Amy Lynn Bradley 1998

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
ktaina
Adrian Monk
Viestit: 2874
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 10:52 am
Paikkakunta: Rannikolla tuulee

Re: Amy Lynn Bradley 1998

Viesti Kirjoittaja ktaina »

No jokainen saa uskoa mitä haluaa :wink: mutta ei kannata kuitenkaan olla sinisilmäinen ja uskoa että kukaan ei voisi valehdella tai sanoa jotain tuommoista..
tuulituu
Harjunpää
Viestit: 301
Liittynyt: Su Loka 09, 2016 11:51 am

Re: Amy Lynn Bradley 1998

Viesti Kirjoittaja tuulituu »

Itse en pääse tätä lukemaan, mutta onkohan mitään uutta tästä jutusta vai pelkkä muisteluartikkeli?

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/943 ... 114e766a29
Avatar
Larva
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 110
Liittynyt: Pe Loka 14, 2011 1:14 pm
Paikkakunta: Rannikko / Kusten

Re: Amy Lynn Bradley 1998

Viesti Kirjoittaja Larva »

Joo, tätä toivoisin itsekin. Hitto nuo plussat yms, eivätkö saa enää muualta tuloja kuin näistä, kun tuntuu että kaikki kiinnostavat (usein myös ajankohtaiset!!) ovat maksumuurin takana..?
Caracalla
Remington Steele
Viestit: 223
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 5:05 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Amy Lynn Bradley 1998

Viesti Kirjoittaja Caracalla »

Harmi tosiaan, että tuo artikkeli on maksumuurin takana. Mielelläni lukisin, etenkin jos siinä olisi jotain uutta aiemmin kerrottuun nähden.

Tästä tapauksesta lueskellessani olen kallistumassa siihen vaihtoehtoon, että Amy putosi jo laivalta kuolemaansa (ehkä Yellowin surmaamana tai sitten itse päihteissä sekoillessaan). Onhan tuo huumaaminen ja prostituutioon pakottaminen toki mahdollista, mutta miksi joku porukka jaksaisi nähdä moista vaivaa. Eiköhän noilla saarilla ole puolet nätimpiä tyttöjä, jotka tulevat ihan vapaaehtoisesti bordelleihin töihin. Jo pelkkä Amyn vahtiminen tai huumattuna pitäminen veisi huomattavasti voimia ja aikaa kaappaajilta, etenkin jos sitä on jatkunut jopa vuoteen 2005 asti. Entistä hankalampaa se varmasti on, kun perhe ja etsivät ovat perässä. Miksi siis leikkiä onnellaan pitämällä Amya vankina.
Thesjoart
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Pe Helmi 14, 2020 12:06 pm

Re: Amy Lynn Bradley 1998

Viesti Kirjoittaja Thesjoart »

Itse uskon että laivan kapu on luullut Amy Lynnin vain juhlineen yöllä ja menneen jonkun toisen hyttiin ja siksi ei ensin suostunut kuuluttamaan.

Samoin en usko että se mitä bordellille kävi on sattumaa, vaan sillä haluttiin salata Amy Lynnin kohtalo. Ties vaikka nainen olisi hävitetty samalla...
Jarmomurha
Sabrina Duncan
Viestit: 370
Liittynyt: Ke Maalis 04, 2020 9:42 pm

Re: Amy Lynn Bradley 1998

Viesti Kirjoittaja Jarmomurha »

Tuolla on niitä kuvia tästä prostituoidusta, jota epäillään Amyksi: https://sites.psu.edu/horanpassion/2019 ... n-bradley/
Onhan heissä nyt todella paljon samaa näköä! Oikeastaan ainoa eroava seikka on kulmakarvat malli, joka toisella on kaareva ja nousee korkeammalle. Kaikki muut eroavuudet selittyvät iän tuomilla muutoksilla ja erilaisella tyylillä. Itse ajattelen tästä jutusta niin, että jos nyt ihmeen kaupalla Amy olisi noissa kuvissa, niin en usko hänen olleen ihmiskaupan uhri, vaan uskon hänen ihan vapaaehtoisesti jääneen Karibialle. Huumeet voi maistua kenelle vaan.
Todennäköisempänä pidän silti mereen putoamista.
Vastaa Viestiin