Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Veriviemäri
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: Su Kesä 16, 2013 4:40 pm

Re: Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Viesti Kirjoittaja Veriviemäri »

Jenna Lepomäen mijasissa tapahtunut henkirikos. Huhun mukaan myös kouvolan sarja ampujan velipuoli "sonkajärven ampuja" liittyy tapaukseen.

Cracked SKull
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Loka 16, 2013 9:09 pm

Re: Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Viesti Kirjoittaja Cracked SKull »

Tuosta jenna lepomäen jutusta vielä, niin kysymys kuuluu mitäköhän nuori likka mahtoi miettiä mitä tapahtuu kun menee kertomaan espanjan poliiseille Joona:n äidin ja isäpuolen suurehkosta huumebisneksestä? ei tuokaan Joel lilon polla ihan täysillä käy, kun heti vapauduttuaan menee kirjoittamaan vapaasti suomennettuna "mätäne paloina" sivuilla vapauduttuaan ja nauttii elämästään. Tuttu istui samaan aikaan linnassa ja lilo ainakin lähti nopeasti suljetulle ja vietti siellä koko aikansa.. Muutenkin melko pehmeä tapaus, lapsuus on ollut rankka ja laitoksissa vietetty aikaa, kuuluu samaan kastiin kuin nämä kouluampujat jne, samaten tämä itse tappaja eli joona viettänyt nuoruuttansa laitoksessa, tämä avunantaja on siis itse kirjoittanut nuo tekstit, eikä kukaan ole tehnyt samalla nimellä ja kuvalla facebookkiin tunnusta ja kirjoittanut tuota, itse hän sen oli kirjoittanut (leuhki vielä facebookissa toiselle tutulle kaikista muista asioistaan tuon kirjoituksen jälkeen, tuntemani henkilö sanoi vain, että on pelkästään ajan kysymys kun tämä lilokin tappaa tai tulee tapetuksi)

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 09369.html Lähteessä vain spekuloitiin
"– Esitutkinnassa ilmeni, että hän käytti (Facebookissa) tätä nimeä.
Eli onko se hän, joka Lepomäen sivuilla on käynyt kommentoimassa?

– Tällä perusteella voi tällaisen johtopäätöksen tehdä. Se on fakta, että hän käytti tätä nimimerkkiä kyseisen henkirikostutkinnankin aikana."

100% varmuudella se oli hän itse.

Tässä vielä pari tuntia sitten tuotua uutta tietoa tappajan vanhemmista, kun suurempia tietoja ei ollut vielä ainakaan viikko sitten puskaradion kautta miksi tappo oli tapahtunut, lilon oman puheiden mukaan tappo olisi tapahtunut myös osaksi siitä kun jenna ei suostunut tuomaan huumeita suomeen eikä myymään itseään, tämän vuoksi siis koittanut varmaan kääntyä espanjan poliisin puoleen, ketkä eivät ilmeisesti ottaneet asiaa tarpeeksi vakavasti ja antanut minkäänlaista suojelua jennalle, tai voi olla että on antanut, mutta tyttö ei ainakaan ole ottanut sitä vastaan vaan mennyt näitten nulikoitten luo uudestaan poliisien tykönä käynnin jälkeen..

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 75426.html tuossa vielä se tämän päivän lisä pläjäys tappajan vanhempien toimista, mihin nämä nuorukaiset olivat ottaneet mukaansa, en usko ainakaan, että nuorukaiset olisivat itse pyörittäneet omaa bisnestään siellä.
I know it hurts bad, to give everything and still end up sad
Twisted fact of life, every single day is another fight..

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Tää tuli laitettua hölmöön paikkaan, koska tekonsa ei liity jengiin, joskus vaan paskalla mukana En oikein tiennyt mihin olisi tämän laittanut, mutta menkööt tähän kun en omaa ketjua tällaiselle ihmispaskalle perustamaan, vaikka paikkakuntakin on huvi. Tällainen ali-ihminen noi 40-kymmenissä on käynyt kiertelämässä Toimii Oulussa, välillä yksin ja välillä on pari nilkkiä mukana. Käsittääkseni sama porukka pahoipideli saman 70-80v miehen tuossa noin vuosina 2011-2014 kolme tai neljä krt.

Aina lähti mukaan käteistä, mutta mies peitteli summaa, kun oli lähtenyt jostain syystä pubista useinkin noutamaan käteistä. Miestä alettiin varoittamaan ja muutama kunnollinen nuotempi jannu lähti miehen päällystakiksi, niin loppuivat hänen kohdalta, Kerran taputtelivat vanhukselta ihan turhaan kylkiluun tai pari poikki, miehellä oli vahva epäilys naamioituneista teiju, mutta ei halunnut nimetä tekijöitä, vaikka joutui sairaalassakin kivuista kärsimään rahanmenon lisäksi.

Kuulin eilen, että sama tyyppi on alkanut nyt talvella uudestaan aktiiviseksi, nyt lyöttäytyny mummeleiden kassinkantoavuksi ja ainakin yhtä hieman keskivertoa hitaampaa nuorempaa miestä, jolla on jonkunlainen puhevamma, pahemmanlaatuinen dysleksia sanoi joku, mutta en suorilta usko tuohon kertomaan, olen itse todistanut että hän juttelee vaikkapa koiralle kuin hyväntahtoinen eläin ja hänellä on vaikeuksia muodostaa sanoja. Nyt oli kuitenkin käynyt niin, että tämän tyypin toimintaa on tympääntynyt erään vanhemman naisuhrin lähimmäinen. Hänellä on jonkinlainen "koulutusohjelma" valmiiksi rakennettuna tälle röyhkeälle paskalle, joka on kehdannut kusettaa ja varastaa jopa satasia kerrallaan ihmisiltä jotka eivät ymmärrä varoa, saati puolustautua.

Kieroon kasvanut ja rajusti leikattu puu, joka puskee uusia versoja suoraan taivasta kohden on kunnioitusta herättävä näky kaupungissa:
Oletan, että jollain voi mennä alkukesä uusia harrastuksia etsiessä, olisikojan muualla kivempi asustaakin jopa, koska kuulemani "kuntouttajan kanssa moni ei ala leikkimään.
Oletan, että jollain voi mennä alkukesä uusia harrastuksia etsiessä, olisikojan muualla kivempi asustaakin jopa, koska kuulemani "kuntouttajan kanssa moni ei ala leikkimään.
Kieroon kasvaneessa ja rajusti leikatussa puussa, joka puskee uusia versoja on kunnioitusta herättävä kaupunkinäky, sama ei koske tällaista ihmistä, joka imelyydellään rosvoaa vanhempaa väestöä.jpg (76.82 KiB) Katsottu 18409 kertaa
Mulle tuli joskus talviyönä herkässä tilassa ku surua oli liikkeellä heti mielikuva ihmisestä joka vaikeuksista huolimatta pysyy kunnon ihmisenä, vaikka sivullinen ei voi edes kuvitella edes mitä se vaatii, nyt sitten kuulin tätä Yrittää nousta aina uudelleen ylös ja elää niin hyvin kuin vain osaa ja jaksaa, Etenkin kun joku kusipää toistuvasti rääkkää ja kyykyttää. Eli tähän citypuuesimerkk, oudon näköinen puuvanhus, räppäsin kuvan tuosta erikoisesta puusta joksu helmikuun kylmillä, sillä se kuvaa sitä, kuinka jotkut ihmiset kasvavat vaikeuksista huolimatta suoraan ja nousevat uudelleen vastoinkäymisten kohdatessa syyttä tai syystä.

Poliisi ei ainakaan yhtä kertaa uskonut 2-3v sit, kun vanhus oli juonut jonkun tuopin ennen rahojenpoistoa ja kolistelua. Sitäkään ei olisi tarvinnut tehdä. On antanut rahat aiemminkin ilman väkivaltaa. Nyt vaikuttaa, että sattui pieni risukko kohtaamaan tätä taparikollista, yksi ihminen on suunnattamoman ärtynyt tätä rosmoa kohtaan ja "kuntouttamissuunnitelma" on kuuulemma hänelle luota jotta nämä luopuisi paskoista tempuista, aluksi ainakin. Sen verran kuulin, että reisilihaksiin pätkittäisiin kuparikaapelilla sopivasti, "kuntouttajalla" on kyllä enemmänkin menneisyyttä ja ehkäpä se säälii tota raukkaa toisin kuin tuo paskiasśi
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Viesti Kirjoittaja Muppe »

On Anoi Kaa kirjoitti:Tää tuli laitettua hölmöön paikkaan, koska tekonsa ei liity jengiin, joskus vaan paskalla mukana En oikein tiennyt mihin olisi tämän laittanut, mutta menkööt tähän kun en omaa ketjua tällaiselle ihmispaskalle perustamaan, vaikka paikkakuntakin on huvi. Tällainen ali-ihminen noi 40-kymmenissä on käynyt kiertelämässä Toimii Oulussa, välillä yksin ja välillä on pari nilkkiä mukana. Käsittääkseni sama porukka pahoipideli saman 70-80v miehen tuossa noin vuosina 2011-2014 kolme tai neljä krt.

Aina lähti mukaan käteistä, mutta mies peitteli summaa, kun oli lähtenyt jostain syystä pubista useinkin noutamaan käteistä. Miestä alettiin varoittamaan ja muutama kunnollinen nuotempi jannu lähti miehen päällystakiksi, niin loppuivat hänen kohdalta, Kerran taputtelivat vanhukselta ihan turhaan kylkiluun tai pari poikki, miehellä oli vahva epäilys naamioituneista teiju, mutta ei halunnut nimetä tekijöitä, vaikka joutui sairaalassakin kivuista kärsimään rahanmenon lisäksi.

Kuulin eilen, että sama tyyppi on alkanut nyt talvella uudestaan aktiiviseksi, nyt lyöttäytyny mummeleiden kassinkantoavuksi ja ainakin yhtä hieman keskivertoa hitaampaa nuorempaa miestä, jolla on jonkunlainen puhevamma, pahemmanlaatuinen dysleksia sanoi joku, mutta en suorilta usko tuohon kertomaan, olen itse todistanut että hän juttelee vaikkapa koiralle kuin hyväntahtoinen eläin ja hänellä on vaikeuksia muodostaa sanoja. Nyt oli kuitenkin käynyt niin, että tämän tyypin toimintaa on tympääntynyt erään vanhemman naisuhrin lähimmäinen. Hänellä on jonkinlainen "koulutusohjelma" valmiiksi rakennettuna tälle röyhkeälle paskalle, joka on kehdannut kusettaa ja varastaa jopa satasia kerrallaan ihmisiltä jotka eivät ymmärrä varoa, saati puolustautua.

Kieroon kasvanut ja rajusti leikattu puu, joka puskee uusia versoja suoraan taivasta kohden on kunnioitusta herättävä näky kaupungissa:
Kieroon kasvaneessa ja rajusti leikatussa puussa, joka puskee uusia versoja on kunnioitusta herättävä kaupunkinäky, sama ei koske tällaista ihmistä, joka imelyydellään rosvoaa vanhempaa väestöä.jpg
Mulle tuli joskus talviyönä herkässä tilassa ku surua oli liikkeellä heti mielikuva ihmisestä joka vaikeuksista huolimatta pysyy kunnon ihmisenä, vaikka sivullinen ei voi edes kuvitella edes mitä se vaatii, nyt sitten kuulin tätä Yrittää nousta aina uudelleen ylös ja elää niin hyvin kuin vain osaa ja jaksaa, Etenkin kun joku kusipää toistuvasti rääkkää ja kyykyttää. Eli tähän citypuuesimerkk, oudon näköinen puuvanhus, räppäsin kuvan tuosta erikoisesta puusta joksu helmikuun kylmillä, sillä se kuvaa sitä, kuinka jotkut ihmiset kasvavat vaikeuksista huolimatta suoraan ja nousevat uudelleen vastoinkäymisten kohdatessa syyttä tai syystä.

Poliisi ei ainakaan yhtä kertaa uskonut 2-3v sit, kun vanhus oli juonut jonkun tuopin ennen rahojenpoistoa ja kolistelua. Sitäkään ei olisi tarvinnut tehdä. On antanut rahat aiemminkin ilman väkivaltaa. Nyt vaikuttaa, että sattui pieni risukko kohtaamaan tätä taparikollista, yksi ihminen on suunnattamoman ärtynyt tätä rosmoa kohtaan ja "kuntouttamissuunnitelma" on kuuulemma hänelle luota jotta nämä luopuisi paskoista tempuista, aluksi ainakin. Sen verran kuulin, että reisilihaksiin pätkittäisiin kuparikaapelilla sopivasti, "kuntouttajalla" on kyllä enemmänkin menneisyyttä ja ehkäpä se säälii tota raukkaa toisin kuin tuo paskiasśi
Selvennätkö suomeksi kiljopsykoosista herättyäsi tummenetut kohdat?

"juttelee vaikkapa koiralle kuin hyväntahtoinen eläin ja hänellä on vaikeuksia muodostaa sanoja."

eli puhuuko hän koiraa:wuh wuh?

Oulussahan asuu paljon kaikenlaisia sukurutsattuja(sielläpäin normaalia toimintaa) joista näkee päällepäin idiotismin,ne puhuu huonosti ,änkyttää,kävelee kummasti ja tekee ihan älyttömiä runkkailuja..
Liekkö siellä maaperässä jotaki että ihmisistä tulee semmosia? Kuitenki vissiin joku 250 000 asukasta ja talidomeja noin 50% muut on muualta muuttaneita tai ainakin suvut on joskus tulleet muualta kuin Oulusta eli eivät ole paikallisia alunperin.
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

HP OG
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: La Loka 08, 2011 8:31 pm

Re: Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Viesti Kirjoittaja HP OG »

Tuosta hommasta on kuulunut juttua, ja tekijä tod.näk saa ansionsa mukaan.

Oulussa asuu hyvinkin paljon ei lestoja, mutta Muppe se aina jaksaa länkyttää..

Ota vaikka lento Ouluun ja mene tuonne kuusamontien varteen, isoon punatiilihalliin vittuilemaan ihan livenä että ristiin nussittua porukkaa olette..

Sulla EI OLE Oulun meiningeistä vitunkaan hajua.

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Viesti Kirjoittaja Muppe »

HP OG kirjoitti:Tuosta hommasta on kuulunut juttua, ja tekijä tod.näk saa ansionsa mukaan.

Oulussa asuu hyvinkin paljon ei lestoja, mutta Muppe se aina jaksaa länkyttää..

Ota vaikka lento Ouluun ja mene tuonne kuusamontien varteen, isoon punatiilihalliin vittuilemaan ihan livenä että ristiin nussittua porukkaa olette..

Sulla EI OLE Oulun meiningeistä vitunkaan hajua.
Olen käyny kyseisessä rottalauman kokoontumis rakennuksessa erästä vasikkaa lyömässä kirveellä kahesti kun puhui kaverilleni 2 vuoden linnareissun.luikkivat pitkin metsiä aikoinaan ja myöhemmin pyytelivät anteeksi ja maksoivat korvauksia meidän porukalle jotka jouduttiin Helsingistä asti tulemaan asiaa selvittämään.hiton pilluhousuja koko Oulu täynnä ollu aina

Sulla EI OLE MINUN meiningeistä vitunkaan hajua että äläpä huutele kakara ja tuleva sakkovanki " hannu-pekka original gangster 25v." siellä vanhanliiton kundille.reppana,ootko sinäki niitä Oulun vasikoita samasta tissiliiviporukasta? . :D taidatte olla vielä stadiin 8000 pystyssä toiselle porukalle ja vielä olette elossa..?
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

HP OG
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: La Loka 08, 2011 8:31 pm

Re: Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Viesti Kirjoittaja HP OG »

Pistä se pää jo kuntoon, oon jo aikonaan kertonut sulle missä mennään ja hiljaisuus tuli, selaa viestihistoriaa..

Lusimisvuodet voidaan vertailla... kuin myös ikä, taas riittää OFFTOPIC mun osalta..

Vitun pelle.

Täytyypä kysyä enkuilta huomena milloin oot siellä kirveen kans heilunu..

apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1584
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Re: Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Viesti Kirjoittaja apollo »

No nyt on kunnon puhetta täällä murharunkkaamossa. Kerrankin. Pistän popparit mikroon ja kaljat kylmään. Jään kuuntelemaan mitä Oulun enkulat tuumaa kirves-moppeen. Ootte te saatana sankareita. :)

HP OG
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: La Loka 08, 2011 8:31 pm

Re: Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Viesti Kirjoittaja HP OG »

Eipä tuumanneet mitään, syynä paha muistinmenetys/"no comments" tai jtn..jne..

Pakko lähteä tästä siskoa nussimaan ennen ku meidän yhteinen lapsi herää.

Avatar
Dark Tetra
Hetty Wainthropp
Viestit: 490
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2017 11:19 am
Paikkakunta: Keskusvalvomo

Re: Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Viesti Kirjoittaja Dark Tetra »

HP OG kirjoitti:Pakko lähteä tästä siskoa nussimaan ennen ku meidän yhteinen lapsi herää.
Juo nyt ensiksi aamukahahvit. Vai miten se sukurutsarikielellä lausutaan? Muppe on kyllä ihan oikeassa Oulun suhteen. Oulu, Pohjanmaa, Koillismaa ja Pohjois-Savo. Siinä on ne alueet joissa meininki on liitukaudelta.

En tiedä mikä punatiilinen rakennus on kyseessä, eikä paljoa kiinnostakaan, mutta en usko Mupen lyöneen siellä ketään kirveellä. Näin yleisesti annan teidän molempien velat anteeksi. Sovitaan vaikka, että olitte molemmat minulle viistonnia pystyssä. Minulla ei ole takana yhtäkään lusimisvuotta, koska olen ollut työelämässä. Ei siis ole ollut aikaa lusia.

Jos sieltä Oulusta joku haluaa tulla tänne stadiin haastamaan, niin voimme mennä Heinäkuussa Suomenlinnaan yhdessä. Käydään K-marketista hakemassa laatikko olutta (minä tuon kirkkaat repussa). Sen jälkeen siirrymme avovankilan pihamaata hipoen saaren pohjois-puolelle, jossa avaamme mato-onget. Se on kovin jätkä joka saa isoimman ahvenen.

Ja mitä tulee murhahommiin, niin odottakaapa kun saan tarpeeksi juotua kossua, niin ei enää haittaa pätkääkään mitkä liivit teillä on päällä. Riittää kun minulla on makkarapakettien avaamiseen alkuperäisesti tarkoitettu ja siksi mukaan otettu pitkäteräinen Ahti-puukko. Jos olette vähäänkään erimieltä kanssani, kun olen saavuttanut humalatilan, niin kannattaa juosta, ja ihan Ouluun asti. Ihan vain siksi, että täällä meillä päin tuollaiset jätkät laitetaan soutuveneen pohjassa olevaan reikään, korkeiksi.

Niin, ja en siis usko Mupen olevan aito stadilainen. Hän on kuin ne entisaikojen taksikuskit. Niin vitun stadilaista, vaikka ovatkin kotoisin Polvijärveltä. Muppe on varmaankin kotoisin jostakin sieltä Kempeleeltä ja nyt yrittää esittää Stadilaista.
Vankilanjohtaja on eräänlainen matkaopas. Hän osaa määrätietoisesti johtaa jopa vuosikymmenen kestävää retkeä, jossa majoitus on järjestetty betonisen hotellin alakerrokseen.

Insu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2016 5:23 pm

Re: Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Viesti Kirjoittaja Insu »

Dark Tetra kirjoitti:
Jos sieltä Oulusta joku haluaa tulla tänne stadiin haastamaan, niin voimme mennä Heinäkuussa Suomenlinnaan yhdessä. Käydään K-marketista hakemassa laatikko olutta (minä tuon kirkkaat repussa). Sen jälkeen siirrymme avovankilan pihamaata hipoen saaren pohjois-puolelle, jossa avaamme mato-onget. Se on kovin jätkä joka saa isoimman ahvenen.

Ja mitä tulee murhahommiin, niin odottakaapa kun saan tarpeeksi juotua kossua, niin ei enää haittaa pätkääkään mitkä liivit teillä on päällä. Riittää kun minulla on makkarapakettien avaamiseen alkuperäisesti tarkoitettu ja siksi mukaan otettu pitkäteräinen Ahti-puukko.
Makkara kurkkuun ja pakoputkeen riittää mainiosti. Ei tarvitse edes kossua kiskoa, siinähän tulee hiki ja menee muisti. Melkoisia mestareita tämmöset... "Parin flindan jälkeen..." :mrgreen:

gixxer
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: To Syys 04, 2014 12:48 am

Re: Facebook "rosvoja" ja "jengejä".

Viesti Kirjoittaja gixxer »

Koomisempaa tapausta en tiedä kuin muppe. Haukkuu ihmisiä netti uhoajaksi ja on pahin heistä. Haukkuu ihmisiä ettei ole muuta elämää kuin netissä, ja katsokaa hänen paikalla oloa esim täällä ja kommenttien määrää.hän tietää kaikesta kaiken ja on baddest man on the planet, jopa tysoniin verrattuna.. vaikka olet tappanut ihmisiä jne niin muppe on vetänyt kuivana kakkoseen. Hänen ultramaaliset lihakset päihittävät jopa mayweather juniorin koska hän on yksinkertaisesti pikkupoika.

Vastaa Viestiin