1,5 vuotta lapsen hyväksikäyttöä = 10 kk ehdollista Turussa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3938
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: 1,5 vuotta lapsen hyväksikäyttöä = 10 kk ehdollista Turu

Viesti Kirjoittaja CSI »

Ghost hunting kirjoitti:.... sehän on tunnetusti tiedossa, että Turun ja porin nurkilla toimii pedorinki, johtohahmoon kuuluu tunnettuja vanhoja tekjöitä, siis mikään ei ole muuttunut, kaikki jatkuu siitä mihin jäätiin hieman erilaisin kuvioin vaan, lasten houkuttelu netin kautta jatkuu samaan malliin..
Tapanani ei ole vuotaa keskusteluja yli laarinlaitojen, mutta koska Tuksu from Londonilta olen oppinut että "elämä on yhtä auerismia" niin luontevinta lienee kysyä heti on-the-spot tietäjältä:

Vai tuollainen rinki siellä toimii. Onko tietoa jäsenistöstä ja kuuluivatkohan kenties eräät henkilöt tai joku heistä kuten Jukka Lahti, Anneli Auer tai Jens Kukka kyseiseen rinkiin missään vaiheessa? Vastaa lyhyesti tähän ilman sen kummempaa pulinaa. Jos tulee pidempi vastaus, vastaa Anneli-osastoon ja laita tänne vain viite, että kommentoit sinne.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."
Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6458
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: 1,5 vuotta lapsen hyväksikäyttöä = 10 kk ehdollista Turu

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

En minä niin sanonut :mrgreen: yhtä hyvin voi olla Raumalainen ja Turusta vaikka atk -osaaja joka on vain yhteiskunnan väärällä puolella, mutta se on varma , että rinki on olemassa. Vanhan kaavan mukaan niin Turun ja Porin läänin pedorinki :mrgreen: :mrgreen:
Vastaa Viestiin