Milla Aronen, 21, Somero - katosi 8.6.2019, ex-miesystävä tunnusti surman, hovi tuomitsi murhasta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Pinkku
Nikke Knakkertton
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 24, 2019 8:53 pm

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja Pinkku »

Mä en vaan usko että olisi niin hyvin onnistunut keskellä yötä itsensä piilossa tappamaan että ei vielä ole löytynyt. Mielestäni se vaan on Millan kodin sijainnin huomioon ottaen epätodennäköistä.

Osaisiko veli kertoa millä mielellä Milla on kotiin mennessä ollut ja onko hän nähnyt kun Milla meni rappuun? Mietin vaan kun Millalla oli ilmeisesti välillä vaikeuksia alaoven lukon kanssa ja muutaman kerran pyytänyt naapureilta ala-oven avausta. Olisiko käynyt niin ettei olekaan päässyt kotiin ja päättänyt lähteä vielä jonnekkin.
Jos me tuhat jalkaa alas tästä mahduttaisiin matkustamaan, niin me emme estyis löytämästä väkeä tuon puoleisen maan - YUP-

khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja khl »

No yöllä se kyllä onnistuu paremmin kuin keskellä päivää,toki se onnistuu päivälläkin!Jos käy vaan niin hyvä tuuri että noita havaintoja ei ole ollenkaan jos hiljaista niin helppo homma.

minttu565
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Heinä 19, 2019 9:21 pm

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja minttu565 »

Jos omaiset luette tätä! Täällä on muitakin joita tämä tapaus huolestuttaa.
Lähes joka päivä käyn katsomassa, onko jo jotain uutta selvinnyt.
Rauhaa ei saa tämän epätietoisuuden keskellä.
Toivottavasti poliisi tekee kaikkensa. Itse lähtisin maastoon etsiin, jos yhtään lähempänä asuisin.
Kyllä ärsyttää!

tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Mitä jos sinulle luvataan uudet paprut viranomaisten toimesta niin miten tiedotusvälineet käsittelis asian ?
Soitat sinne et Maija täs moro. Huomisesta alkaen mä oon Sanna mut mua pitää alkaa etsii Maijana koska kukaan ei saa tietää (paitsi lähipiiri) et missä mä oon.
Sanotte vaan et Maijaa etsitään ettekä ole tietoisia et nimeni vaihtui kuten maisemakin.
Lähipiirin pitää siis olla teatterissa mukana.

Ghost hunting
Horatio Caine
Viestit: 6415
Liittynyt: Ke Elo 16, 2017 3:16 pm
Paikkakunta: aarniometsä

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja Ghost hunting »

Tai sitten on pakko tai syytäkin olla kadoksissa? Laitetaas tämä juttu seurantaan.
Poliisissa sitten vaan kaikki tutkinnan vaihtoedot auki.

jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3915
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

tötterö kirjoitti:Mitä jos sinulle luvataan uudet paprut viranomaisten toimesta niin miten tiedotusvälineet käsittelis asian ?
Soitat sinne et Maija täs moro. Huomisesta alkaen mä oon Sanna mut mua pitää alkaa etsii Maijana koska kukaan ei saa tietää (paitsi lähipiiri) et missä mä oon.
Sanotte vaan et Maijaa etsitään ettekä ole tietoisia et nimeni vaihtui kuten maisemakin.
Lähipiirin pitää siis olla teatterissa mukana.
Ei poliisi Suomessa rupee mihinkään tällaiseen teatteriin. Noi jutut (uusi henkilöllisyys) tehdään ihan hissukseen, eikä ruveta mitään lehdistöä ja kansalaisia jekuttamaan siinä.
"Those who want respect, give respect."

mipa74
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ke Loka 03, 2007 4:32 am

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja mipa74 »

Palataas taas faktoihin, kun ihmettelette miksi ei maastoetsintöjä järjestetä.

Mikäli ei ole mitään havaintoa, missä henkilö on (siis suhteellisen rajattu alue), niin etsintä on käytännössä turhaa resurssien tuhlaamista. Ihminen menee metsässä todella pieneen koloon, ja noiden kolojen tonkiminen on H-I-D-A-S-T-A. Umpimähkään etsiessä löytämisen todennäköisyys on aikalailla 0.

Ja miksi poliisi ei epäile rikosta? Johtuu varmaan siitä, että poliisilla ei ole mitään syytä epäillä rikoksen tapahtuneen. Eivät he sitä ole kai poiskaan sulkeneet, mutta jos poliisi ilmottaisi epäilevänsä rikoksen tapahtuneen, heillä pitäisi olla jo jotain näyttöä siitä.
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)

slk
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Loka 27, 2012 4:30 pm

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja slk »

Kardemumma kirjoitti:Kyllä se vain niin on, että tämä tyttö on hyvin suurella todennäköisyydellä raiskattu ja tapettu. Ruumis lojuu jossakin metsässä. Poliisilla ei vain ole mielenkiintoa alkaa tutkimaan tämmöisiä tapauksia, koska he eivät pysty näitä millään tavoin selvittämään. Poliisin taktiikka on vain vakuutella omaisille, että tyttö on täysin kunnossa ja ilmaantuu myöhemmin, kuten Jeesus kristin uskonnossa lopun ajan loppunäytöksessä. Saman ikäisiä tyttöjä on kadonnut pienin väliajoin lähivuosina jäljettömiin epäselvissä olosuhteissa, joten on aika varmaa, että tekijä on näissä kaikissa sama.
Kerro montako naista vuosittain raiskataan, tapetaan ja piilotetaan metsään :?: Kun olet aiheeseen perehtynyt. Tekijä/tekijät ovat tietenkin ulkomaan elävä/elävät.
"Kaikki on mulkkuja kunnes toisin todistetaan". Frank Zappa

Pinkku
Nikke Knakkertton
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 24, 2019 8:53 pm

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja Pinkku »

mipa74 kirjoitti:Palataas taas faktoihin, kun ihmettelette miksi ei maastoetsintöjä järjestetä.

Mikäli ei ole mitään havaintoa, missä henkilö on (siis suhteellisen rajattu alue), niin etsintä on käytännössä turhaa resurssien tuhlaamista. Ihminen menee metsässä todella pieneen koloon, ja noiden kolojen tonkiminen on H-I-D-A-S-T-A. Umpimähkään etsiessä löytämisen todennäköisyys on aikalailla 0.
Siis meneekö itsemurhaa suunnittelevat ihmiset oikeasti jonnekkin koloon kuolemaan? Eli Milla on keskellä yötä lähtenyt jonnekkin pimeään metsään harhailemaan ja etsimään viimeiseksi leposijakseen koloa mistä kukaan ei koskaan löydä. Milla kuitenkin julkaisi aika masentuneita kirjoituksia esim instassa niin miksi nähdä moinen vaiva? Ja tosiaan kun tuosta someron keskustan lähialueilta ei kunnon metsää löydy. Jos olis lähtenyt pidemmälle niin miksei mennyt omalla autolla?
Jos me tuhat jalkaa alas tästä mahduttaisiin matkustamaan, niin me emme estyis löytämästä väkeä tuon puoleisen maan - YUP-

Pinkku
Nikke Knakkertton
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Kesä 24, 2019 8:53 pm

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja Pinkku »

Myös Pasi katosi someron Peipontieltä. Löytyi muistaakseni jostain Torronsuon suunnalta. Luulisi että siellä liikkuisi tähän aikaan paljon marjastajia ja sienestäjiä.

https://www.murha.info/phpbb2/viewtopic ... lit=Somero
Jos me tuhat jalkaa alas tästä mahduttaisiin matkustamaan, niin me emme estyis löytämästä väkeä tuon puoleisen maan - YUP-

mipa74
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ke Loka 03, 2007 4:32 am

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja mipa74 »

Pinkku kirjoitti: Siis meneekö itsemurhaa suunnittelevat ihmiset oikeasti jonnekkin koloon kuolemaan? Eli Milla on keskellä yötä lähtenyt jonnekkin pimeään metsään harhailemaan ja etsimään viimeiseksi leposijakseen koloa mistä kukaan ei koskaan löydä. Milla kuitenkin julkaisi aika masentuneita kirjoituksia esim instassa niin miksi nähdä moinen vaiva? Ja tosiaan kun tuosta someron keskustan lähialueilta ei kunnon metsää löydy. Jos olis lähtenyt pidemmälle niin miksei mennyt omalla autolla?
Tuota mä en ala spekuloimaan, koska en tiedä Millan taustoja ja toimintaa. Jos edes on tehnyt itsemurhaa - aina on olemassa myös sairaskohtauksen ja tapaturman mahdollisuus (sekä toki myös henkirikos) Eksyneet myös aika usein pyrkivät hakeutumaan suojaan.

Ihan vain google mapsin perusteella Someron keskustassa on joki ja järvi. Eikä ole pitkä matka myöskään metsäalueille.
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)

khl
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1382
Liittynyt: La Syys 19, 2015 5:30 pm

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja khl »

Joo kyllä menee kundi(en muista nimeä) lähti Helsingistä Sipooseen,Päivi lähti Sipooseen Nela lähti Nuuksioon jne,ei nyt koloon mutta kauas lähipiiristä eikä heti kyllä löydetty heitäkään.

Ryder
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: To Marras 23, 2017 1:59 pm

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja Ryder »

khl kirjoitti:Joo kyllä menee kundi(en muista nimeä) lähti Helsingistä Sipooseen,Päivi lähti Sipooseen Nela lähti Nuuksioon jne,ei nyt koloon mutta kauas lähipiiristä eikä heti kyllä löydetty heitäkään.
Se kundi taisi olla Harry Karjalainen. Yhteistä näille kaikille kolmelle oli,että he väsyivät. Millalla ei ollut mitään syytä väsyä-totta kai armeija-aika on raskasta nuorille miehillekkin.Mutta Milla varmaankin tiesi omat rajansa,eikä olisi jättänyt armeijaa kesken kuin aivan pakon edessä ja hänhän ei keskeyttänyt.Jos hän ei osannut kertoa,että armeijassa olo onkin liian raskasta,tai hän kertoi,että haluaa keskeyttää,mutta vanhemmat käskis vaan tsemppaamaan,eikä hän olisikaan halunnut tuottaa heille pettymystä. Ja miten Millan armeija aika oikein meni,oliko mahdollisesti kiusaamista,tai jopa ahdistelua? Tytötkin saattavat kiusata;eristämistä porukasta,supattelua,juttu loppuu kun tulee porukkaan,kyräilyä,matkimista ja tuohon kaikkeen lisätään vielä some.

Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4658
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja dazu »

^Armeijassa on aika vaikeaa kiusata ketään. Muutenkaan siellä ei yleensä kovin paljoa ole kiusaamista.
Muistan, että omana armeija-aikana joku minulle täysin tuntematon henkilö toisessa jaoksessa oli levitellyt minusta täysin perättömiä juttuja oman jaoksensa porukoille ja näitä juttuja tuli minulle sitten vastaan ja jouduin niitä oikomaan. Ei kyllä juurikaan vaikuttanut omaan henkiseen tilaani ne puheet. Lähinnä vähän ärsytti.
Tuossa iässä onnistunut kiusaaminen vaatii jo vähän enemmän, kuin lällätystä. Porukasta eristämistä ei pysty armeijassa harrastamaan, eikä se siellä haittaisikaan. Sen sijaan vapaa-ajalla olisi haittaa, jos sinut jätetään paikkakuntasi omanikäisten toimesta yksin, tai jos koulussa, tai työssä eristetään ja estetään opiskelemasta, tai tekemästä töitä.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden

aga
Adrian Monk
Viestit: 2752
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Milla Aronen, 21v, Somero 8.6.2019

Viesti Kirjoittaja aga »

dazu kirjoitti:^Armeijassa on aika vaikeaa kiusata ketään. Muutenkaan siellä ei yleensä kovin paljoa ole kiusaamista.
Näinkö on? Tutkimukset kertovat toisin:

" "Simputus voi tehdä varusmiespalveluksesta kuukausien helvetin – "Kiusaaminen on salakavala syöpä"

Varuskunnan kaltainen suljettu yhteisö voi olla kiusatuksi joutuneelle erityisen vaikea paikka, sanoo psykologi Satu Kaski.
"

" Vuonna 2017 tehdyn varusmiesten tasa-arvotutkimuksen (siirryt toiseen palveluun) mukaan lähes joka toinen nainen ja viidennes miehistä oli kohdannut palveluksensa aikana kiusaamista ja eriarvoista kohtelua. "

https://yle.fi/uutiset/3-10776536

Vastaa Viestiin