Sarja- ja joukkoraiskauksista menoliput Malmöstä Syyriaan

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Sarja- ja joukkoraiskauksista menoliput Malmöstä Syyriaan

Viesti Kirjoittaja poikani »

Tästä ei löytynyt Googlen haulla eikä omin silmin Minfosta etsimällä aiempaa ketjua, mutta toisaalta näitä ali-ihmisten tekoja on niin paljon, että haku ei ole kovin helppoa.
Iltalehti kirjoitti:Veljekset sieppasivat ja joukkoraiskasivat nuoren naisen Ruotsissa - vankeutta ja karkotus Syyriaan

Perjantai 13.10.2017 klo 13.02

Miehet olivat pakottaneet naisen aseella uhaten kellariin, jossa hänet joukkoraiskattiin useita kertoja vuorokauden aikana.

Rikos tapahtui viime huhtikuussa Malmössä. 25- ja 16-vuotiaat veljekset tuomittiin perjantaina vankeuteen törkeistä raiskauksista. Nuorempi sai kolmen vuoden ja kolmen kuukauden ja vanhempi seitsemän vuoden vankeustuomion. Tekijät karkotetaan kotimaahansa Syyriaan.

Miehet olivat kellarissa pahoinpidelleet naista, uhanneet tappaa tämän ja raiskanneet useita kertoja vuorokauden aikana. Raiskauksiin olisi Aftonbladetin mukaan osallistunut myös muita, toistaiseksi tunnistamattomia miehiä.

Lisäksi miehet olivat yrittäneet kiristää naisen ystävältä noin 2 000 euron lunnaita. Tämä oli kuitenkin ottanut yhteyttä poliisiin.

Malmön käräjäoikeuden arvion mukaan nuorempi mies on vähintään 18-vuotias eikä 16, kuten hän on väittänyt. Ikäarvioinnin teki oikeuslääketieteellinen laitos. Iällä on merkitystä rangaistuksen kannalta sekä vankeusajan että karkotuksen takia. Molemmat miehet karkotetaan nyt Syyriaan.

Nuorempi veli on syyllistynyt myös kahteen muuhun raiskaukseen 23-vuotiaan miehen kanssa.

Lähteet: Sydsvenskan, Aftonbladet, Dagens Nyheter

KATRIINA MÄKELÄ
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201710 ... 5_ul.shtml

Jännä juttu. Itse kun raiskailen minua auttaneita ihmisiä, minulle ei juuri koskaan tule mieleen, että olisipa seuranani velipoika tai kaveri, niin seisoisi jykevämmin.
????? ?? ??????.
Zerek
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2017 9:45 pm

Re: Sarja- ja joukkoraiskauksista menoliput Malmöstä Syyriaa

Viesti Kirjoittaja Zerek »

Jännä juttu. Itse kun raiskailen minua auttaneita ihmisiä, minulle ei juuri koskaan tule mieleen, että olisipa seuranani velipoika tai kaveri, niin seisoisi jykevämmin.

Kulttuurieroja, kyllä täällä meilläkin ihmiset oppii ja nämä joukkoraiskaukset lisääntyy.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Sarja- ja joukkoraiskauksista menoliput Malmöstä Syyriaa

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Zerek kirjoitti:Kulttuurieroja, kyllä täällä meilläkin ihmiset oppii ja nämä joukkoraiskaukset lisääntyy.
Jotenkin näin ja jos ei itselle ihan kaikki helpolla löydy sitä lihaa pamputettavaksi, niin nämä veijarit liittyvät sitten "parisuhdetta" etsivää suomalaisnaista, koska eivät ole jostain kumman syystä ilman sellaista. Usein löytyykin verhojen takaa sitten innokas veijari, joka ottaa sitten uhrin paikan, koska helmpompi nussia luvatta sitten aina, joka jo luovuttaneet?

Suomessakin olisi ehkä paikallaan ottaa käyttöön kulttuuritulkki, vaikka sama, joka pääsi aikanaan julkisuuteen nusulmaanien ajatusmaailmasta vahingossa kuin uskoikaan eli "Aluksi on huonoimmillaan alussa, sitten nainen rentoutuu" , kuten engl.kielinen kertoi:
http://www.ansa.it/english/news/general ... 89446.html
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Vastaa Viestiin