Malin Nohall (36) nähty viimeksi 29.12.2023

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5312
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Malin Nohall (36) nähty viimeksi 29.12.2023

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^Okei. Kiitti kun korjasit.

Olisko Malin kuitenkin luullut sitä "trippisieneksi"? On niitä sienikuvia fb:ssa enemmänkin.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
kyr-12
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: La Maalis 02, 2019 9:55 am

Re: Malin Nohall (36) nähty viimeksi 29.12.2023

Viesti Kirjoittaja kyr-12 »

taavetti kirjoitti: La Tammi 20, 2024 10:15 pm
kyr-12 kirjoitti: La Tammi 20, 2024 8:24 pm
Mymmeli80 kirjoitti: La Tammi 20, 2024 8:12 pm Minä tein ilmoituksen. Joka ikinen ihminen on arvokas vaikka elämä olisi mitä.
Jammu siltavuoren?
1-14v mulatti lasten raiskarit jotka tulee kotimaastaan "pakoon" jotakin tänne ja palkaksi saaamme näiltä loisilta itsemurhaa hautovia nuoria joilta elämä pilattu lähtöviivalla, kaipaisitko jos joku listisi näitä?
Minä en edes vaikka olisi omaa verta.
Kyseinen kadonnut löytynee jäitten lähdön jälkeen kellumasta ja en jää kaipaamaan narkkia.
Viehättävä ihminen sai tähänkin syvän vihansa muualta tulevia kohtaan ja vielä ilmoittaa, ettei kaipaisi, vaikka kadonnut olisi oma lapsi. Suosittelen tilaaman jonkun muovisen rakastajan/rakastajattaren ja relaamaan. Jokaista ihmistä kaipaa joku, sinuakin.
Lueppa uudemman kerra eläkä lue rivien välistä tällä kertaa.
"vielä ilmoittaa, ettei kaipaisi, vaikka kadonnut olisi oma lapsi"
Missä kohtaa sanoin näin?
kyr-12
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: La Maalis 02, 2019 9:55 am

Re: Malin Nohall (36) nähty viimeksi 29.12.2023

Viesti Kirjoittaja kyr-12 »

Kåsastul kirjoitti: Su Tammi 21, 2024 12:50 am
kyr-12 kirjoitti: La Tammi 20, 2024 8:24 pm
Mymmeli80 kirjoitti: La Tammi 20, 2024 8:12 pm Minä tein ilmoituksen. Joka ikinen ihminen on arvokas vaikka elämä olisi mitä.
Jammu siltavuoren?
1-14v mulatti lasten raiskarit jotka tulee kotimaastaan "pakoon" jotakin tänne ja palkaksi saaamme näiltä loisilta itsemurhaa hautovia nuoria joilta elämä pilattu lähtöviivalla, kaipaisitko jos joku listisi näitä?
Minä en edes vaikka olisi omaa verta.
Kyseinen kadonnut löytynee jäitten lähdön jälkeen kellumasta ja en jää kaipaamaan narkkia.
Siellä voitaisiin ottaa vähän happea ennen kuin aletaan kirjoittelemaan. Tuollainen misantropinen huutelu ja räsynukkeilu on aika yläastetasoista hommaa, joskin nyt tämä oma kirjoitteluni alkaa mennä jo ot:n puolelle.

Enivei, eiköhän Nohall ennenpitkää löydu jostakin, varmaankin lähtenyt vain Ruotsiin takaisin kenenkään huomaamatta, joskim oman käden kautta tehty lopputulema on myös mahdollinen.
Lueppa sinäkin uudelleen.
Kyseenalaistin ihmisarvon, onko ihmisarvoa mulatilla joka tulee pakoon omasta maasta meidän maahan panemaan ainoastaan lapsia samalla pilaten heidän elämän, minusta ei eikä kenelläkään muullakaan pitäisi kyynel valua patsii jos tykkää itse panna lapsia.
Lukekaa riviltä eikä välistä.
Kyseinen kadonnut naikkonen on vapaa tekemään omalle keholleen mitä haluaa.
Vastaa Viestiin