Oletkos ollut putkassa?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

ABC kirjoitti:Konstaapeli kertoili meille kaikenlaisia hauskoja juttuja, kuten miten eräs asiakas oli yrittänyt itsemurhaa syömällä ranteensa auki.
No olipas hauska juttu.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.

Se arvoton kansalainen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 2:35 pm

Viesti Kirjoittaja Se arvoton kansalainen »

En tajua tota putkassa riehumista. Ajatelkaa niitä muitakin niissä viereisissä kopeissa! Jotkut saattavat olla kiinni jostain sellaisesta mistä on tulossa vähän pitempi reissu ja nukkuminen saattaa olla vaikeaa kun kaikki asiat pyörivät päässä, sitten kun viimein saa nukahdettua niin joku mölyapina aloittaa mekkaloinnin.

Ja toi sellin sotkeminen, voi vittu! Tekee vaan itselleen ja yksiön tuleville asukkaille hallaa kun ei ne niitä koppeja välttämättä niin kovin tarkasti ja hygieenisesti siivoa.

Ette te jostain pikkujutuista siellä niin kauaa kiinni ole että ehtisi tulla mitään traumoja. Jos sitä ei kestä niin kannattaa harkita ihan kokonaan kaidalle tielle lähtemistä.

Itse olen ollut pitkän rupeaman syyttömänä putkassa. En valittanut koska tiesin että saan kunnon koppikorvaukset. Nukuin vaan rauhassa käytännössä koko ajan. Mulla ei ollut siellä röökiä mutta käyttäydyin sen verran asiallisesti että vartijat antoivat sitä mulle aina kun pyysin.

Se että käyttäytyy asiallisesti ei tarkoita että olisi vasikka tai poliisin perseennuolija, tätä monet kakarat eivät tajua.
Ai ai, sattuko sua? Tapa ittes, ei täällä kukaan välitä. Jumala on humala tai aine, se kertoo et tänään sun pitäis kuolla.

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

En ole ihan varma onko tästä ketjua, mutta tähän aiheeseen liittyy myös eräs putkasurma, jossa toinen säilöönotettu yksinkertaisesti löi nyrkeillä vanhemman sellikaverinsa pään sisään ja aivot seinille.

Poliisien tullessa katsomaan sitten huomattiin, että toiselta henkilöltä on puoli päätä pois. Tekijällä oli kai lähinnä mustelmia rystysissä.
Every ship must sail a world.

Se arvoton kansalainen
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 2:35 pm

Viesti Kirjoittaja Se arvoton kansalainen »

ABC
Tässä on kyseisestä jutusta ketju: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... putkasurma
Ai ai, sattuko sua? Tapa ittes, ei täällä kukaan välitä. Jumala on humala tai aine, se kertoo et tänään sun pitäis kuolla.

hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2370
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

En ole itse ollut koskaan putkassa :D
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra

John Smith
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 7:06 pm

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Olin, kerran, mutta en tiedä oliko kyseessä varsinainen putka vai jonkinlainen "säilö", koka se oli aivan erilainen kuin kavereiden käymät putkat. Siellä ei ollut mitään laveria eikä mitään, vain viemäriritilä keskellä lattiaa. Kai sellainen paikka minne pannaan "epävarmat tapaukset" silloin kun ei ole varma mitä on tapahtunut tai miten pitkäksi aikaa tyyppi on sijoitettava. Enkä ollut siellä koko yötä, mutta koska ajantajuni katosi melko nopeasti, ei mulla ole käsitystä miten kauan siellä oikeasti olin. Mutta ryöstön kohteeksi jouduttuani sinne jouduin - koska mulla ja ryöstäjällä oli keskenään eriävät tarinat siitä mitä tapahtui.
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kerran, aiheetta tietenkin.

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ainiin oon ollut myöskin sairaalan putkassa. Sellasessa jossa oli vaan se viemäri ja pönttö. Olin vähän tuiterissa päivystyksessä enkä pysynyt sängyllä. Omaa tyhmyyttäni yrmyilin siinä niin vartija nakkas sitten säilytykseen.
Kaikee sitä on tullut tehtyä. Onneks nykyään vähän eri meno :shock:
Hävettämään vaan on jääny useammat kerrat. Nuorena se on hienoo ja vanhempana sitä häpeää. Pois se minusta!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.

raippa
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja raippa »

Neljä kertaa on tullut vietettyä yö putkassa.

Eka kerta oli 9-luokalla kun muiden koltiaisten kanssa murtauduttiin Siwaan ja vietiin muutama koppa kaljaa. Lunta satoi ja ihmisiä oli vähän liikkeellä yöllä. Poliisit seurasivat koirien kanssa jalanjälkiämme 500m päässä olevaan metsään, minne oltiin jääty nauttimaan saalistamme.

Muut kerrat tulivat yleisestä rähjäämisestä tolkuttomissa känneissä joskus vuosituhannen vaihteen aikoihin. Kolmannella kerralla maalasin nenästäni vuotavalla verellä pääkallon seinään (nenän olin itse telonut).

Yksi kaveri oli muutaman päivän vangittuna epäiltynä hänen itsemurhan tehneen kaverinsa murhasta ja yhtenä päivänä päätti maalata omalla paskallaan pentagrammin seinään. Brutaalia.

Mitä enemmän aikaa kuluu niin sitä koomisemmiksi nuo hölmöilymuistot tulee.

Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

John Smith kirjoitti:Olin, kerran, mutta en tiedä oliko kyseessä varsinainen putka vai jonkinlainen "säilö", koka se oli aivan erilainen kuin kavereiden käymät putkat. Siellä ei ollut mitään laveria eikä mitään, vain viemäriritilä keskellä lattiaa.
Olet ollut "sumpussa".

Mitä tulee kysymykseen, niin useassa kaupungissa ja kymmeniä kertoja. Pidätyksessä ja juoppoputkassa.

Sasse75
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 4:48 pm

Re: ootkos ollu putkassa?

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Entisessä elämässä, hurrrrjassa nuoruudessa on tullut muutaman kerran istuttua putkassa.. Muutamat yksittäiset yöt lähinnä odottelemassa kyytiä takaisin koulukotiin ja muutamat 3 päivän pidätysreissut. On sitä toki parempiakin tapoja viettää aikaansa. :roll:
"Every saint has a past. Every Sinner has a future."

Leatherface
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Elo 01, 2011 5:20 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: ootkos ollu putkassa?

Viesti Kirjoittaja Leatherface »

Kerran (ja toivottavasti viimeisen) on tuollakin tullut vierailtua villin baari-illan jälkeen. Kokemus ei kylläkään ole millään tasolla kehuttava. On todella nöyryyttävää herätä keltaselta kusipatjalta ilman housuja (ilmeisesti eivät muuten olisi voineet tarkistaa taskuja). Ensinmäiset fiilikset olivat lähinnä pelonsekaiset kun itselle oli aivan uusi tilanne olla lukituttuna sellissä. Onneksi muistikuvat edellisestä illasta olivat sen verran selkeät, että tiesi ainakin ettei ole syylistynyt mihinkään vakavampaan.
Ajatukset koottuani ja hetken naureskeltuani tapahtumalle soitin hätäkelloa. Muutaman kerran kävin huutelemassa ja hakkaamassa ovea. Lopulta totesin, että parempi vain odotella omaa vuoroaan ja nukkua. Parin tunnin päästä sedät tulivat avaamaan oven. Uloskuitatessa siinä vielä heitettiin läppää. Antoivat ne mulle kuivat housutkin :D

Tapauksessani pari seikkaa viittavat tyrmäystippoihin. Olin ravintolasta poistuessani suhteelisen hyvässä kunnossa, kun kykenin vielä käymään snagarilla. Bussipysäkille istahtessani filmi meni vain yhtäkkiä poikki.(seliseli)

Arlene
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 8:30 pm
Paikkakunta: Pentonville

Re: ootkos ollu putkassa?

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Putkiakin on tullut siivottua. Herätti muistoja tuo kuvaus "keltaisesta kusipatjasta" :lol: . Kerran sitten olin pikkujoulun aikoihin siivoamassa niitä, kun yhdestä putkasta vapautui aivan samankaltaisessa tilanteessa ollut nuori mies kun Leatherface. Yökerhossa ja naks! filmi poikki ja seuraavaksi putkassa. Luulen, että oli kaverilla eka ja vika kerta putkaa.

Remuo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ma Helmi 23, 2009 4:14 pm

Re: ootkos ollu putkassa?

Viesti Kirjoittaja Remuo »

Kahdesti olen viettänyt aikaa putkassa. Molemmilla kerroilla noin 5 min. Ensimmäinen vierailu tapahtui omasta pyynnöstä, toisella kertaa odotin juttutuokiota paikallisessa poliisiasemalla jossa odotustilat ovat todella pienet.
Tietysti voin olla väärässäkin, usein olen.

Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: ootkos ollu putkassa?

Viesti Kirjoittaja Thelea »

En ole ollut, enkä aio sine päätyäkään.

Te, jotka sanotte, että jouiduitte ilman syytä putkaan: Millainen tilanne oli? Oliko vain niin että väärässä paikassa väärään aikaan, kuten joku mainitsi, vai oliko kyse jostain muusta?
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.

Vastaa Viestiin