Murhapaikkabongaus

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Trevor
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Su Maalis 28, 2010 8:32 am

Murhapaikkabongaus

Viesti Kirjoittaja Trevor »

Tarkoitus olisi lähteä kiertelemään Suomea kesällä ja käydä myös murhapaikoilla. Kaipaan siis vinkkejä paikoista.

Riukiu
Jack Bauer
Viestit: 938
Liittynyt: Ke Touko 27, 2015 6:55 am

Re: Murhapaikkabongaus

Viesti Kirjoittaja Riukiu »

Monet teot on tehty saarissa. Niihin on joskus parempi mennä keväthangilla tai talvella jäitä pitkin. Teot ja paikat eivät muutes ole huuhaata...

kid

Re: Murhapaikkabongaus

Viesti Kirjoittaja kid »

Kaikista tunnetuimmat on varmaan Bodomin murhaniemi, ja Kyllikki Saaren suohauta Isojoella. Jos kiinnostaa, niin voin laittaa tarkempaa koordinaattia (joskin ne on myös täällä Minfossa esillä ketjuissaan).

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Murhapaikkabongaus

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Trevor kirjoitti:Tarkoitus olisi lähteä kiertelemään Suomea kesällä ja käydä myös murhapaikoilla. Kaipaan siis vinkkejä paikoista.
Itse kiertelen noita ratkaisemattomia murhapaikkoja jos vaikka samalla ratkaisisi jonkun, kiva listaus wikipediassa:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Se ... t_Suomessa
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Murhapaikkabongaus

Viesti Kirjoittaja Destiny »

"Työssään surmattujen taksiautoilijoiden muistokivi
Muistokiven paljastustilaisuus 1966 oli ensimmäisiä Lopelta lähetettyjä TV-uutisia. Oskari ja Otto Virtanen löydettiin 9.2.1945 surmattuina Kormusta tien varresta. Oskaria( 38 v) oli ammuttu takaapäin kuljettajan istuimelle, Otto (25 v) löytyi auton vierestä ojasta. Häntä oli lyöty päähän ja ammuttu rintaan. Surmatuilta oli viety 10 000 mk rahaa ja kello. Murhaaja saatiin myöhemmin kiinni. Riihimäen taksiautoilijat pystyttivät muistomerkin murhapaikalle, n. 1 km Kormun risteyksestä Launosten kylää kohti."
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar

Avatar
Tabula Rasa
Sofia Karppi
Viestit: 415
Liittynyt: To Syys 24, 2015 8:51 am

Re: Murhapaikkabongaus

Viesti Kirjoittaja Tabula Rasa »

Dortmunder kirjoitti:
Trevor kirjoitti:Tarkoitus olisi lähteä kiertelemään Suomea kesällä ja käydä myös murhapaikoilla. Kaipaan siis vinkkejä paikoista.
Itse kiertelen noita ratkaisemattomia murhapaikkoja jos vaikka samalla ratkaisisi jonkun, kiva listaus wikipediassa:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Se ... t_Suomessa
Kiitokset linkistä, tässähän onkin paljon paikkoja, joissa kannattaa käydä. Itse olen käynyt vain Bodomilla.
Työttömyys, viina, kirves ja perhe
Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe

Anubis
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Ma Helmi 22, 2016 8:40 pm

Re: Murhapaikkabongaus

Viesti Kirjoittaja Anubis »

Huhujen mukaan Helsingin kolera-altaaseen on upotettu elävinä satoja ihmisiä betoni tolpat jaloissa kiinni. Muutama sinne on ihan todistetustetustikin murhattu. Olen itse käynyt paikalla jopa sukeltamassa. Suosittelen vahvasti käymään! Välillä löytää jopa vanhoja betoni-paloja pohjasta.

Vastaa Viestiin