Saksalaisen Lars Mittankin katoaminen Bulgariassa 2014

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Kroisos_
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Su Elo 19, 2018 1:35 pm

Saksalaisen Lars Mittankin katoaminen Bulgariassa 2014

Viesti Kirjoittaja Kroisos_ »

Lars Mittank (Syntynyt Helmikuun 19. päivä 1986) on Saksalainen mies joka katosi heinäkuun kahdeksas, 2014, lähellä Varnan lentokenttää Bulgariassa. Mittank oli lomalla Golden Sandsissä missä hän ajautui tappeluun, eikä pystynyt terveyssyistä palaamaan lennolla kotiin kavereidensa mukana. Mittankin on todistettu käyttäytyneen oudosti ollessaan yksin Bulgariassa, ja päivän jälkeen hän katosi lentokentän läheiseen metsään jättämättä jälkeä, tuntemattomista syistä.

30. kesäkuuta, 2014, 28-vuotias Lars Mittank matkasi muutaman ystävänsä kanssa rentoutumaan Bulgarian Golden Sands-lomakohteeseen meren rannalle. Heinäkuun 6.päivä 2014, Mittank joutui tappeluun neljän tuntemattoman miehen kanssa jalkapalloon liittyen: Mittankilla, joka oli Werder Bremen- jalkapalloklubin kannattaja, tuli erimielisyyksiä Bayern Munichin kannattajien kanssa. Taistelun seurauksena oli, että Mittankin tärykalvo puhkesi. Siitä johtuen , paikallinen lääkäri kielsi häntä lentämästä vielä kotiin ja määräsi hänelle Cefuroxime-nimistä antibioottia ja pyysi häntä jäämään sairaalaan. Hänen ystävänsä olisivat halunneet jäädä hänen kanssaan, mutta ystävät päättivät, että Mittanks pärjäisi hyvin omillaankin.

Mittank siis jäi Bulgariaan ja kirjautui halpaan hotelliin. Kuitenkin, päivä sen jälkeen kun hänen ystävänsä olivat lähteneet, Mittank käytös muuttui. Hänen omituinen käytöksensä on tallentunut hotellin turvakameraan. Hän oli myös todistajien mukaan vainoharhainen. Mittank lähetti äidilleen viestin, jonka mukaan hän ei tuntenut oloaan turvalliseksi, ja että äidin tulisi sulkea hänen pankkikorttinsa, koska neljä miestä jahtasi häntä joidenkin lääkkeiden takia. Mittank nähtiin viimeiseksi Varnan lentokentällä. Lentokentän turvakamerat näyttävät hänen juoksevan metsää kohti. Hän jätti jälkeensä passinsa ja tavaransa. Häntä ei ole tämän jälkeen nähty.

Varmuudella ei tiedetä mitä hänelle kävi, mutta on esitetty erilaisia teorioita. Alla oleva video kertoo tarinan ja muutaman näistä teorioista.
https://www.youtube.com/watch?v=b7SiNcKUHzQ

Otsikon informatiivista osuutta lisätty
-NILS-

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Olisko tappelun seurauksena saanut aivotärähdyksen tai aivoverenvuodon. Jotain outoa joka tapauksessa. Elossa tuskin löytyy enää.

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Epäilen huumeita ja juoppohulluutta. Ehkä poika oli käyttänyt matkalla jotain, mitä lie, tarkoituksella tai sitten hänelle oli jossain vaiheessa sujautettu jotain hänen tietämättä. Ehkä pidempää ryyppyputkea lopeteltaessa iski delirium ja pelkotilat.

Muistan lukeneena, että poika oli kuvitellut, että lääke, jonka mukaan häntä muka vainottiin, oli tämä hänelle määrätty antibiootti. Hän oli laittanut asiasta viestiä jollekin (äidille?). Viestissä oli lääkkeen nimi, joka oli siis antibiootti. Kukaan ei taatusti oikeasti vainoa ketään antibiootin takia. Tiedä sitten, ymmärsikö poika itsekään siinä tilassa, että kyseessä oli viihdekäyttöön sopimattomasta lääkkeestä, joka ei oikeasti ketään kiinnostanut.

Joka tapauksessa uskon, että poika syystä tai toisesta napsahti psykoosiin. Elossa tuskin enää on. Ehkä hän teki itselleen jotain jossain syrjäisessä paikassa , jossa oli "piilossa vainoojiaan" tai hänelle sattui jotain hänen "paetessan vainoojiaan" (liukastumisen ja pään lyöminen, hyppy jostain tms.) Ruumis saattaa olla jossain metsän/kallionkolossa, puussa roikkumassa tai ehkä hän lähti yrittämään "pakoon" uiden ja hukkui. Metsään (jonkun lähteen mukaan auringonkukkapeltoon) juoksemisen jälkeen poikaa ei ole nähty, mutta tuskin nuori ja oletettavasti fyysisesti terve mies, on heti kuollut. Voi olla ajautunut pitkällekin ennen menehtymistään.

Mittank oli palannut tavaransa ja saapui lentokentälle tavaroineen rauhallisen näköisenä (turvakameroiden kuvien perusteella). Mittank meni lentokentän lääkäriin varmistamaan, että hän saisi korvansa kanssa lentoluvan. Ilmeisesti hoitoyksikköön saapunut rakennustyömiehen asuun pukeutunut mies oli olemuksellaan pelästyttää Larsin ja kohta hän näkyi turvakameran kuvissa säntäämässä lentokentältä ulos juosten, jättäen matkatavarat jälkeensä.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Paljon mahdollista tuo juoppohulluus tai huumeet.
Skitsofreniakin sopii kuvioon. Kerrotaanko meille kaikki Larsin taustat vai kaunistellaanko?

Siitä olen varma että elossa ei löydy enää. Valitettavasti. Ikävää kun nuori katoaa. Toivottavasti edes ruumis joskus löytyy.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja damfin »

Jos tuo tieto tuosta Cefuroximesta pitää paikkansa, niin melko erikoinen valinta antibiootiksi, tuohan annetaan liuksena tiputuksessa tai sitten injektiona laskimoon tai lihakseen, hoitajan tai lääkärin antamana.

Joka tapauksessa yksi mahdollisuus olisi allerginen reaktio tuolle tai jollekkin muulle antibiotiille, itse olen joskus saanut kuurin penisiliiniä jolle sitten olin ilmeisesti allerginen ja oireina oli voimakas kuumeen nousu ja hyvin sekava olo aina lääkkeen ottamisen jälkeen.

Yhtenä harvinaisena mutta mahdollisena haittavaikutuksena tuolla Cefuroximellakin on mainittu kuume, ja kyllähän äkkiä noussut voimakas kuume voi melko sekaisin päänkin saada.

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja Destiny »

damfin kirjoitti:Jos tuo tieto tuosta Cefuroximesta pitää paikkansa, niin melko erikoinen valinta antibiootiksi, tuohan annetaan liuksena tiputuksessa tai sitten injektiona laskimoon tai lihakseen, hoitajan tai lääkärin antamana.

Joka tapauksessa yksi mahdollisuus olisi allerginen reaktio tuolle tai jollekkin muulle antibiotiille, itse olen joskus saanut kuurin penisiliiniä jolle sitten olin ilmeisesti allerginen ja oireina oli voimakas kuumeen nousu ja hyvin sekava olo aina lääkkeen ottamisen jälkeen.

Yhtenä harvinaisena mutta mahdollisena haittavaikutuksena tuolla Cefuroximellakin on mainittu kuume, ja kyllähän äkkiä noussut voimakas kuume voi melko sekaisin päänkin saada.
Suomesta en tiedä, mutta ulkomailla sitä saa ainakin myös tabletteina.

Toki voimakas kuume saa pään sekaisin, mutta itse en ainakaan silloin juokse kovin montaa askelta. Enkä tosiaankaan sellaista gasellinloikkaa, kuin Mittank näyttää menevän karatessaan lentokentältä.

Videossa näkyy, että Mittank vaihtaa kovan juoksun kevyeen hölkkää kohta päästyään lentokentältä ulos. Tämä viittaisi, että se jokin, joka hänet pelästytti oli nimenomaan lentokentän sisällä.

Poika kiipesi aidan yli ja katosi kukkapeltoon/metsään. Mutta mitä sen jälkeen? Tavarat jäivät lentokentälle. Oliko hänellä edes taskussa rahaa mukanaan? Mitä hän on voinut tehdä ja minne mennä? Tuskin kuitenkaan jäi vaan seisomaan auringonkukkien keskelle, kuollen pois ja maatuen kenenkään huomaamatta.

Missään metsässäkään ole kauhean kiva olla ainakaan yöllä, mutta jos haluaa olla piilossa, se on toki yksi vaihtoehto. Jäikö poika metsään lymyilemään vai palasiksi kaupunkiin, piiloutuen ihmisten sekaan? Johonkin hänen on täytynyt mennä, ellei sitten tehnyt hetikohta itsemurhaa. Silloin oletan sen tapahtuneen todennäköisimmin metsässä niin syrjässä, että ruumis ei löydy.
Viimeksi muokannut Destiny, Ke Elo 22, 2018 10:27 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Aloittaja:
"Hänen ystävänsä olisivat halunneet jäädä hänen kanssaan, mutta ystävät päättivät, että Mittanks pärjäisi hyvin omillaankin."
Käsittääksen kaverit tai ainakin joku heistä olisi jäänyt, mutta Mittank itse oli sitä mieltä, että hän kyllä pärjää ja patisti kaverinsa kotimatkalle.

https://www.reddit.com/r/UnresolvedMyst ... _bulgaria/
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Olin varma että tälle on oma ketjunsa joko Kadonneet- tai Kadonneet-löydetyt-otsikon alla. Kahlasin ketjujen otsikot heinäkuun alkuun 2014 asti, vesiperä. Myöskään tuo Susi jo syntyessään-hakutoiminto ei antanut lisävalaistusta.

Joku valopää uskoo nähneensä kadonneen Kanadassa:
https://www.reddit.com/r/germany/commen ... in_canada/
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Jack the Ripper kirjoitti:Olin varma että tälle on oma ketjunsa joko Kadonneet- tai Kadonneet-löydetyt-otsikon alla. Kahlasin ketjujen otsikot heinäkuun alkuun 2014 asti, vesiperä. Myöskään tuo Susi jo syntyessään-hakutoiminto ei antanut lisävalaistusta.

Joku valopää uskoo nähneensä kadonneen Kanadassa:
https://www.reddit.com/r/germany/commen ... in_canada/
Olin myös ihmeissäni, ettei ole aiemmin asiasta tehty avausta. Olin varma, että olisi.
Olen muualta seurannut tätä kiehtovaa katoamista.

Tässä toinen kiehtova yksinmatkailijan "sekoaminen" ulkomailla. Tässä tosin henkilö menehtyi. Ketä kiinnostaa, niin tässä pari YouTube linkkiä, jossa tapausta pohditaan. Kyseessä siis Puolalaisen Magdalena Zukin tapaus.

https://m.youtube.com/watch?v=dBv6Kott8i0

https://m.youtube.com/watch?v=Xexxf5WkPck
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Turisti sekoaa yksin matkaillessaan, kuuluisin tapaus on varmaan Elisa Lam.
https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... =elisa+lam
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Harvard
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Elo 22, 2018 7:05 pm

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja Harvard »

Calamity Jane kirjoitti: Siitä olen varma että elossa ei löydy enää. Valitettavasti. Ikävää kun nuori katoaa. Toivottavasti edes ruumis joskus löytyy.
Miten olet varma? Onko sinulla jotain tietoa meitä muita enemmän jota et meille kertonut?

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

^ Ei ole mitään tietoa.
Mutta tuo Larsin käytös viittaa johonkin outoon asiaan. Totta kai toivon että Lars löytyy elossa mutten jaksa uskoa siihen. Surullista kun etenkin nuori katoaa.

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja damfin »

Destiny kirjoitti:
damfin kirjoitti:Jos tuo tieto tuosta Cefuroximesta pitää paikkansa, niin melko erikoinen valinta antibiootiksi, tuohan annetaan liuksena tiputuksessa tai sitten injektiona laskimoon tai lihakseen, hoitajan tai lääkärin antamana.

Joka tapauksessa yksi mahdollisuus olisi allerginen reaktio tuolle tai jollekkin muulle antibiotiille, itse olen joskus saanut kuurin penisiliiniä jolle sitten olin ilmeisesti allerginen ja oireina oli voimakas kuumeen nousu ja hyvin sekava olo aina lääkkeen ottamisen jälkeen.

Yhtenä harvinaisena mutta mahdollisena haittavaikutuksena tuolla Cefuroximellakin on mainittu kuume, ja kyllähän äkkiä noussut voimakas kuume voi melko sekaisin päänkin saada.
Suomesta en tiedä, mutta ulkomailla sitä saa ainakin myös tabletteina.

Toki voimakas kuume saa pään sekaisin, mutta itse en ainakaan silloin juokse kovin montaa askelta. Enkä tosiaankaan sellaista gasellinloikkaa, kuin Mittank näyttää menevän karatessaan lentokentältä.

Videossa näkyy, että Mittank vaihtaa kovan juoksun kevyeen hölkkää kohta päästyään lentokentältä ulos. Tämä viittaisi, että se jokin, joka hänet pelästytti oli nimenomaan lentokentän sisällä.

Poika kiipesi aidan yli ja katosi kukkapeltoon/metsään. Mutta mitä sen jälkeen? Tavarat jäivät lentokentälle. Oliko hänellä edes taskussa rahaa mukanaan? Mitä hän on voinut tehdä ja minne mennä? Tuskin kuitenkaan jäi vaan seisomaan auringonkukkien keskelle, kuollen pois ja maatuen kenenkään huomaamatta.

Missään metsässäkään ole kauhean kiva olla ainakaan yöllä, mutta jos haluaa olla piilossa, se on toki yksi vaihtoehto. Jäikö poika metsään lymyilemään vai palasiksi kaupunkiin, piiloutuen ihmisten sekaan? Johonkin hänen on täytynyt mennä, ellei sitten tehnyt hetikohta itsemurhaa. Silloin oletan sen tapahtuneen todennäköisimmin metsässä niin syrjässä, että ruumis ei löydy.
Tuohon kuumeeseen voin ihan omasta kokemuksesta sanoa että itselleni joskus nuoruudessa armeijan metsäleirillä nousi yllättäen kuume, ja ennen väsähtämistä olin ihan jossain maanis-debressiivisessä tilassa, ryynäsin menemään kuin gaselli rynkyn kanssa pitkin metsiä sissi-hyökkäyksiä ja väijytyksiä tehden kunnes sitten illalla rupesin väsymään ja ihmettelemään että olo ei ole ihan normaali, lääkintäteltalla sitten piti kuume mitata pariin kertaan ennenkuin uskottiin että kyllä se mittari 40 asteen lämpöä näyttää.

Harvard
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Elo 22, 2018 7:05 pm

Re: Lars Mittankin katoaminen

Viesti Kirjoittaja Harvard »

Calamity Jane kirjoitti:^ Ei ole mitään tietoa.
Mutta tuo Larsin käytös viittaa johonkin outoon asiaan. Totta kai toivon että Lars löytyy elossa mutten jaksa uskoa siihen. Surullista kun etenkin nuori katoaa.
Haluatko avata lisää, että mikä käytöksessä sinua epäillytti tai minkä koet outona?

Calamity Jane
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: To Maalis 23, 2017 2:14 am
Paikkakunta: Villi länsi

Re: Saksalaisen Lars Mittankin katoaminen Bulgariassa 2014

Viesti Kirjoittaja Calamity Jane »

Harvard kirjoitti:Haluatko avata lisää, että mikä käytöksessä sinua epäillytti tai minkä koet outona?
Sekavuus , vainoharhaisuus. Lars jättää tavaransa kentälle ja juoksee pois. Soitto äidille , jossa ilmaisee tätä harhaisuutta.
Lars saattoi saada tuossa tappelussa esim. aivoverenvuotoa joka sitten johti hänet tähän outoon käytökseen.

Vastaa Viestiin