eniten tuohtunut" asiasta. En tiedä, olenko sitä, mutta järkyttynyt olen. Minulla ei ole mitään tarvetta esittää olevani tuohtunut. En ole myöskään tällä palstalla kilpailemassa kenenkään kanssa tuohtumisen määrästä, olen ollut täällä keskustelemassa rikoksista reilut 8 vuotta.
Ehkä tulkitsin väärin. Itseäni vain väsyttää yleinen tapa raivota ja maalata rikollisista kuvaa jonain Saatanaa pahempina olentoina, koska se ei tuo mitään itse rikoksesta keskusteluun vaikka se onkin ymmärrettävää (minustakin tämä on yksi törkeimmistä viimeisen kymmenen vuoden sisään), nää samat on vaan kuultu jo miljoona kertaa aiemmin. Lisäksi tällaiset mielikuvan maalailut ovat vaarallisia, koska silloin unohdetaan, että tekijät ovat muutoin ihan tavallisia ihmisiä, joilla ei välttämättä ole mitään sellaisia ominaisuuksia, joiden perusteella kukaan osaisi edes epäillä tällaisiin tekoihin johtavaa häiriintynyttä seksuaalimielenterveyttä. Tätäkin tyyppiä kuvailtiin tunnolliseksi ja ystävälliseksi, ei kiilusilmäiseksi nahkapukupervoksi :!:
...tiedän, että he eivät enää kaipaa muiden vaivojensa lisäksi riesakseen raiskaajaa. He ovat muutenkin hyvin haavoittuvaisia ihmisiä, jotka kaipaavat tukea ja turvallisuutta...
Tämän pitäsisi olla itsestään selvää. Asiasta ränttääminen ei vain auta mitään. Vaikka miten asiasta julistetaan, niin näitä on mahdotonta kitkeä kokonaa pois, niin kuin muutakaan rikollisuutta.
Mistähän näitä raiskaajien puolustelijoita oikein sikiää?
Tämän voit säästää jollekin toiselle.
No, RailiM on kertonut olevansa seksin puutteessa...
RailiM on selvin trolli aikoihin. Vasikoin sen jo ylläpidolle.
RailiM
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: To Loka 01, 2015 3:34 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja RailiM »

ViperFace kirjoitti: RailiM on selvin trolli aikoihin. Vasikoin sen jo ylläpidolle.
Juttelin tänään tyttäreni kanssa, ja hän kertoi mitä trollaaminen tarkoitaa.
Trollaus on provosointia tai jotain sen suuntaista.
Miten sitten voin kertoa mitään oikeasta eletystä elämästä, jos joku tulkitsee sen provosoinniksi?
Raivoisa Raipe
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Su Elo 24, 2014 10:20 am

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja Raivoisa Raipe »

RailiM kirjoitti:
ViperFace kirjoitti: RailiM on selvin trolli aikoihin. Vasikoin sen jo ylläpidolle.
Juttelin tänään tyttäreni kanssa, ja hän kertoi mitä trollaaminen tarkoitaa.
Trollaus on provosointia tai jotain sen suuntaista.
Miten sitten voin kertoa mitään oikeasta eletystä elämästä, jos joku tulkitsee sen provosoinniksi?
Ei tullut mieleen googlettaa? Osasit tännekkin hienosti rekisteröityä.
WarWas
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: To Helmi 03, 2011 12:53 pm

Re: Miehelle 9 v. vankeutta kymmenistä vanhusten raiskauksis

Viesti Kirjoittaja WarWas »

Tä ketju on surullisella tavalla "hieno" esimerkki.
Erikoisen törkeä rikossarja, mutta ketään ei kiinnosta.
Kertooko se ihmisten asenteista???
Mamu jo syhdenkin karkin näpistää niin siitä tulee miljoona ketjua.
Onko Minfon tarkoitus olla Homma2?
Vastaa Viestiin