% jengiläinen ja raiskaus

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1007
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

% jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Pidemmänaikaa tullut pantua merkille että paljon alan piireissä jannut tykkää ottaa väkisin sitä naisen namia ja siksi ihmetyttää helvetisti että mistä moinen buumi. Valtion hotellissa pedarit ja raiskaajat ym naisten hakkaajathan ovat niitä alinta alkulimaa mut silti nämä tyypit tuskin edes liiviänsä menettävät moisesta. Eikö millään ole enää mitään rotia edes pärinäjengeissä?
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.

Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

Juuri tämä ilmiö havaittiin Tampereella ja siksi perustettiin Vanha Liitto Ry..jossa pedarit ja raiskarit vielä käsitellään vanhan ajan sakinhivutuksella.. Kun katsoo noita Mongols MC-kettinkiin laitettuja kuvia niin huomaa mitä velli ja kermaperseitä on nykyään jengeis..Aika entinen ei koskaan palaja..=/ pian saamme kuulla Pedari MC-jengistä.. jonka kaikki jäsenet ovat yöntimoja joilla ei ole edes ajokorttia..

Pykälänviilaaja
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 9:51 am

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja Pykälänviilaaja »

Itse kun "harrastin" lusimista joskus kauan sitten, raiskarit lusi liskolla :evil: Nykyään nää heput on kun mitään ei olis tapahtunutkaan :?: Vittu turpaan noita perseenreikiä pitäs vetää :evil:

Ronkelitonkeli
Nikke Knakkertton
Viestit: 160
Liittynyt: Ti Loka 02, 2012 9:30 pm

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja Ronkelitonkeli »

Pykälänviilaaja kirjoitti:Itse kun "harrastin" lusimista joskus kauan sitten, raiskarit lusi liskolla :evil: Nykyään nää heput on kun mitään ei olis tapahtunutkaan :?: Vittu turpaan noita perseenreikiä pitäs vetää :evil:
Juu ennen raiskarin vehkeet syötettiin kakolan kissoille 8)

Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1007
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Mutta se vitunmoinen ihmetys onkin kun noita raiskareita ym naisten turpaan vetäjiä on ihan perinteisissäkin Mc prossa jengeissä. Kait se on pirit sun muut mömmöt mikä yleistyneet noissa piireissä. Aikanaan ku jonkunverran päristelin messissä niin noita myrkkyjä diilattiin eikä itse vedetty palloon.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.

Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja Poeka »

Nykyajan mc meininki on sitä että raiskataan ja uhkaillaan sekä myydään huumeita vaikka lapsille. Kovin jätkä on se acab huppari ukko.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.

juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja juta »

Ei nyt kannata antaa kuvaa et ennen rikolliset oli naisia kunnioittavia herrasmiesvarkaita...muistuu mieleen kuinka joskus 80-luvulla kun itse olin just 18 tayttanyt ja roikuin joskus vanhempien roistojen seurassa. Silloinkin yli kolmekymppiset, tatuoidut ex-linnakundit vetivat viinaa ja nappeja ja painoivat sikahumalassa mukana nuokkuvia viistoistakesaisia teinipimpsuja, ja ei kai ne ajat siita ole muuttuneet
Nyt vaan noi jutut tulee julkiseksi paljon helpommin ( ei silla etta puolustelisin noita raiskaajia mitenkaan...)
Joten, samanlaista sakkia noi roistot taitavat aina olla olleet, liivit niskassa tai ei ja ei se prossamerkki kundia kunniallisemmaksi tee, ja sitapaitsi tussua taitaa irrota helpommin noilta pissiksilta

Dothemath
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: To Marras 12, 2009 4:43 pm

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja Dothemath »

juta kirjoitti:Ei nyt kannata antaa kuvaa et ennen rikolliset oli naisia kunnioittavia herrasmiesvarkaita...muistuu mieleen kuinka joskus 80-luvulla kun itse olin just 18 tayttanyt ja roikuin joskus vanhempien roistojen seurassa. Silloinkin yli kolmekymppiset, tatuoidut ex-linnakundit vetivat viinaa ja nappeja ja painoivat sikahumalassa mukana nuokkuvia viistoistakesaisia teinipimpsuja, ja ei kai ne ajat siita ole muuttuneet
Nyt vaan noi jutut tulee julkiseksi paljon helpommin ( ei silla etta puolustelisin noita raiskaajia mitenkaan...)
Joten, samanlaista sakkia noi roistot taitavat aina olla olleet, liivit niskassa tai ei ja ei se prossamerkki kundia kunniallisemmaksi tee, ja sitapaitsi tussua taitaa irrota helpommin noilta pissiksilta
Pakko yhtyä tähän mielipiteeseen. Rikolliset ovat ana olleet ihmisyyden alinta pohjasakkaa ja prosenttijengit eivät tee siinä poikkeusta, päinvastoin. Tekopyhiähän he ovat toki olleet aina, ennen enemmän kuin nykyään. Nykyään osaavat myöntää, että muut pedarit ja raiskaajat ovat käytännössä samaa porukkaa.

Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1007
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Joo mutta kun istut kerholaisten kanssa samassa pöydässä niin mielipiteet pedareista ym alkulimoista on aika selvät. Vituttaa vain kun tietää mikä oikeasti monenkin sällin tavat on ku pää sekaisin ja jorma vie. Selvä peli olisi kun kaikki vaimon pieksijät ja sakkopillun nussijat erotettaisiin saman tien mutta väki kävisi kerhoissa liian vähiin.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.

JurpÅ
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2012 5:08 pm

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja JurpÅ »

Kaizer Sose kirjoitti:Joo mutta kun istut kerholaisten kanssa samassa pöydässä niin mielipiteet pedareista ym alkulimoista on aika selvät. Vituttaa vain kun tietää mikä oikeasti monenkin sällin tavat on ku pää sekaisin ja jorma vie. Selvä peli olisi kun kaikki vaimon pieksijät ja sakkopillun nussijat erotettaisiin saman tien mutta väki kävisi kerhoissa liian vähiin.
Mut eiköhän se kuitenki oo nii et laadun pitäis korvata määrä vaik käviski porukas kato :)

Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3848
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Kaizer Sose kirjoitti:Mutta se vitunmoinen ihmetys onkin kun noita raiskareita ym naisten turpaan vetäjiä on ihan perinteisissäkin Mc prossa jengeissä. Kait se on pirit sun muut mömmöt mikä yleistyneet noissa piireissä. Aikanaan ku jonkunverran päristelin messissä niin noita myrkkyjä diilattiin eikä itse vedetty palloon.
Huumeiden diilaaminenko se sitten sitä hienoa hommaa on? :x

Tähdentämättäkin tiedetään että huumeiden diilaamisella on näissä remmeissä pitkät perinteet. Raiskailun ohella.
Kun linkität niin kopioi teksti samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.

Äpärä
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 103
Liittynyt: La Maalis 24, 2012 1:36 pm

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja Äpärä »

Yhtään puolustelematta todellisia raiskaustapauksia niin oon henkilökohtaisesti nähny myös sitä että kun mimmit on hyvässä buugissa niin on tosi makeeta pyöriä pyöräporukoiden mukana ja loppuyöstä estot vähenee samaa tahtia vaatteiden kanssa. Aamulla sitten herätään morkkiksen ollessa vähintään yhtä kova kuin kankkunen ja pahimmassa tapauksessa kotona odottaa äijä ja perhe. Siinä sitten selitystä kehiteltäessä keksitään syyttää vastapuolta raiskauksesta ja poliisihan tarttuu siihen kieli pitkällä - saadaan taas pyöräporukoita otsikoihin ja yleistä julkisuuskuvaa mustattua.

Joskus kaikki ei vaan ole ihan niin kuin iltalehti sen kirjoittaa...

En siis väitä etteikö joku noista tapauksista olisi ihan oikeasti tapahtunutkin, joskus totuus on vaan tarua ihmeellisempää :roll:

juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja juta »

Äpärä kirjoitti:Yhtään puolustelematta todellisia raiskaustapauksia niin oon henkilökohtaisesti nähny myös sitä että kun mimmit on hyvässä buugissa niin on tosi makeeta pyöriä pyöräporukoiden mukana ja loppuyöstä estot vähenee samaa tahtia vaatteiden kanssa. Aamulla sitten herätään morkkiksen ollessa vähintään yhtä kova kuin kankkunen ja pahimmassa tapauksessa kotona odottaa äijä ja perhe. Siinä sitten selitystä kehiteltäessä keksitään syyttää vastapuolta raiskauksesta ja poliisihan tarttuu siihen kieli pitkällä - saadaan taas pyöräporukoita otsikoihin ja yleistä julkisuuskuvaa mustattua.

Joskus kaikki ei vaan ole ihan niin kuin iltalehti sen kirjoittaa...

En siis väitä etteikö joku noista tapauksista olisi ihan oikeasti tapahtunutkin, joskus totuus on vaan tarua ihmeellisempää :roll:
Pakko kompata...ei ne 15v. gimmatkaan pakosta aikuisten kundien mukana roiku, se on nastaa kun oman luokan kundit tsiigaa huuli pyoreena kun gimmat bailaa liivimiesten kanssa...ilmaista viinaa, nappeja ja muuta kivaa. Sit kun mutsi, faija ja sosiaaliviranomaiset saa selville niin kerrotaan et "me mentiin vaan katteleen kun pojat kerto et on bileet...sit ne anto jotain juomista, rupes huippaamaan jne...". Noin vinkiksi kaikille pissiksille ja aikuisemmillekin gimmoille - ei kande lahtee 1% kundien kanssa bilettamaan. Ei niiden bailuissa istuta kauniisti sohvalla, juoda limpparia ja katella salkkiksia telkkarista...
Ja ennenkuin jengi rupeaa vaahtoamaan mun mielipiteista (et paikasta riippumatta kun gimma sanoo ei se tarkoittaa ei jne.) niin painotan et en todellakaan puolustele noita raiskausjuttuja mut pedari on mun mielesta sellainen joka tietoisesti jahtaa pikkuskideja seksitarpeisiinsa eika joku jurrinen liivimies joka painaa kerholla roikkuvaa parikymppiselta nayttavaa nuorta gimmaa - ei kai voi odottaa et kundit rupee siina henkkareita tsekkaamaan

lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Tuossa jutan jutussa on hyvin paljon asiaa. Itselle kävi n. 15 vuotta sitten, kun olin vielä kerhossa. Pyörin aika hyvässä viihteessä kuppilassa, ja joku typykkä liimautui mukaan sieltä. Pyörimme eri kuppiloissa, ja yöllä lähössä kämpille. Typy sano, et tarvii soittaa äitille minne menee yöks! Siinä vaiheessa sekava pää hiukan heräs, et mitä vittua. Homma onneks jäi siihen. Jälki käteen kuulin et oli 15v.

Vitustako noita tietää, jos itellä pullo viskiä taulussa, ja sankari pyörii kuppilassa. Ei nyt ensimmäisenä tule mieleen kysyä papereita.

Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1007
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: % jengiläinen ja raiskaus

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Komppaan aikaisempia mutta tarkoitan lähinnä tapauksia joissa on raiskattu ja saatu tuomio. Noita pikkupilluja nyt aina roikkuu talleilla ja homma sen mukaista.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.

Vastaa Viestiin