Raiskasi yökylässä olleen 4-vuotiaan lapsen

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17095
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Raiskasi yökylässä olleen 4-vuotiaan lapsen

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

jepulis82 kirjoitti:Itse antaisin oikean elinikäisen kaikille lasten raiskaajille, mutta eihän minulta mitään kysytä.
Jos olisit lukenut itsesi tuomariksi, niin sinulta kysyttäisiin ja joutuisit toteamaan, että elinkautista ei voi antaa, etkä siis sellaista antaisi.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Raiskasi yökylässä olleen 4-vuotiaan lapsen

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Doctor Lecter kirjoitti:
jepulis82 kirjoitti:Itse antaisin oikean elinikäisen kaikille lasten raiskaajille, mutta eihän minulta mitään kysytä.
Jos olisit lukenut itsesi tuomariksi, niin sinulta kysyttäisiin ja joutuisit toteamaan, että elinkautista ei voi antaa, etkä siis sellaista antaisi.
Jos olisin tuomari, niin olisin Judge Dredd. Siinäpähän koittaisivat kynäniskat estää minua antamasta elinkautista. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
artska
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 12:52 pm

Re: Raiskasi yökylässä olleen 4-vuotiaan lapsen

Viesti Kirjoittaja artska »

Keravan avolla se tämäkin istui ihan rauhassa, muutaman muun kaltaisensa kanssa 🤔
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Raiskasi yökylässä olleen 4-vuotiaan lapsen

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

artska kirjoitti: Ke Huhti 08, 2020 8:43 am Keravan avolla se tämäkin istui ihan rauhassa, muutaman muun kaltaisensa kanssa 🤔
Ja annoit olla rauhassa?

Toista se oli +10 vuotta sitten oli kun pedofiili painostettiin avotalosta takasin kivitaloon joko omin jaloin tai väkisin,aikaa on HETI.Nykyvangit antaa olla vaan.Vain naisia ja lapsia saa hakata ja pakottaa,pedofiilien kans saunotaan ja keitellään kahvia taloissa mutta käydään avotalon netissä nimettömänä morkkaamassa.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
artska
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 12:52 pm

Re: Raiskasi yökylässä olleen 4-vuotiaan lapsen

Viesti Kirjoittaja artska »

tokkaukko kirjoitti: Ke Huhti 08, 2020 1:00 pm
artska kirjoitti: Ke Huhti 08, 2020 8:43 am Keravan avolla se tämäkin istui ihan rauhassa, muutaman muun kaltaisensa kanssa 🤔
Ja annoit olla rauhassa?

Toista se oli +10 vuotta sitten oli kun pedofiili painostettiin avotalosta takasin kivitaloon joko omin jaloin tai väkisin,aikaa on HETI.Nykyvangit antaa olla vaan.Vain naisia ja lapsia saa hakata ja pakottaa,pedofiilien kans saunotaan ja keitellään kahvia taloissa mutta käydään avotalon netissä nimettömänä morkkaamassa.
Tuolla keravalla aika löyhä meininki, sehän on täynnä noita raiskareita sun muita paskoja, kukaan ei uskalla tehdä mitään tai edes oikein huutaa kelleen, kun sieltä siirretään heti rixuun.. Itelläkin oli tuola vain parin kk homma, niin ei avotalopaikkaa senkään takia halunnut pilata.. Mutta tosiaan, syletti se touhu sielä itseäkin suuresti.. Sielä noi roskaväki oli valtaväestöä jopa..
Avatar
Tackleberry
Adrian Monk
Viestit: 2734
Liittynyt: La Touko 02, 2015 1:53 am

Re: Raiskasi yökylässä olleen 4-vuotiaan lapsen

Viesti Kirjoittaja Tackleberry »

jepulis82 kirjoitti: Su Kesä 16, 2019 5:55 pm
Doctor Lecter kirjoitti:
jepulis82 kirjoitti:Itse antaisin oikean elinikäisen kaikille lasten raiskaajille, mutta eihän minulta mitään kysytä.
Jos olisit lukenut itsesi tuomariksi, niin sinulta kysyttäisiin ja joutuisit toteamaan, että elinkautista ei voi antaa, etkä siis sellaista antaisi.
Jos olisin tuomari, niin olisin Judge Dredd. Siinäpähän koittaisivat kynäniskat estää minua antamasta elinkautista. :mrgreen:
Mikä estää alkamasta Judge Dreddiksi nyt?

Heitä läppäri vaan nurkkaan, nouse sohvalta ja tee jotain, äläkä pelkästään fantasioi.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Raiskasi yökylässä olleen 4-vuotiaan lapsen

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Tackleberry kirjoitti: To Heinä 02, 2020 10:41 am
jepulis82 kirjoitti: Su Kesä 16, 2019 5:55 pm
Doctor Lecter kirjoitti: Jos olisit lukenut itsesi tuomariksi, niin sinulta kysyttäisiin ja joutuisit toteamaan, että elinkautista ei voi antaa, etkä siis sellaista antaisi.
Jos olisin tuomari, niin olisin Judge Dredd. Siinäpähän koittaisivat kynäniskat estää minua antamasta elinkautista. :mrgreen:
Mikä estää alkamasta Judge Dreddiksi nyt?

Heitä läppäri vaan nurkkaan, nouse sohvalta ja tee jotain, äläkä pelkästään fantasioi.
Otin oppia sinusta rakkain Takkutukka. Minähän olen ihan vasta aloittelija sinuun verrattuna näissä fantasioinneissa.

Ei oo läppäriä jota heittää nurkkaan. Sohva tosin on ja olen siltä jo useamman kerran noussutkin tässä yli vuosi sitten kun Dreddistä kirjoittelin. Sulla on hieman pitkä piuha. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
Vastaa Viestiin