Joshua Davis Jr. 1,5v

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
brann
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 3:00 pm

Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja brann »

Joshua katosi perjantai-iltana 4. helmikuuta perheen talosta/asuntovaunusta Texasin New Braunfelsissa. Äiti, Sabrina Benitez, soitti poliisille vähän 20:30 jälkeen ja ilmoitti poikansa katoamisesta. Äiti on kertonut katsoneensa Joshuan kanssa Toy Storya kahdeksan aikaan ja Joshua lähti huoneesta.Vaunussa oli paikalla 6 muuta aikuista ja 1 lapsi. Kun Joshua ei palannut 10 minuuttiin, äiti lähti selvittämään tämän olinpaikkaa. Poikaa ei kuitenkaan löytynyt mistään. Alkoholilla ja/tai huumeilla ei epäillä olevan tekemistä vanhempien tarkkaavaisuuden kanssa.

Poliisi saapui paikalle, tutki perheen kodin ja naapurustoa. Mitään ei löytynyt ja etsintä muuttui erittäin kylmän sään myötä parin päivän kuluttua ruumiin etsinnäksi. Etsintöihin on käytetty koiraa ja helikopteria, mutta jälkiä Joshuasta ei ole löytynyt.
Poliisi vei talteen perheen pihasta ämpärin ja suojapeitteen/pressun, mutta syitä tai tutkimusten tuloksia ei ole kerrottu julki. Perheenjäsenille järjestetään myös valheenpaljastuskokeet.

Joshua on osannut kävellä 10-kuisesta ja häntä on kuvailtu liikkuvaiseksi. Yhtenä varteenotettavana vaihtoehtona poliisi pitää sitä, että poika karkasi ulos ja harhaili jonnekin. Eräs poliisi perustelee asiaa näin ""If for some reason somebody came and took that child, not only would (the people inside) have seen the child leave the residence, but they would have seen somebody come inside and take him," Penshorn said." Eli jos joku tuli sisälle ja vei pojan, sisällä olevat olisivat nähneet sen. Eivätkö he sitten olisi nähneet myös sen, jos poika lähti itse ovesta??

Vanhemmat uskovat, että poika siepattiin. Ulkona ei näkynyt pojan jälkiä, eivätkä koiratkaan haistaneet Joshuaa. Äidin mukaan poika ei osannut avata ovea, eikä ylettynyt kahvaan, joten hän olisi päässyt ulos vaan jos ovi oli auki. Sinä aikana kun Joshua oli poissa äidin luota, taloon tuli vieras, joka myös poistui sinä aikana. Poliisi ei pidä tätä henkilöä epäiltynä, mutta jospa ovi jäi hetkeksi auki/raolleen?

Huhuja tapaukseen liittyen on liikkunut mm. että ruumis olisi löytynyt jostain asuntovainusta, mutta tämä ei pitänyt paikkaansa. Perheen naapurissa asuu myös seksuaalirikollinen, jonka tekemiset on tutkittu.
Tutkimusavuksi on tullut FBI: agentteja käyttäytymistieteen (?) yksiköstä. Joshuan löytymiseen johtavasta vihjeestä on luvattu 5000 dollarin palkkio.

Joshua äitinsä kanssa
Kuva
Joshuan äiti ja 6-vuotias veli perheen asunnon edessä
Kuva
Vanhemmat jakavat katoamisilmoituksia (isä Josh Davis)
Kuva

Lisää kuvia
http://www.mysanantonio.com/slideshows/ ... r-2757.php
Linkkejä
http://herald-zeitung.com/news/communit ... 03286.html
http://seguingazette.com/news/article_6 ... 002e0.html
http://www.ktla.com/news/landing/ktla-j ... 6494.story
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja cyklon »

Jotain hämärää. Trailorissa oli 7 aikuista ja yksikään ei huomannut mitään?
Poliisit olivat paikalla noin 20 minuuttia (puhutaan jopa 10 minuutista) katoamisesta ja alueella on jonkinlainen järjestelmä, että kun lapsi katoaa, 2500 lähialueella asuvaa ihmistä saa siitä tiedon sekä pyynnön osallistua etsintöihin. Joten hyvin nopeasti heti katoamisen jälkeen Joshuaa etsittiin suurella porukalla.
Nancy Gracen ohjelmassa Joshuan äiti kertoi, ettei Joshua ylettynyt ovenkahvaan ja että kaikki ovet olivat kiinni.
http://www.youtube.com/user/Sierra1947
Osui korvaan "the baby". Tuota sanaa sekä äiti, että isä käyttivät Joshuasta, ei etunimeä.
Isä kertoi eräässä haastattelussa, että hän on ollut kolmessa valheenpaljastustestissä.
Reporter: "And Mr. Davis, did you take a lie detector test?"
JD: "Yes, they actually put me through three lie detector tests."
3 on aikasten paljon.
Äidin ei tarvitse mennä testeihin, koska hän on viimeisillään raskaana.
NancyDrew
Christopher Lorenzo
Viestit: 1580
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 8:02 am

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Kuva
Poliisin talteen ottama muovipressu.

Kuva
brann
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 3:00 pm

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja brann »

Naapurissa asuva seksuaalirikollinen on 77-vuotias Guillermo M. Hänet tuomittiin vuonna 1994 8- ja 9-vuotiaiden lasten hyväksikäytöstä. Poliisi on todennut moneen kertaan, ettei hänellä ole tekemistä katoamisen kanssa.

1,5v saattaa kävellä kauaskin, varsinkin jos on "liikkuvainen" kuten Joshuaa on kuvailtu. Mutta miten kauas kun ottaa huomioon nämä: kivinen ja pensaikkoinen maasto, ei kenkiä, kylmyys, pimeys, astma... Lisäksi tuonikäinen yleensä on kovaääninen, esim. itkee, jos kaatuu tms.

Äiti on ilmoittanut epäilevänsä tätä henkilöä, joka käväisi ja poistui perheen kotoa katoamisen aikaan. Talossa olivat paikalla ilmeisesti seuraavat henkilöt: äiti, isä, kummitäti (en tiedö kenen), isoisä, tämän naisystävä, isän ystävä ja joku muu isovanhempi. Ja perheen lapset, Joshua ja tämän 6-vuotias veli.
Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2888
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja Helmie »

En oikein löytänyt tästä uutisia viime päiviltä. Sen verran vaan, että Joshuaa on etsitty kyllä paljon.

Kuva

Onko tuo lainausmerkeissä oleva teksti Joshuan äidin sanomaa, vai muuten vaan siihen laitettu? Siis menikö äiti nukkumaan katoamisiltana ja kuuli sen jälkeen Joshuan itkevän äidin perään?
Vai onko tuo jotenkin ajatelma, että katoamisen jälkeen Joshuan äiti meni nukkumaan ja kuuli vaan päässään poikansa itkevän ja huutavan äitiä?

Mua itseäni ärsyttää se kuinka mun syyttävä sormi osoittaa melkein heti vanhempia. :( Toivon sydämeni pohjasta, että pikku-Joshua löytyy vielä elossa jostakin eivätkä vanhemmat ole sekaantuneet tapaukseen mitenkään!
surfergirl
Jack Bauer
Viestit: 979
Liittynyt: Su Helmi 01, 2009 11:20 pm

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja surfergirl »

mä ymmärtäisin että katoamisen jälkeen on ollut vaikea nukkua kun kuvittelee vaan kuulevansa lapsen itkua

http://www.kens5.com/video/yahoo-video/ ... 57694.html
brann
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 3:00 pm

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja brann »

Statement Analysis alkaa nyt käydä läpi Joshuan tapausta. Löytö-/vihjepalkkio on nyt 10 000 dollaria.

http://seamusoriley.blogspot.com/2011/0 ... ddler.html
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja cyklon »

http://seamusoriley.blogspot.com/2011/0 ... lysis.html
Tuossa se sitten on, Peter Hyattin ensimmäinen analyysi tapauksesta.
brann
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 3:00 pm

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja brann »

"Note that the grandfather is not "his grandfather" but "the grandfather". It is "the" grandfather and the "jumping up" that is sensitive to the subject. If the grandfather did something to cause her to jump up, he is not addressed, but his girlfriend is.
The addressing of Joshua's grandfather as "the" grandfather suggests distancing language and police should focus their interviewing on the grandfather in question and the mother.
Did something, like an accident, happen to the child at the hands of his grandfather and there is now a cover up?"


Yhellä selvännäkijäfoorumilla myös moni "näki" isoisän sekaantuneen tapaukseen. Lisäksi monissa viesteissä Joshuan uskotaan kuolleen, tapaukseen liittyy auto ja joku vajaan tunnin matkan päässä oleva perheelle tuttu vesistö tai sen ympäristö.
http://www.psychiccrimefighter.com/
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja cyklon »

BENITEZ: They have the cadaver dogs. He`s nowhere in this area, I don`t believe, because there`s no trace of him coming in the yard.
Mua ihmetyttää tuo. Miksi puhua ruumiinkatkua etsivästä koirasta, kun kyseessä on lapsi joka lähti ovesta ulos omin jaloin. Mukamas.

Joshuan äiti, Benitez, ei ole vieläkään ollunna valheenpaljastustestissä. Ainakin osa talon monesta aikuisesta on kyseisessä testissä ollut.

We were all in the house. There was nine people in the house. I was sitting on the bed watching "Toy Story" with my baby. He was wandering from our room to the living room, where the other family members were. When I realized about 10 minutes that it was unusual my baby hadn`t been back in the room to come get a toy, come watch the movie, I jumped up
I jumped up...jaa että viimeisillään raskaana oleva tuosta noin vaan pinkaisee ylös sängyltä?

DAVIS: I don`t think he wandered off. He knows his play zone
Jaa, että puolitoista vuotias tietää, että millä alueella saa olla ja leikkiä?
Toi "I don't think he wandered off" on totta. Joshua ei lähtenyt omin jaloin minnekään.

Jos Joshualle tapahtui kotona joku ihan tavallinen onnettomuus, niin miksi vanhemmat eivät soittaneet hätäkeskukseen? Joten, en usko, että mitään onnettomuutta tapahtui. Ei ainakaan mitään sellaista, missä ei ollut osallisena ketään toista osapuolta. Joku teki jotain. Ja kaikki suojelevat toisiaan.

Tuossa haastattelussa Joshuan vanhemmat eivät kertaakaan käytä lapsensa nimeä. Puhuvat vaan the baby. Aikasten etäistä sanon mä.
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja cyklon »

Koska viimeksi joku muu, kuin talossa asuva tai katoamishetkellä ollut on nähnyt Joshuan?
Tarttee etsiä tuo tieto jostakin.
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Tuossa haastattelussa Joshuan vanhemmat eivät kertaakaan käytä lapsensa nimeä. Puhuvat vaan the baby. Aikasten etäistä sanon mä.[/quote]

No mä esim usein käytän mun lapsista muita nimiä kun niiden kastenimiä. Juurikin hellittely nimiä ja tuo vauva on yleisin juurikin tällä mun vuoden ikäiselläni. En ´takertuisi pelkästään siihen millä nimellä vaan miten sen sanoo on olennaista enemmänkin.
Life. It´s just fucking thing after nother...
brann
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 3:00 pm

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja brann »

jenni82 kirjoitti:Tuossa haastattelussa Joshuan vanhemmat eivät kertaakaan käytä lapsensa nimeä. Puhuvat vaan the baby. Aikasten etäistä sanon mä.
No mä esim usein käytän mun lapsista muita nimiä kun niiden kastenimiä. Juurikin hellittely nimiä ja tuo vauva on yleisin juurikin tällä mun vuoden ikäiselläni. En ´takertuisi pelkästään siihen millä nimellä vaan miten sen sanoo on olennaista enemmänkin.[/quote]

Oot ihan oikeessa tosta nimittelystä. Tässä on takana tuo Statement analysis ja sen tulkinta, jonka mukaan kun käytetään "the baby" eikä "Joshua", tai "the grandfather" eikä "his grandfather", sanojen käyttäjä luo etäisyyttä itsensä ja tämän toisen henkilön välille. On aika outoa, että kumpikaan, isä tai äiti mainitse lapsen nimeä vaan "my son", "my kid", my baby" etc. Jos Joshua olisi siepattu, niin luulisi että haluttaisiin Joshuan nimi kaikkien mieleen hokemalla sitä. Niinkuin esim Madeleine ja muut kadoksissa olevat.
MollyMalone
Neuvoja-Jack
Viestit: 593
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:43 pm

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja MollyMalone »

Tämä nyt on ihan turhaa spekulaatiota että millä nimellä lasta on kutsuttu eikä se johda mihinkään. Joillekin ihmisille tietyt hellittelynimet ja niiden toistaminen luo enemmän läheisyyttä kuin henkilön oma nimi. Esimerkiksi minä käytän lapsistani hellittelynimiä silloin kun he ovat jossakin kotoa poissa tunteakseni enemmän henkistä läheisyyttä. Jos olen jostakin vihainen tai muuten varautunut niin käytän lapsista heidän oikeita nimiään ja joskus ihan koko litanian. Meillä tiedetäänkin että äiti on vihainen jos kutsuu nimellä...muuten meillä on vaan nuppuja, pupuja ja tipuja sekä beibejä:)

Kun ollaan omassa kotona ja tapana on ollut pitää ovet suljettuna niin ei sen lapsen perään välttämättä lähde juoksemaan heti viiden minuutin kuluttua; varsinkaan jos talossa on muitakin henkilöitä joiden kanssa lapsi voi olla vaikka leikkimässä. Tässä mulle kyllä tulee mieleen että joku talon sisältä on vienyt lapsen jonnekin.
isoaivo
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: La Marras 13, 2010 6:51 pm

Re: Joshua Davis Jr. 1,5v

Viesti Kirjoittaja isoaivo »

Tää voi nyt olla ihan yhtä typerää, kun tuo vauvaksi/nimellä kutsuminen, mutta mun huomion kiinnitti tuo kuva jossa vanhemmat jakaa niitä ilmoituksia, äidillä on tukka "laitettu" ja renkaat korvissa... Jotenkin jos kuvittelen itseni asemaan, jossa 1,5 vuotias on kadonnut, olisi hätäni kyllä niin suuri etten todellakaan käyttäisi millisekuntiakaan mihinkään korvakorujen ripustamiseen tai tukan laittamiseen, kyllä mä seisoisin siellä itku silmässä tukka rasvaisena niitä lappuja jakamassa.
Vastaa Viestiin