Oulu: Kahdeksan miestä tuomittu alaikäisen raiskaamisesta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7424
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

annaanna kirjoitti: Naurettavaa!

Vai pitäisi jonkun koulun rehtorin viestittää vanhemmille, kun koulussa on aivan normaalia kasvatustyötä käynnissä.
Ei se ollut alusta asti normaalia viedä mitään yläikäisiä lasten raiskaajia peruskouluun. Näistä pitää ilman muuta ilmoittaa jatkossa, jos Monikulttuuriset vierailut jatkuvat. Silloin tiedetään että ketä tulee. Ei lähetetä aluksi kokeeksi pari naista testaamaan ja myöhemmin jatketaan turvisten vierailuita kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1449
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Minä näen tämän ulkomaisten urheilijoiden vierailuttamisen vain "porttina" pölyn laskeudettua uudelleen aloitettaville miespakolaisten viereiluille.

Ensin viedään naisia ja urheilijoita ja muusikkoja avaamaan väylää laittomien pakolaisten vierailuille. Asiasta hyötyvät tahot (Vuolle,SPR jne.) Kun tekevät businesta "kotouttamisella"
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Avatar
NorthernDarkness
Jane Marple
Viestit: 1089
Liittynyt: To Maalis 17, 2011 4:48 pm
Paikkakunta: Holo-Kaustisen Kansanmusiikkifestivaalit.

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja NorthernDarkness »

Tiinas kirjoitti:Minä näen tämän ulkomaisten urheilijoiden vierailuttamisen vain "porttina" pölyn laskeudettua uudelleen aloitettaville miespakolaisten viereiluille.

Ensin viedään naisia ja urheilijoita ja muusikkoja avaamaan väylää laittomien pakolaisten vierailuille. Asiasta hyötyvät tahot (Vuolle,SPR jne.) Kun tekevät businesta "kotouttamisella"
Niin ja siis olen edelleen todella hämmentynyt siitä että miten näiden vierailujen pitäisi ihan nuin konkreettisesti kotouttaa mamuja tai yleensäkkään auttaa yhtään missään.Viedään tapaamaan keskenkasvusta porukkaa joiden kanssa ei voi käydä kunnolla edes aikuismaista vuoropuhelua.Tuntuu kohta että tässä on kyse enemmänkin siedätyshoidosta näille kantasuomalaisille lapsille.
Muistappa poika että kun nuorena varastat niin vanhana omistat.
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2505
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Kotouttamisen tarkoitus on aivopestä lapset kuvittelemaan, että aikuinen, lähes lukutaidoton muslimi olisi jotenkin sama asia kuin lähi kiinalaisen ravintolan mukava omistaja tai ahkera vietnamilainen sairaanhoitaja tai naapurin mukava amerikkalaismies. Eivät ole.

Näiden sopeutumattomien paperittomien raiskaajien kuskaaminen tänne on vain kylmää businesta.

Ja koulut ja opettajat laitetaan tämän politikoinnin välineeksi.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Iranista lähtöisin oleva Alan Salehzadeh näytti vihdoinkin mikä on oikeasti miehiään. Häneltä onnistui yllättävän kauan esittää maahanmuutto- ja islamkriitikkoa Suomessa. Totuus on, että hän on loppupeleissä samanlainen muslimi kuin nämä raiskaajatkin ja kaikki muslimit pitävät yhtä kultin haarasta tai suuntauksesta riippumatta.

https://pt-media.org/2019/03/03/alan-sa ... salajuoni/
Alan Salehzadeh: Oulun raiskaukset poliittinen salajuoni

03/03/2019

Kuva

Alan Salehzadeh on uussuomalainen Iranista Suomeen muuttanut turvapaikanahakija. Hänen kerrotaan olevan Lähi-idän ja Pohjois-Afrikan geopoliittisiin konflikteihin erikoistunut tutkija ja luennoitsija.

Salehzadeh kirjoittaa Iltalehden blogissaan otsikolla “Mikä mättää Oulussa”, että raiskaus ei kuulu yhteenkään kulttuuriin ja uskontoon. Niin ikään hän kertoo, että on pötyä, että Lähi-idästä tulleet miehet eivät ymmärtäisi raiskauksen olevan väärin. Sen lisäksi hän väittää, että raiskaajat teloitetaan Lähi-idässä välittömästi.

Vai niin. Ensinnäkin yhdessäkään Lähi-idän maassa raiskaajia ei teloiteta. Ei välittömästi eikä jälkikäteeen. Sharia-lain mukaan raiskauksella, tai muulla naiseen kohdistuneella väkivallan teolla pitää olla neljä miespuolista silminnäkijää ennenkuin oikeus ylipäätään ottaa asian käsittelyyn. Toisin sanoen raiskaus-tapauksella pitää olla neljä miespuolista sivustaseuraajaa, jotta teko saataisiin oikeuteeen.

Salehzadeh on useassa yhteydessä yrittänyt väittää, että raiskaajia teloitettaisiin. Esimerkiksi Saudi-Arabiasta on vaikka kuinka paljon erilaisia esimerkkejä, joissa länsimainen nainen on tehnyt rikosilmoituksen raiskauksesta, mutta joutunut itse vankilaan asian takia.

Pari vuotta sitten eräs brittiläinen nainen raiskattiin Arabiemiraateissa Dubaissa. Nainen teki asiasta ilmoituksen, ja hänet vangittiin. Naista nimittäin epäiltiin nyt avioliiton ulkopuolisesta seksisuhteesta. 2016 hollantilainen 22-vuotias nainen tuomittiin sakkoihin avioliiton ulkopuolisesta seksistä sen jälkeen kun hän teki rikosilmoituksen raiskauksesta. Tapahtumapaikka niin ikään Dubai. 2013 tuomittiin norjalainen nainen 16 kuukauden vankeuteen sen jälkeen kun hän oli tehnyt rikosilmoituksen raiskauksesta. Tuomio tuli esiaviollisesta seksistä. Nainen pääsi diplomaattisten neuvottelujen jälkeen suorittamaan vankeutta Norjaan. Ei tarvi varmaan sanoa, että raiskaajaa ei tässäkään tapauksessa teloitettu. Dubai sentään muka tunnetaan “sivistyneenä” islamilaisena valtiona ja turistimaana.

Ylläolevissa tapauksissa raiskattu oli ei-muslimi, länsimaalainen nainen. He tekivät rikosilmoituksia naiviuttaan. Mutta kuka oikeasti kuvittelee, että islamilaisessa maailmassa elävät naiset uskaltaisivat tehdä rikosilmoituksia raiskauksesta? He eivät uskalla kulkea julkisilla paikoilla edes ilman säkkiä. Jossain heti todella takapajuisissa maissa, kuten Afganistanissa, Jemenissä tai Somaliassa rikosilmoitus raiskauksesta on varma tapa saada itselleen kivityskuolema oman suvun miesten toimesta.

Salehzadeh väittää niin ikään, että lähi-itäläiset tietäisivät raiskauksen olevan väärä teko. Voi olla, tämä koskee kuitenkin vain hunnutettua naista. Mutta valkoihoinen vääräuskoinen nainen on lähi-itätaustaisille miehille aivan vapaata riistaa. Miehet kehuskelevat raiskauksilla toisilleen eivätkä koe teosta minkään valtakunnan huonoa omatuntoa. Tutustukaapa heihin. Minä tiedän mistä puhun, sillä olen Tukholmassa asuessani vuosien ajan kuullut kymmeniä kertoja kuinka kolmansista maista tulleet miehet ovat jopa minulle kehuskelleet kuinka ovat raiskanneet. Yksi kertoi ylpeänä miten oli pannut sammunutta ruotsalaista naista.

Seuraavaksi Salehzadeh menee vielä pidemmälle.

Hän nimittäin ottaa käyttöön “rasmus-argumentin” ja väittää, että Oulun raiskaukset ovat rasistien salajuoni!

Salehzadeh kertoo, että suomalainen nainen on ensin tutustunut kolmannesta maailmasta tulleeseen mieheen. Myöhemmin nainen sitten alkaa väittämään, että on tullut raiskatuksi.

Salajuonikuvio jatkuu. Alamaailma laittaa naisen syötiksi. Sen jälkeen otetaan oikeus omiin käsiin ja aletaan toteuttamaan omia unelmia ja mustamaalataan toisia ihmisiä, jotta saadaan vaaleissa ääniä. Salehzadeh tarkoittaa siis, että Oulun raiskaukset ovat pelkkää vaalimainontaa. Lopuksi Salehzadeh kertoo, että jopa poliisi saattaa olla mukana tässä katalassa salajuonessa. He antavat nimettömiä lausuntoja medialle mustamaalatakseen kehitysmaista tulleita miehiä, saadakseen itse ääniä vaaleissa.

Aika hurjaa. Ja aika loogista. Yksi Oulun raiskauksen uhreista, 14-vuotias tyttö, teki jopa itsemurhan tehostaakseen tekaistua raiskausväitettä ja kerätäkseen ääniä jollekin puolueelle. Salehzadeh ei sentään ääneen mainitse perussuomalaisia tai asyliä.

Alan Salehzadeh, opettele uimaan!
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

No oliko yllätys? Koskahan porukka alkaa uskomaan että ei ole olemassa mitään hyviä tyyppejä.
Supt Harper
Lauri Hanhivaara
Viestit: 141
Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 12:35 pm

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja Supt Harper »

Tajukangas kirjoitti:Vai niin. Ensinnäkin yhdessäkään Lähi-idän maassa raiskaajia ei teloiteta. Ei välittömästi eikä jälkikäteeen. Sharia-lain mukaan raiskauksella, tai muulla naiseen kohdistuneella väkivallan teolla pitää olla neljä miespuolista silminnäkijää ennenkuin oikeus ylipäätään ottaa asian käsittelyyn. Toisin sanoen raiskaus-tapauksella pitää olla neljä miespuolista sivustaseuraajaa, jotta teko saataisiin oikeuteeen.
Iran kai on Lähi-itää?
https://tribune.com.pk/story/1116693/ir ... ens-women/
https://www.bbc.com/news/world-middle-east-18540444
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... ublic.html
kaarmis
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: To Tammi 10, 2019 5:21 pm

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja kaarmis »

Supt Harper kirjoitti:
Tajukangas kirjoitti:Vai niin. Ensinnäkin yhdessäkään Lähi-idän maassa raiskaajia ei teloiteta. Ei välittömästi eikä jälkikäteeen. Sharia-lain mukaan raiskauksella, tai muulla naiseen kohdistuneella väkivallan teolla pitää olla neljä miespuolista silminnäkijää ennenkuin oikeus ylipäätään ottaa asian käsittelyyn. Toisin sanoen raiskaus-tapauksella pitää olla neljä miespuolista sivustaseuraajaa, jotta teko saataisiin oikeuteeen.
Iran kai on Lähi-itää?
https://tribune.com.pk/story/1116693/ir ... ens-women/
https://www.bbc.com/news/world-middle-east-18540444
https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... ublic.html
No kyllähän siellä välillä raiskaajia hirtetään. Syyt taitaa olla usein joko näitä sarjaraiskauksia (jolloin löytyy useampia todistajia tapahtumille) tai sitten on menny raiskaamaan jonkun nokkimisjärjestyksessä korkeemmalla olevan omaisuutta (lue: vaimoja tai tyttäriä).
Avatar
UglyBetty
Neuvoja-Jack
Viestit: 586
Liittynyt: Ke Loka 29, 2014 2:03 am
Paikkakunta: Cloud Cuckoo Land

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja UglyBetty »

En ole ihan koko ketjua lukenut, ja tää nyt on muutenkin vähän irrallinen juttu kun ei liity Ouluun, mutta en nyt ainakaan vielä tässä vaiheessa viitsinyt avata omaa ketjua tälle.
Kuitenkin olen sitä mieltä että tämä ei taatusti ole vain Oulun ongelma, ehkä sen jossain jo aiemmin mainitsinkin...

Mun lapsen koulussa (asumme siis kaukana Oulusta) on ollut jonkunlaisena avustajana ilmeisesti Syyriasta tmv. kotoisin oleva nuori mies. Muutamia aika epäilyttäviä juttuja olen hänestä kuullut lapseltani, niiden takia olen ollut ihan 100% varma että jotain hässäkkää tulee aiheuttamaan ja olenkin siitä koulun suuntaan ilmaissut huoleni nin sanotusti...
No, reksin kanta oli sama kuin jo aiemmin, kun kouluikäiset mamut siellä sekoili, eli heitä pitää ehdottomasti ymmärtää ja kunnioittaa.
Nyt tuo nuori mies on sitten ahdistellut ja ehdotellut eräälle 13v tytölle kaikenlaista, yrittänyt houkutella syömään, ajelulle, tarjonnut tupakkaa jne.
Tämä tyttö onneksi uskalsi kertoa asiasta eteenpäin.
Olen itsekin viestit nähnyt. Tytön äiti on asiasta tehnyt rikosilmoituksen.
Tuskinpa on ainoa tuossa koulussa jota tuo inhotus on ahdistellut...
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

On kyllä erikoista että lasten kanssa toimiessa suomalaiselle tehdään kaiken maailman selvitykset, mutta mamulta ei paljon mitään kysellä. Sinne vaan lasten sekaan kaikki muhametit. Sitten jälkeenpäin ihmetellään kovasti.

Mihin kaikki maalaisjärki on kadonnut? Ei tämä olisi ollut mahdollista 20 vuotta sitten.
"Those who want respect, give respect."
Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1434
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

UglyBetty kirjoitti:En ole ihan koko ketjua lukenut, ja tää nyt on muutenkin vähän irrallinen juttu kun ei liity Ouluun, mutta en nyt ainakaan vielä tässä vaiheessa viitsinyt avata omaa ketjua tälle.
Kuitenkin olen sitä mieltä että tämä ei taatusti ole vain Oulun ongelma, ehkä sen jossain jo aiemmin mainitsinkin...

Mun lapsen koulussa (asumme siis kaukana Oulusta) on ollut jonkunlaisena avustajana ilmeisesti Syyriasta tmv. kotoisin oleva nuori mies. Muutamia aika epäilyttäviä juttuja olen hänestä kuullut lapseltani, niiden takia olen ollut ihan 100% varma että jotain hässäkkää tulee aiheuttamaan ja olenkin siitä koulun suuntaan ilmaissut huoleni nin sanotusti...
No, reksin kanta oli sama kuin jo aiemmin, kun kouluikäiset mamut siellä sekoili, eli heitä pitää ehdottomasti ymmärtää ja kunnioittaa.
Nyt tuo nuori mies on sitten ahdistellut ja ehdotellut eräälle 13v tytölle kaikenlaista, yrittänyt houkutella syömään, ajelulle, tarjonnut tupakkaa jne.
Tämä tyttö onneksi uskalsi kertoa asiasta eteenpäin.
Olen itsekin viestit nähnyt. Tytön äiti on asiasta tehnyt rikosilmoituksen.
Tuskinpa on ainoa tuossa koulussa jota tuo inhotus on ahdistellut...
Tää Lahden tapaus?
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

jepulis82 kirjoitti:On kyllä erikoista että lasten kanssa toimiessa suomalaiselle tehdään kaiken maailman selvitykset, mutta mamulta ei paljon mitään kysellä. Sinne vaan lasten sekaan kaikki muhametit. Sitten jälkeenpäin ihmetellään kovasti.

Mihin kaikki maalaisjärki on kadonnut? Ei tämä olisi ollut mahdollista 20 vuotta sitten.
Kantasuomalaisten pitää tilata Oikeushallinnolta rikostaustaote, mutta se lähetetään vain yli 3 kuukauden työsuhteita varten. Hakijan pitää ilmoittaa mihin työpaikkaan ja mitä työtä varten se haetaan. Tässä otteessa ilmeisesti näkyy kaikki henkeen ja terveyteen kohdistuneet rikokset (tästä en ole varma ns. "vanheneeko" vaikkapa raiskaustuomiot jossain vaiheessa). Ilmeisesti juuri tätä 3 kuukauden työsuhteen keston rajaa käytetään hyväksi ettei taustoja tarvitse selvittää.

Näillä tulijoilla ei tietenkään tällaista rikostaustaotetta ole edes olemassa, joten ihmetyttää suuresti siinäkin valossa tämä nykyinen toiminta. Selvästi tämä haiskahtaa kantasuomalaisten asettamisesta huonompaan asemaan. Itse asiassa on suuri ihmetyksen aihe miksei tätä ole kukaan viranomainen tai päättäjä alkanut tutkimaan.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

John Kimble kirjoitti:
jepulis82 kirjoitti:On kyllä erikoista että lasten kanssa toimiessa suomalaiselle tehdään kaiken maailman selvitykset, mutta mamulta ei paljon mitään kysellä. Sinne vaan lasten sekaan kaikki muhametit. Sitten jälkeenpäin ihmetellään kovasti.

Mihin kaikki maalaisjärki on kadonnut? Ei tämä olisi ollut mahdollista 20 vuotta sitten.
Kantasuomalaisten pitää tilata Oikeushallinnolta rikostaustaote, mutta se lähetetään vain yli 3 kuukauden työsuhteita varten. Hakijan pitää ilmoittaa mihin työpaikkaan ja mitä työtä varten se haetaan. Tässä otteessa ilmeisesti näkyy kaikki henkeen ja terveyteen kohdistuneet rikokset (tästä en ole varma ns. "vanheneeko" vaikkapa raiskaustuomiot jossain vaiheessa). Ilmeisesti juuri tätä 3 kuukauden työsuhteen keston rajaa käytetään hyväksi ettei taustoja tarvitse selvittää.

Näillä tulijoilla ei tietenkään tällaista rikostaustaotetta ole edes olemassa, joten ihmetyttää suuresti siinäkin valossa tämä nykyinen toiminta. Selvästi tämä haiskahtaa kantasuomalaisten asettamisesta huonompaan asemaan. Itse asiaasa on suuri ihmetyksen aihe miksei tätä ole kukaan viranomainen tai päättäjä alkanut tutkimaan.
Suomessa vissiin uskotaan kaikki mamun satuilut ja pistetään leima papereihin.

Mamu: "Mina olla huva henkilo, ei rikos".
Suvakkihoro: "Jahas. Pistetääs leima tähän paperiin, ja tervetuloa ala-asteelle työkokeiluun".

Samalla pystytetään ylinopeuskameroita ympäri Suomen, kun 1 km/h ylinopeus on paha, paha asia. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7424
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

UglyBetty kirjoitti:En ole ihan koko ketjua lukenut, ja tää nyt on muutenkin vähän irrallinen juttu kun ei liity Ouluun, mutta en nyt ainakaan vielä tässä vaiheessa viitsinyt avata omaa ketjua tälle.
Kuitenkin olen sitä mieltä että tämä ei taatusti ole vain Oulun ongelma, ehkä sen jossain jo aiemmin mainitsinkin...

Mun lapsen koulussa (asumme siis kaukana Oulusta) on ollut jonkunlaisena avustajana ilmeisesti Syyriasta tmv. kotoisin oleva nuori mies. Muutamia aika epäilyttäviä juttuja olen hänestä kuullut lapseltani, niiden takia olen ollut ihan 100% varma että jotain hässäkkää tulee aiheuttamaan ja olenkin siitä koulun suuntaan ilmaissut huoleni nin sanotusti...
No, reksin kanta oli sama kuin jo aiemmin, kun kouluikäiset mamut siellä sekoili, eli heitä pitää ehdottomasti ymmärtää ja kunnioittaa.
Nyt tuo nuori mies on sitten ahdistellut ja ehdotellut eräälle 13v tytölle kaikenlaista, yrittänyt houkutella syömään, ajelulle, tarjonnut tupakkaa jne.
Tämä tyttö onneksi uskalsi kertoa asiasta eteenpäin.
Olen itsekin viestit nähnyt. Tytön äiti on asiasta tehnyt rikosilmoituksen.
Tuskinpa on ainoa tuossa koulussa jota tuo inhotus on ahdistellut...
Tälläisessä tilanteessa on ainoastaan kaksi keinoa reagoida. Ota yhteyttä Junes Lokkaan, PT-median Paavo Tajukankaaseen ja/tai MV-lehteen. Yksikään valtamedia ei asioista uutisoi, mutta noiden tahojen kautta voit saada asialle julkisuutta ja nimesi ei tule esiin, jos et niin halua. Kannattaa ottaa myös yhteyttä poliisiin, vaikka se olisi yhtä tyhjän kanssa.
Kipix
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Su Maalis 11, 2018 7:23 am

Re: Oulu: Seitsemän miestä syytteessä alaikäisten raiskaamis

Viesti Kirjoittaja Kipix »

Oulun käräjäoikeus on tuominnut vuonna 1996 syntyneen Abdullhadi Barhumin törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja raiskauksesta kahden vuoden ja kuuden kuukauden ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

Tuomio liittyy Oulun seksuaalirikosvyyhtiin. Uhri oli 14-vuotias tyttö.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7be8 ... 2bce349a16
“Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere.”
― Albert Einstein
Vastaa Viestiin