Adam Ellisin kauhutarina

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Adam Ellisin kauhutarina

Viesti Kirjoittaja Tiina »

https://www.is.fi/viihde/art-2000005446453.html


Yliluonnolliset kuvat ja videot todisteena: sarjakuvapiirtäjän järjettömät mittasuhteet saanut kauhutarina leviää somessa

Adam Ellisin monikäänteinen tarina kylvää kauhua Twitterissä.
Sarjakuvapiirtäjä Adam Ellis on varma, että hänen asunnossaan kummittelee. Tarkemmin sanoen kummittelija on taapero, joka aloitti Adamin ahdistelun hänen unistaan.
Kaikki alkoi jo kolme kuukautta sitten.

– Joten, asunnossani kummittelee kuollut lapsi ja hän yrittää tappaa minut, Adam aloitti twiittiketjun.

– Ensimmäisen kerran näin hänet unessani kesken unihalvauksen. Näin lapsen istumassa vihreässä keinutuolissa sänkyni vieressä Adam kirjoittaa.

– Toisessa unessa olin kirjastossa, missä tyttö lähestyi minua. ”Olet nähnyt rakkaan Davidin, etkö olekin”, hän sanoi, Adam jatkaa.

Adam julkaisi piirroksen uniensa ”Davidista” seuraajilleen.
– Menin puhelimeni galleriaan ja löysin useita pilkkopimeitä kuvia. Kaikki eiliseltä. Ehkä vain näytän teille, mistä on kyse, Adam kirjoittaa.
Pilkkopimeässä sohvalla näyttää istuvan taaperoikäinen lapsi. Adam on julkaissut myös videoita, joissa muun muassa hänen kissansa käyttäytyvät hyvin epänormaalisti. Myös huonekalut ja koriste-esineet näyttävät liikkuvan videoilla.


Monikäänteisessä kauhuepisodissa Adam kertoo myös saaneensa outoja puheluita sekä useita unihalvauksia, joissa David-vauva ahdistelee häntä.

Sadoista twiiteistä muodostuva kauhusaaga on saanut tuhansia seuraajia ja yhteensä tuhansia kommentteja. Adam muodosti jopa diaesityksen twiiteistään aikajärjestyksessä, jotta hänen seuraajansa pysyisivät perässä David-saagassa.
Adamin 553 000 seuraajaa ovat myös yrittäneet selvittää mysteeriä twiittien kommenteissa.

– Englannissa oli joskus poika nimeltä David. Hän kuoli, kun jotain putosi hänen päälleen kaupassa tänä vuonna, eräs kommentoi.

– Et varmaankaan nuku kuin vauvat, toinen vitsaili.

– Sinun on pakko kertoa, onko tämä vitsi? Sen on pakko olla...

****
En tiedä onko vitsi vai ei. Mutta mielenkiintoinen tarina kuitenkin. :shock:
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Adam Ellisin kauhutarina

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Kappas, tämäkin tarina saanut jatkoa. Törmäsin tähän aika alkuvaiheessa, silloin ei ollut kovinkaan montaa asiaa sanottavana koko hommasta. Unihalvaus ja keinutuolihomma taisi olla lähinnä mainittuna vasta. Eilen illalla sattumalta näin jotain lisäkuvia asiaan liittyen ja nyt näköjään tuolla Iltiksen linkissä on vielä lisää kuvia.

Hetkeäkään en usko (ok, annetaan armoa, 90% minusta ei usko) että nämä tapahtumat ovat aitoja, mutta se on myönnettävä että hemmetin hyvän kauhutarinan kaveri on saanut näistä aikaiseksi. Luulen että kaveri on tosiaan nähnyt unihalvauksen aikana tuon Davidinsa, mutta sen jälkeen kaikki onkin mielikuvituksen tuotetta. Ja mitä enemmän hän Davidia ajattelee, sitä enemmän lapsipolo esiintyy kaiken mahdollisen taustalla, vaikka asialle olisi kuinka luonnollinen selitys. Ja kissat on nyt kissoja, niille riittää outoon käytökseen ihan mikä tahansa omasta hännästä aina vessakäyntiin saakka. :roll:

Lapsikuvissa mittasuhteet ovat jotenkin oudot, nukkemaiset. Ja jokainen tietää miten helppo nukelta on lyödä "kallo" sisään, joten olisikohan siinä selitys kuvillekin.

Mukava tarina silti, ei siinä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

kid

Re: Adam Ellisin kauhutarina

Viesti Kirjoittaja kid »

Luinpas koko Twitter-ketjun läpi, ja pakko sanoa, että vaikkei tämä totta olisikaan, niin kylmät väreet se kyllä sai selkäpiitä pitkin kulkemaan!

Tässä hieman omia ajatuksia: Unihalvaukseen ja Adamin uniin uskon kyllä, nehän voi olla mitä tahansa. Ensimmäinen "nannycamilla" otettu video näytti alkuun mitäänsanomattomalta, kunnes huomasin pöydällä itsekseen liikkuvan lasin. Se oli hieman karmaisevaa, joskin on tietenkin mahdollista, että Adam itse sitä liikuttelee esim. narun avulla jostakin piilosta.

Hän mainitsee myös, että asuu metrolinjan lähellä, jonka takia talo heiluu. Jos on ikinä asunut ihan junaradan pielessä niin tietää kyllä, että niinhän se heiluu. Jotenkin uskoisin, että tuo tavaroiden putoileminen liittyy juurikin tähän lähellä kolistelevaan metroon.

Nuo sleep talk -appin kolahtelut kuulostaa ihan samalta, mitä itse olen onnistunut nauhoittamaan öisin ilman sen kummempia kummitteluita. Talot narskuu öisin, ja äänet kuuluvat paremmin kun on vähemmän taustahälyä mitä päivällä. Sen vuoksi en näihin niin kiinnitä huomiota. Mitään "elektronista ääntä" en kuule millään videolla, joskin se voisi hyvinkin olla kummituksen aikaansaamaa (tai oon katsonut liikaa Stranger Thingsiä, haha).

Nuo ihan loppupään kuvat on kyllä pelottavia. Toki nukella ja pidemmällä valoitusajalla voi saada aikaan juurikin tuollaista "aavemaista" kuvaa, mutta I want to believe niinkun Mulder sanoisi :mrgreen:
stalkkeri
Hetty Wainthropp
Viestit: 470
Liittynyt: Ma Syys 21, 2015 5:36 pm

Re: Adam Ellisin kauhutarina

Viesti Kirjoittaja stalkkeri »

Laittakaa nyt otsikkoon että K-18 kamaa ettei kaikkien naperoiden tarvitse menettää yöunia ja mielenterveyttään.
TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: Adam Ellisin kauhutarina

Viesti Kirjoittaja TooToo »

Ja tottakai perinteiseen tyyliin 99% kommentoinneista oli tyyliin "Adam itse vetää narusta ja pöytä liikkuu" HUOH :cry: Miksi vetäisi?
kid

Re: Adam Ellisin kauhutarina

Viesti Kirjoittaja kid »

TooToo kirjoitti:Ja tottakai perinteiseen tyyliin 99% kommentoinneista oli tyyliin "Adam itse vetää narusta ja pöytä liikkuu" HUOH :cry: Miksi vetäisi?
Koska hän on kirjailija ja taitelija, joka haluaa julkaista kauhutarinan a la The Blair Witch Project?

Tämä on keskustelupalsta, täällä on aina ihmisiä joilla on eri mielipide kuin sinulla. Itse pidän mielen avoimena, mutta terve skeptisyys on vaan hyvästä :wink:
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Adam Ellisin kauhutarina

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

kid kirjoitti:
TooToo kirjoitti:Ja tottakai perinteiseen tyyliin 99% kommentoinneista oli tyyliin "Adam itse vetää narusta ja pöytä liikkuu" HUOH :cry: Miksi vetäisi?
Koska hän on kirjailija ja taitelija, joka haluaa julkaista kauhutarinan a la The Blair Witch Project?

Tämä on keskustelupalsta, täällä on aina ihmisiä joilla on eri mielipide kuin sinulla. Itse pidän mielen avoimena, mutta terve skeptisyys on vaan hyvästä :wink:
Selkeästi on kannattanut lisäksi, näistä kuitenkin uutisoidaan jossain Suomen mediassakin, joten. :lol: Tuommoisella alalla siis varsin hyvä veto. Eihän täälläkään meillä päin tarvitse kuin "puhua kielillä" niin yhtäkkiä onkin jo sopparia Jenkkilään, tämä on vain yksi tapa nostaa itsensä pinnalle massoista omalla alallaan.

Olisihan se kiva vetää ihan mulderina tässä hommassa ja I want to believe, mutta kuten yllä jo sanottiinkin, kyllä se terve skeptisyys on ihan tervettä toisinaan.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Vastaa Viestiin