Kemin kaksoisraiskaus -07

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Kemissä raiskattu kaksi naista.

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Aariel kirjoitti:
Cicciolina kirjoitti: Kemiläinen 45-vuotias mies on pidätettynä rikoksesta epäiltynä kahteen törkeään raiskaukseen.
Törkeä raiskaus, mikä se moinenkin on? Raiskaus on aina törkeä :evil:
Hohhoijaa. Kansan ääni taas jyrisee... Ota selvää asioista ennen kuin päästelet aivopierujasi. Käytä vaikka googlea.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

^Onko sun pakko olla aina noin v*ttumainen? Jos haluan kysyä sitä joltain täältä, niin se lienee luvallista. Sinun EI ole pakko puuttua joka asiaan, ok? Kysymykselläni LÄHINNÄ tgarkoitin sitä, että jokainen raiskaus on mielestäni törkeä.
Sulla taitaa todella olla jotain isojakin patoutumia.. :roll:
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Aariel kirjoitti: Kysymykselläni LÄHINNÄ tgarkoitin sitä, että jokainen raiskaus on mielestäni törkeä.
Ja siksi lakikaan ei mielestäsi saa näköjään eritellä esimerkiksi tekotavaltaan erilaisia raiskauksia toisistaan... Huh huh...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

^Älä vääristele sanomisiani! Perkeles.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Aariel kirjoitti:^Älä vääristele sanomisiani! Perkeles.
No kerropa nyt ihan suoraan mitä sinä tällä tarkoitit:
Törkeä raiskaus, mikä se moinenkin on? Raiskaus on aina törkeä
Halusitko siis vain kertoa, että raiskaus on aina törkeä? Ajatteletko, että jonkun tahon mielestä raiskaus ei aina ole törkeä? Jos niin minkä tahon?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

^Kuule on ihmisiä, joiden mielestä raiskaus on ok. Esim itse raiskaajat ajattelevat näin.
Voisi olla raiskaus-nimike ja jos siinä uhataan aseella tai muuta niin nimikkeeseen voitaisiin lisätä uhkaus tai pahoinpitely.
Ja kyllä, ilmaisin oman mielipiteeni sanoessani, että raiskaus on aina törkeä. Siksi en voi ymmärtää nimikettä "törkeä raiskaus". Mutta sinulle Marsalkka on aivan turha yrittää selittää mitään järkevää, tartut jokaiseen pieneen risaukseen ja jankkaat siitä, kuvittelet olevasi kaikkien muiden yläpuolella. Minun puolesta, pidä se kuvitelmasi :wink:
Tästä aiheesta en aio sinulle enää jauhaa, kiitos ja näkemiin sulle.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Aariel kirjoitti: Ja kyllä, ilmaisin oman mielipiteeni sanoessani, että raiskaus on aina törkeä. Siksi en voi ymmärtää nimikettä "törkeä raiskaus".
Et taidakaan tietää, miksi tällainen jaottelu (raiskaus, törkeä raiskaus ja pakottaminen sukupuoliyhteyteen) on kehitelty. Eihän se tyhmää kansaa kiinnosta. Pääasia on, että raiskaus on aina törkeä. Mistä näitä sikiää...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

............

Poistetaanpas tuo aiempi teksti. En alennu samalla tasolle kanssasi ja tämä ei ole oikea paikka riidellä/mollata toista. Jos on jotain valitettavaa vielä mun ajatusmaailmasta, niin pane lautamiehiin tai yksityisenä, kiitos.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tiina kirjoitti: Omattu Marsalkalle.

http://www.youtube.com/watch?v=bR6yCPa18bU
Kiitos. Sinäkin olet näköjään nähnyt jonkun taiteilijan teoksen, koska se löytyy netistä. Ja kyseisen taiteilijan teoksia näkyy aika ajoin myös televisiosta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Näinpä.
Kierrän aina kaikki taidegalleriat ja museot... Kaukaa nimittäin.
:mrgreen: ja Mikko Alatalonkin olen nähnyt kerran kaukaa.

Toivottavasti tykkäsit kuitenkin kappaleesta. :D
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tiina kirjoitti:
Toivottavasti tykkäsit kuitenkin kappaleesta.
Vanha tuttu ja hyväksi havaittu! :)
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Tiina kirjoitti:^ :lol: Omattu Marsalkalle.

http://www.youtube.com/watch?v=bR6yCPa18bU
:lol: :lol: :lol:
KenWalsh
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 8:26 am

Viesti Kirjoittaja KenWalsh »

Tottakai raiskauksia on eritasoisia, raaempia ja vähemmän raaempia. Siksi niille pitää olla myös omat nimikkeet lainsäädännössä.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Eikös jossain vaiheessa lainsäädäntöön tullut myös "lievä raiskaus", termi, joka aiheutti paljon kohua. Kyseessä oli tapaus, jossa raiskaajalla ei ollutkaan seissyt loppujen lopuksi ja raiskauksen kesto oli jäänyt hyvin lyhyeksi. Ilman tätä lakia teko olisi kuitenkin jäänyt tuomiotta. Muistankohan oikein.

Raiskaus on aina törkeä, mutta pääasia että nämä rikolliset joutuvat vastuuseen teostaan.
Vastaa Viestiin