Britannia: Hoitaja raiskasi 16 vuotiaan sairaalassa 2007

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Britannia: Hoitaja raiskasi 16 vuotiaan sairaalassa 2007

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200712 ... 8_ul.shtml
Hoitaja raiskasi 16-vuotiaan sairaalassa
13.12.2007 7:41

Miespuolisen sairaanhoitajan epäillään raiskanneen 16-vuotiaan tytön sairaalan wc:ssä Britannian Oxfordissa.

Tyttö oli joutunut sairaalaan kärsittyään lääkeyliannostuksesta, kun 33-vuotias hoitaja houkutteli hänet invavessaan antamaan virtsanäytettä.

Tyttö kertoi poliisin kuulustelussa, ettei hän lääketokkuran vuoksi tajunnut huutaa apua.

- Se ei tuntunut todelliselta. Olin liian unelias, tyttö sanoi Daily Mail -lehden mukaan.

Sairaanhoitaja oli tytön mukaan hyväillyt ja suudellut häntä ennen kuin sulki wc-oven takanaan ja raiskasi hänet.

Hoitaja on myöntänyt harrastaneensa seksiä alaikäisen lapsen kanssa ja käyttäneensä hyväkseen luottamuksellista suhdettaan potilaaseen, mutta kieltää raiskauksen.

Sairaanhoitajan asianajajan mukaan tyttö itse halusi seksiä ja teki aloitteen. Uhri on kiistänyt väitteen jyrkästi.

Oikeudenkäynti jatkuu Britanniassa.

NINA GERKMAN
Child Of Scythe
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Taitaa hoitaja hävitä tämän jutun ja joutua raiskarina vankilaan, sanokaa minun sanoneen.
I am an African!
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Jep. Olisi tosin mielenkiintoista tietää, kauanko aikaa meni tuosta tapahtumasta rikosilmoituksen tekoon.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

mua kyllä ihmetyttää ettei sitä pippeliä voi pitää piilossa edes töissä ollessaan...kyllä joillain ihmisillä on puutetta :shock:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

cicero kirjoitti:mua kyllä ihmetyttää ettei sitä pippeliä voi pitää piilossa edes töissä ollessaan...kyllä joillain ihmisillä on puutetta :shock:
Ajattele että joillekin jopa maksetaan siitä että ne heiluttelee slerssiä tuolla :shock:

Mihin tämä maailma vielä joutuu kun ei enää sairaalaankaan uskalla mennä :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

PitBull kirjoitti:
cicero kirjoitti:mua kyllä ihmetyttää ettei sitä pippeliä voi pitää piilossa edes töissä ollessaan...kyllä joillain ihmisillä on puutetta :shock:
Ajattele että joillekin jopa maksetaan siitä että ne heiluttelee slerssiä tuolla :shock:

Mihin tämä maailma vielä joutuu kun ei enää sairaalaankaan uskalla mennä :roll:
Puhumattakaan tuosta taksikuskin 5 päivää kestäneestä seksihelvetistä...
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

EuroJR kirjoitti:
PitBull kirjoitti:
cicero kirjoitti:mua kyllä ihmetyttää ettei sitä pippeliä voi pitää piilossa edes töissä ollessaan...kyllä joillain ihmisillä on puutetta :shock:
Ajattele että joillekin jopa maksetaan siitä että ne heiluttelee slerssiä tuolla :shock:

Mihin tämä maailma vielä joutuu kun ei enää sairaalaankaan uskalla mennä :roll:
Puhumattakaan tuosta taksikuskin 5 päivää kestäneestä seksihelvetistä...
Mikäs juttu toi on? :shock:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

PitBull kirjoitti:
EuroJR kirjoitti:
PitBull kirjoitti: Ajattele että joillekin jopa maksetaan siitä että ne heiluttelee slerssiä tuolla :shock:

Mihin tämä maailma vielä joutuu kun ei enää sairaalaankaan uskalla mennä :roll:
Puhumattakaan tuosta taksikuskin 5 päivää kestäneestä seksihelvetistä...
Mikäs juttu toi on? :shock:
Aikanaan taisi Alibissakin olla. Joku siitä kirjoitteli Vapaalle Puolelle. Perhana kun en nyt kerkiä etsimään, vaan pitää rientää. Joka tapauksessa lyhyesti kerrottuna kyse oli jostain taksikuskista, joka joutui loppujen lopuksi 5 päivää seksuaalisesti naisasiakkaansa hyväksikäyttämäksi. Tämä tapahtui Ruotsissa...
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5184
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Järkyttävää miehen hyväksikäyttöä, sanoisi jokukin... :shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Hoitaja raiskasi 16 vuotiaan sairaalassa.

Viesti Kirjoittaja markja »

CrissAngel kirjoitti:Hoitaja on myöntänyt harrastaneensa seksiä alaikäisen lapsen kanssa ja käyttäneensä hyväkseen luottamuksellista suhdettaan potilaaseen
No eiköhän tämä jo riitä osoittamaan, mistä on kyse. Just. Ei jumalauta. Paitsi, että ylipäätään 1) On kiinnostunut potilaistaan seksuaalisesti...voinytvittusentään 2) Lähtee touhuamaan asian tiimoilta...eihyvääpäivää 3) Alaikäisen kanssa...hohhoijaa 4) Tämän ollessa pilleritokkurassa...tarviiko mitään enää sanoa?

Toivottavasti vievät hoitsuoikeudet tuolta! :evil: Kait se britanniassa on mahdollista muuten?
mutta kieltää raiskauksen. Sairaanhoitajan asianajajan mukaan tyttö itse halusi seksiä ja teki aloitteen.
Aika surkuhupaisaa selittelyä. Toinen on lääketokkurassa, joten ei voi antaa tietoista suostumustaan seksiin, joten kyse on raiskauksesta piste ja aamen.

BTW. Jos jokaista sanomista (pyyntöä, suostumusta, kieltäytymistä, jne.) mitä potilaalta kuulee alkaisi noudattamaan niin taitaisi tulla kasa ruumiita ja syytteitä aika vauhdilla...
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mä en jotenkin tajua, kuinka kukaan voi saada kiksejä puolitajuttoman kanssa bylsimisestä?
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Kalessin kirjoitti:mä en jotenkin tajua, kuinka kukaan voi saada kiksejä puolitajuttoman kanssa bylsimisestä?
Ehkä nää on näitä "munattomia" joilla ei ole uskallusta normaalissa elämässä, normaalissa tilanteessa seksiin langeta? Itseluottamus puuttuu jne...
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

niin tottahan tuo on, mutta hei eikös se kerrokin juuri suomen miehiä sortavasta asenteesta, kun pelkästään miestä syytetään tästä ja tyttö on taatusti puheillaan ja eleillään antanut ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa:roll:, sehän oli tietenkin tytön oma vika, kun oli kiihottavan avuttomassa tilanteessa, että sehän suoraa kutsui hänet paneskelmaan ja nyt sorrettu suomalaismies kärsii ja nainen jää tuomíotta.:roll:

Miesten tasa-arvoisuus ennen kaikkea, kun me naiset jatkuvasti poljetaan miesten oikeuksia.Miten me voidaan elää tällaisessa maailmassa... :shock: :roll: *sarkasmia, jos vaikka joku ei heti hoksáa) :lol:
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Mieshoitaja selvisi pälkähästä. Syytteet hylättiin. Tyttö oli ottanut yliannoksen paracetamolia että se siitä "tokkurasta". Varmaan humalassa ollut kuitenkin, kuten näihin teiniyliannoksiin kuuluu.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 579510.ece

Syytettynä ollut Oliver Balicao, 34, on muuttanut Filippiineiltä Isoon-Britanniaan. Tyttö oli suudellut mieshoitajaa vessassa ja vaatinut seksiä lattialla. Mies ei enää voinut estää itseään suostumasta tytön toiveeseen, vaikka tiesi tekevänsä väärin.

SUN-lehti kertoo: Asked how he felt about having sex with a 16-year-old patient, Balicao said: “I am really ashamed of what I did. I let down the patient, my family, her family, the hospital, me being in the UK and especially the nursing profession.”

Uskon että miekkonen on saanut lisäksi pitää työpaikkansa. UK:ssa on hoitajapula eikä "hyvää" hoitajaa hevin päästetä menemään... :roll: :roll: :roll:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5184
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Non niin, järkyttävää miehen hyväksikäyttöähän se olikin! 8)
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Vastaa Viestiin