Tanssijanainen tartutti hi-virusta Suomessa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja Waja »

Bell,tiätkö mitä..
Erään ameriikkalaisen tutkimuksen mukaan se voi tarttua jopa betoniseinän läpi.
pari105
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2009 6:57 pm
Paikkakunta: 09a

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja pari105 »

Waja kirjoitti:Bell,tiätkö mitä..
Erään ameriikkalaisen tutkimuksen mukaan se voi tarttua jopa betoniseinän läpi.
:) kerrotko minkä luotettavan tutkimuksen mukaan? Ei mitään urbaaneja legendoja. Lähde aina mielellään kerrottava.kiitos
The stars are not wanted now; put out every one,
Pack up the moon and dismantle the sun,
Pour away the ocean and sweep up the woods;
For nothing now can ever come to any good.

W.H. Auden
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

pari105 kirjoitti:
Waja kirjoitti:Bell,tiätkö mitä..
Erään ameriikkalaisen tutkimuksen mukaan se voi tarttua jopa betoniseinän läpi.
:) kerrotko minkä luotettavan tutkimuksen mukaan? Ei mitään urbaaneja legendoja. Lähde aina mielellään kerrottava.kiitos
Glory hole? :roll:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Kiiski Vastaranta
Olivia Benson
Viestit: 710
Liittynyt: Pe Helmi 19, 2010 12:50 am

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja Kiiski Vastaranta »

Olisi joidenkin känniurpojen syytä opetella selvinpäin kohtaa naisia tai sitten masturboida hiukan useammin,ei hitto muuten tuollaiselta voi tartuntaa saada kuin näkörajoitteiset ?

On muuten noloa jamppaa pitkin Suomen maata kun mitä todennäköisemmin ovat vielä kovaan ääneen kehuskelleet työkavereille kuinka kuuman,eksoottisen,tumman ja tulisen kissan kellistivät mennä viikonloppuna ja nyt sitten duunikaveritkin näkevät että kuuma,tulinen,eksoottinen ja tummakissa oli vaan räjähtänyt takkuturkkinen kulkukissa.

Niin päivän toivotuimmat soimaan joo

"Olen kulkenut noissa kaljakuppiloissa
Ja vanhat silmät verestää.
Tietämättä, minkä taakseen jättää,
Aina löytää erestään.

Tässä viskimaassa olen unelmaani
Aina turhaan perännyt.
Vaikken koskaan mene sänkyyn ruman naisen kanssa,
Monen vierestä oon herännyt. "
Tiedelehti 27.05.2010 19:00
-Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä
tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

miten tuota on joku viitsinyt panna edes?!tietysti joku 50vee äijä jolla 160kg vielä rumempi vaimo kotona, niin tuokin varmaan kelpaa ja on jopa "herkku"..itse en koskisi pitkällä tikullakaan,hoitaisin homman itse mieluummin.

ikävä juttu tietysti niille miehille jotka tämän uutisen ilmoille tultua muistavat yön tuon sutturan kanssa.. :(
pienikin hetki on arvokas
Nosey
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 109
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 6:32 pm

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja Nosey »

tyyppi85 kirjoitti:miten tuota on joku viitsinyt panna edes?!tietysti joku 50vee äijä jolla 160kg vielä rumempi vaimo kotona, niin tuokin varmaan kelpaa ja on jopa "herkku"..itse en koskisi pitkällä tikullakaan,hoitaisin homman itse mieluummin.
Mä kyllä nyt vetäisin tähän vielä sanan meikit. :roll: Jampat herkästi haukkuu tytsyn rumaksi, vaikka kuvasta näkee, että pakkeli puuttuu ja tiedä vaikka olis valvonu putkassakin ennen kuvan ottamista. Mä uskon kyllä, että olis kuumankin kissan näkönen pakkelit naamassa ja punaa huulissa ja levänneenä. Ja kroppaahan emme ole nähneet, velipoikaa lainatakseni "sama se miltä naama näyttää kunhan on iso perä"
Uteliaisuus tuo hitaasti, mutta varmasti uutta näkemystä - (Ilkka Luoma)
bounty
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: To Elo 06, 2009 5:09 am

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja bounty »

Jaa nykyään toi on vaan törkeä pahoinpitely vaikka uhri saattaa kuolla normaalia aikaisemmin sairauden takia.. Pitäisikö tahallisesta HIV viruksen tartuttamisesta saada syyte tapon tai jopa murhan yrityksestä?
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Nosey kirjoitti:Jampat herkästi haukkuu tytsyn rumaksi, vaikka kuvasta näkee, että pakkeli puuttuu ja tiedä vaikka olis valvonu putkassakin ennen kuvan ottamista. Mä uskon kyllä, että olis kuumankin kissan näkönen pakkelit naamassa ja punaa huulissa ja levänneenä. Ja kroppaahan emme ole nähneet
Sinällään samoilla linjoilla Noseyn kanssa...
Tekijä näkyy noissa kuvissa silmät punottaen, ei ihan niin freshinä ja kaikin puolin karussa tilanteessa kuvattuna kassi-almaksi pukeutuneena...
Iloisena, suihkussa käyneenä ja meikattuna hän varmaankin näyttäisi hiukan erillaiselta.
Jos hän on tartuttanut HIV:n johonkuhun, niin toivottavasti saa pitkän kakun...
Aki Hakkaraisien (vai kuka se oli se Rovaniemen mies) 12v. on ok, mutta ei mahda tulla niin pitkää kakkua, koska Hakkaraisen täytyi olla todella vastuuton ja törkeä toimissaan, ennen kuin päätyi istumaan tuota jälkimmäistä kakkuaan...
bounty kirjoitti:Pitäisikö tahallisesta HIV viruksen tartuttamisesta saada syyte tapon tai jopa murhan yrityksestä?
Jaa nykyään toi on vaan törkeä pahoinpitely vaikka uhri saattaa kuolla normaalia aikaisemmin sairauden takia.. Pitäisikö tahallisesta HIV viruksen tartuttamisesta saada syyte tapon tai jopa murhan yrityksestä?
Pitäisi. Mutta lain kannalta on erittäin hankalaa, koska vielä tuomion langettamis hetkellä ei tiedetä miten sairaus etenee ja kuoleeko uhri mahdollisesti aikaisemmin, vai keretäänkö sairauteen mahdollisesti keksiä parannuskeino tässä vuosien varrella...
Korvaukset uhreille pitäisi olla todella tuntuvat, jos voidaan toteennäyttää, että tekijä on ollut tietoinen sairaudestaan, mutta ei ole siitä "kumppanilleen" kertonut ja on ollut siitä huolimatta suojaamattomassa yhdynnässä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

tyyppi85 kirjoitti:miten tuota on joku viitsinyt panna edes?!
Varmaan ihan helposti on onnistunut:
Bell kirjoitti:Taitaapi olla entinen naapurinlikka siinä! Käytti usein upeita peruukkeja, meikkejä ja koruja ja oli peräti "aika kissa". Pyykkipäivisin näytti tuolta, joten olen melko varma asiasta. Miehen kanssa usein mietittiin että mikähän kisu kyseessä, kun pukeutui aika provosoivasti ja erikoisesti.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Uusia uhrejakin jo ilmoittautunut:

Hiv-strippari: Uusia seksikumppaneita löytynyt
24.02.2010 09:16

Huolestuneet miehet ottivat heti yhteyttä poliisiin, kun ilmi tuli tieto, että striptease-tanssijana työskennellyt nainen on tartuttanut hiviä tahallaan eri kaupungeissa.

- Muutama yhteydenotto on, ja nyt selvitetään, mitä niiden taustalla on, sanoo rikoskomisario Antti Heijari Pirkanmaan poliisista.

Hänen mukaansa miehet pelkäävät harrastaneensa seksiä tartuttamisesta epäillyn kenialaissyntyisen Judith Osmondi-Mäkelän kanssa.

Ennen asiasta tiedottamista poliisi tiesi seitsemän miestä, jotka ovat voineet altistua tartunnalle.

Osmondi-Mäkelä on työskennellyt "Rachel"-nimellä stripteasetanssijana ainakin Tampereella, Jyväskylässä ja Lahdessa. Ilmeisesti hän on työskennellyt myös muualla.

Nainen on tiennyt olevansa hiv-positiivinen vuodesta 2005 lähtien. Hänen epäillään tartuttaneen seksikumppaneitaan viiden vuoden ajan.

Epäilty rikos paljastui, kun yksi Osmondi-Mäkelän kanssa seksiä harrastanut ja hi-viruksen saanut mies teki ilmoituksen poliisille.
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Hiv-tartuntajutun tutkinta Pirkanmaalla jatkuu
24.02.2010
Edellisen tiedotteen (23.2) julkaisun jälkeen Pirkanmaan poliisiin on ottanut yhteyttä muutama mies.
Yhteydenottojen perusteella on ilmeistä, että suojaamattomia seksikumppaneita ilmenee muutamia lisää. Tutkintaa jatketaan lähinnä asianomistajien ja epäillyn kuulusteluilla.
Seuraavan kerran asiasta tiedotetaan perjantaina 26.2.2010 kello 13.
http://www.poliisi.fi/poliisi/pirkanmaa ... D400270E55

Saas nähdä kuinka paljon noita "uhreja" vielä ilmoittautuu. 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

John Doe kirjoitti:Saas nähdä kuinka paljon noita "uhreja" vielä ilmoittautuu.
Miksi heittomerkit?
Tuohan on sama, kuin nousisit taksiin, jonka kuski ajaisi humalassa kolarin, minkä seurauksena sinä halvaantuisit, koska et käyttänyt turvavyötä.
Kuski ei ollut selvinpäin, vaikka niin kyytiin istuessasi oletit ja miksi et käyttänyt turvavyötä?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Mike Manner kirjoitti:
John Doe kirjoitti:Saas nähdä kuinka paljon noita "uhreja" vielä ilmoittautuu.
Miksi heittomerkit?
Tuohan on sama, kuin nousisit taksiin, jonka kuski ajaisi humalassa kolarin, minkä seurauksena sinä halvaantuisit, koska et käyttänyt turvavyötä.
Kuski ei ollut selvinpäin, vaikka niin kyytiin istuessasi oletit ja miksi et käyttänyt turvavyötä?
Jos kuski on ilmeisen humalassa, niin oma vastuu on kannettava sen verran, ettei mene kyytiin. Mutta olen Miken puolella tässä.
Jotenkin on sellainen tuntu, että monikin uhreista on naimisissa ja/tai ei muista tapahtunutta. Tässä tapauksessa voi olettaa, ettei heitä ilmoittaudu enää niin monta kuin on jo ilmoittaunut.

Keniassa tauti on yleisempi ja nainen ei varmaan ole suhtautunut siihen niin vakavasti. Mikä ei toki vähennä hänen syyllisyyttään.
Haluaako joku pistää lakipykälää aiheeseen liittyen: Mikä lasketaan HIVin tahalliseksi levittämiseksi? Itsellä ei ole lakikirjaa.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Valoviikate kirjoitti:Haluaako joku pistää lakipykälää aiheeseen liittyen: Mikä lasketaan HIVin tahalliseksi levittämiseksi? Itsellä ei ole lakikirjaa.
Rikoslaki 6 § - Törkeä pahoinpitely.
Jos pahoinpitelyssä-
-aiheutetaan toiselle vaikea ruumiinvamma, vakava sairaus tai hengenvaarallinen tila...
Noilla mennään tässä tapauksessa, koska viruksen kantaja on tiennyt viruksen olemassaolosta, mutta siitä huolimatta harrastanut suojaamatonta seksiä kertomatta sairaudesta toiselle osapuolelle ennen aktia.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Mahdollisesti hiv-tartunnan saaneita henkilöitä etsitään Pir

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

tilanne on kyllä hyvin vaikea ja kiusallinen jos joku mies nyt muistaa tuon naisen kuvan nähdessään että on kyseistä naista höylännyt naimisissa ollessaan,ja pitäisi testeihin mennä.ajattelee että mitä jos paljastuu että virus on tarttunut ja asiasta pitäisi vaimolle kertoa..ei käy kateeksi... :(
pienikin hetki on arvokas
Vastaa Viestiin