Raiskaus Porissa, huhtikuu 2016

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3161
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

WalkingDisaster kirjoitti: Mutta se mitä minä hain, oli se, että se sana raiskaus olisi kuulunut otsikkoon.
Raiskaileminen on sama asia, kuin kylttyyrinrikastus.

Kaikki naiset ovat joskus haaveilleet joutuvansa raiskatuksi.
it's my car !
DemlaMinfo
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1460
Liittynyt: To Syys 24, 2015 5:20 pm

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja DemlaMinfo »

CharlesBronson kirjoitti:
WalkingDisaster kirjoitti: Mutta se mitä minä hain, oli se, että se sana raiskaus olisi kuulunut otsikkoon.
Raiskaileminen on sama asia, kuin kylttyyrinrikastus.

Kaikki naiset ovat joskus haaveilleet joutuvansa raiskatuksi.
Ja kaikki naiset haluavat olla rikkaita. Ilmankos naiset varsinkin ovat sitä mieltä, että rikkauksia pitää tuoda lisää lähi-idästä, suomalaisista ei oikein ole rikastamaan.
Mielenterveys on tärkeä osa ihmisen hyvinvointia. Omasta mielenterveydestään voi pitää huolta ja omia voimavarojaan vahvistaa. Psykologin kanssa keskustelu voi auttaa pääsemään eroon harhaluuloista ja kuuloharhoista.
Harpo

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Täällä taas kotimaiset herrasmiehet ja naisten suojelijat asialla. Kyllä koko kansa saa olla teistä ylpeä. Ihan sydäntä lämmittää tuo naisia kohtaa huokuva kunnioitus ja auttamisen halu.
Leisure Suit
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2013 4:18 pm
Paikkakunta: Hki FiN

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja Leisure Suit »

Harpo kirjoitti:Täällä taas kotimaiset herrasmiehet ja naisten suojelijat asialla. Kyllä koko kansa saa olla teistä ylpeä. Ihan sydäntä lämmittää tuo naisia kohtaa huokuva kunnioitus ja auttamisen halu.
Vanha kunnon rivien välistä toisia soimaava herjaus. Ei paljon alentavampaa vois olla. Se on fakta et maahanmuuttajat on raiskauksissa yliedustettuna, sun on turha ettiä sen kritisoinnista jotain muita merkityksiä ja koitettava laittaa naisia suojakilveksi syyttelyilläsi. Tollasilla jutuilla saat varmaan sympatiat ja peukut facessa mut ennemmin tai myöhemmin kaikki näkee tollasen jauhannan läpi.
Harpo

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Leisure Suit kirjoitti:
Harpo kirjoitti:Täällä taas kotimaiset herrasmiehet ja naisten suojelijat asialla. Kyllä koko kansa saa olla teistä ylpeä. Ihan sydäntä lämmittää tuo naisia kohtaa huokuva kunnioitus ja auttamisen halu.
Vanha kunnon rivien välistä toisia soimaava herjaus. Ei paljon alentavampaa vois olla. Se on fakta et maahanmuuttajat on raiskauksissa yliedustettuna, sun on turha ettiä sen kritisoinnista jotain muita merkityksiä ja koitettava laittaa naisia suojakilveksi syyttelyilläsi. Tollasilla jutuilla saat varmaan sympatiat ja peukut facessa mut ennemmin tai myöhemmin kaikki näkee tollasen jauhannan läpi.
Suoraan sanottuna olen yllättynyt, että osasit edes tuon verran lukea rivien välistä.
Itsekö et sitten näe mitään ristiriitaa siinä, että perustetaan katupartioita Suomi-neitoja suojelemaan ja samaan aikaan kirjoitellaan täällä, että kaikki naiset haluaa tulla raiskatuiksi? Vaikka ei Suomen pakolaispolitiikkaa millään tavalla kannattaisikaan, tämä kaksinaamaisuus ja naisten halventaminen oksettaa.
Mutta tietysti jos haluaa vain runkata kiihkoissaan raiskausfantasioidensa vallassa, niin moista on tietysti vaikea tajuta.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3161
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Harpo kirjoitti: Itsekö et sitten näe mitään ristiriitaa siinä, että perustetaan katupartioita Suomi-neitoja suojelemaan ja samaan aikaan kirjoitellaan täällä, että kaikki naiset haluaa tulla raiskatuiksi?
En ymmärrä mitä yrität sanoa.
On tilastollisesti todettu fakta, että naiset fantasioivat raiskatuksi tulemisesta.
Katupartioiden perustaminen on naisten suojelemista naisten omalta luonnolta.

Got it?
it's my car !
Avatar
Ulrike
Hetty Wainthropp
Viestit: 480
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2014 9:34 pm

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja Ulrike »

CharlesBronson kirjoitti:On tilastollisesti todettu fakta, että naiset fantasioivat raiskatuksi tulemisesta.
Katupartioiden perustaminen on naisten suojelemista naisten omalta luonnolta.

Got it?
Tarkoitat siis, että raiskatuksi tuleminen on naisen omaa syytä? :roll:
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3161
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Ulrike kirjoitti:
CharlesBronson kirjoitti:On tilastollisesti todettu fakta, että naiset fantasioivat raiskatuksi tulemisesta.
Katupartioiden perustaminen on naisten suojelemista naisten omalta luonnolta.

Got it?
Tarkoitat siis, että raiskatuksi tuleminen on naisen omaa syytä? :roll:
Näissä asioissa, jotka perustuvat geeneihin koodattuihin käytösmalleihin, ei voi syyllistää ketään.
it's my car !
Permit_Denied
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Ma Kesä 01, 2015 8:56 pm

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja Permit_Denied »

CharlesBronson kirjoitti:
Harpo kirjoitti: Itsekö et sitten näe mitään ristiriitaa siinä, että perustetaan katupartioita Suomi-neitoja suojelemaan ja samaan aikaan kirjoitellaan täällä, että kaikki naiset haluaa tulla raiskatuiksi?
En ymmärrä mitä yrität sanoa.
On tilastollisesti todettu fakta, että naiset fantasioivat raiskatuksi tulemisesta.
Katupartioiden perustaminen on naisten suojelemista naisten omalta luonnolta.

Got it?
Ja sinä et nähtävästi ymmärrä eroa fantasioiden ja todellisuuden välillä. Myös moni mies fantasioi raiskaamisesta mutta ei silti ikinä haluaisi tai edes pystyisi sitä toiselle tekemään. Fantasioista ei koidu mitään vahinkoa kenellekään ja fantasioija on koko ajan sataprosenttisesti kontrollissa. Todellisuus on aivan päinvastoin.
Nythän on myös paljon näitä insestifantasioita (faux-incest), mikä ei tietenkään tarkoita, että niistä tykkäävät haluaisivat panna oikeita perheenjäseniään.

Got it?
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3161
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Permit_Denied kirjoitti: Ja sinä et nähtävästi ymmärrä eroa fantasioiden ja todellisuuden välillä.
Ymmärrän hyvin.
Fantasia on ihmisen todellinen halu, jonka tosielämässä opitut käytösmallit ovat tukahduttaneet ja estävät sen toteuttamisen.
it's my car !
Permit_Denied
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Ma Kesä 01, 2015 8:56 pm

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja Permit_Denied »

Juupajuu, ja kaikki traumatisoitumiset ja uhrien viha tekijöitä kohtaan ovat vain todellisen luonnon kieltämistä?

Naisilla ei ole mitään todellista syytä toivoa joutuvansa jonkun random-luuserin raiskaamaksi. Koko ajatus on typerä. Luuserimiehillehän tuo ajatus tosin sopii, se kun pönkittää heidän alhaista itsetuntoa omaa seksuaalista vetovoimaa koskien.

Ajattelet kyllä aivan tasan samalla tavalla kuin nämä muslimiraiskaajat. Pohjimmiltaanhan kaikki konservatiiviset miehet ovat samanlaisia.
Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3161
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Permit_Denied kirjoitti:Juupajuu, ja kaikki traumatisoitumiset ja uhrien viha tekijöitä kohtaan ovat vain todellisen luonnon kieltämistä?
Ei tietenkään.
Pääsääntöisesti kaikki raiskauksesta traumatisoituneet henkilöt ovat vähäisemmän elämänkokemuksen omaavia henkilöitä.
Eli fantasian ja todellisuuden välinen kuilu on huomattavan suuri.

Hyvänä esimerkkinä tämä tapaus, jossa suuremman elämänkokemuksen omaavat henkilöt eivät traumatisoituneet lainkaan. Pikemminkin päinvastoin.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=19616
it's my car !
Leisure Suit
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2013 4:18 pm
Paikkakunta: Hki FiN

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja Leisure Suit »

Harpo kirjoitti:
Leisure Suit kirjoitti:
Harpo kirjoitti:Täällä taas kotimaiset herrasmiehet ja naisten suojelijat asialla. Kyllä koko kansa saa olla teistä ylpeä. Ihan sydäntä lämmittää tuo naisia kohtaa huokuva kunnioitus ja auttamisen halu.
Vanha kunnon rivien välistä toisia soimaava herjaus. Ei paljon alentavampaa vois olla. Se on fakta et maahanmuuttajat on raiskauksissa yliedustettuna, sun on turha ettiä sen kritisoinnista jotain muita merkityksiä ja koitettava laittaa naisia suojakilveksi syyttelyilläsi. Tollasilla jutuilla saat varmaan sympatiat ja peukut facessa mut ennemmin tai myöhemmin kaikki näkee tollasen jauhannan läpi.
Suoraan sanottuna olen yllättynyt, että osasit edes tuon verran lukea rivien välistä.
Itsekö et sitten näe mitään ristiriitaa siinä, että perustetaan katupartioita Suomi-neitoja suojelemaan ja samaan aikaan kirjoitellaan täällä, että kaikki naiset haluaa tulla raiskatuiksi? Vaikka ei Suomen pakolaispolitiikkaa millään tavalla kannattaisikaan, tämä kaksinaamaisuus ja naisten halventaminen oksettaa.
Mutta tietysti jos haluaa vain runkata kiihkoissaan raiskausfantasioidensa vallassa, niin moista on tietysti vaikea tajuta.
Ja halveeraus jatkuu ja olkiukkojen kehittely. Tässä ollaan oikein asian ytimessä kaikin keinoin ja vyön alle iskuin. Bravo! Kato sä keksit mitä mieltä mä olen, sä keksit argumentit sun itse keksimiä asioita vastaan aivan kuin mä olisin katupartioiden puolella tai olisin sanonut sanaakaan mistään raiskausfantasioista. Sä käytät katupartiosta aiheutuvaa pelkoa ja raiskausfantasioita OMANA lyöntiaseena mua kohtaan, vaikka mä en ole mitään sanonut. Sun heitto runkkauksesta raiskausfantasioineen kertoo vain susta jotain. Mä en ole noista mitään sanonut. Ainoa asia mitä mä kritisoin oli sun teksti jossa sä heittelet halveerauksia osoittamatta kenelle ne kuuluu ja koitat stereotypisoida kaikkia yhteen muottiin. Sä koitat noilla jutuillasi osoittaa että jos tyyppi kritisoi mamuraiskaajia se on raiskausfantasiarunkkaria, koska sä et kohdenna tekstiäsi yhteen henkilöön vaan kaikkiin. Sä käytät uhreja siihen että voit heittää runkkausfantasiavarjon sattumanvaraisten ihmisten päälle.
Harpo

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Leisure Suit kirjoitti:
Ja halveeraus jatkuu ja olkiukkojen kehittely. Tässä ollaan oikein asian ytimessä kaikin keinoin ja vyön alle iskuin. Bravo! Kato sä keksit mitä mieltä mä olen, sä keksit argumentit sun itse keksimiä asioita vastaan aivan kuin mä olisin katupartioiden puolella tai olisin sanonut sanaakaan mistään raiskausfantasioista. Sä käytät katupartiosta aiheutuvaa pelkoa ja raiskausfantasioita OMANA lyöntiaseena mua kohtaan, vaikka mä en ole mitään sanonut. Sun heitto runkkauksesta raiskausfantasioineen kertoo vain susta jotain. Mä en ole noista mitään sanonut. Ainoa asia mitä mä kritisoin oli sun teksti jossa sä heittelet halveerauksia osoittamatta kenelle ne kuuluu ja koitat stereotypisoida kaikkia yhteen muottiin. Sä koitat noilla jutuillasi osoittaa että jos tyyppi kritisoi mamuraiskaajia se on raiskausfantasiarunkkaria, koska sä et kohdenna tekstiäsi yhteen henkilöön vaan kaikkiin. Sä käytät uhreja siihen että voit heittää runkkausfantasiavarjon sattumanvaraisten ihmisten päälle.
Yhyy! :D :D :D
Tosi usein sitä vetääkin herneen nenäänsä kirjoituksesta, jonka ei koe ollenkaan koskevan itseään.
Isi, isi, toi oli netin keskustelupalstalla ilkeä joillekin mulle tuntemattomille ihmisille erittelemättä, keitä postaus koski.
Leisure Suit
Sabrina Duncan
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2013 4:18 pm
Paikkakunta: Hki FiN

Re: Sivullinen keskeytti kulttuurinrikastuksen Porissa

Viesti Kirjoittaja Leisure Suit »

Harpo kirjoitti:
Leisure Suit kirjoitti:
Ja halveeraus jatkuu ja olkiukkojen kehittely. Tässä ollaan oikein asian ytimessä kaikin keinoin ja vyön alle iskuin. Bravo! Kato sä keksit mitä mieltä mä olen, sä keksit argumentit sun itse keksimiä asioita vastaan aivan kuin mä olisin katupartioiden puolella tai olisin sanonut sanaakaan mistään raiskausfantasioista. Sä käytät katupartiosta aiheutuvaa pelkoa ja raiskausfantasioita OMANA lyöntiaseena mua kohtaan, vaikka mä en ole mitään sanonut. Sun heitto runkkauksesta raiskausfantasioineen kertoo vain susta jotain. Mä en ole noista mitään sanonut. Ainoa asia mitä mä kritisoin oli sun teksti jossa sä heittelet halveerauksia osoittamatta kenelle ne kuuluu ja koitat stereotypisoida kaikkia yhteen muottiin. Sä koitat noilla jutuillasi osoittaa että jos tyyppi kritisoi mamuraiskaajia se on raiskausfantasiarunkkaria, koska sä et kohdenna tekstiäsi yhteen henkilöön vaan kaikkiin. Sä käytät uhreja siihen että voit heittää runkkausfantasiavarjon sattumanvaraisten ihmisten päälle.
Yhyy! :D :D :D
Tosi usein sitä vetääkin herneen nenäänsä kirjoituksesta, jonka ei koe ollenkaan koskevan itseään.
Isi, isi, toi oli netin keskustelupalstalla ilkeä joillekin mulle tuntemattomille ihmisille erittelemättä, keitä postaus koski.
Ja sama loka jatkuu, huomaatko että sä olet ainoa joka tekee tätä? Miten sun kirjoitus voi mua koskea, kun en koko ketjuun ollut kirjoittanut ees? Enkä mä herneitä vedä nenään, miks pitäisi? Et sä ole mulle koittanut mitään muuta kuin epätoivoista olkiukkojen rakentelua minkä näin heti, mistä jäit kiinni ja jonka kaikki muutkin näkee jatkossa. Mä kirjoitin sulle asiasta vain siksi, että lopettaisit vihjailun, olkiukot ja kerrot suoraan asiat. Sä voit mua haukkua mikä on OK. Voit syyllistää mikä on OK. En mä itke kenenkään perään ja hyvä että nyt osoitat tämän mulle.

Mut hei tää on lautamiesjuttua eli jatketaan siellä jos jatketaan.
Vastaa Viestiin